Kenelle itse olisit suonut SH2007 voiton?

Yleistä keskustelua ja suunnittelua Sotahuuto 2007 tapahtumaa varten.

Valvojat: Ylläpito, Sotahuuto 2007

Kenelle Sinä olisit suonut SH2007 voiton?

El Muerte/Rutto
17
25%
Entalia/SOS
7
10%
Keltit
10
15%
Kuola/Mantu
8
12%
Maahinkainen
12
18%
Rämän megamylly
6
9%
A&G/Perkeleet
1
1%
Harmaasudet/Catalonia/Vishna-Ghrim
7
10%
Liskot/Tura
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 68
Avatar
ZamboNet
Rautasydän
Viestit: 3505
Liittynyt: Lauantai, 29.07.2006 14:37
Paikkakunta: Jyväskylä

Kenelle itse olisit suonut SH2007 voiton?

Viesti Kirjoittaja ZamboNet » Tiistai, 03.07.2007 21:02

Pistetäänpä jälkiviisasteluna vastaava äänestys minkä archi pisti ennen sohua pystyyn, mutta tällä kertaa niin, että kelle Sinä olisit suonut voiton, jos se olisi ollut sinusta kiinni? Eli nyt kaikki on nähnyt sohussa ryhmien toiminnan, eikä tarvitse vain spekuloida. Kenen juuri sinun mielestäisi olisi pitänyt voittaa ja miksi?

Ps. Jakona on pääasiassa jo Archin luoma jako, mutta rutto on lisätty Muerten rinnalle, elämyspelaajat on poistettu ja visna siirretty omaksi ryhmäkseen koska olivat niin erilainen ryhmä kuin harmaasudet tai catalonia.

(Edit. Eihän sitä vishnaa saanut tosiaan enää mahtumaan omaksi vaihtoehdoksi)
Avatar
Haltia
Kuningas
Viestit: 2733
Liittynyt: Maanantai, 28.05.2007 12:45
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Haltia » Tiistai, 03.07.2007 21:44

Äänestin Kelttejä, koska pelasivat reiluiten ja useimmin nähtävästi ihan viimeiseen mieheen. En silti pidä kauheasti tälläisestä jälkiviisauksien latelemisesta.

Voitto tuli sille kuka sen ansaitsi reilun pelin hengessä.
Selene! Nainen, liity meihin!
http://selenejousineidot.multiply.com/
Pahistonttu
Kuningas
Viestit: 3422
Liittynyt: Maanantai, 20.03.2006 21:56
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Pahistonttu » Tiistai, 03.07.2007 21:46

Itse uskoin koko tapahtuman ajan Ruton vievän voiton ja arvelin meidän sijoittuvan top 5.
Hän, joka sitoutuu kunniaan on hävinnyt jo ennen taistelun alkua.
Avatar
ZamboNet
Rautasydän
Viestit: 3505
Liittynyt: Lauantai, 29.07.2006 14:37
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja ZamboNet » Tiistai, 03.07.2007 21:49

Ehdottomasti. Voitto kuului ja tuli muertelle, mutta ihmiset taiselivat eri puolilla taistelukenttää ja tuntui että vain harvalla oli havaintoja muertesta. Siksipä olisi mielenkiintoista tietää keskimääräisesti mikä ryhmä "suoriutui parhaiten" ihmisten mielestä (joka tietenkin Oikeasti oli muerte), muertea toki saa äänestää ja äänestääkään ei pidä jos pitää äänestystä pyhäinhäväistyksenä :D
Itse uskoin koko tapahtuman ajan Ruton vievän voiton ja arvelin meidän sijoittuvan top 5.
Itsekin tapahtuman ajan luulin, että rutto voisi hyvinkin olla tämän vuoden voittaja.
Avatar
Puranen
Kreivi
Viestit: 498
Liittynyt: Sunnuntai, 01.10.2006 14:03

Viesti Kirjoittaja Puranen » Tiistai, 03.07.2007 22:29

Vishnalle pistin, vaikkakin Rämä on toinen suosikki.
Onko siellä paholainen, pappi vaiko kukaties…
Herrasmies, piillottaako pöytähopeat?
Vai kestitsetkö pojat kopeat. (Päätä, päätä) Tee päätös nopeaan!
Avatar
ZamboNet
Rautasydän
Viestit: 3505
Liittynyt: Lauantai, 29.07.2006 14:37
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja ZamboNet » Tiistai, 03.07.2007 23:49

