Palautteet joiden kohdetta et (vielä) osaa sanoa

Palautetta ryhmille ja järjestäjille. Jälkipelit, tulokset ja valokuvat.

Valvoja: Ylläpito

Kapselitus
Kreivi
Viestit: 291
Liittynyt: Keskiviikko, 27.05.2009 18:34
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Kapselitus » Lauantai, 16.07.2011 19:52

Kuljeskelen kirjoitti:Sotahuuto on boffaustapahtuma. Mutta sotahuuto on myös tapahtuma, jossa voi löytää kavereita, paitsi taistelukentällä, myös parin oluen ääressä nuotiolla. Ei minua tuo boffaus NIIN PALJON kiinnosta, että illalla mättäisin rajattomasti. Se on silloin, kun on 17 ja jaksaa. Minä en enää jaksa. Perjantaina iltamätin, lauantaina jätin suosiolla väliin. 20 kiloa niskassa helteellä tuntuu jo jossakin, kun koko päivän taistelee.
Selittelyn makua.
säästää pari grammaa
Avatar
Kuljeskelen
Paroni
Viestit: 151
Liittynyt: Lauantai, 13.06.2009 15:10
Paikkakunta: Iisalmi/Kuopio

Viesti Kirjoittaja Kuljeskelen » Lauantai, 16.07.2011 19:56

Kapselitus kirjoitti:
Kuljeskelen kirjoitti:Sotahuuto on boffaustapahtuma. Mutta sotahuuto on myös tapahtuma, jossa voi löytää kavereita, paitsi taistelukentällä, myös parin oluen ääressä nuotiolla. Ei minua tuo boffaus NIIN PALJON kiinnosta, että illalla mättäisin rajattomasti. Se on silloin, kun on 17 ja jaksaa. Minä en enää jaksa. Perjantaina iltamätin, lauantaina jätin suosiolla väliin. 20 kiloa niskassa helteellä tuntuu jo jossakin, kun koko päivän taistelee.
Selittelyn makua.
Selittää saa. Lopulta on tärkeintä, että itsellä on kivaa, ja toivottavasti ei pilaa samalla muiden fiilistä. Antakaa itsellenne ja muille oikeus olla hieman laiska ja mukavuudenhaluinen.
Leskentekijät 08, Na Gall Oglaich 09, Valkoinen Komppania 10, 11, 12, 13, Fähnlein Papagei 14, missälie 15?
Minäkin oon Arttu hei, voisittekote muut skeneartut vaihtaa nimiä?
Avatar
Ridge
Kreivi
Viestit: 416
Liittynyt: Lauantai, 11.07.2009 05:52
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Ridge » Lauantai, 16.07.2011 23:23

Sunnuntaina tapahtunutta:

Olin jousen kanssa hakemassa yksinäisiä keihäsmiehiä rivistöstä ja huomasin pitkän keihään kanssa pikkaisen rivistöstään irtautuneen keihäsmiehen. Hän huomaa minut liian myöhään ja jousi helähtää. Nuoli lentää suoraan kohti panssaroimatonta rintaa ja keihäsmieskin huomaa nuolen ja valmistautuu iskuun. Sitten tapahtuikin jotain mikä yllätti pahasti. Noin 1m päässä keihäsmiehen takana oleva nopea taistelija ottaa pari nopeaa askelta. Pyöräyttää takaapäin pyöreän mustan kilpensä keihäsmiehen kainalosta suoraan nuolen eteen. Siis todellakin...kyseinen kilpimies seisoi/oli polvella keihäsmiehen takana ja torjuu kainalon alta kyseisen nuolen. Itseltäni ja kyseiseltä keihäsmieheltä(ainakin siltä näytti) loksahtaa suu auki. Mitä hemmettiä :D Aivan upea toiminta ja kaverin pelastaminen. Pitää antaa isot propsit ja toivottavasti kyseinen kaveri ilmottautuu :D
Sometimes world is just not enough.
Avatar
saloneju
Keisari
Viestit: 5706
Liittynyt: Keskiviikko, 19.04.2006 23:26
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saloneju » Lauantai, 16.07.2011 23:58

Ridge kirjoitti:keihäsmiehen takana oleva nopea taistelija ottaa pari nopeaa askelta. Pyöräyttää takaapäin pyöreän mustan kilpensä keihäsmiehen kainalosta suoraan nuolen eteen.
Haiskahtaa ruttolaisilta!
"Kerron Veljesten legendaarisista uroteoista, kuinka vaari nuoruuden päivinään teki motin puita vartissa ja muori keitti niin maukasta puuroa, että puutkin heräsivät henkiin sitä maistelemaan.."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Palaute ja jälkipelit”