Noloja mutta hauskoja tilanteita

Palautetta ryhmille ja järjestäjille. Jälkipelit, tulokset ja valokuvat.

Valvoja: Ylläpito

Avatar
JonTzu
Sotahuuto '11 -järjestäjä
Viestit: 2966
Liittynyt: Tiistai, 31.01.2006 20:27
Paikkakunta: Helsinki

Noloja mutta hauskoja tilanteita

Viesti Kirjoittaja JonTzu » Maanantai, 11.07.2011 18:12

Mitä hauskaa, ehkä noloa tai muuta just semmoista sinulle tapahtui SH2011:sta?

Minua ammuttiin sormeen. Ballistalla. Vastustaja nauroi kun kävelin pois kentältä kuolleena.

(Muutenkin ammuttiin 5 kertaa päiviltä, jousella tosin. Jousiosumia sain yhteensä tusinan verran. Joka kerta olin aivan äimänä. Kyllä ne osaavat.)
"Harjoittelemalla hyvä tulee."
Avatar
fwuredz
Kreivi
Viestit: 270
Liittynyt: Perjantai, 18.08.2006 23:28
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja fwuredz » Maanantai, 11.07.2011 18:19

riskissä tuli hyökättyä mäennyppylää alaspäin parin varsiasemiehen kimppuun sillä seurauksella että oman kuoleman jälkeen vauhtia oli kovin vaikea pysäyttää liukkaalla nurmella, sillä seurauksella että siinä kun liukasteli huutaen "oon kuollu jo" kohti kuolan riviä, tuli otetttua varmistukseksi 3-4 keihääniskua vastapallona naamaan. tuntu vähän tyhmältä
Bono vinci satius est quam almo more iniuriam vincere. Nemo me impune lacessit!
Avatar
Par
Kreivi
Viestit: 466
Liittynyt: Maanantai, 05.07.2010 23:13
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Par » Maanantai, 11.07.2011 18:23

Yhdessä lauantaiaamun skenaariossa irtaannuin omasta ryhmästäni kun innostuin mahdollisuudesta päästä tikkaamaan jousiampujaryhmittymää (olkoon se retroaktiivisesti kosto ylempänä olevan joukkuetoverin kohtalosta) ja innostuinkin niin paljon, että heitä jahdatessani päädyin vastustajan avoimeen selkään. Valitettavasti huomasin tämän vasta kun lippumies yllätti minut lyömällä päähän, sitten käännyin ja ihmettelin tilannetta hetken.
Avatar
olho
Sotalordi
Viestit: 1105
Liittynyt: Tiistai, 26.09.2006 20:43
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Noloja mutta hauskoja tilanteita

Viesti Kirjoittaja olho » Maanantai, 11.07.2011 18:23

Nolointa? Olin armeijan kanssa keskikentällä ensimmäisessa 2-1-1-2 -skenussa. Olin meidän vasemmassa laidassa, Ulfnar oli edessä. Ulfnar koukkasi (heidän) oikealta ja oli yhtäkkiä niin edessä, takana, kuin sivussa. Tiputin jousen ja lähdin juoksemaan, mutta liukastuin nurmikkoon ja meinasin jäädä rivistön jalkoihin, mutta onnistuin kömpimään jonkun Valkoisen Komppanian kaatuneen kainaloon turvaan. Siinä sitten ihmeteltiin kun ympärillä kaatui porukkaa. Laskin kuolemaksi.
Avatar
Kuljeskelen
Paroni
Viestit: 151
Liittynyt: Lauantai, 13.06.2009 15:10
Paikkakunta: Iisalmi/Kuopio

Viesti Kirjoittaja Kuljeskelen » Maanantai, 11.07.2011 18:58

Jossakin kenttäskenaariossa menin vihollislinjan laidasta melko yksin zweikalla, ja tipuin polvilleni, sain osuman rintaan. Siinä sitten huomasin, että jotain sujahti pään päältä, ja väsyneenä en sitten huomannut, että jotain muutakin osui. Taisi olla maahinkaissoturi, joka kysyi, onko minulla sattumoisin kolme panssaria. Ilmeisesti juoksiessani en huomannut osumia selkääni, kys. tapausta en tehnyt todellakaan tahallani tahi ilkeyttäni. Olin sitten juostuani niin väsynyt, etten tajunnut pahoitella, vaan muistin vasta myöhemmin, että olisihan sitä voinut sanoa pari pahoittelevaa sanaa tilanteessa.

