Kuolan Kaartin palautelaatikko

Valvojat: N.Hirvelä, Sopuli

Avatar
JonTzu
Sotahuuto '11 -järjestäjä
Viestit: 2966
Liittynyt: Tiistai, 31.01.2006 20:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuolan Kaartin palautelaatikko

Viesti Kirjoittaja JonTzu » Maanantai, 12.08.2013 22:53

Mutta täytyy sanoa että oli kyllä kotoisa olo kun Kuohinkainen pääsi lopulta epäpyhään myllytysyhteyteen. Hetki oli kaunis ja maailma kohdallaan.

Kuva

Ei sillä, mieluusti pätkin teitä pölliköitä vastaankin. Tosin aika juupelisti pistitte vastaan. Kuola - lyö varmuuden vuoksi yksin yhdellä jalalla koko riviä vastaan kenkkaavaa soturia kahdessa sekunnissa yli kymmenen kertaa. Oikein!
"Harjoittelemalla hyvä tulee."
Avatar
Needa
Paroni
Viestit: 184
Liittynyt: Perjantai, 05.01.2007 20:56
Paikkakunta: Kiuruvesi

Re: Kuolan Kaartin palautelaatikko

Viesti Kirjoittaja Needa » Tiistai, 13.08.2013 01:31

Päivää.

Onneksi olkoot Kuola.

Mainittakoon että uskon selvittäneeni menestyksenne salaisuuden: se on se hiton MTG:n peluu hengenvaarallisissa määrin. Douppasitte kortit kourassa pitkälle lauantaiyöhön, minä näin.

Kieltämättä taidatte pysyä voittamattomina sillä en varmaankaan uskalla alkaa itse pelaamaan MtG:tä. Olen kuullut että kortteihin menee enemmän rahaa kuin heroiiniin ja että addiktio on vielä pahempi.

Kuulemiin.
Ammu, puukota, juokse!
Avatar
Tyrisalthan
Kreivi
Viestit: 363
Liittynyt: Lauantai, 17.06.2006 14:11
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Kuolan Kaartin palautelaatikko

Viesti Kirjoittaja Tyrisalthan » Tiistai, 13.08.2013 18:24

Needa kirjoitti:Olen kuullut että kortteihin menee enemmän rahaa kuin heroiiniin ja että addiktio on vielä pahempi.
Ei pidä paikkaansa. Tunnen pari kaveria, jotka pelaavat nollabudjetilla. Eli siis eivät kuluta peliin euroakaan, ja silti pystyvät hyvin pelaamaan. Kaikilla pelaajilla on laatikkotolkulla turhia kortteja nurkissa, joita he mielellään lahjoittavat tarvitsevalle. Ei siellä mitään rahakortteja varmaan ole, mutta ei niitä välttämättä tarvitse jos ei minnekkään pro-tourille ole lähde pelaamaan. Liity siis sinäkin budjettipelaajien iloiseen joukkoon ;)
Avatarin kuvasta kiitokset Joona Lönnille
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Palaute ja jälkipelit”