Kylähullujen palaute

Palautetta ryhmille ja järjestäjille. Jälkipelit, tulokset ja valokuvat.

Valvoja: Ylläpito

Vastaa Viestiin
Kapselitus
Kreivi
Viestit: 291
Liittynyt: Keskiviikko, 27.05.2009 18:34
Paikkakunta: Espoo

Kylähullujen palaute

Viesti Kirjoittaja Kapselitus » Maanantai, 11.07.2011 00:05

Otsikko kertoo kaiken.
säästää pari grammaa
Avatar
MrBigMr
Sotalordi
Viestit: 1085
Liittynyt: Torstai, 01.06.2006 11:17
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja MrBigMr » Maanantai, 11.07.2011 00:12

Vaikka uusia, niin tunnuitte pääsevän ihan kiitettävästi menemään, ja kentällä teitä näki juoksemassa milloin missäkin vihollista härkkimässä. Tästä on hyvä jatkaa tulevaisuuteen.
Beatings will stop once morale improves.
Avatar
E.Hirvelä
Herttua
Viestit: 985
Liittynyt: Maanantai, 02.10.2006 20:26
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja E.Hirvelä » Maanantai, 11.07.2011 00:15

Iltamätöissä oli hauskaa teidän kanssa ja hyvin lähditte heti mukaan. Toivottavasti ette pahastuneet huumoristamme joka siis oli kohdistettu meitä itseämme kohtaan, eikä teitä. :)

Itse skenaarioissa ei jäänyt isompaa mielikuvaa teistä, joten niistä en osaa palautetta antaa.
Quadruple silver clubin jäsen.
Avatar
Kuljeskelen
Paroni
Viestit: 151
Liittynyt: Lauantai, 13.06.2009 15:10
Paikkakunta: Iisalmi/Kuopio

Viesti Kirjoittaja Kuljeskelen » Maanantai, 11.07.2011 00:16

Onnistunut eka vuosi, näyitte ja toimitte.
Muuten, eikös joku teistä laulanut parin valkoisen poikasen kanssa Sillanpään marssilaulua siinä raekuurossa siirtyessä? (Edit:taisi sittenkin olla Granbarkilainen, hups.)
Viimeksi muokannut Kuljeskelen, Maanantai, 11.07.2011 17:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Leskentekijät 08, Na Gall Oglaich 09, Valkoinen Komppania 10, 11, 12, 13, Fähnlein Papagei 14, missälie 15?
Minäkin oon Arttu hei, voisittekote muut skeneartut vaihtaa nimiä?
Unis
Kreivi
Viestit: 290
Liittynyt: Tiistai, 10.10.2006 06:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Unis » Maanantai, 11.07.2011 00:19

Näkyvät ja erottuvat tabardit, hyvin muisti parista näkemästä keitä olitte :)
Kapselitus
Kreivi
Viestit: 291
Liittynyt: Keskiviikko, 27.05.2009 18:34
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Kapselitus » Maanantai, 11.07.2011 00:20

E.Hirvelä kirjoitti:Iltamätöissä oli hauskaa teidän kanssa ja hyvin lähditte heti mukaan. Toivottavasti ette pahastuneet huumoristamme joka siis oli kohdistettu meitä itseämme kohtaan, eikä teitä. :)
Joo hyvä kun tulitte mättäämään, meni kyllä maku siitä touhusta siinä vaiheessa kun sieltä tuli keihäsmiehet. Ja meiltä saa aseita lainaksi aina, jos on mättöä tiedossa.
säästää pari grammaa
Dizabella
Kreivi
Viestit: 290
Liittynyt: Tiistai, 06.07.2010 00:04
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dizabella » Maanantai, 11.07.2011 00:21

Iltamätöissä oli kivaa (toivottavasti mä en kauheasti käynyt teidän hermoille), skenaarioissa teillä meni hyvin myös! Sen verran kuin teitä näkyi, tunnuitte olevan hyvissä paikoissa, etenkin se 2h-tyyppi, osasitte toimia ja näin. Ainakin minulle jäi teistä oikein hyvä fiilis!
Avatar
Terba
Herttua
Viestit: 866
Liittynyt: Perjantai, 20.06.2008 07:25
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Terba » Maanantai, 11.07.2011 00:30

Näkyvä ryhmä, onnistunut graafinen ilme (vaikka historia/heraldiikkaharrastaja sisälläni itki verta niistä väreistä), näkyi kauas eikä sekoittunut muihin. Ihan hyvin veditte menemään aina kun kohdattiin, yksilötaso ensikertalaisryhmäksi hyvä.

