Kuninkaan epätekijät.

Kuninkaantekijät 10.-12.8.2012
Avatar
Peltokorppi
Marsalkka
Viestit: 2442
Liittynyt: Torstai, 14.06.2007 21:10
Paikkakunta: Jykylä

Kuninkaan epätekijät.

Viesti Kirjoittaja Peltokorppi » Maanantai, 13.08.2012 22:16

Valtakunnassa on nyt sivu kääntynyt. Pyrkyri sai keisarin armosta haluamansa ja mausteena hieman keisarin armoa. Teräksiset pohjolan soturit toimivat aseena jolle ei ollut vastusta. Pohjoisen teräs on lujaa ja paineen alla taipuu, ei murru! Kuninkaat ovat jääneet historiaan vanhanaikaisina edistyksen jarruina. Kyytiläisinä saavat mennä hihhulit väärän uskonsa kanssa. Nyt on aika uskoa minuun niinkuin te uskoitte koko tapahtuman ajan, niinkuin minä uskon teihin.

Keisari kiittää kultakypäräistä pohjoisen lääninherraksi noussutta sankaria urheineen mosineen! Klaanin rekryreissu tuotti varmasti enemmän kuin odotetun tuloksen ja ei pidä unohtaa metsässiämme eikä tuhoisaa rämäreserviä. Kaikki valkoiset pohjoisen sankarit ja palkkasorutit olivat parasta sotaseuraa aikoihin.

Teidät muistetaan.

Sillä minun on valta voima ja valuutta iänkaikkisesti!
"Can you quack
Can you quack like a duck when you suck"
Avatar
Serea
Kreivi
Viestit: 322
Liittynyt: Maanantai, 12.03.2007 22:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Serea » Maanantai, 13.08.2012 23:17

Fifi kyllä aiheutti suurta ihailua varsinkin meissä heikomman sukupuolen edustajissa. Allekirjoittaneen on ainakin ihan pakko saada talveksi oma puuhka!

Ja ihan mielettömän hienoa eeppistelyä Peltsitä! Oli ilo taistellla komennuksen alla lauantaina!

<3
Pieni, viaton ja paha suustaan...
Avatar
Bunkka-pop
Kreivi
Viestit: 349
Liittynyt: Lauantai, 07.02.2009 17:30
Paikkakunta: Oulu/Turku

Viesti Kirjoittaja Bunkka-pop » Maanantai, 13.08.2012 23:30

ROLF! ROLF! ROLF!

... Öö ja siis kunniat keisarille kanssa, tottakai, ehheh.

Vähän harmiksi jäi etten ehtinyt tapahtuman aikana kovin muihin pohjolan sotureihin tutustuttua kun lähinnä jähistelin muiden Savonian valamiesten keskuudessa taisteluiden ulkopuolella. Syytän mökkiä kaikesta.

Hans pelk-, siis Hans ROHKEA kuittaa.
Susikukko kirjoitti:
Insane kirjoitti: ...yhteishengestä kertonee jotain sekin että erinäiset Muertelaiset tunnustivat tehneensä armeijan voittoon tähtääviä toimia pisteteknisen optimoinnin yli.
mitä vit¤%
Avatar
Raud Mustasavu
Sotilasmestari
Viestit: 86
Liittynyt: Maanantai, 19.05.2008 22:16
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Raud Mustasavu » Tiistai, 14.08.2012 01:21

Jumaleisons fiddunääs ja kaikki muutkin! Marrasmieli rulaa iha kybäl! Tää oli ihan kohtuuttoman eeppinen porukka ja hieno meininki! Ei tullu sekuntiakaan mieleen et olisin loikkariksi ruvennu! Sunnuntain epiks moment oli ku Marrasmieli aka Peltsi tuli huutaa et nyt kentälle.
No diabeetikkona se oli vähä vaikiaa ku olin juuri saanu insuliinishokin (ystävien lähellä jotka tiesi tilanteesta ja osas hoitaa) mut muutama hetkeä myöhemmin olin riveissä mukana ja täböllä riehumassa siitä huolimatta että yleensä päivä menee tuolaisen kohtauksen jälkeen migreenissä ja pahoinvoiden, mutta Marrasmielen tsemppauksen ansiosta (ja ehkä oman pahantahtoisuuden nimissä) riveissä oltiin jo alkuvaiheissa ;)
SLAVA VORNA!
"Jos minä pystyn siihen, pystyt sinäkin!"
OjM
Asemies
Viestit: 18
Liittynyt: Maanantai, 13.08.2012 16:32
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja OjM » Tiistai, 14.08.2012 04:13

Seuraavaksi sitten Imperial marchin tahdissa laajentamaan Imperiumia. Varmaan löytyy kansoja jotka eivät vain ole kuulleet Keisaristamme, eikä heillä näin ole ollut tilaisuutta ryömiä hänen jalkojensa juureen.

Oli lopussa tiukka yritys juosta vastustajan rintaman taakse nostamaan Keisaria taisteluun, mutta huomasivat lurjukset ja kävivät tappamaan kesken itse asian ja teloittivat... Sainpa kuitenkin kunnian kantaa lievästi taistelulta tuoksahtavaa keisariamme linnalle. :) Epäilemättä antoi ihan kaikkensa kansansa puolesta.

Kunnia Keisarille poliittisesti epäkorrekteista hengenostatuspuheista! Motivaatio uhkasi mennä molempina aamuina ottaessa tehokkaasti turpiin vastapuolelta.

Kuningas on kuollut. Kauan eläköön Keisari.

Tahtoisin muös kiittää erästä Rolf Kaljupäätä, Pohjolan Herraa.

Ja vielä erästä jousiampujaa, jedikeihästä, ja tätä kevyttä kilpityttöä jotka myöhemmin toimivat kanssani kunnian kentillä.

Valkoinen parantaja kuittaa.
Tyranni on kukistettu!
Kuningattarelle harppuni soi!
Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Kuninkaantekijät”