Itse äänestin ruttoa, koska se ryhmä toteutti sille annettuja tehtäviä pelottavan pedantisti ja muutenkin suoriutuivat kentällä paremmin kuin englanti keskimäärin. Urheita, uhrautuvaisia, tehokkaita ja taitavia, mitäpä sitä muuta voisi häröpallolta toivoa.
Avatar
Peltokorppi
Marsalkka
Viestit: 2442
Liittynyt: Torstai, 14.06.2007 21:10
Paikkakunta: Jykylä

Viesti Kirjoittaja Peltokorppi » Keskiviikko, 04.07.2007 00:32

Nääh. Me menetettiiniin lippu lähes aina ja kuoltiin ahkerasti. Itse veikkasin voittajaksi rämää tai maahinkaista koska te olitte se joka tosityön teki.
"Can you quack
Can you quack like a duck when you suck"
ap90
Kreivi
Viestit: 277
Liittynyt: Sunnuntai, 26.02.2006 10:31
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja ap90 » Keskiviikko, 04.07.2007 00:43

Jos pitäsi valita joku ryhmä niin omista, niin olisi se ollut maahinkainen koska homma ei olisi toiminut alkuunka ilman heitä. Mutta kyllä mielestäni macmannut olivat kuitenkin jotenkin hieman enmmän voittajan oloisia. NO, oli todella hauskaa.
Avatar
SNiLD
Ylläpito
Viestit: 399
Liittynyt: Tiistai, 24.01.2006 23:30

Viesti Kirjoittaja SNiLD » Keskiviikko, 04.07.2007 00:54

Itse luulin, että Vishna-Grim olisi korjannut potin, olivat kuitenkin yhtä paljon voittajien puolella kuin oikea voittajakin. Ilmeisesti pisteenlasku ei tosin suosinut urhoollista kuolemaa muiden/tavoitteen suojaamiseksi vrt. karkuun juoksemiseen. Siksipä äänestin Vishna-Grimiä. Olivat julmaa ja tehokasta porukkaa. :)

EDIT: Poistettiin mahdollisuus saivarteluun.
Viimeksi muokannut SNiLD, Keskiviikko, 04.07.2007 13:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pahistonttu
Kuningas
Viestit: 3422
Liittynyt: Maanantai, 20.03.2006 21:56
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Pahistonttu » Keskiviikko, 04.07.2007 01:00

Eihän VG ollut aina voittajilla, esimerkiksi Riskissä ottivat turpaan yhdessä muiden palkkisten kanssa :D . VG:hän oli aina joko englannilla tai palkkiksilla ja eihän Englanti voittanut arkkua lukuunottamatta kaikkia skenuja, eihän... :?
Hän, joka sitoutuu kunniaan on hävinnyt jo ennen taistelun alkua.
Satanisti Pappi
Sotilasmestari
Viestit: 92
Liittynyt: Tiistai, 03.07.2007 19:47
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Satanisti Pappi » Keskiviikko, 04.07.2007 01:04

siis eihän tässä toki kaikki ole... pienryhmiä puuttuu (tuusan nuuska esim) ja ei oo ees mainittu :P mutta ei siinä mitään :D

Itse annoin ääneni ehdottomasti Rutolle, ensinnäkin he toimivat mainiosti ja tappoivat paljon, pitäen silti mielessä tehtävänsä, joka joko suoritettiin tai kuoltiin suorittaessa. Päällimmäisenä mieleen tulee kuinka 2 ruttoa ja 1 maahinkainen pistivät koko kataloniaa turpaan RISKISSÄ sitä oli huvittava muistella (kai siinä jtn muitakin oli mutta nämä ainakin), samaisessa skenessä rutto toi myös ainakin 5 lippua englannille kukkulalle. Samoin mieleen tulee lauantai illan kenttä tappelu jossa rutto ja jotain vahvistuksia pistivät pataan muuta suomea, joita oli enemmän

