Noloimmat hetket

Sotahuudon 2012 viralliset jälkipelit,.
Avatar
qMp
Herttua
Viestit: 841
Liittynyt: Maanantai, 20.03.2006 18:03
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Noloimmat hetket

Viesti Kirjoittaja qMp » Maanantai, 16.07.2012 01:16

Tuli tyhjä viesti, miksiköhän?

e: en saa postattua haluamaani sisältöä. Foorumi vihaa minua.

Tässä kuitenkin aloitus alkuperäisestä viestistä:

Menneinä vuosina on tainnut tällainenkin ketju olla.

Tämä ei ehkä ole noloin hetki, ei muistu ylipäätään nyt mitään mieleen kun väsyttää, mutta Par huomautti omalla foorumillamme mokastani, joka varsin komeasti näkyy kuvasta http://www.jussijaaskelainen.com/Events ... 090-X2.jpg

*se ei vaan hyväksy url-tageja, piti linkittää suoraan kuvaan eikä tonne kansioon ettei tuu katkonaista rikkinäistä linkkiä

**tämä se vasta noloa kämmäilyä olikin :D
Viimeksi muokannut qMp, Maanantai, 16.07.2012 01:23. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
Kantti kirjoitti:Mielestäni qMp on aika jännän äärellä kommentoidessaan.
Avatar
qMp
Herttua
Viestit: 841
Liittynyt: Maanantai, 20.03.2006 18:03
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja qMp » Maanantai, 16.07.2012 01:17

Cadiac kirjoitti:On kyl aika noloo postaa kaks kertaa tyhjä viesti? :D
Jumaliste. Foorumi ei hyväksyny kun käytin url-tageja tohon kuvalinkkiin. Tai muutenkaan mitään BB-koodia. Joten nyt linkki on rikkinäinen. *Edit: eipä olekaan, korjasin

Tarkoitukseni oli sanoa

Ois pitäny tiputtaa buckleri ennen kontaktia, mikäli tulkitsemme sääntöjä oikein (eli pitäähän se). Tämä olikin ohjesääntönä ja näin sitä noudatettiinkin.

Paitsi tuossa. Ja nyt kun tarkemmin mietin, ei ollu ehkä ihan täysin ainoa kerta kun tuo käteen unohtui.

Pahoittelut kanssataistelijoille, vaikka ei kilven tuolla kokoluokalla kovasti vaaratilanteita aiheutetakaan. Ei se silti reilua ollut. :(
Viimeksi muokannut qMp, Maanantai, 16.07.2012 01:33. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kantti kirjoitti:Mielestäni qMp on aika jännän äärellä kommentoidessaan.
Avatar
Cadiac
Herttua
Viestit: 809
Liittynyt: Perjantai, 23.11.2007 15:31
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Cadiac » Maanantai, 16.07.2012 01:18

On kyl aika noloo postaa kaks kertaa tyhjä viesti? :D

Mun oma noloin oli ehdottomasti joskus lauantain metsäriskin alussa, kun menin heittämään omalla puolella ollutta pohjanväen keihäsmiestä jalkaan heittokeihäällä. :l Näin tämän kyseisen kilpi+keihäs parin jo kaukaa, otin Santun mukaani heitä tappamaan. Taisin sanoakin "Noi suorastaan kerjää sitä, kato missä ne seisoo!". Kun päästiin lähelle kiersi Santtu heidän toiselle puolelle ja ehti juuri sanoa "Ootteks te omia?" kun innokkaana heittämäni keihäs nappasi toista jalkaan :l Sori tästä ihan oikeasti, jäi harmittamaan tosi paljon. Onneksi kyseessä oli riski että selvisit sitten nopealla respallakäynnillä, mutta tuli siitä turhaa kävelyä sinulle.