Jälkeenpäin keljutti ankarasti. En minä tahdo olla töhö panssarimörkö, joka jättää osumat laskematta.
Leskentekijät 08, Na Gall Oglaich 09, Valkoinen Komppania 10, 11, 12, 13, Fähnlein Papagei 14, missälie 15?
Minäkin oon Arttu hei, voisittekote muut skeneartut vaihtaa nimiä?
Plästik Dub
Kapteeni
Viestit: 101
Liittynyt: Keskiviikko, 14.10.2009 20:16

Viesti Kirjoittaja Plästik Dub » Maanantai, 11.07.2011 19:05

Juoksin jossain kenttäskenussa jousella ~10 possua karkuun, kun nuoliviineni päätti hajota. Siinä levisi 25 nuolta keskelle kenttää. Onneksi possut olivat fiksuja, ja jättivät lyömättä kun vain laitoin merkin päälle, keräsin nuoleni ja menin sivuun. ^^
Avatar
Triks
Herttua
Viestit: 956
Liittynyt: Torstai, 03.01.2008 02:42
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Triks » Maanantai, 11.07.2011 19:15

Kuljeskelen kirjoitti:En minä tahdo olla töhö panssarimörkö, joka jättää osumat laskematta.
Sympaattista! Sulin.

Pahimman (ainakin toivottavasti!) mokani tänä vuonna olen jo selvittänyt asianosaisen kanssa. Harmittaa hirveästi, mutta tuskin olen ensimmäinen enkä varmasti viimeinen, jolle sellaisia sattuu. Toisaalta äärimmäisen noloa oli myös se, että vasta nyt, neljännessä SoHussani tapoin epähuomiossa omia. Koskaan aikaisemmin sellaista ei ole tapahtunut. Menetin lesoiluoikeuteni.
Avatar
Demolicious
Kreivi
Viestit: 278
Liittynyt: Keskiviikko, 18.06.2008 21:18
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja Demolicious » Maanantai, 11.07.2011 19:22

Noloin mitä itelle tulee mieleen, oli kun RISKissä, meiltä katottuna oikealla linjassa olin vähällä runtata coronan kuolleen(omalla puolella) nurin. Hän kun pyrki perääntymään käsi pään päällä pois linjojen välistä, ja kulki suoraan meidän linjan läpi pienestä raosta ihan mun vierestä. Huitaisin automaattisesti kilvellä ennenkuin hoksasin omaksi kuolleeksi.
Kaikki on mahdollista, jopa ettei mikään ole mahdollista.
Avatar
tiamanti
Kreivi
Viestit: 493
Liittynyt: Torstai, 08.04.2010 22:47

Viesti Kirjoittaja tiamanti » Maanantai, 11.07.2011 19:23

Olen tosi pahoillani jousineidolle, jota jahtasin hilparin kera kentällä! Ensin napsautin nuolesi pois tieltä, sitten kompastuin, ja vielä löin liukumatkallani sinusta ohi! Olisi pitänyt muistaa tuo napsautus osumaksi! Pahoitteluni!
Avatar
Waaagh
Ritari
Viestit: 72
Liittynyt: Sunnuntai, 09.09.2007 20:03
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Waaagh » Maanantai, 11.07.2011 19:53

Omasta mielestäni hauska tilanne sattui jossain niistä useista kenttämätöistä, joissa oltiin rämän kyljessä tappelemassa.
Rämän keihäsmies siinä tökki ympäriinsä ja suojasin tovereitani parhaan mukaan ja jossain vaiheessa kyseinen keihäsmies rupesikin tökkimään vain minua.
Yhden piston jälkeen nappasin kiinni keihäästä ja nykäisin, jonka jälkeen hämmästyksekseni koko keihään pehmustettu osa jäi käteeni, ja varsiosa keihäsmiehen käteen, joka myös näytti kovin hämmentyneeltä.

