Suosikki Oriveden treenileirisi?

Keskustelu taistelutekniikasta, taktiikasta, harjoituksista ja bofferoinnista yleensä.

Valvoja: Ylläpito

Vastaa Viestiin

Suosikkileiri

OTL1
2
11%
OTL2
0
Ei ääniä
OTL3
10
53%
OTL4
1
5%
OTL5
6
32%
 
Ääniä yhteensä: 19
Avatar
ZamboNet
Rautasydän
Viestit: 3505
Liittynyt: Lauantai, 29.07.2006 14:37
Paikkakunta: Jyväskylä

Suosikki Oriveden treenileirisi?

Viesti Kirjoittaja ZamboNet » Tiistai, 03.01.2012 01:27

Juhanin kanssa aikatauluja ja sisältöjä pohtiessamme tuoreimpaan Oriveden Treenileirin (OTL) inkarnaatioon tuli juteltua hetki myös menneistä leireistä ja aloimme miettimään mikä ihmisten mielestä on tähän astisista leireistä paras. Luonnollisesti ihmiset jotka ovat käyneet kaikilla leireillä ovat vähissä, joten arpokaa niiden leirien väliltä joilla olette käyneet. Ne jotka jaksavat voivat myös perustella valintaansa ja sanoa myös muiden leirien lempijärjestyksen.

Oma järjestykseni:
1. OTL 3 - tunnelma oli erinomainen, tekniikkatreenaus omassa salissaan mainio lisä ja paljon uutta ja innokasta verta mukana.
2. OTL 5 - vaikka leiri oli edeltäjäänsä pienempi oli tunnelma säilynyt tauonkin jälkeen hyvänä. Leirillä kokeiltiin paljon uutta ja hyvällä menestyksellä.
3. OTL 4 - Tapahtuma kasvoi edeltäjästään ja silloisen paikan äärimitat alkoivat tulla vastaan, syöden tunnelmaa hieman. Tästä huolimatta erinomainen leiri.
4. OTL 2 - Leiri kasvoi mukavasti ensimmäisestä ja mukana alkoi olla ihmisiä kauempaakin. Leiri myös piteni paripäiväiseksi, joka oli hyvä asia.
5. OTL 1 - Pieni osanottajamäärä, josta suurin osa tuttuja normitreeneistä - ei tarjonnut normitreeneihin verrattuna huomattavaa lisäarvoa (paitsi tietenkin aloittamalla erinomaisen tapahtumaperinteen).
Avatar
Falcata
Kuningas
Viestit: 2839
Liittynyt: Sunnuntai, 31.12.2006 15:39
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Falcata » Tiistai, 03.01.2012 03:45

Pakko sanoo kans VOL 3. Meikäläisen ja Takavasaran eka Orivesi. Tuolta treenileiriltä saatiin kaikki ihan älyttömästi lisää tietotaitoa, motivaatiota ja energiaa omaan treenaamiseen tulevaa ensimmäistä Sotahuutoamme varten. Muistan myös miten perjantai-iltana matsailtiin ulkona ja yks tyyppi veti mua siellä vasemmassa laidassa koko ajan ihan 6-0 päihin kun muita vastaan pystyin sentään jotenkin puolustautumaan. Härkäpäisesti en suostunut vaihtamaan paikkaa vaan otin järjestelmällisesti dunkkuun koko illan. Sit ku matsit loppu niin kysyin joltain et 'hei kuka toi jätkä on'. Vastaukseksi sain 'se on yks Peltsi'. :P

"Learn to obey before you command."

"Ei se ase vaan se käyttäjä."
Avatar
saloneju
Keisari
Viestit: 5706
Liittynyt: Keskiviikko, 19.04.2006 23:26
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saloneju » Tiistai, 03.01.2012 04:44

Kolmonen on kyllä paras mun kirjoissa. Hyvät rähinät ja hyvä yhteishenki. Oikeestaan kaikki oli silloin kohdillaan. Toivottavasti saadaan kutosella ylitettyä! :wink:
"Kerron Veljesten legendaarisista uroteoista, kuinka vaari nuoruuden päivinään teki motin puita vartissa ja muori keitti niin maukasta puuroa, että puutkin heräsivät henkiin sitä maistelemaan.."
Avatar
E.Hirvelä
Herttua
Viestit: 985
Liittynyt: Maanantai, 02.10.2006 20:26
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja E.Hirvelä » Tiistai, 03.01.2012 05:05