Eikun treeniä lisää ja ensi vuonna uudelleen!

Ps. Ehkä paras ryhmänimi sitten Veljesten.
Kuola Tier 1 Operator | Hydenin vihermädättävä mielikuvitusolento

Profiilikuva: © Jari Kuskelin 2014
Viki
Asemies
Viestit: 15
Liittynyt: Perjantai, 02.07.2010 00:05
Paikkakunta: rauma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Viki » Maanantai, 11.07.2011 00:50

Iltamätöissä oli hauskaa teidän kanssa ja hyvin lähditte heti mukaan. Toivottavasti ette pahastuneet huumoristamme joka siis oli kohdistettu meitä itseämme kohtaan, eikä teitä.
Sehän oli vaan hauskaa. Jälkeenpäinkin sille teiät hurta-showlle hihittelin teltan nurkassa.
"A'uUKKO!!!!... YLI!!!"
Avatar
woottis
Sotilasmestari
Viestit: 95
Liittynyt: Maanantai, 28.06.2010 21:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja woottis » Maanantai, 11.07.2011 12:55

Iltamätöissä oltiin eniten tekemisissä kun itse viiletin siellä 2h miekalla/isolla tornikilvellä huudellen Manowaria. Vähäsen treeniä lisää ja yhteistyötä ryhmän kesken niin hyvä tulee.
Avatar
Cadiac
Herttua
Viestit: 809
Liittynyt: Perjantai, 23.11.2007 15:31
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Cadiac » Maanantai, 11.07.2011 13:57

Iltamätöissä kai törmäsin teihin eniten, taisin tosin jossain skenaariossakin lyödä teitä. Lippunne oli upea hulmutessaan tuulessa, muistan kuolleena katselleeni sen menoa taistelun keskellä ihaillen.

Ei muuta kuin lisää treeniä ja hyvä tulee, ufokilpiä teillekin suosittelisin lisää!
Jaakko H.
Kapselitus
Kreivi
Viestit: 291
Liittynyt: Keskiviikko, 27.05.2009 18:34
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Kapselitus » Maanantai, 11.07.2011 14:21

Cadiac kirjoitti:Ei muuta kuin lisää treeniä ja hyvä tulee, ufokilpiä teillekin suosittelisin lisää!
Juu, meillä oli joka skenun alussa kova kahina siitä ketkä saa käyttää ufoa :D
säästää pari grammaa
Avatar
Demolicious
Kreivi
Viestit: 278
Liittynyt: Keskiviikko, 18.06.2008 21:18
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja Demolicious » Maanantai, 11.07.2011 16:23

Teidän kans oli hauska mennä, ja useimmin taisittekin tulla heti meidän mukana.
Se sunnuntain kenttä, jossa vedettiin teidän kans vasemmasta laidasta läpi, oli kyl yks parhaista.

Ja erityiskiitos, oiken sydäntä lämmitti lauantai-iltana, kun olin menossa nukkumaan, niin kylähullujen leiristä(siitä heti mun teltan takaa) kuuluu 'siitä korpista jolla oli tyylikäs kypärä, armeijakypärä johon oli kiinnitetty kasvosuojus.'
(oletan ainakin sen olleen minä, koska meillä ei muita muokattuja armeijakypäriä ollut. :D Hauska kuulla että vaivannäkö kannatti)
Kaikki on mahdollista, jopa ettei mikään ole mahdollista.
Avatar
Tuomir
Herttua
Viestit: 539
Liittynyt: Keskiviikko, 21.05.2008 11:08
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tuomir » Maanantai, 11.07.2011 18:49

Muistan teidät erityisen elävästi yhdestä skenaariosta pikkukentällä, missä te urheasti rynnäköitte vastustajan kylkeen pienestä raosta vastustajan linjassa. Näytitte siinä esimerkkiä muille!
Kunnes lääkäri kieltää!
Avatar
Sefraim
Herttua
Viestit: 556
Liittynyt: Keskiviikko, 07.05.2008 15:41
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Sefraim » Maanantai, 11.07.2011 18:55

Todella hyvin erottuva ryhmä visuaalisuuden puolesta; hyvin valitut värit ja hienosti toteutetut tabardit&kilvenpäälliset.

Toimintaa näin varsin vähän, pääasiassa viimeisen metsäskenun lopussa teitä vastaan mäessä mättäneenä, mutta homma toimi kun teitä näin. Hienoa että tulee näin hyvin edukseen erottuvia uusia ryhmiä joilla on vielä visuaalisestikin messevä meno.
Jos Sotahuuto olisi korttipakka, Camulos olisi jokeri. Ikinä ei tiedä mitä siitä tulee loppujen lopuksi.