:oops:
Viimeksi muokannut Cadiac, Maanantai, 16.07.2012 01:24. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Jaakko H.
Avatar
Par
Kreivi
Viestit: 466
Liittynyt: Maanantai, 05.07.2010 23:13
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Par » Maanantai, 16.07.2012 01:19

Sopiva aloitus Noloimmat hetket -ketjuun?

Nolointa oli kun tapoin pohjanväkeläisen vaikka oltiin samalla puolella.

Huomaan että muutkin vihaavat pohjanväkeläisiä niin palavalla raivolla ettei niitä voi olla tappamatta!
Toistaiseksi poissa kentiltä. Paluuta odottaessa.
Avatar
qMp
Herttua
Viestit: 841
Liittynyt: Maanantai, 20.03.2006 18:03
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja qMp » Maanantai, 16.07.2012 01:24

Nolotti myös kun sorruin huomauttamaan osumasta en enää muista kenelle. Metsässä kumminkin. Tosin siinä kyllä molemmat tuijotti toisiaan hetken kuin odottaen jotain ennen kuin sanoin mitään. Mikäli se mitään pelastaa :/
Kantti kirjoitti:Mielestäni qMp on aika jännän äärellä kommentoidessaan.
Avatar
Kakure
Kreivi
Viestit: 364
Liittynyt: Tiistai, 10.07.2007 13:35
Paikkakunta: Savonlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kakure » Maanantai, 16.07.2012 01:32

Hajaannus metsässä: Kontaktiin Rämän kanssa. Huomaa että sherpderp iskee selkään. Käännä keihästä. Koivut vieressä sanovat ei. Pakene. Kaadu. Keihästä Pakaroille.
"Ei mistään tule mitään, jos ei ole verenmaku suussa"
Avatar
PattiJalka
Marsalkka
Viestit: 2390
Liittynyt: Lauantai, 05.04.2008 19:22
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja PattiJalka » Maanantai, 16.07.2012 01:36

Kusin joka ainoan ryhmäturnausmatsini, oon onnekas että mun frendit on jokainen sotaloordeja.
Kuvaajana Juha-Matti Marjamaa
Avatar
Bunkka-pop
Kreivi
Viestit: 349
Liittynyt: Lauantai, 07.02.2009 17:30
Paikkakunta: Oulu/Turku

Viesti Kirjoittaja Bunkka-pop » Maanantai, 16.07.2012 03:27

Lauantain kakkoskentässä gobliinien lanatessa muertea sain gobeliineilta hienon halkaisuiskun naama+ylätorso alueelle ja onnistuin huomaamaan siitä VAIN torson, joten panssarin takia jäinkin henkiin. Anteeksia ollaan pyydetty jo kahdesti ja tilanne selvitetty mutta siltikin vielä nolottaa kovasti..
Avatar
Kuljeskelen
Paroni
Viestit: 151
Liittynyt: Lauantai, 13.06.2009 15:10
Paikkakunta: Iisalmi/Kuopio

Viesti Kirjoittaja Kuljeskelen » Maanantai, 16.07.2012 05:08

"Varokaa nuolia"
*huitoo 2händerillä villisti jousimiehen suuntaan*
"Varokaa nuolia, varokaa nuolia"
*poks*
Tässä vaiheessa siis osui nuoli edellisen vasemmalta puolelta kylkeeni ja herätti molemmissa linjoissa hilpeyttä. Eikun respalle.
Leskentekijät 08, Na Gall Oglaich 09, Valkoinen Komppania 10, 11, 12, 13, Fähnlein Papagei 14, missälie 15?
Minäkin oon Arttu hei, voisittekote muut skeneartut vaihtaa nimiä?
Avatar
Punkkipyöveli
Nostoväki
Viestit: 5
Liittynyt: Keskiviikko, 17.08.2011 15:51
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Punkkipyöveli » Maanantai, 16.07.2012 08:39

Noloin hetkeni oli ehdottomasti sunnuntain aamupäivän tokavikassa (varmaan?) skenussa kun Rutto lähes kirjaimellisesti juoksi ylitseni;;