Vastasin ulkomuistista kolmonen, vaikka nelostahan minä tarkoitin. Gobbojen ensiesiintyminen ja tulikaste minkäänluokan boffotapahtumassa. Trollballin 4. sija oli myös kova saavutus siihen aikaan, oi voi :) . Myös loistavat joukkomätöt ja onnistuneet skenu suunnittelut ovat jääneet mieleen.
Perjantai-illalta muistan kuinka rutto pojat kävivät tohkeissaan pyytämässä minua MTG pelien keskeltä ulos boffaamaan. Liekö ollut vaikutusta niin hienolla sinisellä tukallani. Muistan kuinka ajattelin, että keitähän nämäkin ovat. No, he muistivat minut, eli oikein päin meni silloin.
Quadruple silver clubin jäsen.
Avatar
Peltokorppi
Marsalkka
Viestit: 2442
Liittynyt: Torstai, 14.06.2007 21:10
Paikkakunta: Jykylä

Viesti Kirjoittaja Peltokorppi » Tiistai, 03.01.2012 07:28

Kolmonen mustaki paras vaikka törkeen hyvä oli tämä nelonen ja vitonenki. ja kaikki.
"Can you quack
Can you quack like a duck when you suck"
JP666
Sotalordi
Viestit: 1116
Liittynyt: Tiistai, 27.03.2007 17:48

Viesti Kirjoittaja JP666 » Keskiviikko, 04.01.2012 00:35

1 jontsu opetti ja tapeltiin pihalla
Avatar
Peltokorppi
Marsalkka
Viestit: 2442
Liittynyt: Torstai, 14.06.2007 21:10
Paikkakunta: Jykylä

Viesti Kirjoittaja Peltokorppi » Keskiviikko, 04.01.2012 07:08

Ei me pauski oltu ees ykkösessä. Ulkona tapelltiin kakkosessa ja kolmosessakin ja jonzu opetti molemmissa. Vaaditaan jonzu opettamaan nyt!
"Can you quack
Can you quack like a duck when you suck"
Avatar
saloneju
Keisari
Viestit: 5706
Liittynyt: Keskiviikko, 19.04.2006 23:26
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saloneju » Keskiviikko, 04.01.2012 14:17

Peltsi: Kekkonen ei opettanut muuta kuin kahdella ekalla leirillä. :wink: Ja kolmosessa tapeltiin ulkona, kakkosessa ei uskoakseni edes tapeltu..
"Kerron Veljesten legendaarisista uroteoista, kuinka vaari nuoruuden päivinään teki motin puita vartissa ja muori keitti niin maukasta puuroa, että puutkin heräsivät henkiin sitä maistelemaan.."
Avatar
ZamboNet
Rautasydän
Viestit: 3505
Liittynyt: Lauantai, 29.07.2006 14:37
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja ZamboNet » Maanantai, 09.01.2012 16:16

Kyllä kakkosessa mentiin ulos ainakin siltatyöntö vetämään. Muistaakseni myös JonTzun keihäsaiheista opetusta oli ulkosalla.
Viimeksi muokannut ZamboNet, Maanantai, 09.01.2012 19:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
saloneju
Keisari
Viestit: 5706
Liittynyt: Keskiviikko, 19.04.2006 23:26
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saloneju » Maanantai, 09.01.2012 19:09

Joo totta. Tulikin itse asiassa melko elävänä mieleen nyt kun mainitsit :wink:
"Kerron Veljesten legendaarisista uroteoista, kuinka vaari nuoruuden päivinään teki motin puita vartissa ja muori keitti niin maukasta puuroa, että puutkin heräsivät henkiin sitä maistelemaan.."
Avatar
Peltokorppi
Marsalkka
Viestit: 2442
Liittynyt: Torstai, 14.06.2007 21:10
Paikkakunta: Jykylä

Viesti Kirjoittaja Peltokorppi » Maanantai, 09.01.2012 22:45

Perhana mulla on huono muisti. Ja huonosta muistista puheenollen mulla ei oo mitäään hajua mitä opetin viimekerralla, jos joku muistaa niin ois kiva tietää.
"Can you quack
Can you quack like a duck when you suck"
Avatar
Skylark
Sotalordi
Viestit: 1146
Liittynyt: Perjantai, 10.03.2006 09:42
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Skylark » Tiistai, 10.01.2012 11:36

Peltokorppi kirjoitti:Perhana mulla on huono muisti. Ja huonosta muistista puheenollen mulla ei oo mitäään hajua mitä opetin viimekerralla, jos joku muistaa niin ois kiva tietää.
Opetit kilpeä+miekka. Mieleen jäi vastustajan aseen lyönti pois, sen sitominen omalla kilvellä ja samalla uiminen liiveihin.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Bofferointi”