NOXBO 4 2013?

Härkälinnan treenileiri 25.-27.5.2012
Kesän suurin treenileiri.
Tule sinäkin ja ota ryhmäsi mukaan.
Avatar
Susikukko
Hauhocanus
Viestit: 3064
Liittynyt: Lauantai, 04.02.2006 15:17
Paikkakunta: Helsinki

NOXBO 4 2013?

Viesti Kirjoittaja Susikukko » Tiistai, 29.05.2012 09:10

Torppari Rämästä sanoin hyvin, että jos haluaa tällaista pitää itse järjestää.



Ilmeisesti 200 ihmistä haluaa, mutta kuka järjestää seuraavaksi? Itse en pysty järjestämään ensi vuonna, koska on gradun palautus ja muita koulukiireitä on juuri keväällä 2013, sekä olen syksyn ja alkutalven pois kotipaikkakunnalta opiskelemassa, joten kotikiintiökin tulee siinä jo tappiin. Itse järjestän alustavasti Noxbo 5:n 2014.

Eli 2013 NOXBO 4 etsii järjestäjää. Rämästä ei ole löytynyt toistaiseksi halukkaita, koska kolme FABAA ja kolme NOXBOA putkeen, on nyt vähän vienyt voimat ja halun? Moni harrastus tai harrastuspiiri usein kaatuu siihen, että aina samat aktiivit vetää hommaa kunnes voimat loppuu.

Homma ei ole oikeasti kummoinen vaikka Rämällä paljon kokemusta onkin. Jos olet nähnyt sohun, noxbon ja pitänyt normi treenejä, sinulla on ihan hyvät valmiudet Noxbo 4:een, kunhan aloitat ajoissa. Itse aloitin syksyllä Noxbo 3:n järjestämisen ja se oli suurin helpotus, koska aikaa oli paljon ja päivämäärä oli kaikilla ajoissa tiedossa. Voin verkossa konsultoida ja neuvoa uutta järjestäjää.

Vinkkejä ja ehdotuksia Noxbo 4:n järjestämiseen:

- Pääjärjestäjä hommaa vain tilan, alueet, mökit jne. sekä suunnittelee ohjelman rungon, johtaa, koordinoi ja kantaa vastuun. 4 eri ryhmää suunnittelee varsinaisen ohjelman sisällön ja vetää sen. Näin kenellekään ei tule liian isoa pottia, kaikki ryhmät pääsevät treenaamaan vähintään ¾ ajasta koko omalla ryhmällä sekä näemme paljon erilaisia harjoitteita ja näkemyksiä.
- Ohjelmaan tekevät ryhmät saavat boonusta esim. ilmaisen vakuutuksen koko omalle ryhmälle tai pääsevät valitsemaan mökkejä ennen muita? (nyt oli 4€ maksu takaisin päin vain vetäjille)
- Aikatauluun vain aloitus- ja ruoka-ajat todella isolla, ettei tule sekaannuksia. Tarkemmat ajat ja ohjelmat ovat vain järjestäjillä.
- Mökki & teltta-alueille radiot, millä voidaan sanoa, että kohta alkaa tai ihmiset voivat kysyä, mitä nyt tapahtuu. Ei siis joka mökkiin vaan yksi per alue.
- Sunnuntaina vahvistettu aamupala, millä mennään noin 4 tuntia ja sitten päätös, koska monen pitää lähteä jo puolilta päivin ja sunnuntaina on muutenkin isolla väellä mättöä noin 4 tuntia.



Minulle jäi hyvä fiilis Noxboista ja heti kun saan koulun pakettiin 2013 syksyllä niin aloitan Noxbo 5 tekemisen, jos ei mitään mullistavia asioita tule elämässä eteen?
Koskahan sitä ehtis taas sohuun?
Avatar
Ourboros
Paroni
Viestit: 151
Liittynyt: Keskiviikko, 15.02.2006 23:00
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Ourboros » Tiistai, 29.05.2012 11:36

Oon sen verran monta tapahtumaa nauttinu muiden järjestäminä, että ajattelin laittaa oman orteni kekoon.

Minä olisin valmis ottamaan päävastuun NOXBO 4 järjestämisestä, joko Etsubon tai Entalian taustavoimin. Nyt olisi periaatteessa myös tarpeeksi aikaa hakea tapahtumalle ulkoista rahoitustakin.

Logistiikka on ollut aina lähellä sydäntä, ja näillä näkymin ensi kevät on suht koht vapaa ylimääräisistä jutuista, sekä työ että opintorintamalla.

Otan tässä jossain välissä, esim ens viikolla yhteyttä tarkemmin ihmisiin ja rupean valmistelemaan tapahtumaa.
Carpe diem, tempus fugit
Avatar
Susikukko
Hauhocanus
Viestit: 3064
Liittynyt: Lauantai, 04.02.2006 15:17
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Susikukko » Tiistai, 29.05.2012 11:39

huh ja jes
Koskahan sitä ehtis taas sohuun?
Avatar
Misumasu
Marsalkka
Viestit: 2292
Liittynyt: Sunnuntai, 30.04.2006 20:55
Paikkakunta: Jyväskylän mlk

Viesti Kirjoittaja Misumasu » Tiistai, 29.05.2012 11:42

Hurraa! Hienoa, että uusia aktiiveja löytyy!
Sieluni Jumalalle, miekkani Maahinkaiselle.
Synnit meneekin sitten Ruton piikkiin.
Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “NOXBO 3”