Mitä odotat Sotahuudolta?

Valvoja: Sotahuuto 2012 järjestäjät

Avatar
Suontakanen
Herttua
Viestit: 548
Liittynyt: Tiistai, 03.07.2007 01:44
Paikkakunta: Helsinki

Mitä odotat Sotahuudolta?

Viesti Kirjoittaja Suontakanen » Lauantai, 21.04.2012 18:32

Nyt kun Sotahuuto lähestyy jo kovaa vauhtia(enää 83 päivää). Niin ihmisille rupeaa varmaan nousemaan mieleen odotuksia tämän vuoden Sotahuudolle. Onko nyt se Sotahuuto kun oma joukkue vihdoin voittaa koko potin? Vai pieksenkö yksin koko vastapuolen armeija? Tietenkin odotuksia voi olla järjestäjiä kohtaan, eli odotetaanko taas ennätystä skenujen määrässä.

Itse toivon, että Leviaattani tekee kaksi ennätystä, joista toinen on rikkottu vain vuonna 2007. Odotan myös innolla näkeväni uuden johtojärjestelmän toimimisen joukkueen sisällä.
Etelän Imperiumin Patriarkka ja taistelujohtaja.

Sotahuuto 2018 pääjärjestäjä

Sotaa pk-seudulta vuodesta 2007

"Aina ilolla taisteluun!"
Avatar
Terba
Herttua
Viestit: 866
Liittynyt: Perjantai, 20.06.2008 07:25
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Terba » Lauantai, 21.04.2012 18:48

Odotan kaikkien aikojen parasta kävely/skenaario-suhdetta, eli vähemmän siirtymistä, enemmän toimintaa. Ja mökkimajoitusta odotan myös innolla, tosin viime Sohukin meni mukavasti navetan vintillä nukkuen.
Kuola Tier 1 Operator | Hydenin vihermädättävä mielikuvitusolento

Profiilikuva: © Jari Kuskelin 2014
virallinensivutuote
Kreivi
Viestit: 444
Liittynyt: Keskiviikko, 12.07.2006 16:28

Viesti Kirjoittaja virallinensivutuote » Torstai, 26.04.2012 15:59

Enemmän mättöä, isompia mättöjä, vähemmän siirtymisiä, parempia skenaariota, tasaisempia puolijakoja, parempia maastoja, parempaa ruokaa, parempaa viitekehystä ja loistavia kelejä.
Rampa, lihava mies jonka hilpari on poikki
.. ja jonka rahat on loppu ja kutisee
Avatar
Triks
Herttua
Viestit: 956
Liittynyt: Torstai, 03.01.2008 02:42
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Triks » Torstai, 26.04.2012 16:21

virallinensivutuote kirjoitti:Enemmän mättöä, isompia mättöjä, vähemmän siirtymisiä, parempia skenaariota, tasaisempia puolijakoja, parempia maastoja, parempaa ruokaa, parempaa viitekehystä ja loistavia kelejä.
Että ei mitään paineita, järjestäjät!
Avatar
ZamboNet
Rautasydän
Viestit: 3505
Liittynyt: Lauantai, 29.07.2006 14:37
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja ZamboNet » Torstai, 26.04.2012 16:25

Viime vuoden mättö/kävely-suhteesta on kyllä hankala parantaa, ellei taistella koko päivää samassa paikassa kentällä.
Avatar
Aarimoto
Työn Sankari
Viestit: 1323
Liittynyt: Sunnuntai, 24.09.2006 08:20
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Aarimoto » Torstai, 26.04.2012 20:07

Joo mutta metsää voi aina parantaa... (mäki oli rock, etenkin ukkosmyrskyssä) koska se oli syvältä.
Teh Aarimoto
Gonahtanut vanha karhu
Avatar
Foe
Herttua
Viestit: 525
Liittynyt: Tiistai, 06.07.2010 19:18

Viesti Kirjoittaja Foe » Torstai, 26.04.2012 20:13

Satoi tai paistoi, muistakaa että kdr on tärkein.
Avatar
Aarimoto
Työn Sankari
Viestit: 1323
Liittynyt: Sunnuntai, 24.09.2006 08:20
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Aarimoto » Torstai, 26.04.2012 20:16

