Itse pystyn osan tuosta täydentämään, mutta koska jouduin poistumaan välillä leiriin peittelemään tavaroita sateelta jäi muutaman joukkueen taival hämäräksi. Kellään parempia mielikuvia?
Valvoja: Ylläpito
Ahh.. Sohun parhaita muistojaKuola ei tasoittanut, ja löi FSC'n
Olisi todella mukava todellakin nähdä ne tallenteet, että oliko siellä oikeasti osumien laskemattomuutta. Ainakaan sieltä josta matsia seurasin ei sellaista nähnyt.Cadiac kirjoitti:Galenit-Perkele otettiin uusiksi härskihkön osumien laskemisen tai laskemattomuuden vuoksi..
"Water Boy"Argaali kirjoitti:Mielellään jengiin jotka kestää huonoja tapoja autossa, eli crisulle ainakin olis kyyti.
Se jää mysteeriksi, puuttuvat ottelut ovat siis:DiabolusIgnis kirjoitti:Mua kiinnostaa lähinnä nähdä mihin hemmettiin mä jouduin, kun yht'äkkiä tulee lyöntiä n. viidestä eri suunnasta samaan aikaan.
"Water Boy"Argaali kirjoitti:Mielellään jengiin jotka kestää huonoja tapoja autossa, eli crisulle ainakin olis kyyti.
Minun isku riitti. Muut oli bonusta.DiabolusIgnis kirjoitti:Fuu- No, se on elämää. Ja aina on siistiä kertoa tarinaa, kuinka mahtava soturi kaadettiin vasta tuhannen miehen voimin! Te ette voi todistaa toisin. Ettehän?
Joni kirjoitti:Spitaaliset ovat älyttömiä, kovia Sotureita.
Par kirjoitti:Ihan naaman perusteella sanoisin sinuksi!