Entistä Camulosin komentoporr(s)asta. Kuninkaantekijät II - Pääjärjestäjä ½.

KT2 Hauholla 16-18.8.2013!
Kapselitus
Kreivi
Viestit: 291
Liittynyt: Keskiviikko, 27.05.2009 18:34
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Kapselitus » Maanantai, 11.07.2011 19:27

Demolicious kirjoitti: Ja erityiskiitos, oiken sydäntä lämmitti lauantai-iltana, kun olin menossa nukkumaan, niin kylähullujen leiristä(siitä heti mun teltan takaa) kuuluu 'siitä korpista jolla oli tyylikäs kypärä, armeijakypärä johon oli kiinnitetty kasvosuojus.'
(oletan ainakin sen olleen minä, koska meillä ei muita muokattuja armeijakypäriä ollut. :D Hauska kuulla että vaivannäkö kannatti)
Se olin minä. Taisin kyllä sanoa oikein henkilökohtaisestikin että oli hieno.
säästää pari grammaa
Avatar
Ahneman
Paroni
Viestit: 176
Liittynyt: Keskiviikko, 04.02.2009 14:49
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Ahneman » Maanantai, 11.07.2011 23:45

Ensikertalaisiksi olitte suorastaan hämmästyttävän peloton ryhmä! Menitte nähdäkseni mukaan tilanteeseen, kuin tilanteeseen, ettekä arkailleet hyökkäillä. Kirkkaat värit myös erottivat teidät taistelukentällä. Melko vähän teidän kanssanne taistelin, mutta itselleni jäi teistä kuitenkin kokonaisvaltaisen hyvä fiilis. Jatkakaa samaan malliin!

ja P.S, älkää ikinä kasvako 25+ kokoiseksi ryhmäksi, koska silloin saan luultavasti yliannostuksen kirkkaan turkoosia :D
Keihäs on rapid fire -ase.
Avatar
Triks
Herttua
Viestit: 956
Liittynyt: Torstai, 03.01.2008 02:42
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Triks » Maanantai, 11.07.2011 23:46

Näpsäkkä ulkoasu, hieno lippu ja mukavan oloista porukkaa! Iltamätöissä oltiin jokusen kerran samalla puolella ja hauskaa oli. Varsinaisista skenaarioista muistan teidät enimmäkseen RISKistä, jossa oltiin samalla puolella. Tuntui, että missä ikinä olinkin, oli jossain kirkkaanturkoosia tilkitsemässä linjojen aukkoja tai tekemässä jotain muuta pikkuhyödyllistä. Hyvä meno!
Avatar
Jumsjums
Ritari
Viestit: 74
Liittynyt: Lauantai, 08.11.2008 22:19

Viesti Kirjoittaja Jumsjums » Tiistai, 12.07.2011 08:43

Värinne kuin myös kuviointinne lipussa ja tabardeissa olivat aivan sohun kärkiluokkaa, tykkäsin aivan mielettömästi. Todella silmiä vangitseva design.
Kuitenkin kevyeksi ja nuoreksi porukaksi luulin että teillä voisi olla vaikeaa taistelussa, mutta osoittauduittekin nimenomaan erittäin taitavaksi ja nopeaksi ryhmäksi. Varmasti moni ryhmä sai teiltä kyytiä ihan vain aliarvioimalla mihin pystytte. Tuokaa ens vuonna lisää kavereita!
Viki
Asemies
Viestit: 15
Liittynyt: Perjantai, 02.07.2010 00:05
Paikkakunta: rauma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Viki » Tiistai, 12.07.2011 17:30

Onnistunut eka vuosi, näyitte ja toimitte.
Muuten, eikös joku teistä laulanut parin valkoisen poikasen kanssa Sillanpään marssilaulua siinä raekuurossa siirtyessä? (Edit:taisi sittenkin olla Granbarkilainen, hups.)
Näin epäilinkin ^^
"A'uUKKO!!!!... YLI!!!"
Pahistonttu
Kuningas
Viestit: 3422
Liittynyt: Maanantai, 20.03.2006 21:56
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Pahistonttu » Perjantai, 15.07.2011 14:38

Ensimmäisten arvailujen vastaisesti, te ette olleetkaan armeijamme heikko lenkki, vaan vahva osa sitä kiiltävää ketjua jonka armeijamme taistelukentällä muodosti. Hyvin tehty!
Hän, joka sitoutuu kunniaan on hävinnyt jo ennen taistelun alkua.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Palaute ja jälkipelit”