Kylähullujen palaute
Valvoja: Ylläpito
-
- Kreivi
- MrBigMr
- Sotalordi
- E.Hirvelä
- Herttua
Iltamätöissä oli hauskaa teidän kanssa ja hyvin lähditte heti mukaan. Toivottavasti ette pahastuneet huumoristamme joka siis oli kohdistettu meitä itseämme kohtaan, eikä teitä.
Itse skenaarioissa ei jäänyt isompaa mielikuvaa teistä, joten niistä en osaa palautetta antaa.
Itse skenaarioissa ei jäänyt isompaa mielikuvaa teistä, joten niistä en osaa palautetta antaa.
Quadruple silver clubin jäsen.
- Kuljeskelen
- Paroni
Onnistunut eka vuosi, näyitte ja toimitte.
Muuten, eikös joku teistä laulanut parin valkoisen poikasen kanssa Sillanpään marssilaulua siinä raekuurossa siirtyessä? (Edit:taisi sittenkin olla Granbarkilainen, hups.)
Muuten, eikös joku teistä laulanut parin valkoisen poikasen kanssa Sillanpään marssilaulua siinä raekuurossa siirtyessä? (Edit:taisi sittenkin olla Granbarkilainen, hups.)
Viimeksi muokannut Kuljeskelen, Maanantai, 11.07.2011 17:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Leskentekijät 08, Na Gall Oglaich 09, Valkoinen Komppania 10, 11, 12, 13, Fähnlein Papagei 14, missälie 15?
Minäkin oon Arttu hei, voisittekote muut skeneartut vaihtaa nimiä?
Minäkin oon Arttu hei, voisittekote muut skeneartut vaihtaa nimiä?
-
- Kreivi
- Viesti:
-
- Kreivi
Joo hyvä kun tulitte mättäämään, meni kyllä maku siitä touhusta siinä vaiheessa kun sieltä tuli keihäsmiehet. Ja meiltä saa aseita lainaksi aina, jos on mättöä tiedossa.E.Hirvelä kirjoitti:Iltamätöissä oli hauskaa teidän kanssa ja hyvin lähditte heti mukaan. Toivottavasti ette pahastuneet huumoristamme joka siis oli kohdistettu meitä itseämme kohtaan, eikä teitä.
säästää pari grammaa
-
- Kreivi
- Viesti:
- Terba
- Herttua
Näkyvä ryhmä, onnistunut graafinen ilme (vaikka historia/heraldiikkaharrastaja sisälläni itki verta niistä väreistä), näkyi kauas eikä sekoittunut muihin. Ihan hyvin veditte menemään aina kun kohdattiin, yksilötaso ensikertalaisryhmäksi hyvä.
Eikun treeniä lisää ja ensi vuonna uudelleen!
Ps. Ehkä paras ryhmänimi sitten Veljesten.
Eikun treeniä lisää ja ensi vuonna uudelleen!
Ps. Ehkä paras ryhmänimi sitten Veljesten.
Kuola Tier 1 Operator | Hydenin vihermädättävä mielikuvitusolento
Profiilikuva: © Jari Kuskelin 2014
Profiilikuva: © Jari Kuskelin 2014
-
- Asemies
- Viesti:
- woottis
- Sotilasmestari
- Cadiac
- Herttua
-
- Kreivi
- Demolicious
- Kreivi
Teidän kans oli hauska mennä, ja useimmin taisittekin tulla heti meidän mukana.
Se sunnuntain kenttä, jossa vedettiin teidän kans vasemmasta laidasta läpi, oli kyl yks parhaista.
Ja erityiskiitos, oiken sydäntä lämmitti lauantai-iltana, kun olin menossa nukkumaan, niin kylähullujen leiristä(siitä heti mun teltan takaa) kuuluu 'siitä korpista jolla oli tyylikäs kypärä, armeijakypärä johon oli kiinnitetty kasvosuojus.'
(oletan ainakin sen olleen minä, koska meillä ei muita muokattuja armeijakypäriä ollut. Hauska kuulla että vaivannäkö kannatti)
Se sunnuntain kenttä, jossa vedettiin teidän kans vasemmasta laidasta läpi, oli kyl yks parhaista.
Ja erityiskiitos, oiken sydäntä lämmitti lauantai-iltana, kun olin menossa nukkumaan, niin kylähullujen leiristä(siitä heti mun teltan takaa) kuuluu 'siitä korpista jolla oli tyylikäs kypärä, armeijakypärä johon oli kiinnitetty kasvosuojus.'
