Leviaattanin palautelaatikko

Sotahuudon 2012 viralliset jälkipelit,.
Vastaa Viestiin
Avatar
Suontakanen
Herttua
Viestit: 548
Liittynyt: Tiistai, 03.07.2007 01:44
Paikkakunta: Helsinki

Leviaattanin palautelaatikko

Viesti Kirjoittaja Suontakanen » Sunnuntai, 15.07.2012 20:48

Mikä onnistui ja missä munasimme? Toivomme palautetta tämän vuoden toiminnastamme.
Etelän Imperiumin Patriarkka ja taistelujohtaja.

Sotahuuto 2018 pääjärjestäjä

Sotaa pk-seudulta vuodesta 2007

"Aina ilolla taisteluun!"
Avatar
Par
Kreivi
Viestit: 466
Liittynyt: Maanantai, 05.07.2010 23:13
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Par » Sunnuntai, 15.07.2012 23:06

Ensimmäisessä metsäskenaariossa kohtasin joukon skirmaajianne. Huikkelehdin siitä pois, mutta kun taakseni katselin, niin näytitte jämähtäneen paikoillenne. Minä kun pelkäsin että menisitte siitä ja tappaisitte meidät kaikki selkään. Miksi ette menneet?
Toistaiseksi poissa kentiltä. Paluuta odottaessa.
JP666
Sotalordi
Viestit: 1116
Liittynyt: Tiistai, 27.03.2007 17:48

Viesti Kirjoittaja JP666 » Sunnuntai, 15.07.2012 23:21

Ei mitään huonoa sanottavaa teistäkään ole mulla. Voisitte koittaa saada ensivuodeksi kaikille samanlaiset tabardit ja jollain pienillä jutuilla kohentaa hieman ulkonäköänne. Niin teidät erottaa paremmin niin o helpompi seurata teikäläisten urotekoja silloin :wink:
Avatar
Insane
Kersantti
Viestit: 59
Liittynyt: Maanantai, 10.09.2007 21:09

Viesti Kirjoittaja Insane » Sunnuntai, 15.07.2012 23:42

Selkeästi noussu taso sitten parin viime vuoden. Kentällä tapahtuu vielä jäätymistä tosin mut joukkueturneessa piti hiukka kattoo et häh, onko nää Leviaattania.
TURA
Avatar
Peltokorppi
Marsalkka
Viestit: 2442
Liittynyt: Torstai, 14.06.2007 21:10
Paikkakunta: Jykylä

Viesti Kirjoittaja Peltokorppi » Maanantai, 16.07.2012 00:12

Ylivoimaisesti upein heittokeihäänheitto jonka olen ikinä nähmyt. Tuntui ihan mahdottomalta. Nuolen nopeudella kaukaa tarkasti rintaan. Aivan mieletön. Eestäpäin saan nuoletkin usein torjuttua. Tohon ei ollut mitään mahdollisuutta. Ihankuin achilles troijaleffassa.
"Can you quack
Can you quack like a duck when you suck"
Unis
Kreivi
Viestit: 290
Liittynyt: Tiistai, 10.10.2006 06:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Unis » Maanantai, 16.07.2012 09:50

Hei, taisin taklata sunnuntaina keihäällä yhden teikäläisistä (joku tyttö taisi olla, mutta en katsonut tilanteessa enempää kun piti sohia Imperiumia samalla). Jäi kaivelemaan etten päässyt/jäänyt naamatusten pyytämään anteeksi, joten surkeana pelkurina pyydän anteeksi kyseiseltä uhrilta näin forumilla. Anteeksi. Tähtäsin jalkoihin mutta isku meni huti ikävin seurauksin. Toivon mukaan ei käynyt pahasti!
Avatar
Suontakanen
Herttua
Viestit: 548
Liittynyt: Tiistai, 03.07.2007 01:44
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Suontakanen » Maanantai, 16.07.2012 17:19

Unis kirjoitti:Hei, taisin taklata sunnuntaina keihäällä yhden teikäläisistä (joku tyttö taisi olla, mutta en katsonut tilanteessa enempää kun piti sohia Imperiumia samalla). Jäi kaivelemaan etten päässyt/jäänyt naamatusten pyytämään anteeksi, joten surkeana pelkurina pyydän anteeksi kyseiseltä uhrilta näin forumilla. Anteeksi. Tähtäsin jalkoihin mutta isku meni huti ikävin seurauksin. Toivon mukaan ei käynyt pahasti!
Ei ainakaan mitään pysyvää käynyt. Ilmeisesti jonkin verran tärähti, mutta pienellä tauolla kaikki saatiin kuntoon. Eli ei jäänyt mitään pahaa hampaankoloon.
Etelän Imperiumin Patriarkka ja taistelujohtaja.

