Etsitään tekijöitä sotahuutoon 2019

Valvojat: Sapfon, Suontakanen

Avatar
Tyrisalthan
Kreivi
Viestit: 363
Liittynyt: Lauantai, 17.06.2006 14:11
Paikkakunta: Hämeenlinna

Etsitään tekijöitä sotahuutoon 2019

Viesti Kirjoittaja Tyrisalthan » Tiistai, 03.07.2018 21:15

Koska näyttää että meillä ei ole yhtään valmista ryhmää järjestämään sotahuutoa ensi kesänä, yritetään toista kautta. Nyt kerätään porukkaa ryhmään katsomatta. Mikäli sinulla on jotain mitä haluaisit tehdä sotahuudon hyväksi, kerro kuka olet ja mitä voisit tehdä. Pienikin asia auttaa.

Esimerkkejä mitä se voisi olla. Saa ehdottaa muutakin:

Joku etsimään sopivaa paikkaa.
Joku miettimään viitekehystä.
Joku miettimään skenaarioita.
Joku hoitamaan kotisivuja.
Joku joka on hyvä sopimuksissa ja/tai lakiasioissa.
Joku hoitamaan sihteerihommia.
Joku selvittämään ruokailuhommia.
Joku rekryämään ensiapuhenkilökuntaa.
Joku rekryämään järjestyksenvalvojia.
Joku rekryämään päivähoitohenkilöitä.
Joku rekryämään nakkikoneita.
Joku miettimään mitä vielä pitäisi hoitaa.

Jos tuntee itsensä ahkeraksi voi ottaa useammankin homman itselleen. Toisaalta useampikin kuin yksi voi hoitaa samaa hommaa.
Avatarin kuvasta kiitokset Joona Lönnille
Mahti
Sotahuuto '12 -järjestäjä
Viestit: 1684
Liittynyt: Perjantai, 24.02.2006 13:40
Paikkakunta: Leppävirta

Re: Etsitään tekijöitä sotahuutoon 2019

Viesti Kirjoittaja Mahti » Tiistai, 03.07.2018 23:00

Tämä järjestämismalli on sellainen, johon olisi ollut syytä siirtyä jo aiemminkin. Toinen iso keskustelunaihe on tapahtumapaikka, jonka saaminen kiinteäksi olisi oikeasti kova sana.

Itse olin järjestämässä 2012 sotahuutoa ja kokemus pääjärjestäjänä oli ehdottomasti vaivan arvoinen, mutta toisaalta sen verran intensiivinen, ettei siihen talkoilla toista kertaa viitsi lähteä. Muihin hommiin olisin mielelläni lähdössä, jos vain voin olla avuksi. Kun on ryhmä luotsattavana, niin ei ole mahdollisuutta lähteä itse paikanpäällä tapahtuvaan tekemiseen, mutta voisin auttaa esimerkiksi tapahtumapaikan etsimisessä. Uskon, että itsellä olisi tapahtuman jo järjestäneenä hyvää silmää tapahtumapaikan vaatimuksille, eikä siitä että on ollut jokaisessa sotahuudossa ole varmasti haittaa. Voin myös olla mukana/ apuna sopimuksien tekemisessä ja neuvotteluissa, koska sellaisia tulee työnkin puolesta paljon väännettyä. Lakipuolen koulutusta ei ole, mutta monentyyppisiä sopimuksia on tullut tehtyä.
Sotahuuto 2012 pääjärjestäjä

Hyökkäys on aggressiivista toimintaa.
Sapfon
Kreivi
Viestit: 470
Liittynyt: Lauantai, 24.05.2008 19:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Etsitään tekijöitä sotahuutoon 2019

Viesti Kirjoittaja Sapfon » Keskiviikko, 04.07.2018 00:40

Toinen 2018 pääjärjestäjistä hei. Vielä en uskalla muuta apua tarjota kuin sen, että inventoin koko sotahuuto ry:n omaisuuden teille valmiiksi ja tuon sen paikan päälle jo torstaina. Uskoakseni tämäkin tulee hieman auttamaan. Lisäksi voin jakaa kaikki tämän vuoden kilpailutukset, budjetit ja muut vastaavat niin tietää mistä ainakin saa kelpo hintaan paidat rannekkeet yms.
Etelän Imperiumin organisaattori, jos on asiaa voi laittaa viestiä

Alas! How many noble and valiant knights we've lost.