Siis voittajan malja lähtee täältä rutolle.
If you want to see me watch on trees
Avatar
horsesarse-
Sotalordi
Viestit: 1371
Liittynyt: Keskiviikko, 17.05.2006 17:56
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja horsesarse- » Keskiviikko, 04.07.2007 14:29

Pistin SOSille, oli tehokas, hyvin järjestäytynyt, luotettava Ranskan rintaman ankkuri. Englannilta paras oli mielestäni Rämä, varmaan sen takia kun niitä oli niin monta ja olivat hyvin varustautuneita ja rohkeita jne.
Avatar
saloneju
Keisari
Viestit: 5706
Liittynyt: Keskiviikko, 19.04.2006 23:26
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saloneju » Keskiviikko, 04.07.2007 22:24

Mun ääneni meni Rutolle. Hoiti heille annetut tehtävät joka kerta yli odotusten ja omalla häröpallotyylillään hyvinkin koordinoidusti. Itse asiassa odotin Ruton voittavan. Mielenkiintoista nähdä sitten todelliset pisteet, kun tulevat kotisivuille.
Avatar
Suontakanen
Herttua
Viestit: 548
Liittynyt: Tiistai, 03.07.2007 01:44
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Suontakanen » Torstai, 05.07.2007 01:14

Vaikka en olisi suonut ääniä omalle joukkueelle niin on pakko sanoa että leviataani puuttuu kokonaan kuten tuusan nuuska. Itse olisin ehkä suonut voiton vishnalle koska heiltä löytyi tahtoa, taitoa ja eläytymistä.
Etelän Imperiumin Patriarkka ja taistelujohtaja.

Sotahuuto 2018 pääjärjestäjä

Sotaa pk-seudulta vuodesta 2007

"Aina ilolla taisteluun!"
Avatar
E.Hirvelä
Herttua
Viestit: 985
Liittynyt: Maanantai, 02.10.2006 20:26
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja E.Hirvelä » Torstai, 05.07.2007 13:46

Rutolle olisin antanut. Hoitivat hommat hienosti. No, ehkä sitten ensivuonna Rutto tulee ja voittaa.
Quadruple silver clubin jäsen.
Rovio
Paroni
Viestit: 224
Liittynyt: Maanantai, 15.05.2006 17:43
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Rovio » Perjantai, 06.07.2007 00:16

Minä en haluaisi edes valita voittajaa. Minusta on aika turha alkaa tälläisessä tapahtumassa valita parasta ryhmää kun se periaatteessa on mahdotonta, koska pisteiden ja gloorian saanti on häilyvää. Varustus on epätasaista ja niin edelleen. Voittajan valinta luo turhia paineita. Itse en, eikä muutkaan Muertelaisista saa voitosta mitään hetkellisen ylpeyden tunteen lisäksi. Paitsi foorumeilla ihmeellisiä syytöksiä min-maxauksesta ja pelkän voiton tavoittelusta. Pääasia kuitenkin on se, että kaikilla olisi tapahtumassa hauskaa. Mieluummiin niin, että voittajaa ei valittaisi, olis siistimpää, ehkä.
aaaaaarrghh...... mi leg!!
Pahistonttu
Kuningas
Viestit: 3422
Liittynyt: Maanantai, 20.03.2006 21:56
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Pahistonttu » Perjantai, 06.07.2007 00:25

Hienoa kiertopalkintoa ei tosin saisi jättää käyttämättä. Tosin, mehän voitais pitää se kolmannen voiton jälkeen... :D
Hän, joka sitoutuu kunniaan on hävinnyt jo ennen taistelun alkua.
Avatar
ZamboNet
Rautasydän
Viestit: 3505
Liittynyt: Lauantai, 29.07.2006 14:37
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja ZamboNet » Perjantai, 06.07.2007 07:43

Ihan mukava lisä se pisteytys ja sitä kautta voittaja on tapahtumaan. Ei se minusta kuitenkaan keltään ole pois. Kolmena vuonna en ole ollut "voittajissa", eikä silti tunnu missään :D Ja "oikeita" voittajiahan sotahuudossa on kaikki ne jolla on hauskaa, siksipä olen ollut voittajien puolella joka kerta :)
Avatar
Haltia
Kuningas
Viestit: 2733
Liittynyt: Maanantai, 28.05.2007 12:45
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Haltia » Perjantai, 06.07.2007 09:54

