Sivu 2/2

Lähetetty: Tiistai, 23.05.2006 18:28
Kirjoittaja Archibald
Niin promokuvista. Jos väki makaa siinä kuolleena niin se on aitoa kun siinä on ennen ollut oikea taistelu. Jossain leffassa on tyyliin "Sä oot tossa, sä tossa... onko tasapaino hyvä...". Ihan feikkiä. Ja veret saa Photoshopilla ;)


-a

Re: Kenttätaistelun ongelmat

Lähetetty: Keskiviikko, 24.05.2006 15:53
Kirjoittaja Misumasu
Kantti kirjoitti:Allekirjoitan ehdottomasti Gnomuksen teesit ja olen itsekin mielelläni mukana lukuisissa kenttätaisteluissa, olivat ne sitten iik-spläts -tyyppiä lähietäisyydeltä tai enemmän manooverointia vaativaa kauempaa aloittaen.

Järjestäjien kannattaa kuitenkin jo tässä vaiheessa miettiä, miten hoitaa nopeatempoisen ja usein hieman epäselvän kenttätaistelun pisteytys. Viime vuonna sitä hommaa tehneenä voin sanoa, että vaikeaa oli, kiireistä samaten. Eli kannattaa miettiä, palkittaisiinko kenttätaisteluissa muunlaisella (lue: kevyemmällä, nopeammin kirjattavammalla, vähemmän kaatuneiden laskemista vaativalla) tavalla kuin muissa skenaarioissa, sillä kenttätaistelussa on jopa ryhmänjohtajan vaikea pitää lukua skenaarion jälkeen siitä, mitä 30 hengen maahinkaiskaartille todella tapahtui.
Mielestäni voisi toimia siten, että voittava puoli saa reilut prossat +- lippu voitot.. Uhri lukumäärää voi olla vaikea laskea, ellei juuri kuolleet jää makamaan, esim hiukan taistelun ulkopuolelle tai siirry johonkin tiettyyn paikkaa(höm taukopaikka :lol: ) jossa jokaisen joukkueen johtaja voisi laskea uhrimääränsä..

Lähetetty: Lauantai, 27.05.2006 04:42
Kirjoittaja Automaattinen
Tai sitten voi vaan laskea moniko säilyi hengissä. Luulisi olevan helpompaa kun ryhmää kuitenkin putoaa enemmän kuin jää henkiin. Luulisi ainakin.

Lähetetty: Lauantai, 27.05.2006 10:01
Kirjoittaja Misumasu
Niin tai näin, tämän tyylin piste laskenta on varmaan paras?

Lähetetty: Sunnuntai, 28.05.2006 16:27
Kirjoittaja FreakyM
Muah, warhammeristina tuo alue aiheutti minulle välittömiä flashbackeja sadoista Pitched battle-skenaarioista..

Kannatan.

WAAAAAAAGH!

Lähetetty: Lauantai, 17.06.2006 23:54
Kirjoittaja ap90
Kyllä kenttätaisteluja enemmän pitää olla kuin viime vuonna mutta ei kuitenkaan niin että niillä olisi pääpaino koko tapahtumassa....

Varsinkin se harmitti 05:sessa se että toisessa sunnuntain kenttätaistelussa menetin jousesta jalkani :cry:

Lähetetty: Sunnuntai, 18.06.2006 13:03
Kirjoittaja Misumasu
Oisit viime SH pitänyt kumisaappaita.. Harmi vain, ettei tänä vuonna näin voi tehdä.. Siis voi mutta ei oleellista hyötyä.

Lähetetty: Keskiviikko, 21.06.2006 14:58
Kirjoittaja Keisari_P
Valitettavasti minun on ilmoitettava, että valokuvattua loistavaa 3hehtaarin aluetta ei saada lainkaan käyttöön sotahuuto 2006 aikana.

Tilalle kuitenkin saadaan isompi 8 hehtaarin alue moottoritien vierestä.
Alueella ei ole lehmänpaskaa ja heinä on lyhyempää.

Tarkempi tiedote löytyy foorumien yleistä keskustelua osiosta:
http://snild.laatikko.org/sotahuuto/viewtopic.php?t=374

Pahoittelen tapahtunutta muutosta ja moottoritien aiheuttamaa häiriötä kenttätaisteluille.

Lähetetty: Keskiviikko, 21.06.2006 15:45
Kirjoittaja tiarAnon
Toivon, että jos kenttätaistelut joudutaan käymään tuolla mainitulla hiekkakentällä, voidaan painoa siirtää hieman pois kentältä. Tuskin kukaan nauttii hiekkapölyyn tukehtumisesta.