Turentalian palautelaatikko

Valvojat: Nauris, Mannunvartija, tiamanti

Avatar
saloneju
Keisari
Viestit: 5706
Liittynyt: Keskiviikko, 19.04.2006 23:26
Paikkakunta: Tampere

Re: Turentalian palautelaatikko

Viesti Kirjoittaja saloneju » Maanantai, 01.08.2016 14:46

Shroomlord kirjoitti:Moi

Tuo taisi olla ainoa mistä saatiin palautetta itse tapahtumassa, ja mitä asianomainen kävi sitten henkilökohtaisesti selvittelemässä. Käsittääkseni Gebu suorittaa edelleen jonkinsortin katumusharjoituksia aiheesta.
Kuulostaa kyllä sangen harmilliselta, korjattavissa kyllä uskoakseni lisätreenillä.
Jees, hyvä kuulla että tuli siis käsiteltyä jo paikan päällä!

Jottei menisi angstiksi, niin mulla on kyllä toinenkin kokemus männäsohusta. Liittyy siis Turentaliaan & aiheeseen, mutta oli yksi mun henkilökohtaisesti parhaista sohuhetkistä:

Pistin yhtä turentalialaista riskin loppuhetkillä keihäällä, jonka tämä otti kädeksi. Jäin itse miettimään, josko nyt kuitenkin osui torsoon käden sijaan, mutta enemmän kiinnosti hyvä matsi, ja sitähän sai koko riskin täydeltä. Melkein harmitti vastaanottajan puolesta, kun viimeinen puoli minuuttia meni yksikätisenä. Skenaarion jälkeen kyseinen tyyppi tuli kuitenkin vielä erikseen halaamaan ja pahoittelemaan asiaa, että ehkä se nyt kuitenkin oli myös torson puolelle osunut. Tää on musta huikeeta asioiden hoitamista, syvä kumarrus tästä! :)
"Kerron Veljesten legendaarisista uroteoista, kuinka vaari nuoruuden päivinään teki motin puita vartissa ja muori keitti niin maukasta puuroa, että puutkin heräsivät henkiin sitä maistelemaan.."
Avatar
Keesisusi
Asemies
Viestit: 13
Liittynyt: Maanantai, 25.04.2016 09:51

Re: Turentalian palautelaatikko

Viesti Kirjoittaja Keesisusi » Tiistai, 02.08.2016 18:27

Siis kyllä ollaan kuultu tuosta sääntö muutoksesta ja asiasta on nähty kinaamista jos jonkin verran. Tässä vaan on se että säännöissä ei mainita tästä sanaakaan ja sen pohjalla on ulfnar ohjeistettu. Luultavasti muutama muu joukkue on toiminut samoin. Paha tilannehan tämmönen on tietenkin kun säännöt ei teknisesti asiasta mitään sanota. En tietenkään katkeralta mutta hieman oli epäselvä tila meillä ulfnareilla ja selkeästi muutamilla muilla. Ens vuodeksi toivottavasti tarkennusta tähän sääntöön tai edes maininta mokomasta -.-
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Palaute ja muut”