Kalibraatiosta

Keskustelu taistelutekniikasta, taktiikasta, harjoituksista ja bofferoinnista yleensä.

Valvoja: Ylläpito

Medal
Herttua
Viestit: 626
Liittynyt: Maanantai, 07.04.2008 14:19
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Medal » Torstai, 23.04.2009 20:08

tai kokeilisitte oikeaa urheilua. nyrkkeily hanskat käteen ja kehään.

PROVOSOITUKAA
JP666
Sotalordi
Viestit: 1116
Liittynyt: Tiistai, 27.03.2007 17:48

Viesti Kirjoittaja JP666 » Torstai, 23.04.2009 20:17

Sohussa pitäisi laskea kaikki osumat niin MYÖS ne hipsut, ja niin sen pitäisi jatkossakin olla
Avatar
Triks
Herttua
Viestit: 956
Liittynyt: Torstai, 03.01.2008 02:42
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Triks » Perjantai, 24.04.2009 13:48

JP666 kirjoitti:Sohussa pitäisi laskea kaikki osumat niin MYÖS ne hipsut, ja niin sen pitäisi jatkossakin olla
Samaa mieltä.
"Huhut kuolemastani ovat vahvasti liioiteltuja."
Kuva
Avatar
Kude
Asemies
Viestit: 15
Liittynyt: Tiistai, 14.04.2009 09:18
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Kude » Perjantai, 24.04.2009 15:14

Olen myöskin sitä mieltä että kaikki pitäisi laskea, pienetkin hipsut. Ongelma vaan on, että niitä ei välttämättä tunne kun ne tulee, vaikka iskijä tuntisikin osuvansa johonkin.

Rehellisyyttä tässä kaivataan. :)
Just another stranger in the streets' stream of flesh.
Kuva
Avatar
Sefraim
Herttua
Viestit: 556
Liittynyt: Keskiviikko, 07.05.2008 15:41
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Sefraim » Sunnuntai, 26.04.2009 17:54

Itse olen ottanut kyllä osumat siinäkin kohtaa kun en asiasta varma ole, mielellään vielä kunnon karjaisulla ja kaatumisella. Jää vastustajalle hieno fiilis eikä se ole niin paljoa itseltä pois. Yleensä jos menee kuolemaan niin on siinä tilanteessa ettei se karkuunjuoksu olisi muuta aikaan saanut kuin pitkästyttävää pinkomista kun et kuitenkaan enää voi kunnolla käydä oman porukan jämillä päälle.
Jos Sotahuuto olisi korttipakka, Camulos olisi jokeri. Ikinä ei tiedä mitä siitä tulee loppujen lopuksi.

Entistä Camulosin komentoporr(s)asta. Kuninkaantekijät II - Pääjärjestäjä ½.

KT2 Hauholla 16-18.8.2013!
Hytti
Kreivi
Viestit: 489
Liittynyt: Maanantai, 27.02.2006 16:07
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Hytti » Tiistai, 05.05.2009 00:01

Kun kymmenen vuotta sitten lähdin Tiibetiin, hakeuduin syrjäiseen munkkiluostariin opettelemaan kuuluisaa KPJ-kalibraatiotekniikkaa. Tämä tekniikka on kehitelty maailman parhaaksi, mutta sen oppiminen vie vuosikausia ja vaatii paljon verta, hikeä ja päänraaputtelua. KPJ-tulee nimittäin sanoista "käytä perkele järkeäsi."

Olen todennut ihan hyväksi tekniikaksi. Lyön itse aina riittävän kovaa ja odotan että minua lyödään riittävän kovaa. Jos joku tulkitsi tämän niin etten ota muita osumia kuin niitä jotka lävähtää minuun täpöllä, niin suosittelen tekemään muutamia KPJ-meditaatiota itsekseen.
"Parempi pizza uuniin kuin vaaksa vaaraan"
-KuoLan Kaarti, Sotahuuto 2005-
JP666
Sotalordi
Viestit: 1116
Liittynyt: Tiistai, 27.03.2007 17:48

Viesti Kirjoittaja JP666 » Tiistai, 05.05.2009 10:51

KJP kuulostaa kyllä loistavalta tekniikalta, jota varmana alan harjoittamaan. Suosittelisin sitä kaikille muillekin ketkä eivät vielä ole päässeet kokeilemaan tätä tekniikaa.
Avatar
TMl
Kreivi
Viestit: 343
Liittynyt: Tiistai, 16.05.2006 16:56
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja TMl » Tiistai, 05.05.2009 12:19

JP666 kirjoitti:KJP kuulostaa kyllä loistavalta tekniikalta, jota varmana alan harjoittamaan. Suosittelisin sitä kaikille muillekin ketkä eivät vielä ole päässeet kokeilemaan tätä tekniikaa.
Ruttolaisia pidetään Suomen herrasmiesmäisimpinä osumien ottajina, joten en suosittele minkään KPJ kalibraation käyttöönottoa.