Toivottavasti tulkitsin ilmeen oikein, ei ollut aikomukseni rikkoa asetta! :D
Me tank you deps
Apa
Kersantti
Viestit: 52
Liittynyt: Sunnuntai, 08.06.2008 12:16
Paikkakunta: Mikkeli/Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Apa » Maanantai, 11.07.2011 20:18

Jälkimmäisessä rinteenvaltauksessa rynnäköin ylhäältä katsoen lähes oikeassa reunassa juuri ennen ukkosta alhaalta tulijoiden linjan läpi ja pamputettuani hetken, sain osumaa ja otin kuoleman. Ruton JP tuli saman tien mainitsemaan että selässäni oli ollut useita teriä heti rampageni alusta asti mutta en todellakaan muista tunteneeni yhtään osumaa :oops: Syvimmät pahoitteluni kaikille jotka saivat miekastani siinä rytäkässä ja toivottavasti tämä ei ehtinyt paljoa vaikuttaa perkeleen saamaan palautteeseen osumien ottamattomuudesta.
Sain itse muistoksi tölväilystäni venähtäneen peukalon joka on nyt turvonnut melkein kaksinkertaiseksi.
Kuva
Avatar
MrBigMr
Sotalordi
Viestit: 1085
Liittynyt: Torstai, 01.06.2006 11:17
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja MrBigMr » Maanantai, 11.07.2011 21:49

Juuri, kun sain väsätty hienot uudet reisisuojat, sain kahdessa peräkkäisessä kenttämätössä sokkona rivien yli tulleen nuolen (toisella kerralla heittokeihään) sisäreiteen, sivuuttaen panssarin täysin ja vieden jalan. En muutenkaan muista saaneeni tänä vuonna yhtään osumaa reitiin, joka olisi mennyt panssariin. Paska vehje koko roska, ei olisi pitänyt vaivautua.

Pari kertaa on liittolainen jostain sokeasta kulmasta rynninyt ohi sen näköisenä, kun olisi kimppuun tulossa, ja on tullut iskettyä ihan reaktiona. Ekalla kerralla oli Galenilainen, toisella kerralla oli vieläpä oman armeijan Muertelainen, joka sai miekasta päähänsä (koittakaa pitää ne tabardit paremmin kiinni, niin ne värit erottaa paremmin). Korjasin sentään tilanteen nopsaan sanomalla että "sori, vahingossa osui lappeella", vaikka ihan tarkoituksella olin lyönytkin.

Anteeksi kaikille hölmöilyni. I'll get me tabard...
Beatings will stop once morale improves.
Sapfon
Kreivi
Viestit: 470
Liittynyt: Lauantai, 24.05.2008 19:27
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Sapfon » Maanantai, 11.07.2011 22:26

Juoksin lipunkantajana Ulfnarin yksinäistä miestä selkään, joka taisteli Korppien kanssa (skenaariossa jossa sekä Ulfnar että Korpit olivat samalla puolella). Sitten siinä hetken ajan juteltiin Korppien kanssa kunnes joku Korppi kysyy että etkös sä ole vihollisella, ihmettelen hetken että hittolainen, niin muuten olen ja siinä sit tuli lippu menetettyä.
Etelän Imperiumin organisaattori, jos on asiaa voi laittaa viestiä

Alas! How many noble and valiant knights we've lost.

Kuva
-Maikkeli-
Kreivi
Viestit: 319
Liittynyt: Keskiviikko, 08.02.2006 22:32
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Maikkeli- » Maanantai, 11.07.2011 22:27

Itse rikoin eräässä kenttätaistelussa rakasta periaatettani olla ampumatta alle 5 metrin päähän jousellani.
Erään kenttätaistelun loppuhärdellissä huomasin syrjäsilmälläni muertelaisen säntäävän päälle oikealta. Täysin refleksinä käännyin, vedin nopeasti jo jänteellä olevaa nuolta ja laukaisin. Nuoli osui suoraan kolmen metrin päässä oikeaan poskeen, ja kaveri tippui. Itseni tosin kuolo korjasi jo sekunnin päästä, kun toisesta suunnasta tullut vihollinen napautti selkääni.
Onneksi ei sattunut mitään, enkä vetänyt täyttä vetoa. Itsekin tajusin välittömästi laukaisun jälkeen tyhmän reaktioni, ja kyselinkin oliko sattunut yhtään. Ei onneksi. Iloisilla mielillä molemmat kommentoitiin hauskaa tilannetta.
Avatar
Sleepless
Kersantti
Viestit: 59
Liittynyt: Keskiviikko, 08.06.2011 21:56
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja Sleepless » Maanantai, 11.07.2011 22:29

Siinä seisoin. Rivissä goblin kaveruksieni kanssa valmiina kohtaamaan rämän joukkueturnausottelussa. Sydän hakkas innosta ja jännityksestä kun Sparta ja muu armeijamme huusi Goblineita. Tästä lähtee.

