Noxbon löytötavarat!

9.-11.5.2014 Hauhon Härkälinnalla
Avatar
Triks
Herttua
Viestit: 956
Liittynyt: Torstai, 03.01.2008 02:42
Paikkakunta: Turku

Noxbon löytötavarat!

Viesti Kirjoittaja Triks » Tiistai, 13.05.2014 21:36

Kaikki tapahtuman löytötavarat ovat toistaiseksi mun hallussa. Säilytän tavaroita oletusarvoisesti Sotahuutoon asti, jonne voin näitä kamppeita myös toimittaa. Sen jälkeen käyttökelpoinen kama menee kierrätykseen ja loput roskiin. Huudelkaa tässä ketjussa tai laittakaa yksäriä, jos tunnistatte omia kamojanne, niin sovitaan toimituksesta.

Lista löytötavaroista:

- Tummanvihreä Originals by Jack & Jones -merkkinen takki, koko L (Omistaja löytynyt.)
- Musta The North Face -merkkinen takki, koko luultavasti S
- Musta Shine-merkkinen takki, sisäpuolella valkoisella teksti "SJ MASSIVE CLASS", koko L (Omistaja löytynyt.)

- Valkoinen hihaton paita, sangen kämäisessä kunnossa, ei kokomerkintöjä
- Harmaa t-paita, ruostetahroja, koko M
- Musta H&M:n huppari, koko XL
- David-merkkinen tekninen paita, vihreä-harmaa, ei kokomerkintöjä

- Mustat Mil-Tecin kankaiset varsikengät, kaksi solkea yläreunassa, koko ilmeisesti 41 (Omistaja löytynyt.)
- Mustavalkoruudullinen huivi, hapsureunat
- Nahkahanskat, ei erityistuntomerkkejä, koko L/XL
- Teräsholkki, n. 25mm (Omistaja löytynyt.)
- Finlaysonin vihreä-ruskea pyyhe, hirvikuvalla (Omistaja löytynyt.)
"Huhut kuolemastani ovat vahvasti liioiteltuja."
Kuva
cuituoptiikka
Sotilasmestari
Viestit: 82
Liittynyt: Lauantai, 31.01.2009 23:41
Paikkakunta: Turku

Re: Noxbon löytötavarat!

Viesti Kirjoittaja cuituoptiikka » Tiistai, 13.05.2014 22:09

Hirvipyyhe on mun. Saisiko sen toimitettua sohuun, ellei tässä aiemmin törmätä?
Avatar
Triks
Herttua
Viestit: 956
Liittynyt: Torstai, 03.01.2008 02:42
Paikkakunta: Turku

Re: Noxbon löytötavarat!

Viesti Kirjoittaja Triks » Tiistai, 13.05.2014 22:20

cuituoptiikka kirjoitti:Hirvipyyhe on mun. Saisiko sen toimitettua sohuun, ellei tässä aiemmin törmätä?
Onnistuu! Saattaa olla, että tullaan vielä tässä kevään/kesän mittaan pyörähtämään teidän treeneissä, siinä tapauksessa otan mukaan jo aiemmin, mutta Sohuun viimeistään.
"Huhut kuolemastani ovat vahvasti liioiteltuja."
Kuva
Avatar
Mlabfabathgar
Asemies
Viestit: 11
Liittynyt: Maanantai, 05.07.2010 13:14
Paikkakunta: Espoo

Re: Noxbon löytötavarat!

Viesti Kirjoittaja Mlabfabathgar » Tiistai, 13.05.2014 23:11

Mustat Mil-Tecin viidakkomalliset maiharit on mun. Ne voi heittää pois tai sitten voin tulla poimimaan ne. Ne on mulle liian pienet niin kumpi tahansa käy.

Hukkasin myös yhden miekan. Se on hyvin tavallisen näköinen mutta kahva on alhaalta teipattu paksuksi ja se kapenee ylöspäin edetessään.
Normaalisti en välittäis yhden miekan menettämisestä mutta kun kierrätän nykyään kaikki uudelleen käytettävät materiaalit niin niihin aseisiin tuppaa kiintymään.
Viimeksi muokannut Mlabfabathgar, Tiistai, 13.05.2014 23:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tutuille "Pieni Pyöreä Mies", joukkuetovereille "TSTKPÖ" ja vastustajille "se v***n kääpiö!"
Avatar
Hörhö
Sotilasmestari
Viestit: 83
Liittynyt: Lauantai, 05.09.2009 18:39
Paikkakunta: Tampere

Re: Noxbon löytötavarat!