Rutto oli lähtenyt kiertämään toisen pellon kautta ja Ulfnar oli pistetty niiden varalta vartioon etteivät pääsisi selkään tai kylkeen. Jossain vaiheessa tuli käsky siirtyä muualle ja siinä kohtaa Rutto sitten päätti toimia. Totesin että perkele, täytyy sitä nyt ainakin yksi nuoli ampua ennen pako yritystä. Ammuin, Ruttolainen torjui kilvellä (mikä oli odotettavissa) ja yritin sitten juosta tilanteesta poes. Säälittävä yritys tietenkin, Ruton pojat juoksevat niin julmetun kovaa. Tunsin selässä tömähdyksen ja totesin kuolleeni samalla kun Ruttolaisia juoksi ohitseni. Hidastin vauhtia ja hapuilin raatoliinaa kun tumps joku Ruttolainen juoksi päälle. Hupsistarallaa menin säälittävästi kumoon ja iskin polveni.
Loppu Sohu menikin sitten niin että yritin siellä oman ryhmän perässä nilkuttaa epämääräisesti kun ei polvi tykännyt;;;;
Harmittaa hiukan kun jouduin tämän takia jättämään aamun vikan, iltapäivän ekan skenun (metsän) ja vikan riskin välistä..
Norretia <3 Sherab Deb <3
Avatar
Rumiluntti
Herttua
Viestit: 610
Liittynyt: Sunnuntai, 06.01.2008 22:13
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Rumiluntti » Maanantai, 16.07.2012 10:36

Ei helvata, tästähän tulisi romaani jos en käyttäisi ranskalaisia viivoja...

-Ryssin lähestulkoon joka ikinen kerta kun otin askeleen taaksepäin, metsä vihaa minua ja tahtoo kampata tilaisuuden tullen. Lauantaina tuli varmaan perseelleen lentämisiä useampia kuin tappoja.

-Torppasin keihäällä muutamaan otteeseen melkosen häijysti naamariin, anteeksi kävin kyllä nöyrästi anomassa jos ryhmä ja pärstä jäi mieleen.

-Sunnuntain kentällä en huomannut keihäästä saamiani kylkiosumia, asiasta mainittiin minulle ja olen todella pahoillani. Tämä on varmaankin tämän SoHu:n omakohtainen itserankaisun aihe.

-Myös minä tein saman tempun kuin Kuljeskelen. Varoitin porukkaa nuolista ja spurdoilin jotain rivin reunamilla, jostain kumman syystä jousimiehet pitivät 5m keihäällä varustettua metelöivää ja suojaamatonta idioottia varsin herkullisena fragina. Otin vastaan 3 nuolta muutaman sekunnin ajalla.
Avatar
Amileontti
Herttua
Viestit: 566
Liittynyt: Maanantai, 16.10.2006 01:36
Paikkakunta: Hki.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Amileontti » Maanantai, 16.07.2012 11:14

Tapoin kaksi Kylähullua sunnuntaina ja vein heidän lippunsa, vaikka oltiin samalla puolella. Tämän päätteeksi joku camulosilainen linjatoveri tappoi minut joka sai minut raivon valtaan. Kyllähän asia setvittiin jälkeenpäin, mutta pahoittelen vielä kerran. Karma.
Viimeksi muokannut Amileontti, Maanantai, 16.07.2012 12:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Varmalla sydämellä
Avatar
Demolicious
Kreivi
Viestit: 278
Liittynyt: Keskiviikko, 18.06.2008 21:18
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja Demolicious » Maanantai, 16.07.2012 11:59