Foe kirjoitti:Satoi tai paistoi, muistakaa että kdr on tärkein.
Ei ole – ainakaan minulle. Olen iso kilpimies ja asiani on suojella omia keihäitä linjan pahimmassa paikassa. Arvaa kuinka monta urpoa tulee ottamaan mun miekasta... Mä lasken tapettuja 6-metrin keihäitä vastapuoli vastaan oma.
Teh Aarimoto
Gonahtanut vanha karhu
Avatar
Foe
Herttua
Viestit: 525
Liittynyt: Tiistai, 06.07.2010 19:18

Viesti Kirjoittaja Foe » Torstai, 26.04.2012 20:28

Aarimoto kirjoitti:
Foe kirjoitti:Satoi tai paistoi, muistakaa että kdr on tärkein.
Ei ole – ainakaan minulle. Olen iso kilpimies ja asiani on suojella omia keihäitä linjan pahimmassa paikassa. Arvaa kuinka monta urpoa tulee ottamaan mun miekasta... Mä lasken tapettuja 6-metrin keihäitä vastapuoli vastaan oma.
Totta kun ollaan kilpimiehenä, itsekin raahan isoa paavisia osassa skenuista, mutta se toinen puoli onkin sitten keihäshippasta :D
Avatar
Peltokorppi
Marsalkka
Viestit: 2442
Liittynyt: Torstai, 14.06.2007 21:10
Paikkakunta: Jykylä

Viesti Kirjoittaja Peltokorppi » Torstai, 26.04.2012 20:40

Odotan kaikkien aikojen parasta kävely/skenaario-suhdetta, eli vähemmän siirtymistä, enemmän toimintaa..
Meitsi taas odottaa monipuolisempia ja persnoonallisia pelejä vaihtelevassa maastossa reippaankin kävelyn uhalla.
"Can you quack
Can you quack like a duck when you suck"
Avatar
JonTzu
Sotahuuto '11 -järjestäjä
Viestit: 2966
Liittynyt: Tiistai, 31.01.2006 20:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja JonTzu » Torstai, 26.04.2012 20:52

Aarimoto kirjoitti:
Foe kirjoitti:Satoi tai paistoi, muistakaa että kdr on tärkein.
Ei ole – ainakaan minulle. Olen iso kilpimies ja asiani on suojella omia keihäitä linjan pahimmassa paikassa. Arvaa kuinka monta urpoa tulee ottamaan mun miekasta... Mä lasken tapettuja 6-metrin keihäitä vastapuoli vastaan oma.
Eikös estettyjen tappojenkin määrä paranna kdr:ää? Ei ole turhaa työtä!
"Harjoittelemalla hyvä tulee."
Avatar
saloneju
Keisari
Viestit: 5706
Liittynyt: Keskiviikko, 19.04.2006 23:26
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saloneju » Torstai, 26.04.2012 20:56

Peltokorppi kirjoitti:
Odotan kaikkien aikojen parasta kävely/skenaario-suhdetta, eli vähemmän siirtymistä, enemmän toimintaa..
Meitsi taas odottaa monipuolisempia ja persnoonallisia pelejä vaihtelevassa maastossa reippaankin kävelyn uhalla.
+1!
"Kerron Veljesten legendaarisista uroteoista, kuinka vaari nuoruuden päivinään teki motin puita vartissa ja muori keitti niin maukasta puuroa, että puutkin heräsivät henkiin sitä maistelemaan.."
Avatar
Skylark
Sotalordi
Viestit: 1146
Liittynyt: Perjantai, 10.03.2006 09:42
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Skylark » Perjantai, 27.04.2012 13:11

JonTzu kirjoitti:
Aarimoto kirjoitti:
Foe kirjoitti:Satoi tai paistoi, muistakaa että kdr on tärkein.
Ei ole – ainakaan minulle. Olen iso kilpimies ja asiani on suojella omia keihäitä linjan pahimmassa paikassa. Arvaa kuinka monta urpoa tulee ottamaan mun miekasta... Mä lasken tapettuja 6-metrin keihäitä vastapuoli vastaan oma.
Eikös estettyjen tappojenkin määrä paranna kdr:ää? Ei ole turhaa työtä!
Kiinnitä askelmittari kilpeen joka laskee siihen tulleet iskut, saat tdr:än
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Avatar
Aarimoto
Työn Sankari
Viestit: 1323
Liittynyt: Sunnuntai, 24.09.2006 08:20
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Aarimoto » Perjantai, 27.04.2012 19:25

