KIITOS KAIKILLE! (Yleinen palauteketju)

9.-11.5.2014 Hauhon Härkälinnalla
Avatar
Jumsjums
Ritari
Viestit: 74
Liittynyt: Lauantai, 08.11.2008 22:19

Re: KIITOS KAIKILLE! (Yleinen palauteketju)

Viesti Kirjoittaja Jumsjums » Sunnuntai, 18.05.2014 22:33

Vieras kirjoitti:Spartalle/Vishnalle sellaista palautetta että voisitte sen palautteen ottaa joskus vakavasti vastaan. En näe sotahuuto skenen kehittyvän jos naureskellaan päin kun kerrotaan osumien ottamattomuudesta
Mä ja monet meistä on halunneet päästä eroon tosta stigmasta, enemmän kuin edes saada menestystä tapahtumassa. Me ollaan jo läpi vuos otettu pienimmätkin hipaisut treeneissämme ja taatusti jos matsaat kenenkään meidän kanssa me tullaan ottamaan ne tarkasti ja keskustelemaan ne läpi. Mua henkilökohtaisesti ottaa päähän jos ei joku meistä vieläkään osaa, mutta tän perusteella en tiedä kenestä on kyse. Jos ei tää rikkeen tehnyt ota kuuleviin korviinsa, niin kyllä joku muu meistä kuuntelee mielenkiinnolla.

Tapahtuma itse oli tosi jees, niinkuin mini-sotahuuto. Skenaarioita saatiin tosi paljon vedettyä, mikä antoi mahdollisuuksia testailla paljon eri taktiikoita.
Avatar
saloneju
Keisari
Viestit: 5706
Liittynyt: Keskiviikko, 19.04.2006 23:26
Paikkakunta: Tampere

Re: KIITOS KAIKILLE! (Yleinen palauteketju)

Viesti Kirjoittaja saloneju » Maanantai, 19.05.2014 11:30

Hei, näin vielä viikko jälkikäteen iso käsi järjestäjille munkin puolesta vielä tännekin! Noxbo on kyllä ehdottomasti mun Sotahuuto-vuoden kohokohtia, parasta mahdollista mättöä menemättä itse Sotahuutoon. Erikseen täytyy mainita, että vesihuolto pelasi ainakin meidän päässä huomattavan hyvin ja ansaitsee erityiskiitoksen! Vaikka ei edes kantanut omaa vesipulloa skenaarioissa, joka kerta kun janoisena alkoi etsimään vesipistettä, se löytyi (lyhyen!) kivenheiton päästä ja vaivatta.

Mitä tulee Sparta-Vishna-osumienottamattomuuskeskusteluun, suoraan sanottuna mua vähän jännitti mitä tulee kun laitetaan yhteen kaksi ryhmää, joilla on asiasta historiaa. Mutta ainakin minun näkökulmastani - ja vissiin puhun myös koko paikalla olleen Maahinkaisen osaston puolesta - osumien ottaminen toimi teillä joka suhteessa todella mallikkaasti. Minulle ei ainakaan jäänyt pienintäkään valittamista siinä suhteessa, eikä kyllä muutenkaan. Pahoittelut vielä siitä lujasta keihäänpistosta yhdelle teidän miehistä! :)
"Kerron Veljesten legendaarisista uroteoista, kuinka vaari nuoruuden päivinään teki motin puita vartissa ja muori keitti niin maukasta puuroa, että puutkin heräsivät henkiin sitä maistelemaan.."
Avatar
Falcata
Kuningas
Viestit: 2839
Liittynyt: Sunnuntai, 31.12.2006 15:39
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: KIITOS KAIKILLE! (Yleinen palauteketju)

Viesti Kirjoittaja Falcata » Sunnuntai, 25.05.2014 10:04

saloneju kirjoitti: Mitä tulee Sparta-Vishna-osumienottamattomuuskeskusteluun, suoraan sanottuna mua vähän jännitti mitä tulee kun laitetaan yhteen kaksi ryhmää, joilla on asiasta historiaa. Mutta ainakin minun näkökulmastani - ja vissiin puhun myös koko paikalla olleen Maahinkaisen osaston puolesta - osumien ottaminen toimi teillä joka suhteessa todella mallikkaasti. Minulle ei ainakaan jäänyt pienintäkään valittamista siinä suhteessa, eikä kyllä muutenkaan.
Joo, voin kyllä kompata tätä. Useempaankin otteeseen törmättiin kentällä ja kertaakaan ei jäänyt mitään napinan aihetta. Kehitys tuon suhteen on ollut hyvällä mallilla jo pitempään - isot propsit siitä.

Tykkäsin näin muutenkin Sparta-Vishnan menosta Noxbossa. "Semi-reservi" lähestymistapa (vai miksi sitä ikinä haluaakaan kutsua) oli varsin mielenkiintoinen ja teidän rynnäköllä oli tosi usein myös näkyvä vaikutus. Jonkin verran oli samaa kuin esim. 13. komppanialla, eli silloin kun rynnäkkö tehtiin syvässä muodostelmassa ja ne etummaiset kaverit torpattiinkin paikoilleen niin takaa tulevat joutuivat joko pysähtymään tai kiertämään, mikä antoi aikaa reagoida.

"Learn to obey before you command."