1. Kun possujen keihäsmietä väistäessäni sunnuntain kentällä, ruhjoin polvelleen kaatunutta kuolalaista kävelemällä hänen säärensä ylitse. Näytti vähän aikaa niin pahalta että olin huutaa holdin, vaan kaveri pääsi hetken yrittämisen jälkeen pystyyn. Kävinkin skenun jälkeen kyselemässä että oliko mitään sattunut, onneksi asiaan suhtauduttiin savolaisella huumorilla. 2. Olin vähällä tappaa omalla puolella olleen Sherab Debin kenttäriskissä. Sininen maali sai kaverin näyttämään erehdyttävästi possulta rynniessään linjaamme päin.
Kaikki on mahdollista, jopa ettei mikään ole mahdollista.
Avatar
qMp
Herttua
Viestit: 841
Liittynyt: Maanantai, 20.03.2006 18:03
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja qMp » Maanantai, 16.07.2012 12:01

Sille kaverille tuli palautetta asiasta possujenkin puolelta. Yritti pyyhkiä kesken taistelun sitten maalia kasvoista, vaan eihän se niin helpolla vaan irti lähtenyt.

Oli raukka joutunut possuneitojen merkkaamaksi ennen taistelua.


e: oli ne maalit kasvoilla muuten vielä kotimatkallakin selvästi erotettavissa, vaikkakin kovin kuluneen näköisinä... ihme tököttiä noilla possuilla
Kantti kirjoitti:Mielestäni qMp on aika jännän äärellä kommentoidessaan.
Avatar
E.Hirvelä
Herttua
Viestit: 985
Liittynyt: Maanantai, 02.10.2006 20:26
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja E.Hirvelä » Maanantai, 16.07.2012 12:09

Taisin juosta vihollisen syliin ainakin 4 kertaa sohun aikana huutaen oma!oma!. Ei niitä vaan muista ketkä on omalla puolella... :oops:
Quadruple silver clubin jäsen.
Gebu
Herttua
Viestit: 544
Liittynyt: Keskiviikko, 01.11.2006 18:48
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Gebu » Maanantai, 16.07.2012 12:13

Yhdessä metsäskenussa lauantaina olin ensimmäinen Sherabi joka kuoli. Ja täysin omaa tyhmyyttäni menin maahinkaislinjan eteen heilumaan yksin. Muuten ei oikein tapahtunut mitään mikä olisi hävettänyt hirveämmin.
Norretian äänitorvi
Avatar
Sopuli
Paroni
Viestit: 161
Liittynyt: Maanantai, 31.07.2006 18:59
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Sopuli » Maanantai, 16.07.2012 12:19

Lauantaina yhdessä kohtaamisessa metsässä saimme galeneiden, gobbojen ja possujen kanssa lanattua vastustajan oikean kyljen skirmisherit. Tästä sitten avautui paikka päästä kiinni 5m päässä olevaan sherabin keihäslinjan selkään. Muutama ripeä juoksuaskel, 2 kaveria saa miekan selkäänsä ja lisää on tulossa, mutta kompastun risuryteikköön lentäen mahalleni ja armeliaasti saan kymmenkunta iskua lopettamaan kärsimykseni. Joku vain totesi: "Eiköhän se kuollut jo".

+ Samaan aikaan vieressä juossut Touko myös itse kompastuu metriä aikaisemmin.

Metsän jumalat olivat selvästi vääräuskoisten puolella.
Viimeksi muokannut Sopuli, Maanantai, 16.07.2012 12:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Automaattinen
Komentaja
Viestit: 1605
Liittynyt: Tiistai, 14.02.2006 23:00
Paikkakunta: Mouhijärvi

Viesti Kirjoittaja Automaattinen » Maanantai, 16.07.2012 12:20

Kahteen huutelutappoon syyllistyin, mutta molemmat oli kyllä tilanteessa hyvässä hengessä setvittyjä. Osuman jätin ilmeisesti ottamatta Peltsiä vastaan vääntäessä, kun en vaan huomannut sitten sitä ekaa kypärään osunutta huitasua, jonka luulin torjuneeni. :D

Noloa, mutta pitäähän ne. Huumorinolot taas tällä kertaa vähemmällä.
On mahdollista että ajattelen, näin ollen voin myös olla olemassa.
Avatar
Ridge
Kreivi
Viestit: 416
Liittynyt: Lauantai, 11.07.2009 05:52
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Ridge » Maanantai, 16.07.2012 12:21