Lähdin suunnitelman mukaan pinkomaan niin lujaa kuin kintuista irtosi kentän vasempaan reunaan kolme heittokeihästä valmiina.
Saavuin heittoetäisyydelle kahta rämäläistä ja aloin heitellä. Huomasin että toinen rämäläisistä ei kiinnittänyt minuun mitään huomiota ja heitin viimeisen keihään, ei osunut. Damn.
Tartuin miek.. Hetkinen. Olin heittänyt miekkani luullessani sitä heittokeihääksi ja kädessäni heilui nyt lötkö lerppu.. Ei helv, toivottavasti kovin moni ei nähnyt, saati kuvannut. Heitin lörpön pois ja juoksin hakemaan muina miehinä miekkaa maasta ja säntäsin viimeistelemään rämäläisiä muiden avuksi.

Kyllä nolotti :D
SparblinSparblinSparblinSparblinSparblin
Avatar
olho
Sotalordi
Viestit: 1105
Liittynyt: Tiistai, 26.09.2006 20:43
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja olho » Maanantai, 11.07.2011 22:34

Sleepless kirjoitti:Tartuin miek.. Hetkinen. Olin heittänyt miekkani luullessani sitä heittokeihääksi ja kädessäni heilui nyt lötkö lerppu.. Ei helv, toivottavasti kovin moni ei nähnyt, saati kuvannut.
Eikös se koko turnaus videoitu?
Avatar
Sleepless
Kersantti
Viestit: 59
Liittynyt: Keskiviikko, 08.06.2011 21:56
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja Sleepless » Maanantai, 11.07.2011 22:36

olho kirjoitti:
Sleepless kirjoitti:Tartuin miek.. Hetkinen. Olin heittänyt miekkani luullessani sitä heittokeihääksi ja kädessäni heilui nyt lötkö lerppu.. Ei helv, toivottavasti kovin moni ei nähnyt, saati kuvannut.
Eikös se koko turnaus videoitu?
Jos, niin onneksi tunnustin ennen sellasten julkistamista :D
SparblinSparblinSparblinSparblinSparblin
Avatar
woottis
Sotilasmestari
Viestit: 95
Liittynyt: Maanantai, 28.06.2010 21:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja woottis » Maanantai, 11.07.2011 22:37

Kenttäriskissä sunnuntaina kannustin kymmenkunta miestä zweihanderini kädessä kuolan tabardi päällä vetämään vihollisesta raivolla läpi, jotta pääsisimme maahinkaisen kylkeen. Noh... raivoisa hyökkäys sieltä tulikin, mutta kuolimme kaikki :lol:
Avatar
Pertsa^
Herttua
Viestit: 793
Liittynyt: Sunnuntai, 03.06.2007 23:17
Paikkakunta: Helsinki

Re: Noloja mutta hauskoja tilanteita

Viesti Kirjoittaja Pertsa^ » Maanantai, 11.07.2011 22:55

JonTzu kirjoitti:Mitä hauskaa, ehkä noloa tai muuta just semmoista sinulle tapahtui SH2011:sta?

Minua ammuttiin sormeen. Ballistalla. Vastustaja nauroi kun kävelin pois kentältä kuolleena.
mikäli en täysin väärin muista niin toisinto nollaysistä. Silläkinkertaa rämän sponsoroimalla heittokoneella :)


Kenttäriskissä tuli keihäs käteen ja sitäkautta raapaisi päätä, tulkitsin sen raapasuksi kun en tajunnut osumista käteen... vastapuolelta mainittiin aiheesta ja totesin ettei kädetöntä keihäsmiestä tarvita missään ja lähdin respaamaan

samassa skenaariossa sain erittäin onnistuneen keihäspiston palleaan. Tuntu pahalta ja ilmat lähti osin (hetkeksi kaksinkerroin maahan) mut nousin about samointei ettei tu hämminkiä ja holditella turhaan. Se oli kyl paras keihässuoritus mitä olen kokenut. tyylipuhdas suoritus, en muista minkä armeijan keihäs sieltä tikkas.
LeCreation
Sotilasmestari
Viestit: 92
Liittynyt: Lauantai, 07.03.2009 10:29