(oletan ainakin sen olleen minä, koska meillä ei muita muokattuja armeijakypäriä ollut. Hauska kuulla että vaivannäkö kannatti)
Kaikki on mahdollista, jopa ettei mikään ole mahdollista.
- Tuomir
- Herttua
- Sefraim
- Herttua
Todella hyvin erottuva ryhmä visuaalisuuden puolesta; hyvin valitut värit ja hienosti toteutetut tabardit&kilvenpäälliset.
Toimintaa näin varsin vähän, pääasiassa viimeisen metsäskenun lopussa teitä vastaan mäessä mättäneenä, mutta homma toimi kun teitä näin. Hienoa että tulee näin hyvin edukseen erottuvia uusia ryhmiä joilla on vielä visuaalisestikin messevä meno.
Toimintaa näin varsin vähän, pääasiassa viimeisen metsäskenun lopussa teitä vastaan mäessä mättäneenä, mutta homma toimi kun teitä näin. Hienoa että tulee näin hyvin edukseen erottuvia uusia ryhmiä joilla on vielä visuaalisestikin messevä meno.
Jos Sotahuuto olisi korttipakka, Camulos olisi jokeri. Ikinä ei tiedä mitä siitä tulee loppujen lopuksi.
Entistä Camulosin komentoporr(s)asta. Kuninkaantekijät II - Pääjärjestäjä ½.
KT2 Hauholla 16-18.8.2013!
Entistä Camulosin komentoporr(s)asta. Kuninkaantekijät II - Pääjärjestäjä ½.
KT2 Hauholla 16-18.8.2013!
-
- Kreivi
Se olin minä. Taisin kyllä sanoa oikein henkilökohtaisestikin että oli hieno.Demolicious kirjoitti: Ja erityiskiitos, oiken sydäntä lämmitti lauantai-iltana, kun olin menossa nukkumaan, niin kylähullujen leiristä(siitä heti mun teltan takaa) kuuluu 'siitä korpista jolla oli tyylikäs kypärä, armeijakypärä johon oli kiinnitetty kasvosuojus.'
säästää pari grammaa
- Ahneman
- Paroni
Ensikertalaisiksi olitte suorastaan hämmästyttävän peloton ryhmä! Menitte nähdäkseni mukaan tilanteeseen, kuin tilanteeseen, ettekä arkailleet hyökkäillä. Kirkkaat värit myös erottivat teidät taistelukentällä. Melko vähän teidän kanssanne taistelin, mutta itselleni jäi teistä kuitenkin kokonaisvaltaisen hyvä fiilis. Jatkakaa samaan malliin!
ja P.S, älkää ikinä kasvako 25+ kokoiseksi ryhmäksi, koska silloin saan luultavasti yliannostuksen kirkkaan turkoosia
ja P.S, älkää ikinä kasvako 25+ kokoiseksi ryhmäksi, koska silloin saan luultavasti yliannostuksen kirkkaan turkoosia
Keihäs on rapid fire -ase.
- Triks
- Herttua
Näpsäkkä ulkoasu, hieno lippu ja mukavan oloista porukkaa! Iltamätöissä oltiin jokusen kerran samalla puolella ja hauskaa oli. Varsinaisista skenaarioista muistan teidät enimmäkseen RISKistä, jossa oltiin samalla puolella. Tuntui, että missä ikinä olinkin, oli jossain kirkkaanturkoosia tilkitsemässä linjojen aukkoja tai tekemässä jotain muuta pikkuhyödyllistä. Hyvä meno!
- Jumsjums
- Ritari
Värinne kuin myös kuviointinne lipussa ja tabardeissa olivat aivan sohun kärkiluokkaa, tykkäsin aivan mielettömästi. Todella silmiä vangitseva design.
Kuitenkin kevyeksi ja nuoreksi porukaksi luulin että teillä voisi olla vaikeaa taistelussa, mutta osoittauduittekin nimenomaan erittäin taitavaksi ja nopeaksi ryhmäksi. Varmasti moni ryhmä sai teiltä kyytiä ihan vain aliarvioimalla mihin pystytte. Tuokaa ens vuonna lisää kavereita!
Kuitenkin kevyeksi ja nuoreksi porukaksi luulin että teillä voisi olla vaikeaa taistelussa, mutta osoittauduittekin nimenomaan erittäin taitavaksi ja nopeaksi ryhmäksi. Varmasti moni ryhmä sai teiltä kyytiä ihan vain aliarvioimalla mihin pystytte. Tuokaa ens vuonna lisää kavereita!
-
- Asemies
- Viesti:
-
- Kuningas