"Ei se ase vaan se käyttäjä."
Avatar
Jopotzuki
Paroni
Viestit: 187
Liittynyt: Keskiviikko, 13.06.2012 18:02
Paikkakunta: Imatra/Lahti

Re: KIITOS KAIKILLE! (Yleinen palauteketju)

Viesti Kirjoittaja Jopotzuki » Sunnuntai, 25.05.2014 13:04

Juna-skenaarion olisi voinut ehkä toteuttaa niin, että juna olisi kiertänyt ympyrää kentällä ja hyökkäjät olisivat aloittaneet tieltä.
© Juha Valkeajoki
Avatar
Muhjuttaja
Soturi
Viestit: 21
Liittynyt: Maanantai, 05.08.2013 21:47
Paikkakunta: Turku

Re: KIITOS KAIKILLE! (Yleinen palauteketju)

Viesti Kirjoittaja Muhjuttaja » Keskiviikko, 28.05.2014 13:16

Iso käsi järjestäjille, mahtavan tapahtuman saitte toimivasti aikaiseksi!
Siellä missä on ruusuja on myös piikkejä, tällä kertaa kuitenkin vain pieniä. Metsässä ei välillä ollut tietoinen skenaarioiden väliajoista ja koska seuraava alkaa. Traelin kanssa täytyy myös olla samaa mieltä että taukojen pituus oli ehkä vähän liikaa minun mieleeni kun joku kaveri oli höläyttänyt tiheästä mättötapahtumasta jotain, toki en ole jousiampuja ja heidän näkökulmansa oli varmaan erillainen.

saloneju kirjoitti: Mitä tulee Sparta-Vishna-osumienottamattomuuskeskusteluun, suoraan sanottuna mua vähän jännitti mitä tulee kun laitetaan yhteen kaksi ryhmää, joilla on asiasta historiaa. Mutta ainakin minun näkökulmastani - ja vissiin puhun myös koko paikalla olleen Maahinkaisen osaston puolesta - osumien ottaminen toimi teillä joka suhteessa todella mallikkaasti. Minulle ei ainakaan jäänyt pienintäkään valittamista siinä suhteessa, eikä kyllä muutenkaan. Pahoittelut vielä siitä lujasta keihäänpistosta yhdelle teidän miehistä! :)
Tuohon täytyy kyllä sanoa ettei mene liian positiivisen kuuloiseksi tämä täällä, en kyllä kertaakaan kuullut mitään muuta kuin negatiivista palautetta Sparta/vishna combon osumienottamisesta (ja vishnan historialla ainakin itse iloisesti huudahdan jos ne korrektisti tippuvat), ja kyllä sen omakin keihäänkärkeni huomasi ettei homma ole vieläkään kasassa.
"sentään me ei otettu asustukseksi jotain täys neonkeltaista ankkapukua natsilogoilla!"
Avatar
Terba
Herttua
Viestit: 866
Liittynyt: Perjantai, 20.06.2008 07:25
Paikkakunta: Oulu

Re: KIITOS KAIKILLE! (Yleinen palauteketju)

Viesti Kirjoittaja Terba » Keskiviikko, 28.05.2014 15:51

Sunnuntaiaamun jousen kanssa heiluneena tauot skenaarioiden välillä olivat aika lailla optimaaliset. Ehti keräämään nuolet maastosta, hakea omansa nuolipisteeltä, tallustella omalle puolelle, hörpätä vettä ja vähän hengähtää ennen seuraavaa koitosta. Kiirettä ei tullut, mutta ei kyllä ollut liikaakaan aikaa.
Kuola Tier 1 Operator | Hydenin vihermädättävä mielikuvitusolento

Profiilikuva: © Jari Kuskelin 2014
Mahti
Sotahuuto '12 -järjestäjä
Viestit: 1684
Liittynyt: Perjantai, 24.02.2006 13:40
Paikkakunta: Leppävirta

Re: KIITOS KAIKILLE! (Yleinen palauteketju)

Viesti Kirjoittaja Mahti » Sunnuntai, 01.06.2014 18:12

Johtajat tarvitsevat myös aina aikaa jonkinlaisen suunnitelman hiomiseen. Tämän lisäksi heillä on ihan samat tarpeet kuin muillakin hoitaa oma huoltonsa. Jos johtajilla ei ole riittävästi aikaa suunnitella, menee taistelu päättömäksi tölväilyksi, josta oppii huomattavasti vähemmän kuin kunnolla johdetusta taistelusta. Noxbon kaltaisen tapahtuman suurin anti on treenata joukkotaisteluita ja joukkotaisteluissa hyvin suunniteltu on oikeastikin puoliksi tehty. Loppu koostuu oikeassa paikassa olemisesta oikeaan aikaan. Monesti tavalliselle rivimosurille sopivan mittainen tauko on johtajillen auttamatta liian lyhyt.

Tämä vain näin sivuhuomiona paikalla olemattomalta.
Sotahuuto 2012 pääjärjestäjä

Hyökkäys on aggressiivista toimintaa.
Avatar
Jopotzuki
Paroni
Viestit: 187
Liittynyt: Keskiviikko, 13.06.2012 18:02
Paikkakunta: Imatra/Lahti

Re: KIITOS KAIKILLE! (Yleinen palauteketju)

Viesti Kirjoittaja Jopotzuki » Tiistai, 03.06.2014 19:04

Lahdesta päin kun tultiin autolla, (joskus klo 16 aikaan) niin tienvarressa oli noxbo-tienviitta vain Tampereelta päin tuleville. Siksi ajettiin muutama kilometri ohitse ennen kuin huomattiin. Olihan se kyltti läpinäkyvä, mutta silti.
© Juha Valkeajoki
Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Noxbo 2014”