Viesti Kirjoittaja LeCreation » Tiistai, 12.07.2011 00:14

Jäi kalvamaan mieltäni, vaikka jo tapahtumapaikalla yritin asiaa pahoitella, sieläkin turhan agressiivisesti ja ylimielisesti, tein väärin. Kyseessä on siis viimeinen lauantaiaamun kenttä, olin spartalipun kanssa siinä sitten viimeisten joukuossa etenemässä lahtaamaan vastustajaa. Susikukko napsautti nätillä tyylipuhtaalla lyönnillä jalkani poikki ja jalattomana sitten jäin siihen hetkeksi konkkaamaan.
Menetin tasapainoni, kaaduin, elossa olevan jalkani kärkiosa jää huonoon asentoon ja halpismaihareiden teräskärki murtaa (hius-/mikromurtuma sanoi lääkäri) isovarpaani.
Jatkan kuitenkin matkaani ja huomaan pomppivan jalkani pettävän koko ajan alla ja Jalan MENETTÄNEENÄ otan askelia ja tuen kuolleeseen jalkaani painoa. Tässä tilanteessa olisi viimeistään täytynyt ymmärtää pistää merkkiä päälle ja poistua tilanteesta, mutta tyhmänä adrealiinihuuruisena ihmisenä jatkan liian kauan ja poistun tilanteesta selkeästi sääntöjä rikkoneena ja ylimielisenä p*skiaisena.
Pahoittelen tapahtunutta, kaikille tilanteessa olijoita en tiedä, mutta toivon että he lukevat tämän. Erityisesti osoitan silti pahoitteluni vielä kerran Susikukolle koska tunnen rikkoneeni tapahtuneessa eniten sinun suoritusta vastaan.

Edit. vaihdoin skenaariota nyt on muistaakseni oikein
Avatar
E.Hirvelä
Herttua
Viestit: 985
Liittynyt: Maanantai, 02.10.2006 20:26
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja E.Hirvelä » Tiistai, 12.07.2011 00:18

Sleepplessin tarinaa jatkaen gobbojen mokailuista ryhmäturnauksessa:

Tulin paikkaamaan Galeni riviä ryhmäturnauksessa ensimmäisen ottelun jälkeen. Taistelussa kuitenkin kaaduin juuri ennen vihollisen kohtaamista rähmälleni heidän eteen ja kuolin samantien. Jälkeenpäin kuulin, että goblin toverit luulivat minun tehneen sen tahallani sabotoidakseni galenien turnausta. :roll:

EDIT. Se oli noloin hetkeni koko sotahuuto historiassa. Onneksi edes tein sen galeni tapardi päällä.
Quadruple silver clubin jäsen.
Avatar
AnttiT
Kreivi
Viestit: 384
Liittynyt: Maanantai, 17.07.2006 14:14
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja AnttiT » Tiistai, 12.07.2011 00:47

Sunnuntain kenttätaistelussa tapoin "jalkavaivaisen" Muertelaisen heittokeihäällä. Heitin keihääni 3 metrin päästä, osuin maahan metri kohteen jalkojen eteen, ja kävin lyömässä selkään sillä aikaa kun hän nauroi.
No plan survives the first enemy contact intact. We have no plan. Ergo, we survive the enemy contact intact.
Ceterum censeo, Rämä esse delendam.
Zenzu
Sotalordi
Viestit: 1017
Liittynyt: Keskiviikko, 29.08.2007 18:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Zenzu » Tiistai, 12.07.2011 00:49

E.Hirvelä kirjoitti:Jälkeenpäin kuulin, että goblin toverit luulivat minun tehneen sen tahallani sabotoidakseni galenien turnausta. :roll:
Ei me nyt oikeesti luultu. Nätit lipat ne oli, ja pärjäs ne ilman suakin : )

