Turan mökissä tilaa

Kuninkaantekijät 10.-12.8.2012
Avatar
qMp
Herttua
Viestit: 841
Liittynyt: Maanantai, 20.03.2006 18:03
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Turan mökissä tilaa

Viesti Kirjoittaja qMp » Perjantai, 03.08.2012 12:51

PM:llä tänne vaan yhteyttä jos vielä muiden mökkitarjousten jälkeen pulaa yösijasta!

Tällä hetkellä meitä on mökissä 11 henkeä. Ollaan käytetty aikasemmin ilmapatjoja (itse meinaan tänäkin vuonna) ja nukuttu ainakin kerrossängyssä jokseenkin tiiviisti. Meinaa sitä että mahtuis meiänkin mökkiin vielä muutama.

Mökkiseuran koostumus toistaiseksi turaa (yksi ilmoittautumaton epävarma), 5 entalialaista ja yksi valkoisesta komppaniasta. Tapahtuman aikana taidetaan aika moni olla Tuonenmaalla, mikäli sillä on kenellekään mitään merkitystä skenujen ulkopuolella (paitsi ylimääräinen fiilistely).

Yöpymisen hinta sen mukaan paljonko meitä lopulta on, nukkumispaikkojen suhteen ei ole ollut tapana huudella dibsejä (mitä nyt itse kumminkin ajattelin omalla ilmapatjallani nurkassa nukkua). Kymmenellä hengellä lähdetään varmaan siitä 24,5 eurosta ja enemmällä vähemmästä.

Eli tilaa voi olla hiukan vähemmän, tavarat kuistilla, jääkaappi täynnä, meininki turaisa.
ja OVI KII
Kantti kirjoitti:Mielestäni qMp on aika jännän äärellä kommentoidessaan.
Avatar
qMp
Herttua
Viestit: 841
Liittynyt: Maanantai, 20.03.2006 18:03
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja qMp » Tiistai, 07.08.2012 17:28

mökki täyttyy, nyt meitä on 11

itse nukun ilmapatjalla, muut 10 luultavasti vievät sänky- ym paikat seuraavaan malliin: 2 ylhäällä, 3 yläsängyssä, 3 alasängyssä, 2 sohvalla.

Lattialla on siis vielä tilaa. Tervetuloa ilmapatjoinenne (1-2 henkeä).


*edit: meitä on 12, eiköhän se oo nyt täys.
Kantti kirjoitti:Mielestäni qMp on aika jännän äärellä kommentoidessaan.
Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Kuninkaantekijät”