Yhdessä metsäskenussa:

Ammuin kukkulan päältä vasemman suuntaan vihollisen keihäsmiehiä matalaksi. Jostain syystä näin silmäkulmassa jotain liikettä oikealla oman rivistömme edessä kävellen kohti rivistöä. Tarkemmin katsomatta nopea venytys ja laukaisu kohti ryhmänkokoisen joukon ensimmäistä kypärätöntä taistelijaa. Naps. suoraan keskelle otsaa nappilaukaus. Paska homma olikin sitten, että taisipa olla vornan klaanin taistelija. Jokatapauksessa joku oma se oli. Hävetti todella paljon. Harvemmin on allekirjoittanutta nähty yhtä häpeissään pyytämässä anteeksi tapahtunutta.
Pahoittelen vielä.
Sometimes world is just not enough.
Avatar
SLS
Paroni
Viestit: 153
Liittynyt: Keskiviikko, 22.03.2006 23:14
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja SLS » Maanantai, 16.07.2012 12:33

Itselle tapahtuman ehkäpä nolointa antia tuli sunnuntaina kun tietä vallattiin ennen kenttäskenuja. Alkupäivän hurjan sankaroinnin innostamana lähdin johtamaan possujen pikaskirmaajia kiertämään vihulaislinjojen taakse, mutta risukko oli asiasta erimieltä. Vastapuolen päästessä tielle ja huomatessa iloisten hamemiesten rämpimisen olin itse vielä kasseja myöden risukasassa (joka on tällä possujen vakiovarustuksella erityisen mukava kokemus, en suosittele), josta hädintuskin selvisin ylös tielle. Ehdin tajuta että lauma vihuja juoksee kohti ja jotakuinkin sain selkäni käännettyä jatkaakseni pakoon, mutta henki meni. Ketutti kuin sikaa jouluna, kun risovan rämpimisen päätti säälittävä epäonnistuminen. Onnekseni kuulin muun osaston suoriutuneen selustaan saakka.
Camulosin Posliini-Tommi, joka veti käteen liekinheittimellä. Tunnettu myös Mini-Me:nä ja Timmi-Tommina.
Camulosin Villikarjut Ry:n hallitusjäsen.
Plästik Dub
Kapteeni
Viestit: 101
Liittynyt: Keskiviikko, 14.10.2009 20:16

Viesti Kirjoittaja Plästik Dub » Maanantai, 16.07.2012 12:50

Cadiac kirjoitti:On kyl aika noloo postaa kaks kertaa tyhjä viesti? :D

Mun oma noloin oli ehdottomasti joskus lauantain metsäriskin alussa, kun menin heittämään omalla puolella ollutta pohjanväen keihäsmiestä jalkaan heittokeihäällä. :l Näin tämän kyseisen kilpi+keihäs parin jo kaukaa, otin Santun mukaani heitä tappamaan. Taisin sanoakin "Noi suorastaan kerjää sitä, kato missä ne seisoo!". Kun päästiin lähelle kiersi Santtu heidän toiselle puolelle ja ehti juuri sanoa "Ootteks te omia?" kun innokkaana heittämäni keihäs nappasi toista jalkaan :l Sori tästä ihan oikeasti, jäi harmittamaan tosi paljon. Onneksi kyseessä oli riski että selvisit sitten nopealla respallakäynnillä, mutta tuli siitä turhaa kävelyä sinulle.

:oops:
No hard feelings. Olin se kilpimies tilanteessa, mutta ei meidän keihäällekkään käsittääkseni tuosta mitään traumoja jäänyt. :p
Olin sen jälkeen sitten hetken teidän mukana kunnes omia ryhmäläisiä taas oli tullut respalta.
Avatar
Peltokorppi
Marsalkka
Viestit: 2442
Liittynyt: Torstai, 14.06.2007 21:10
Paikkakunta: Jykylä

Viesti Kirjoittaja Peltokorppi » Maanantai, 16.07.2012 13:15

Osuman jätin ilmeisesti ottamatta Peltsiä vastaan vääntäessä, kun en vaan huomannut sitten sitä ekaa kypärään osunutta huitasua, jonka luulin torjuneeni.