Itselläni surkuhupaisin tilaisuus taisi olla kenttäriskissä erään risk-pisteen kohdalla. Olin oikean käteni menettäneenä varsiasemiehenä vaihtanut miekkaan jota heristelin vasemmassa kädessäni ja keskityin lähinnä huutelemaan paikkoja vieressä oleville keihäsmiehille ja suojaamaan heitä vastustajan keihäiltä sen verran kuin oli mahdollista. Päällä oli perusintensiivinen ylimenotilanne ja respapisteellä pisteenlaskijana ollut hemaiseva neitokainen koetti suojautua ympäröivältä rähinältä ja räyhältä. Oman elämäni sankarina pyöräytin pistomiekkaani, ja loikkasin pisteenlaskijan viereen. "Minä suojaan teitä, kaunis neito", sanoin ja tuijotin kylmänviileästi vihollisiani. Hetken siinä seisottuani ja vasenta kättäni heiluteltuani sainkin sitten satametrisestä lasikuitukeihäästä rintaani.

Ei pitäis suojella neitoja hädässä jos ei osaa.
Avatar
Pvt. Monkeybar
Kreivi
Viestit: 452
Liittynyt: Maanantai, 02.05.2011 12:34

Viesti Kirjoittaja Pvt. Monkeybar » Tiistai, 12.07.2011 00:55

jossain sunnuntai aamupäivän kenttä taisteluiden aikaan koko meidän porukka listittiin mäen huipulle jonkin sortin pihti rynnäkössä.

kentänlaidalta seuratessa tilanne kuitenkin näytti hiuksen hienosti tasaiselta taistelulta, ja ainut henkiinjäänyt kuolalainen oli enää lipun kanssa kentän laidalla katsomassa tilannetta

homma näytti kyllä niin vaaralliselta että paras olisi ollut jos hän olisi vain juossut ulos kentältä. mutta jostain syystä (kunnia rohkeudesta) kyseinen henkilö ei suostunut poistumaan alueelta vaikka koko meidän ryhmä huusi niin, noin 10 metrin päässä.

joku toinenkin lipunkantaja oli ilmeisesti saanut saman idean, ja niin nämä kuolemaa uhmaavat suomalaisen taistelijan perikuvat joutuivat kohtaamaan ovelamman vihollisen kuin uskoimmekaan.

jostain sivulta juoksi yksinäinen salamurhaaja lipun kiilto silmissään, mutta valitettavasti toinen heistä jäi kyseisen henkilön saaliiksi, ja meidän lippumme säästyi niukin naukin.

eikä siinä vielä kaikki, eräs meidän johto hahmoista tuohtui niin silmittömästi tempauksesta että haastoi sankarimme kaksintaisteluun koko muun ryhmän edessä. Soturi kunniaa oli loukattu ja kumpikaan näistä titaaneista ei suostunut taipumaan toistensa edessä. yleisön muodostaessa varsinaisen kuoleman areenan, sisälle ei mahtunut enää rauhaa tai anteeksi antoa. boffereiden kalske ja patoutunut energia purkautui enää, vain raivona ja todellisena vihana.

ja kumpi lopulta voitti jäi sen kuoleman areenan seinien sisäpuolelle.

mutta paras kohta oli se kun kentälle kerääntynyt ulfnar camulos ja muut barbaari kansat tiesivät ilmeisesti mistä oli kyse ja hyökkäsi yhteis tuumin koko meidän porukan kimppuun

ja loppujen lopuksi jouduinkin keskelle sotaa jossa ei voinut muuta kuin nauraa, ihan hullu tarina

kaikki tämä tapahtui todellisen skenaarion jälkeen, ja lapset...

TÄMÄ TARINA ON TOSI :shock:
Viimeksi muokannut Pvt. Monkeybar, Tiistai, 12.07.2011 01:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Theero
Paroni
Viestit: 158
Liittynyt: Maanantai, 09.02.2009 12:26
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Theero » Tiistai, 12.07.2011 00:59

Oma paras hetkeni Huudossa oli sunnuntain toisessa "ahtaassa" kenttäskenussa, kun nappasin KuoLan lipun Hämmentyneen näköisen Sinisulan kädestä :lol: . Ikävä kyllä joku toinen savolainen saapui pamputtamaan minua selkään välittömästi... Erityisen fiilislisän tilanteeseen toi Sinisulan kommentti iltapäivällä, että "kyllä sinustakin vielä hyvä Muertelainen tulee"... Olin melko otettu 8) .
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Palaute ja jälkipelit”