Rottien palautekolo

Valvojat: Tyrisalthan, RobertHatt, Princeps

Gahet
Asemies
Viestit: 14
Liittynyt: Tiistai, 12.07.2011 16:37
Paikkakunta: Rovaniemi

Rottien palautekolo

Viesti Kirjoittaja Gahet » Sunnuntai, 23.07.2017 21:45

Eftertvättning eller något sådant. Antaa palaa.
Avatar
horsesarse-
Sotalordi
Viestit: 1371
Liittynyt: Keskiviikko, 17.05.2006 17:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: Rottien palautekolo

Viesti Kirjoittaja horsesarse- » Tiistai, 25.07.2017 12:14

Erinomaiset varusteet, loistavat taidot ja hieno sijoitus Ruotsin armeijan parhaana!
JP666
Sotalordi
Viestit: 1116
Liittynyt: Tiistai, 27.03.2007 17:48

Re: Rottien palautekolo

Viesti Kirjoittaja JP666 » Tiistai, 25.07.2017 19:27

Todella hienot panssarit ja maskit, oon vähän kade niistä jopa, varsinkin maskeista. Tahtoisin itsellenikin ruttotohtori maskin. Keihäitä lenti niin pirusti tuli ihan omakohtaisesti se koettua ja ehdottomasti skenen parhaat heitto astalot teillä ja osaavimmat heittäjät. On hienoa että olette tehneet niistä teidän "oman jutun". Kun olitte puollustamassa kukkulaa ja olitte nähtävästi kerenneet hyökkäjien selkään, oli mun sohun yks hienoimmista hetkistä kun hold tuli ja joku oli just lyönyt mua selkään vaikka olin aika 100 varma että olin koko armejan viimenen lyllertäjä. Meni polvelle ja katoin mun oikealle ja yksi rotta oli siellä mietin hetken enkä ollut varma että onko se oma vai ei sit katoin taakseni niin 2 teidän neitiä oli puolen metrin päässä musta ja meidän jarpista= lippu. Kysyin holdin aikana lähemmältä neidiltä joka oli melkein mun kylessä kiinni että ooteko meillä niin likka ei sanonut mitään, musta huivi suulla et vaan silmät näky ja pyörittä päätä eleeksi että ei. Se tilanne oli hyvin griipi, Hiljaisia kauniita mystisiä Assasiini naisia ah ihanuus <3 onneksi tytöt oli jostain mystisestä syystä kuolleet jota en tiedä ilman sitä meidän riviin ois tullut montakymmentä ruumista. Tämä oli mun sohun ehdottamasti paras kokemus. Kiitos tuhannesti, tahdon joskus tutustua teidän porukkaan ihan sillä tavalla että nimeltä tuntisin. Hyvin veditte kaikki jatkakaa samaan malliin ensivuonna.
Avatar
Lahtinen
Asemies
Viestit: 17
Liittynyt: Sunnuntai, 13.07.2014 22:55

Re: Rottien palautekolo

Viesti Kirjoittaja Lahtinen » Keskiviikko, 26.07.2017 22:35

Teidän kanssa on ilo taistella, ja heittokeihäät näyttää osuvan (niinku aina) uskon että muutkin gobbot on samaa mieltä. Tulkaa seuraavallakin kerralla leiriin vähä rentoutumaa ja nauttimaan seurasta, ensi vuoteen!
-skirmi viihdettä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Palaute ja jälkipelit”