Jos huudot menevät niin kuin arvioidaan niin purkin pohjalla on hunajaa tämänkin kierroksen lopulla!

Valvoja: Sotahuuto 2012 järjestäjät
Itse asiassa nyt voin varmaan jo paljastaa, että aivan alkuperäisellä huutopoolin sisällöllä simuloitiin keskenämme (kiihkeän väittelyn säestämänä) useammankymmentä vaihtoehtoista rakentumistapaa ja tulimme siihen tulokseen, että olisimme aivan turvallisesti voineet ottaa Muerten heti kättelyssä, ja olimme niin aikoneet tehdäkin. Lisätyt linjaryhmät ja Rämän viimehetken nosto 20:stä 28:aan kuitenkin muuttivat meininkiä.Peltokorppi kirjoitti:... ja huomatkaa että teidät arvostettiin vielä monen isomman porukan edelle.
Kantti kirjoitti:Mielestäni qMp on aika jännän äärellä kommentoidessaan.
Eikös jälkimmäinen sitten tarkoittaisi, että hunajaa jäisi meillekin?Kantti kirjoitti:Ja jos huudot menevät eri tavalla kuin on arvioitu, on hunajaa tuplaten!JonTzu kirjoitti:
Jos huudot menevät niin kuin arvioidaan niin purkin pohjalla on hunajaa tämänkin kierroksen lopulla!
Urgh....Shroomlord kirjoitti:Eikös jälkimmäinen sitten tarkoittaisi, että hunajaa jäisi meillekin?Kantti kirjoitti:Ja jos huudot menevät eri tavalla kuin on arvioitu, on hunajaa tuplaten!JonTzu kirjoitti:
Jos sovitaan ettette tekään sitten huomaa mikä on hunajaa?Shroomlord kirjoitti:Eikös jälkimmäinen sitten tarkoittaisi, että hunajaa jäisi meillekin?Kantti kirjoitti:Ja jos huudot menevät eri tavalla kuin on arvioitu, on hunajaa tuplaten!JonTzu kirjoitti:
Mulla osunut aika pitkälle oikeinPeltokorppi kirjoitti:Sama juttu triks. En oo osannu arvata vielä yhtään oikein. Onnea muertelle komeaan joukkueeseen ja huomatkaa että teidät arvostettiin vielä monen isomman porukan edelle. Mun mielestä todella hyvä valinta turalta.
Oletteko te vain mielessänne asettaneet ryhmät järjestykseen ja olettaneet että ne valitaan järjestyksessä, vai ajatelleet hiukan kuka valitsija preferoi mitäkin?Sapfon kirjoitti:Mulla osunut aika pitkälle oikeinPeltokorppi kirjoitti:Sama juttu triks. En oo osannu arvata vielä yhtään oikein. Onnea muertelle komeaan joukkueeseen ja huomatkaa että teidät arvostettiin vielä monen isomman porukan edelle. Mun mielestä todella hyvä valinta turalta.Positiivinen yllätys, tosin ainoa mikä hieman kusi oli meidän valintamme, olisin luullut että Camulos ja me mennään eri päin
Ääntämisasunne on todella, todella lähellä sitä aitoa. Onnitteluni.KatkaChee kirjoitti:Sherpderp, selvä.
Ajateltu ja tehty analyysiä, helppoa kuin osakekauppaAnttiT kirjoitti:Oletteko te vain mielessänne asettaneet ryhmät järjestykseen ja olettaneet että ne valitaan järjestyksessä, vai ajatelleet hiukan kuka valitsija preferoi mitäkin?Sapfon kirjoitti:Mulla osunut aika pitkälle oikeinPeltokorppi kirjoitti:Sama juttu triks. En oo osannu arvata vielä yhtään oikein. Onnea muertelle komeaan joukkueeseen ja huomatkaa että teidät arvostettiin vielä monen isomman porukan edelle. Mun mielestä todella hyvä valinta turalta.Positiivinen yllätys, tosin ainoa mikä hieman kusi oli meidän valintamme, olisin luullut että Camulos ja me mennään eri päin