Viesti
Kirjoittaja Smithy » Keskiviikko, 13.06.2007 18:31
Alumiini on alumiinia ja tekonahka on tekonahkaa vaikka sen voissa pyörittäisin ja tarjoilisi ciantin ja fafapapujen kanssa.
Itse olen sitä mieltä suurella syyllä (ja ne ovat omat varusteeni) että rima on melkopitäen kohdillaan.
Joskin noiden nahkapanssarien kanssa joustavuus vois olla valttia koska nahka on materiaalina melko kallista verraten jopa teräkseen...
Itse käytän terästä saavuttani sen osapuilisen autentisuuden ja mielestäni essimerkiksi suoraan alumiinin käyttö raskaimmissa panssareissa menisi ennemmin optimoinnin puolelle, mikä taas iskee vaarnan reilunpelin sydämmeen.
Tietenkin on totta että esimerkiksi se alumiini panssareissa tekee niistä hintavampia, suluissa voisi myös laittaa sen titaanin joka taitaapi olla kuitenkin harvinainen. Mielestäni kuitenkaan sen panssarin painon pudotus materiaalilla ei korvaa sen käyttämiseen tarvittavaa kuntoa (jota en edes itse omaa). Siksi se tuo mielestäni sellaista epäreiluutta.
Panssarien osaltahomma on suhteellisen kondiksessa, pidätän kuitenkin oikeuden olla edelleen erimieltä itse panssari säännöistä.
Aseet itsessään ovat kylläkin asia erikseen, koska kyseessä pehmomiekkailu tapahtuma, joten "autentisia" aseita saa hakea sinällään, mikä tahansa "hyvän maun ja ajan" rajoissa kelpaa omalta kohdaltani lyömäkapulaksi, kyllähän sitä käytettiin aseina kaikkea mitä käsiin osui, miksei siis nytkin. Kuhan ne vain täyttävät turvallisuus kriteerit.
Ei taidolla eikä tyylillä, vaan ylivarustelulla.
Allekirjoittanut hän joka kuolee helteeseen.