Ropeconissa uusi bofferointimestari!

Keskustelu taistelutekniikasta, taktiikasta, harjoituksista ja bofferoinnista yleensä.

Valvoja: Ylläpito

Avatar
JonTzu
Sotahuuto '11 -järjestäjä
Viestit: 2966
Liittynyt: Tiistai, 31.01.2006 20:27
Paikkakunta: Helsinki

Ropeconissa uusi bofferointimestari!

Viesti Kirjoittaja JonTzu » Sunnuntai, 18.07.2010 16:13

Varasin itseni Ropecon-lauantaille muihin hommiin* enkä pääse osallistumaan bofferointiturnaukseen lauantaina. Rehellisesti mietittynä on ehkä muutenkin aika vähitellen väistyä boffoturnaamisesta, ihan jo katsojaystävällisyyden vuoksi. :wink:

Myöskään muut aiemmat mestarit eivät tänä vuonna tule turnaamaan Ropeconissa. Ensi sunnuntaina nähdään siis uusi bofferoinnin Suomen mestari!

Vuosien varrella opittuina etukäteisvinkkeinä osallistujille annan muutaman vinkin.

*Suurin osa kilpailuun osallistuvista tekee muutamaa perustekniikkaa joihin on helppo keksiä vastatekniikat. Katsokaa alkukarsintoja, seuratkaa finaalissa ollessanne sitä mitä muut tekevät ja hyödyntäkää sitä.
*Jos toinen harrastaa käsihippaa parempi käsihippaaja voittaa, jos ette ole parempi lyökää tai pistäkään kunnon osuma torsoon tai päähän.
*Itse olen kokenut että päähän lyöminen ja lujaa lyöminen auttavat. Kumpaakin uskotaan hyvin ja tällä tavalla matsaaminen on motivoivempaa.
*Nukkukaa ennen finaalia kunnon yöunet ja syökää kisapäivän aamuna jotain järkevää.
*Käykää turnaamassa niin Ropeconissa kuin muissakin turneissa, yhdestä tiukasta turneesta oppii enemmän kuin 20 treenikerrasta jos jaksaa ajatella miten matseissa kävi.

Ei minulla muuta. Kaikki kynnelle kykenevät mukaan. Se on hieno ja hauska turnaus jossa on ollut mahtava henki niin kauan kuin minä muistan!

*) http://forum.sotahuuto.fi/viewtopic.php?p=112460#112460
"Harjoittelemalla hyvä tulee."

Palaa sivulle “Bofferointi”