Skylark kirjoitti:
JonTzu kirjoitti:
Aarimoto kirjoitti: Ei ole – ainakaan minulle. Olen iso kilpimies ja asiani on suojella omia keihäitä linjan pahimmassa paikassa. Arvaa kuinka monta urpoa tulee ottamaan mun miekasta... Mä lasken tapettuja 6-metrin keihäitä vastapuoli vastaan oma.
Eikös estettyjen tappojenkin määrä paranna kdr:ää? Ei ole turhaa työtä!
Kiinnitä askelmittari kilpeen joka laskee siihen tulleet iskut, saat tdr:än
Njaa, emmä vaan tuommoisist tiiä, mää vaan fiilistele.

:wink:
Teh Aarimoto
Gonahtanut vanha karhu
JP666
Sotalordi
Viestit: 1116
Liittynyt: Tiistai, 27.03.2007 17:48

Viesti Kirjoittaja JP666 » Sunnuntai, 29.04.2012 16:45

Hyvät tasaiset jaot mitään muuta ei tarvitse muutta entisestään.
Avatar
AnttiT
Kreivi
Viestit: 384
Liittynyt: Maanantai, 17.07.2006 14:14
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja AnttiT » Sunnuntai, 29.04.2012 23:06

Kaikkien viime vuonna hyväksyttyjen aseiden hylkäystä asetarkastuksessa.
No plan survives the first enemy contact intact. We have no plan. Ergo, we survive the enemy contact intact.
Ceterum censeo, Rämä esse delendam.
Avatar
Waaagh
Ritari
Viestit: 72
Liittynyt: Sunnuntai, 09.09.2007 20:03
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Waaagh » Tiistai, 15.05.2012 12:03

Aarimoto kirjoitti:
Foe kirjoitti:Satoi tai paistoi, muistakaa että kdr on tärkein.
Ei ole – ainakaan minulle. Olen iso kilpimies ja asiani on suojella omia keihäitä linjan pahimmassa paikassa. Arvaa kuinka monta urpoa tulee ottamaan mun miekasta... Mä lasken tapettuja 6-metrin keihäitä vastapuoli vastaan oma.
Kuka väittää niiden olevan toisense poissulkevia? Suojaan keihäitä, kunnes tilanne alkaa olla kypsä rynnäkölle, sitten teurastan viholliset itse. Helppoa :wink:
Avatar
Skylark
Sotalordi
Viestit: 1146
Liittynyt: Perjantai, 10.03.2006 09:42
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Skylark » Tiistai, 15.05.2012 12:22

Odotan ja oletan että olette tilanneet Royal Scots Dragoon Guardin soittamaan skenaarioiden aikana.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Avatar
Aarimoto
Työn Sankari
Viestit: 1323
Liittynyt: Sunnuntai, 24.09.2006 08:20
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Aarimoto » Keskiviikko, 16.05.2012 08:42

Waaagh kirjoitti:
Aarimoto kirjoitti:
Foe kirjoitti:Satoi tai paistoi, muistakaa että kdr on tärkein.
Ei ole – ainakaan minulle. Olen iso kilpimies ja asiani on suojella omia keihäitä linjan pahimmassa paikassa. Arvaa kuinka monta urpoa tulee ottamaan mun miekasta... Mä lasken tapettuja 6-metrin keihäitä vastapuoli vastaan oma.
Kuka väittää niiden olevan toisense poissulkevia? Suojaan keihäitä, kunnes tilanne alkaa olla kypsä rynnäkölle, sitten teurastan viholliset itse. Helppoa :wink:
Ah, mutta katsos, jos tilastoidaan tehoa, pitää kyetä tilastoimaan kaikki teho. KDR ei siis ole TDR:n (Total Defence Ratio) (tm) poissulkeva asia, vaan sen rinnalla oleva erillinen EU-akreditoitu mittari. Se kumpaa milloinkin käytetään ja mikä näiden välinen muuntosuhde milloinkin on, tulee määrittää EU:n puitedirektiivikokonaisuuden 08.50 perusteella.
Teh Aarimoto
Gonahtanut vanha karhu
Avatar
Waaagh
Ritari
Viestit: 72
Liittynyt: Sunnuntai, 09.09.2007 20:03
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Waaagh » Keskiviikko, 16.05.2012 09:29