Tilanne oli munkin kannalta nolo kyllä ku oletin vaan iskun myöhässätulleeksi ja lähin menemään sanomatta mitään. Ihan hyvä että päästiin molemmat kentän reunalle häpeilemään :oops:

Sitten pahin eli ainakin kaksi osumaa jätin sohussa laskematta. Molemmat oli nuolia. Kaveri oli nähnyt ku mua ammuttiin selkään siihe nahkarotsiin enkä tuntenu\huomannu mitään. Ois saanu mun kaveri huutaa siitä mulle mutta pahoittelut ampujalle. Sitte epe gobboista sano että ampu mua paljaaseen rintaan enkä ollu laskenu. Ihmettelen etten sitä noteeraanu mutta se tekee mun kusetuksesta kyllä todella hävettävän.

Anselmille mettäduelin häviäminen sattu enemmän ku pallin menetys ja vielä ku se pyyhki mun kakkosmiehen ja omakouluttamani rakastajapojan niin huhhuh. Luulin että tästä ei ainakaan alaspäin enää voi mennä.
(vesa pieksi mut tässä välissä)
Sitte hävittiin goboille ryhmäturnaus..
"Can you quack
Can you quack like a duck when you suck"
Avatar
Amileontti
Herttua
Viestit: 566
Liittynyt: Maanantai, 16.10.2006 01:36
Paikkakunta: Hki.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Amileontti » Maanantai, 16.07.2012 13:27

Peltokorppi kirjoitti: Anselmille mettäduelin häviäminen sattu enemmän ku pallin menetys ja vielä ku se pyyhki mun kakkosmiehen ja omakouluttamani rakastajapojan niin huhhuh.
Hah! Ei pidä aliarvioida dualwieldaajaa. :wink:
Varmalla sydämellä
Avatar
Demolicious
Kreivi
Viestit: 278
Liittynyt: Keskiviikko, 18.06.2008 21:18
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja Demolicious » Maanantai, 16.07.2012 13:35

3. Sunnuntain kentässä kun rynnittiin Rämää vastaan "Päälle vaan, se on vain Rämä!".
Olin juuri saanut Rämäläisen polenmiehen pois pelistä ja etsiskelin utta uhria, niin jokin tömähtää selkään. Käännyn ympäri ja takana seisoo itseään lähes 2x pidemmän glaiven kassa Imperiumin ulkomaalaisiin vahvistuksiin kuuluva pikkutyttö. Imperiumi sattui olemaan meidän puolella. Järkytyin tapauksesta niin, että huomasin vasta kentän laidaööe päästyäni että itsellä oli selkäpanssari.

Asia selvitettiin sitten heti skunun jälkee, että ei jäänyt sen kummemmin vaivaamaan.
Kaikki on mahdollista, jopa ettei mikään ole mahdollista.
Avatar
Raud Mustasavu
Sotilasmestari
Viestit: 86
Liittynyt: Maanantai, 19.05.2008 22:16
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Raud Mustasavu » Maanantai, 16.07.2012 14:56

Irtosin omasta joukkueesta rähinässä. Maahinkainen on selusta minua kohti ja olin menossa herkuttelemaan kunnes stumppasin jalkani ojaan ja rysähdin tarjottimelle. Yksi maahinkainen kysyi olenko elossa ja totesin et empä taida tämän keskustelun jälkeen enää. Nostin raatolipun ja lähdin nuolemaan haavojani häpeä yllä :D
SLAVA VORNA!
"Jos minä pystyn siihen, pystyt sinäkin!"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Palaute ja jälkipelit”