Osuma On Osuma On Osuma on toiminut tähänkin asti. Se mitä järjenkäyttö tarkoittaa on subjektiivista.
Karel "porkkana" Suvitie
KuvaKuvaKuva
Avatar
Susikukko
Hauhocanus
Viestit: 3064
Liittynyt: Lauantai, 04.02.2006 15:17
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Susikukko » Tiistai, 05.05.2009 12:44

Viron full contact demo skenusta vois ottaa myös vähän mallia kalibraatioon =) kaikki lyö täysii ja tuurilla, lähes mitä vaan saa tehdä, mut mitään ei satu?
Koskahan sitä ehtis taas sohuun?
Pahistonttu
Kuningas
Viestit: 3422
Liittynyt: Maanantai, 20.03.2006 21:56
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Pahistonttu » Tiistai, 05.05.2009 12:53

Susikukko kirjoitti:Viron full contact demo skenusta vois ottaa myös vähän mallia kalibraatioon =) kaikki lyö täysii ja tuurilla, lähes mitä vaan saa tehdä, mut mitään ei satu?
Ja neljännen matsin jälkeen homma vihelletään aina poikki koska väkivaltaisuus kasvaa sitä mukaa, kun matseja otetaan. Kun ensimmäinen full contact matsi oli lähes normaali (joskin me lyötiin päähän), niin viimeinen oli jo helvetisti rajumpaa tappelemista, pari matsia lisää, niin joku olisi varmasti loukkaantunut...
Hän, joka sitoutuu kunniaan on hävinnyt jo ennen taistelun alkua.
Hytti
Kreivi
Viestit: 489
Liittynyt: Maanantai, 27.02.2006 16:07
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Hytti » Tiistai, 05.05.2009 13:30

TMl kirjoitti: Osuma On Osuma On Osuma on toiminut tähänkin asti. Se mitä järjenkäyttö tarkoittaa on subjektiivista.
Järkeä joko on tai ei, toisilla enemmän tai vähemmän kuin toisilla. Aina ei ole järkevää tehdä yksinkertaisista asioista monimutkaisia.
"Parempi pizza uuniin kuin vaaksa vaaraan"
-KuoLan Kaarti, Sotahuuto 2005-
Avatar
goblintaikuri
Herttua
Viestit: 887
Liittynyt: Lauantai, 12.04.2008 21:01
Paikkakunta: Paikkakunta:

Viesti Kirjoittaja goblintaikuri » Tiistai, 05.05.2009 13:48

Itse lyön sen verran kovaa, että jos sitä ei rekisteröi on huijari. Mentaliteettini onkin sellainen, että aseilla lyödään, eikä suinkaan yritetä tussuttaa hipaisua johonkin hihan liepeeseen.
always FIGHTING~~
Avatar
TMl
Kreivi
Viestit: 343
Liittynyt: Tiistai, 16.05.2006 16:56
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja TMl » Tiistai, 05.05.2009 14:53

Hytti kirjoitti: Järkeä joko on tai ei, toisilla enemmän tai vähemmän kuin toisilla. Aina ei ole järkevää tehdä yksinkertaisista asioista monimutkaisia.
Olen samaa mieltä kaikessa paitsi siinä, miten asia pidetään yksinkertaisena.
goblintaikuri kirjoitti: Mentaliteettini onkin sellainen, että aseilla lyödään, eikä suinkaan yritetä tussuttaa hipaisua johonkin hihan liepeeseen.
Edelleen samaa mieltä :). Ton mun kommenttini ei ollut tarkoitus olla provosoiva. Sen oli tarkoitus olla kehu ruttolaisille siitä, miten hienosti he koko asian ovat aina hoitaneet.

Eiköhän nykyään jakautuminen kahteen koulukuntaan asian suhteen ala olla selvä. Kummallakin on kannattajansa ja hyvät perusteet siihen miksi ovat oikeassa. Juupas-eipäs keskustelu asian suhteen on turhaa jauhantaa.

Kumpikin kanta voi jatkaa olemassaoloaan suomalaisessa bofferoinnissa. Päätökset yksittäisten tapahtumien suhteen tekevät kuitenkin aina järjestäjät oman mieltymyksensä mukaan.
Karel "porkkana" Suvitie
KuvaKuvaKuva
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Bofferointi”