Ei se voitto vaan... No joo. Voittajan valinta luo paineita voittaneille ja tietysti hävinneille. Se luo kilpailua, että ens vuonna me ollaan parhaita ym. Itse pidin siitä, että annettiin se niinsanottu herrasmiespalkinto. Tosin, olisin halunnut tietää miten tämä jako sitten tehtiin tästä "herrasmiesmäisyydestä"? Itse koin, että Possut käyttäytyivät parhaiten ja toivat paljon tunnelmaa. Pitäisikö siis sitä palaute lappua tästä lähin katsoa eri silmällä?
Selene! Nainen, liity meihin!
http://selenejousineidot.multiply.com/
Rovio
Paroni
Viestit: 224
Liittynyt: Maanantai, 15.05.2006 17:43
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Rovio » Perjantai, 06.07.2007 14:02

Joo, Sotahuuto on fantsu oli siinä kilpailu tai ei, tapahtumaan se ei ainakaan omalta osaltani vaikuta mitenkään. Kilpailu on sinänsä ihan kiva, mutta se tuo varsinkin foorumeilla esiin ikäviä jännitteitä. Tai ehkä pitäisi jättää satunnaiset kommentit huomiotta ja keskittyä johonkin muuhun.

Tähän koko teini agstiin oli syynä foorumeille vuosittain voittoamme seuraavat perusteettomat syytökset. Sori.
aaaaaarrghh...... mi leg!!
Avatar
ZamboNet
Rautasydän
Viestit: 3505
Liittynyt: Lauantai, 29.07.2006 14:37
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja ZamboNet » Perjantai, 06.07.2007 14:10

En itse ole nähnyt omasta mielestäni kuin pari kappaletta syytöksiä teitä vastaan. Viittauksia menestykseenne toki paljon enemmän, mutta ne ovat minun näkökulmastani katsottuna ainakin hyvässä hengessä kirjoitettuja. Viimeisimpänä tuo min-maxaus ei mielestäni ollut lainkaan ilkeämielinen heitto vaan lähinnä ystävämielinen huuli. Ei niistä pidä toki ottaa itseensä, eikä varmasti kirjoittajakaan tarkoittanut viimeisintä heittoa loukkauksena tahi vähättelynä.
Rovio
Paroni
Viestit: 224
Liittynyt: Maanantai, 15.05.2006 17:43
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Rovio » Perjantai, 06.07.2007 14:44

Tänä vuonna homma on pysynyt kyllä ihan hyvän maun rajoissa, tuo nyt kuitenkin oli yksi peruste millä omasta mielestäni turhan kilpailun voisi lakkauttaa. En ole mitenkään loukkaantunut, elkää sitä pelätkö.
aaaaaarrghh...... mi leg!!
Avatar
Peltokorppi
Marsalkka
Viestit: 2442
Liittynyt: Torstai, 14.06.2007 21:10
Paikkakunta: Jykylä

Viesti Kirjoittaja Peltokorppi » Perjantai, 06.07.2007 17:40

Joo, Sotahuuto on fantsu
Mikä on fantsu?

Sotahuudo pisteytystä ei missään nimessä pidä ottaa pois.
Sehän juuri on iso osa tapahtumaa ja luo lisäjännitystä mättäjille. Tälläkin hetkellä odotan innolla mille sialle me ja muut ryhmät on sioittunut.
"Can you quack
Can you quack like a duck when you suck"
Rovio
Paroni
Viestit: 224
Liittynyt: Maanantai, 15.05.2006 17:43
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Rovio » Perjantai, 06.07.2007 18:07

Peltokorppi kirjoitti:
Joo, Sotahuuto on fantsu
Mikä on fantsu?
Minä...?
aaaaaarrghh...... mi leg!!
Avatar
Darchik
Kreivi
Viestit: 255
Liittynyt: Perjantai, 27.04.2007 16:40
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Darchik » Perjantai, 06.07.2007 20:27

Maahinkaiselle ääneni. Liikkuivat todella hyvin metsässä sekä ovat pirun taitavia mättäjiä. Taisin kuolla melkein aina maahinkaisen terään.
I do not negotiate with my enemies... I eliminate them.

Boku no chikara.... misete ageru yo.
ぼくの力。。。見せてあげるよ。
Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”