Aarimoto kirjoitti:
Waaagh kirjoitti:
Aarimoto kirjoitti: Ei ole – ainakaan minulle. Olen iso kilpimies ja asiani on suojella omia keihäitä linjan pahimmassa paikassa. Arvaa kuinka monta urpoa tulee ottamaan mun miekasta... Mä lasken tapettuja 6-metrin keihäitä vastapuoli vastaan oma.
Kuka väittää niiden olevan toisense poissulkevia? Suojaan keihäitä, kunnes tilanne alkaa olla kypsä rynnäkölle, sitten teurastan viholliset itse. Helppoa :wink:
Ah, mutta katsos, jos tilastoidaan tehoa, pitää kyetä tilastoimaan kaikki teho. KDR ei siis ole TDR:n (Total Defence Ratio) (tm) poissulkeva asia, vaan sen rinnalla oleva erillinen EU-akreditoitu mittari. Se kumpaa milloinkin käytetään ja mikä näiden välinen muuntosuhde milloinkin on, tulee määrittää EU:n puitedirektiivikokonaisuuden 08.50 perusteella.
Leipä.

No joo, hauskaahan sinne mennään pitämään (ja voittamaan). Odotan lähinnä et olis hyvä sää, loput hoituu sitten sillä, miten hyvän tapahtuman osallistujat siitä tekee. Odotan kunniaa, kuolemaa ja sankartekoja.
Me tank you deps
Avatar
KatkaChee
Kreivi
Viestit: 346
Liittynyt: Torstai, 08.02.2007 04:08
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja KatkaChee » Keskiviikko, 16.05.2012 10:38

Mä odotan Sohulta et oppisin olee ihmisiks ja ettei mee puurot ja vellit sekasin. ^^

Lisäks muutamia aurinkotatskoja ja mikkotuksenkin hyväksi nyökyttelemiä tappoja!
Avatar
Amileontti
Herttua
Viestit: 566
Liittynyt: Maanantai, 16.10.2006 01:36
Paikkakunta: Hki.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Amileontti » Keskiviikko, 16.05.2012 17:05

Isompia kenttiä, enemmän juoksemista.
Varmalla sydämellä
Haiden
Sotalordi
Viestit: 1393
Liittynyt: Maanantai, 02.04.2007 08:33

Viesti Kirjoittaja Haiden » Torstai, 17.05.2012 16:36

Kunnon ruokaa viime vuoden ruuat saivat itkun silmään ja pahan mielen jo kun katsoi ruokaa. Onneksi sami ja elonkerjuun grilli pelasti minun sotahuudon <3

Vapaaehtoinen ruokailu ja ruuaksi kunnolla lihaa, rasvaa ja muita herkkuja. Mielummin maksan 10e ruokailusta, joka on maukasta ja antaa energiaa. Kuten on opittu keitot on ankeaa syötävää. Matkalla syömään olet polttanut sormet, läikyttänyt puolet keitosta maahan ja voit löytää lihaa hyvällä tuurilla.
Wanhan ajan kyytiketju
Archibald
Musiikki on elektroninen. Tästä ei keskustella.
Avatar
Kommando
Herttua
Viestit: 831
Liittynyt: Perjantai, 06.02.2009 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kommando » Torstai, 17.05.2012 18:28

Mahtavaa mättöä kentällä ja metsässä ja varomattomia kilpimiesten päitä :wink:
Rämäpää Rämäläinen 09-14, Etelän Imperiumin Insinööri -15, Akatemian Patterin Luutnantti -16, Valdyrin Skaldi -17-19, Etelän Imperiumin Patterin komentaja -22.

PK-seudun hullu tiedemies
Beatific kirjoitti:Tulipa rekrytoitua oikea kultakimpale Pirttimäen treenileirillä :-)
Avatar
olho
Sotalordi
Viestit: 1105
Liittynyt: Tiistai, 26.09.2006 20:43
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja olho » Torstai, 17.05.2012 18:55

Haiden kirjoitti:Matkalla syömään olet polttanut sormet, läikyttänyt puolet keitosta maahan ja voit löytää lihaa hyvällä tuurilla.
Toisaalta tulipahan testattua ensiavun valmius hoitaa lieviä palovammoja!

Mutta joo, keitot on hanurista.
Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”