Kuva
FinnishLemon
Nostoväki
Viestit: 2
Liittynyt: Keskiviikko, 04.07.2018 08:25

Re: Etsitään tekijöitä sotahuutoon 2019

Viesti Kirjoittaja FinnishLemon » Keskiviikko, 04.07.2018 09:10

Hei! Olisin innokas osallistumaan sotahuuto 2019 järjestämiseen. Olen ollut mukana vasta kolmisen vuotta enkä ole koskaan ollut osallisena minkaan tapahtuman järjestämisessä, mutta minulta löytyy ompelutaitoa, osaan käsitellä nahkaa, proppien askartelu on tuttua hommaa sekä olen rakennusalan osaaja. Itse näkisin. Olevani hyödyllisin juurikin proppien (puvut ja liput) ompelussa ja askartelussa sekä suunnittelussa. Voin ilmoittautua myös siivoilemaan ja järjestelemään tapahtuma paikkaa itse tapahtumaa ennen ja jälkeen. Haluaisin myös päästä osallistumaan skenaarioiden sekä iltaohjelman suunnitteluun mutta niistä en voi päävastuuta ottaa.
Olisin mieluiten itse tapahtumassa kentällä taistelemassa mutta niin varmasti moni muukin joten jos tapahtumaan tarvitaan reipasta nakkikonetta olen valmis sen paikan ottamaan.

T: nimetön Valdyr
Ps. Tein profiilin tätä varten
Zenzu
Sotalordi
Viestit: 1017
Liittynyt: Keskiviikko, 29.08.2007 18:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Etsitään tekijöitä sotahuutoon 2019

Viesti Kirjoittaja Zenzu » Keskiviikko, 04.07.2018 09:57

Voin tehä jaot 8)

Vakavasti ottaen, ainakin tapahtumaa edeltävissä tiedotus- ja viestintähommissa jeesailu kiinnostaa. Pääjärjestäjillä ei pitäisi olla taakkana myös sen pohtimista, että miten infot päätöksistä ja ratkaisuista nyt menee eteenpäin. Oon valmis myös moniin muihin mähkimis- ja pohtimishommiin. Kamppailufiilisten tasolta uskomattoman tuntuisen sotahuudon jälkeen tuntuu vaikealta ilmoittautua mihinkään nakkiin, jossa menettäisi skenuja, mutta kypsytellään!

Leveäharteisena ja reipasluontoisena olen myös valmis rakentamaan ruoka- ja kaljapalkalla sotahuutohistorian övereintä ja cooleinta linnaa, vaikka pari päivää ennen tapahtumaa.
Yms
Nostoväki
Viestit: 2
Liittynyt: Sunnuntai, 19.05.2013 23:13

Re: Etsitään tekijöitä sotahuutoon 2019

Viesti Kirjoittaja Yms » Keskiviikko, 04.07.2018 13:07

Hei kaikki!

Mahtavasti muutamat halukkaat ovatkin jo ilmiantaneet itsensä tänne foorumeille. Olemme jo pienellä porukalla aloittaneet alkuvalmisteluita kokoamalla kiinnostunutta porukkaa saman keskustelukanavan alle, ja mukaan tietenkin vielä mahtuu.