Sotahuuto 2018 pääjärjestäjä

Sotaa pk-seudulta vuodesta 2007

"Aina ilolla taisteluun!"
Avatar
Hyppyrotta
Kapteeni
Viestit: 100
Liittynyt: Sunnuntai, 19.06.2011 17:13
Paikkakunta: Rovaniemi/Oulu

Viesti Kirjoittaja Hyppyrotta » Maanantai, 16.07.2012 18:45

Peltokorppi kirjoitti:Ylivoimaisesti upein heittokeihäänheitto jonka olen ikinä nähmyt. Tuntui ihan mahdottomalta. Nuolen nopeudella kaukaa tarkasti rintaan. Aivan mieletön. Eestäpäin saan nuoletkin usein torjuttua. Tohon ei ollut mitään mahdollisuutta. Ihankuin achilles troijaleffassa.
Senpä tunsi jo heittäessä että tämä osuu ja lujaa.
Avatar
JonTzu
Sotahuuto '11 -järjestäjä
Viestit: 2966
Liittynyt: Tiistai, 31.01.2006 20:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja JonTzu » Keskiviikko, 18.07.2012 22:33

Tasonne oli kohonnut selvästi edellisistä vuosista. Yritystä oli jo kunnolla ja osasitte joskus lähteä hakemaan paikkoja kunnon klimpeissäkin. Juoksunopeus tilanteita hakiessa ja yleinen aggressio voisivat vielä parantua mutta yksilötaidon kehitys johtanee näidenkin kehittymiseen. Hyvältä näyttää!
"Harjoittelemalla hyvä tulee."
Avatar
saloneju
Keisari
Viestit: 5706
Liittynyt: Keskiviikko, 19.04.2006 23:26
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saloneju » Perjantai, 20.07.2012 18:18

Hei, nyt vasta muistui tämä asia mieleen. :oops: Otin sunnuntain ekassa skenaariossa (kohtaaminen metsässä) yhtä Leviaattanin kaveria miekkakädestä kiinni suht ronskilla painiotteella kaverin uitua mun keihään sisäpuolelle. Oon todella vilpittömästi pahoillani siitä, ja toivon vaan että kyseinen kaveri ei pahastunut siitä. Tunnistaako joku teistä itsensä tässä? Oon kokiksen (tms.) velkaa ens Sohussa.
"Kerron Veljesten legendaarisista uroteoista, kuinka vaari nuoruuden päivinään teki motin puita vartissa ja muori keitti niin maukasta puuroa, että puutkin heräsivät henkiin sitä maistelemaan.."
Avatar
Suontakanen
Herttua
Viestit: 548
Liittynyt: Tiistai, 03.07.2007 01:44
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Suontakanen » Perjantai, 20.07.2012 20:35

saloneju kirjoitti:Hei, nyt vasta muistui tämä asia mieleen. :oops: Otin sunnuntain ekassa skenaariossa (kohtaaminen metsässä) yhtä Leviaattanin kaveria miekkakädestä kiinni suht ronskilla painiotteella kaverin uitua mun keihään sisäpuolelle. Oon todella vilpittömästi pahoillani siitä, ja toivon vaan että kyseinen kaveri ei pahastunut siitä. Tunnistaako joku teistä itsensä tässä? Oon kokiksen (tms.) velkaa ens Sohussa.
Pitää mainostaa niille jotka eivät lue foorumeita. Ei ainakaan johdolle tullut valitusta, joten paha mieli ei tainnut jäädä.
Etelän Imperiumin Patriarkka ja taistelujohtaja.

Sotahuuto 2018 pääjärjestäjä

Sotaa pk-seudulta vuodesta 2007

"Aina ilolla taisteluun!"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Palaute ja jälkipelit”