Musta tuntuu!

Kuninkaantekijät 10.-12.8.2012
Avatar
Falcata
Kuningas
Viestit: 2839
Liittynyt: Sunnuntai, 31.12.2006 15:39
Paikkakunta: Jyväskylä

Musta tuntuu!

Viesti Kirjoittaja Falcata » Maanantai, 13.08.2012 21:19

Armollinen ja avokätinen - tai ainakin avokätinen - musta kuningas kiittää kaikkia eeppisen päheästä viikonlopusta!

Vaikka kruunajaiseni eivät sujuneet aivan niin kuin suunnittelin, niin kyllähän se kruunu kuitenkin löysi itsensä lopulta oikean miehen päähän. ;) Suuri kiitos kaikille oikean kuninkaan puolesta taistelleille miehille ja naisille, teidän kuninkaananne toimiminen oli suuri ilo ja kunnia! Teitte armeijan johtamisen minulle helpoksi, kun innovatiivinen ja alati muuttuva Puustinen-Pääjoukot-Bandidos -taistelusuunnitelma toimi alusta alkaen kuin se kuuluisa junan vessa. Toivottavasti kaikki kokivat saaneensa riittävästi kultaa uroteoistaan, ainakin pyrin kaikkia niitä palkitsemaan, jotka urotekojaan kuninkaan tietoisuuteen toivat. Eläytymishommista ei aiempaa kokemusta juuri ollut, mutta toivottavasti joku sai edes jotain irti huseeraamisestani. Kiitos vielä myös uskolliselle esi-, väli- ja jälkihuutajalleni, joka toimi kuninkaan äänitorvena Pohjolan poppamiesten vietyä kuninkaalta äänen viekkailla loitsuillaan. Ja suuren suuri kiitos tietenkin Vesalle & kumppaneille tapahtuman järjestämisestä, ensi kesää odotellessa! ;)

Musta tuntuu!

"Learn to obey before you command."

"Ei se ase vaan se käyttäjä."
Avatar
Minardil
Herttua
Viestit: 664
Liittynyt: Tiistai, 21.03.2006 13:22
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Minardil » Maanantai, 13.08.2012 21:22

Mustakin tuntuu!

Olin varautunut tapahtumaan myös valkoisilla vaatteilla, mutta heti tapahtuman ensi metreillä kävi selväksi, että mustahan tuntuu loppuun asti.

Oi sitä aseveljeyden ja inhonsekaisten katseiden coctailia, kun vangit kerta toisensa jälkeen luovutettiin Puustislaisten käsittelyyn. Oi niitä kultapaloja, jotka niin ylväinä tipahtelivat kuninkaamme silkinpehmeistä, mutta niin rajuista käsistä uskollisten lompakkoihin!

Oi oi, oi voi, oi voi oi!
Harhamainparvi since 2019.
Your Tapio "Tapio" Tapio is free. See him running in the distance.
Lalli
Kreivi
Viestit: 439
Liittynyt: Maanantai, 13.07.2009 17:28

Viesti Kirjoittaja Lalli » Maanantai, 13.08.2012 22:43

Tällaisia fiiliksiä en ole saanut sitten ensimmäisen Sotahuutoreissuni.
Mahtavan valtaisat kiitokset ainoalle oikealle kuninkaalle, Los Bandidokselle, Suuren Puustisen ruoskijamunkeille ja yleisesti koko Tuonenmaan armeijalle.
Vaikka Pohjolan miehiä oli tällä kertaa liikaa yksin keihästettäväksi, lupaan pyhästi taistella ensi kerralla vieläkin armottomammin.

MUSTA TUNTUU!!!
Ince kirjoitti: "Eiköhän mennä Ruttoa vastaan?" - Ei, kun meidät
tuhotaan siihen. - Mitä se tuommonen asenne oikein on?! - Se on realismia."
Avatar
Serea
Kreivi
Viestit: 322
Liittynyt: Maanantai, 12.03.2007 22:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Serea » Maanantai, 13.08.2012 23:21

Mulla on sellainen tunne.... semmoinen että jotain tummaa... musta taitaa tuntua...

Ihailtavaa kuinka lähes äänensikin menettäneenä jaksoit Falcata ruoskia etelän mustia-sotureita eteenpäin. Ja kruunu saatiin sentään, vaikkakin valkoinen mies pohjoisesta vähän sotkikin kuvioita.

Jos minusta on kiinni niin tämä kostetaan! (eli siis mä tahdon jatkoa! :D )

<3
Pieni, viaton ja paha suustaan...
Avatar
Triks
Herttua
Viestit: 956
Liittynyt: Torstai, 03.01.2008 02:42
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Triks » Tiistai, 14.08.2012 11:48

MUSTA TUNTUU!

Ei ne kruunajaiset tosiaan menneet ihan käsikirjoituksen mukaan, mutta ei se niin hurjasti jaksa harmittaa, kun muuten oli niin muuten niin jees meno läpi tapahtuman.

Kiitos ainoalle oikealle kuninkaalle ja koko Tuonenmaan armeijalle varsin lystistä viikonlopusta.
"Huhut kuolemastani ovat vahvasti liioiteltuja."
Kuva
Dizabella
Kreivi
Viestit: 290
Liittynyt: Tiistai, 06.07.2010 00:04
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dizabella » Tiistai, 14.08.2012 12:08

Mustakin tuntuu!

Melkein väittäisin että tää oli mun kesän hauskin viikonloppu. Kiitos kaikille, Tuonenmaalla oli hyvä fiilis ja mulla ainakin oli kivaa!
Kuva
Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Kuninkaantekijät”