Ohessa LINKKI lomakkeeseen, jonka avulla keräämme asiasta kiinnostuneita ALUSTAVAAN ryhmään Facebookissa, josta lähdemme rakentamaan MAHDOLLISTA järjestäjätiimiä. KAIKKI ovat enemmän kuin tervetulleita, ryhmärajoista välittämättä!
Tulemme myös käyttämään foorumeita suunnitteluun jatkossa, mutta alkuun päästäksemme käytämme tätä tunnetuinta somea.

Terkuin
Anttu Kaipainen
Avatar
Lacery
Herttua
Viestit: 594
Liittynyt: Torstai, 26.06.2008 13:32
Paikkakunta: Kuopio

Re: Etsitään tekijöitä sotahuutoon 2019

Viesti Kirjoittaja Lacery » Torstai, 05.07.2018 14:14

Mainio keskustelunavaus ja kuten Mahti tuossa mainitsikin niin tämä on jo long overdue uudistus.


Olemme eräänlaisella porukalla suht tosissaan suunnitelleet että järjestäisimme SH2020:n joten jos ja/tai kun SH2019:n järjestäjät saadaan kasaan niin meille olisi varsin edullista päästä seuraamaan SH:n järjestämistä jo vuotta ennen kuin sen aiomme itse tehdä. En uskalla/emme uskalla vielä luvata SH2020:n järjestämistä kontollemme mutta sanotaan että oma palo ja tahto päästä antamaan lajille takaisin 11 vuoden harrastamisen jälkeen on kova ja uskon että puhun mukaani ison kasan osaavia, haluavia ja innokkaita järjestäjiä.

Laitoin viestiä tuon lomakkeen kautta.


EDIT: 2019 järjestäminen ei ole tälle porukalle realistinen tavoite, sanon jo ennen kuin joku siihen patistaa.
Lalli kirjoitti: Kaikki vastakkaiset mielipiteet on joko kateellisten panettelua, väsynyttä meininkiä tai Halmisen :P
Avatar Jari Kuskelinin ottama.
Avatar
Tyrisalthan
Kreivi
Viestit: 363
Liittynyt: Lauantai, 17.06.2006 14:11
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Etsitään tekijöitä sotahuutoon 2019

Viesti Kirjoittaja Tyrisalthan » Torstai, 05.07.2018 15:54

Lacery kirjoitti: Torstai, 05.07.2018 14:14 Olemme eräänlaisella porukalla suht tosissaan suunnitelleet että järjestäisimme SH2020:n joten jos ja/tai kun SH2019:n järjestäjät saadaan kasaan niin meille olisi varsin edullista päästä seuraamaan SH:n järjestämistä jo vuotta ennen kuin sen aiomme itse tehdä. En uskalla/emme uskalla vielä luvata SH2020:n järjestämistä kontollemme mutta sanotaan että oma palo ja tahto päästä antamaan lajille takaisin 11 vuoden harrastamisen jälkeen on kova ja uskon että puhun mukaani ison kasan osaavia, haluavia ja innokkaita järjestäjiä.

Laitoin viestiä tuon lomakkeen kautta.


EDIT: 2019 järjestäminen ei ole tälle porukalle realistinen tavoite, sanon jo ennen kuin joku siihen patistaa.
Nythän olisi mille tahansa ryhmälle oiva vuosi alkaa järjestämään, kun meillä on kasassa jo mukava porukka (ei toki vieläkään riittävästi eli pistäkää kaikki ilmoja tulemaan) jotka tukisivat järjestelyjä huomattavasti. Eli myös ryhmät ottakaa yhteyttä!

Myös tuo lähestymiskulma on hyvä millä olette lähteneet liikkeelle. Eli jos jossain vaiheessa kutkuttaisi järjestää sotahuuto, niin nyt kun lähtee mukaan niin näkee lähietäisyydeltä että miten homma toimii (ja miten ei, kun aina saattaa tulla jotain yllättävää). Kaikki vaan siis rohkeasti mukaan!
Avatarin kuvasta kiitokset Joona Lönnille
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”