Mitä teippejä käytätte?

Taisteluvälineet, niiden rakentaminen.
HylättySaapas
Nostoväki
Viestit: 1
Liittynyt: Lauantai, 16.08.2014 16:17
Paikkakunta: Loimaa

Mitä teippejä käytätte?

Viesti Kirjoittaja HylättySaapas » Lauantai, 16.08.2014 16:29

Niin että mitä eri teippejä käytätte ja mitä suosittelette. Itse olen käyttänyt Eurocel teippejä neljän bofferin tekemiseen (ei ole toiminut erinomaisen hyvin) ja ajattelin nyt testata Advance ilmastointiteippiä.
"If you see me, don't hesitate to kill me. If you do, you'll regret it."

Ei minunkaan päiväni niin hyvin ole mennyt.
Avatar
Skylark
Sotalordi
Viestit: 1146
Liittynyt: Perjantai, 10.03.2006 09:42
Paikkakunta: Espoo

Re: Mitä teippejä käytätte?

Viesti Kirjoittaja Skylark » Sunnuntai, 17.08.2014 13:57

Advance on kevyttä (=hyvää). Kannattaa laittaa lasikuituteippiä sen alle lyöntiteriin niin kestää kauemmin.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Avatar
olho
Sotalordi
Viestit: 1105
Liittynyt: Tiistai, 26.09.2006 20:43
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Mitä teippejä käytätte?

Viesti Kirjoittaja olho » Maanantai, 18.08.2014 18:04

Siinähän se tulikin jo. Advancea yksi kerros ympäriinsä. Lasikuituteippiä palat lyömäteriin (vähintään kärjen tuntumaan) ja voihan sillä terän kahvaankin paremmin kiinnittää (itsellä voimakkaasti huitoessa tuppaa Advance siitä kohti katkeamaan). Itse ostin kasan Advancea Tuurin kyläkaupasta hintaan 4,5e/rulla.
Pahistonttu
Kuningas
Viestit: 3422
Liittynyt: Maanantai, 20.03.2006 21:56
Paikkakunta: Porvoo

Re: Mitä teippejä käytätte?

Viesti Kirjoittaja Pahistonttu » Tiistai, 19.08.2014 09:52

Advance pinnoitteeksi ja lasikuituteippiä (kahteen suuntaan vahvistettua 50mm leveää) lappeisiin pistokärjen tasalle, väistimiin ja terän kiinnityksiin. Ei kuitenkaan lyömäteriin, sillä se tekee helposti teristä liian kovat.
Hän, joka sitoutuu kunniaan on hävinnyt jo ennen taistelun alkua.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Aseet ja panssarit”