Buhurtti palaute

Tapahtuman jälkihöyryt tänne

Valvojat: N.Hirvelä, Sopuli

Avatar
Susikukko
Hauhocanus
Viestit: 3064
Liittynyt: Lauantai, 04.02.2006 15:17
Paikkakunta: Helsinki

Buhurtti palaute

Viesti Kirjoittaja Susikukko » Maanantai, 14.07.2014 22:34

Jos buhurtti jäi väliin niin lisä tietoa täällä http://forum.sotahuuto.fi/viewforum.php?f=223 ja facessa https://www.facebook.com/botnfinland?ref_type=bookmark . Seuraava mahdollisuus on x-juhlissa ja conissa sekä sitten syssymmällä MCSF Jyväskylä ja Maahinkainen ry järjestävät yhteistyössä valtakunnallisen MCSF/HMB start-up treenileirin 19-21.9. Pyhäkankaan leirikeskuksessa Keski-Suomen sydämessä.

Heittäkäähän muuten palautetta sohun promosta, kun se oli meidän ekoja omia promoja ja sen kyllä huomas =) Seuraavat jutut opittiin jo itse reflektoinnilla.
- Aikataulu pitää olla sovittu ja suunniteltu, sisältäen ketkä matsaa ja miten.
- Jos promo on jonkun muun tapahtuman yhteydessä kuten sohun, ei ainakaan päävastuullinen voi itse osallistua emätapahtumaan 100%:sti.
- Toistaiseksi pukeutuminen pitää aloittaa tuntia ennen.
- Yleisölle on oltava jaettavaksi vähintään nettiosoite paperilla
- Kamojen pitää olla ehjää ja käyttökelpoista.
- Päävastuullinen ei itse matsaa, vaan johtaa ja kuuluttaa.
- Hommasta pitää saada kuvia suunnitellusti.

Nähdään aidan toisella puolella =)
Koskahan sitä ehtis taas sohuun?
Avatar
viikinkisoturi
Herttua
Viestit: 566
Liittynyt: Maanantai, 12.03.2007 17:55
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Buhurtti palaute

Viesti Kirjoittaja viikinkisoturi » Tiistai, 15.07.2014 00:01

Itse kokeilleena täytyy sanoa, että hauskaa oli! Varustautuminen vei yllättävän kauan ja siitä sai aika porvarillisen fiiliksen. Olihan siinä asemies pukemassa panssaria päälle 8) . Itse mättäminen oli todella haastavaa sillä liikerata oli rajoittunutta ja näkyvyys oli huono. Luultavasti laji näytti vaikealta, niin sitä se olikin, kokeilijalle. Tätä fiilistä lisäsi vielä lainapanssarin epäsopivuus omalle kropalle ja tottumattomuus kamppeisiin. Treeni ja oikein mitoitettu varustus korjaa varmaan suurimmat hankaluudet ja luulen että siten saa myös parhaiten ilon irti koko lajista. Alkuun mietin miten hyvin iskut tuntuu läpi ja täytyy sanoa, että ei siinä iskujen takia tuupertunut vaan väsyi siihen kaikkeen massaan mitä kannoin päälläni. Joku sanoi siinä kehässä, että lyökää kunnolla. Ei vaan yksinkertaisesti jaksanut! :lol:
Kuva
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Palaute ja jälkipelit”