Päivät käyvät vähiin!

Jäsenet: Maahinkainen, Camulos, Goblinit, Galenit, RistiRetkeläiset

Valvoja: Mahti

Avatar
E.Hirvelä
Herttua
Viestit: 985
Liittynyt: Maanantai, 02.10.2006 20:26
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja E.Hirvelä » Keskiviikko, 11.07.2012 21:53

ZamboNet kirjoitti:Voi hyvä luoja, että selviää halvemmalla kun tekee CoP:n :D Täytyy kyllä tulla ihastelemaan tuotoksia (ja etenkin niiden istuvuutta/käytettävyyttä).
Paha tuottaa pettymys, mutta mun CoP on metallia. :D Eiköhän se ois maksanut, sitten joku 150-160e koko setti jos nahkaisen olisi tehnyt. Mutta kyllä santun ja jaakon CoPit kannattaa ehdottomasti tulla ihastelemaan, hyvää jälkeä ainakin sen verran mitä olen nähnyt. :wink:
Quadruple silver clubin jäsen.
Avatar
N.Hirvelä
Sotahuuto '09 -järjestäjä
Viestit: 2613
Liittynyt: Torstai, 08.06.2006 18:15
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja N.Hirvelä » Keskiviikko, 11.07.2012 21:57

ZamboNet kirjoitti:Voi hyvä luoja, että selviää halvemmalla kun tekee CoP:n :D Täytyy kyllä tulla ihastelemaan tuotoksia (ja etenkin niiden istuvuutta/käytettävyyttä).
Se eeliksen CoP on halpa koska halusin testaa miten kyseisen kangas kestää ja myin halvalla tuotoksen, koska en antanut mitään takuuta kestävyydestä. Mut hyvin noi on mun testit kestäny. :P
Eelis sais joskus käyttää sitä epäkätevää pronssisuojaa kädessä.

Nii, mul alkaa olee hiljalleen jo kaikki valmiina, puolet nuolista tarttee enää vaahtomuovin kärkeen ja sitten on valmista.
http://scafightingfinland.com/ - Tule mukaan lyömään haarniskassa kovaa, mutta turvallisesti!
http://scafightingfinland.com/forums/ Rottinkitaistelun uudet foorumit
Avatar
Isokisu
Kreivi
Viestit: 495
Liittynyt: Perjantai, 05.01.2007 20:09
Paikkakunta: Kuopio

Iiik.

Viesti Kirjoittaja Isokisu » Torstai, 12.07.2012 10:41

Moe !!

Olen jotenkin vastoin kaikkia olevaisuuden sääntöjä saamassa kaiken oleellisen valmiiksi. Eikä mikään tunnu vielä kusseen pahasti, mikä aiheuttaa vainoharhaista paniikkia, sillä uskon vakaasti Murphyn lakiin ja odotan kauhulla, että mikä tulee mahdollisesti menemään pieleen. Katkonko koipeni, kosahtaako auto, vai iskeekö meteori?

Olo on kieltämättä vähän hyperaktiivinen (toivottavasti muistan juoda) ja stressasin eilen ihan simona korjaamistani nuolista, että menevätkö ne läpi tarkastuksesta. Sattuneesta syystä tykkäänkin aina ulkoistaa nuolieni valmistuksen. Ymmärrän hyvin ystäväni ahdingon, kun hän joutuu menemään hammaslääkärille, se tuntuu varmaan yhtä kauhealta kuin nuolitarkastuksen odottaminen.

Koska minulla on ollut aikaa muutama tunti enemmän valmistelujen onnistuttua, niin olen ommellut myytäväksi asti vyöpusseja. Olen ymmärtänyt että vyöpussien puute on välillä melkoinen ja sen, etteivät kaikki osaa niitä ommella, joten ajattelin tuoda helpotusta ahdinkoon.
Pussit maksavat 2 euroa kappale ja niitä on vähän kaiken värisiä ja kuosisia.

Koetan myös päivittää Deviantia, mutta juuri nyt kynä ei vain pysy sorkissa kun menen ympäriinsä kuin kofeiinia juonut hamsteri. Pidän vieläkin ihmeenä sitä, että sain nukuttua viime yönä.

Olé, vivant ja sitä rataa.

T: Stressikisuli
"Ken ei käy miekan mittelöhön,
lähe kalvan katselohon,
sen minä siaksi laulan,
alakärsäksi asetan."

- Kalevala 3:275
Avatar
Minardil
Herttua
Viestit: 664
Liittynyt: Tiistai, 21.03.2006 13:22
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Minardil » Perjantai, 13.07.2012 01:51

Hyvät naiset ja herrat, iloksenne voin ilmoittaa, että Possut saivat kaksi varsijousta viritettyä ennennäkemättömään tappotehoon. Näillä osuu vaikka entalialaisen sukuelimeen.

Hämmentävää kyllä, kaikki olennainen on valmista ja kamatkin pakattu. Mitä on tämä hulluus?! Onneksi lauantaiaamun voi käyttää Camulosin Taistelulippu 9001:n rakentamiseen ja nimenhuutoon.
Harhamainparvi since 2019.
Your Tapio "Tapio" Tapio is free. See him running in the distance.
Avatar
Jopotzuki
Paroni
Viestit: 187
Liittynyt: Keskiviikko, 13.06.2012 18:02
Paikkakunta: Imatra/Lahti

Viesti Kirjoittaja Jopotzuki » Perjantai, 13.07.2012 11:30

Eilen ryhmämme koko kasvoi yllättäen kolmella hengellä, niin siinä sitten väsättiin eilen kolme tabardia ja kilpihuppua puoleenyöhön saakka. Ja tänään aamulla tehtiin oma tabardi kuntoon :D
Avatar
tiamanti
Kreivi
Viestit: 493
Liittynyt: Torstai, 08.04.2010 22:47

Viesti Kirjoittaja tiamanti » Perjantai, 13.07.2012 14:22

HYVÄÄ SOTAHUUTOA, ARAGONIA! Huomenna peitetään taivas nuolilla ja niitetään sulokkaasti kaikki mikä tielle uskaltaa!
SH16 Pääjärjestäjä & taidevastaava
Camulosin viestintävastaava >>------>
Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Aragonia”