Viesti Kirjoittaja Hörhö » Tiistai, 13.05.2014 23:15

Tuo SJ MASSIVE CLASS tekstin sisältämä takki kuulostaisi siltä minun (ei enää ihan niin) mustalta takilta, jota kävinkin sunnuntaina järjestäjämökiltä kyselemässä. Tulen SoHussa perimään sitä uudestaan jos sattuisi silloin olemaan hollilla :)
Forumavatariksi päätynyt kuva by Petra Takamäki
Avatar
AR2
Kreivi
Viestit: 417
Liittynyt: Tiistai, 02.05.2006 14:55
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Noxbon löytötavarat!

Viesti Kirjoittaja AR2 » Tiistai, 13.05.2014 23:46

No huh hyvä että takki löyty. Eli tuo tummanvihreä Jack & Jones merkkinen takki on miun... Tuun noutamaan sen parin viikon päästä Espoon treeneistä kun todennäköisesti olen silloin pk-seudulla.
-Si vis pacem para bellum-

Arttu Partanen
Avatar
Triks
Herttua
Viestit: 956
Liittynyt: Torstai, 03.01.2008 02:42
Paikkakunta: Turku

Re: Noxbon löytötavarat!

Viesti Kirjoittaja Triks » Tiistai, 13.05.2014 23:56

AR2 kirjoitti:No huh hyvä että takki löyty. Eli tuo tummanvihreä Jack & Jones merkkinen takki on miun... Tuun noutamaan sen parin viikon päästä Espoon treeneistä kun todennäköisesti olen silloin pk-seudulla.
Laitatko mulle vielä jotain noottia samalla viikolla kun olet tulossa, niin muistan ottaa takin mukaan treeneihin.
"Huhut kuolemastani ovat vahvasti liioiteltuja."
Kuva
Pahistonttu
Kuningas
Viestit: 3422
Liittynyt: Maanantai, 20.03.2006 21:56
Paikkakunta: Porvoo

Re: Noxbon löytötavarat!

Viesti Kirjoittaja Pahistonttu » Keskiviikko, 14.05.2014 00:29

Jos teräsholkki on n. 4cm pitkä pätkä teräsputkea, joka on maalattu mustaksi ja löytynyt telttailualeelta, se saattaa olla peräisin telttamme salkosarjasta.
Hän, joka sitoutuu kunniaan on hävinnyt jo ennen taistelun alkua.
Avatar
Kakure
Kreivi
Viestit: 364
Liittynyt: Tiistai, 10.07.2007 13:35
Paikkakunta: Savonlinna
Viesti:

Re: Noxbon löytötavarat!

Viesti Kirjoittaja Kakure » Keskiviikko, 14.05.2014 07:10

Jos kuvaus ei täsmää pahistontun vastaavaan, on teräsholkki mahdollisesti Perkeleen keihäiden liitoskappale. Holkki on 12cm pitkä, jonka keskellä on pykälä erottamassa lasikuidut toisistaan. NC-koneen tekemät pinnat, muutoin viimeistelemätön teräksen värinen.
"Ei mistään tule mitään, jos ei ole verenmaku suussa"
Avatar
Triks
Herttua
Viestit: 956
Liittynyt: Torstai, 03.01.2008 02:42
Paikkakunta: Turku

Re: Noxbon löytötavarat!

Viesti Kirjoittaja Triks » Keskiviikko, 14.05.2014 11:46

Kakure kirjoitti:Jos kuvaus ei täsmää pahistontun vastaavaan, on teräsholkki mahdollisesti Perkeleen keihäiden liitoskappale. Holkki on 12cm pitkä, jonka keskellä on pykälä erottamassa lasikuidut toisistaan. NC-koneen tekemät pinnat, muutoin viimeistelemätön teräksen värinen.
Oletettavasti on teidän, toimitanko Sohuun?
"Huhut kuolemastani ovat vahvasti liioiteltuja."
Kuva
Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Noxbo 2014”