Muerten palautelaatikko

Palautetta ryhmille ja järjestäjille. Jälkipelit, tulokset ja valokuvat.

Valvoja: Ylläpito

Vastaa Viestiin
Pahistonttu
Kuningas
Viestit: 3422
Liittynyt: Maanantai, 20.03.2006 21:56
Paikkakunta: Porvoo

Muerten palautelaatikko

Viesti Kirjoittaja Pahistonttu » Sunnuntai, 10.07.2011 23:45

Tähän ketjuun palautetta Muertelle.
Hän, joka sitoutuu kunniaan on hävinnyt jo ennen taistelun alkua.
Avatar
Falcata
Kuningas
Viestit: 2839
Liittynyt: Sunnuntai, 31.12.2006 15:39
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Falcata » Sunnuntai, 10.07.2011 23:51

Kovaa menoa ja lippuja taisitte viedä aika tahdilla. Tosin ainakin itselleni jäi semmoinen kuva että Muerte keskittyi vähän liikaakin niihin lippuihin ja skenujen ratkaisut jäi muiden harteille? Assarille bonusta, tuntui että se oli aina ja kaikkialla. :P

"Learn to obey before you command."

"Ei se ase vaan se käyttäjä."
Avatar
Terba
Herttua
Viestit: 866
Liittynyt: Perjantai, 20.06.2008 07:25
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Terba » Sunnuntai, 10.07.2011 23:55

Taitotaso on hemmetin kova, ei siitä pääse mihinkään. Muerten kanssa tapellessa useimmiten turpaan tuli. Mutta tosiaan, harmittavan paljon tunnuitte keskittyvän siihen lippumetsästykseen, etukäteen oikeasti pelotti Kuola + Muerte-yhdistelmä mutta jo lauantain aikana pelot karisi kun Muerten poikia ei juurikaan Kuolan kanssa näkynyt. Tai muutenkaan.
Kuola Tier 1 Operator | Hydenin vihermädättävä mielikuvitusolento

Profiilikuva: © Jari Kuskelin 2014
Avatar
PattiJalka
Marsalkka
Viestit: 2390
Liittynyt: Lauantai, 05.04.2008 19:22
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja PattiJalka » Sunnuntai, 10.07.2011 23:57

Säälipisteet Assarille jota kolhittiin kylä ainakin yhden viikonlopun tarpeiksi.

Viime vuoden tehokas kyky toimia missä vaan tuntui jääneen vähän jälkeen lippujen keräilyyn verrattuna, tai ehkä olin vain väärässä paikassa. Rakkikselle rakkautta.
Kuvaajana Juha-Matti Marjamaa
Avatar
Sleepless
Kersantti
Viestit: 59
Liittynyt: Keskiviikko, 08.06.2011 21:56
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja Sleepless » Maanantai, 11.07.2011 00:02

Lippuimuri :)

Joo ja Assarille vielä sympatia pojot. Niin iltamättöjen Polvitällistä, sekä metsäskenun puu päähän mänööveristä. Pakko sanoa että harvinaisen kova kaveri, kun sellasen jälkeen nousi hetkenpäästä ja jatkoi menoa.

Tein parhaani välttääkseni yhteentörmäystä iltamätöissä :(

Edit: Ainiin joo, ja pimee bambuhilparin heiluttaja teillä.

-Mihku
Avatar
saloneju
Keisari
Viestit: 5706
Liittynyt: Keskiviikko, 19.04.2006 23:26
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saloneju » Maanantai, 11.07.2011 00:06

Juu, Assarkun tuntuu tämän ketjun stara olevan, vielä kerran pahoittelut puutällistä. Onneksi miehen pää oli kovempi puuta. :D

Täytyy itsekin sanoa, että Muerte ei pelottanut kuten aiempina vuosina. Vähän edellisten puhujien tapaan jäi sama kuva, lippusalot tuntui kiihoittavan tänä vuonna tarpeettomankin paljon..?

Terveisin "Jousiampujat: tappakaa vastapuolen keihäsmiehistä Iivari ekana."
"Kerron Veljesten legendaarisista uroteoista, kuinka vaari nuoruuden päivinään teki motin puita vartissa ja muori keitti niin maukasta puuroa, että puutkin heräsivät henkiin sitä maistelemaan.."
Avatar
MrBigMr
Sotalordi
Viestit: 1085
Liittynyt: Torstai, 01.06.2006 11:17
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja MrBigMr » Maanantai, 11.07.2011 00:09

Kiitoksia lauantai-illan muonista ja sunnuntain kenttätaisteluihin lainatusta aseesta.

Sääli, että jäitte hämyisten ninjapuuhasteluittenne takia vähän varjoon, ettekä saaneet puoltakaan siitä glooriasta, mikä olisi teille kuulunut. Ja vaikka lipuista ei edes saisi pisteitä, niin on se muertelainen syli täynnä lippuja aina niin hauska näky että.
Beatings will stop once morale improves.
Avatar
olho
Sotalordi
Viestit: 1105
Liittynyt: Tiistai, 26.09.2006 20:43
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja olho » Maanantai, 11.07.2011 00:46

Kyllähän se auttaa, että liput voi aina käydä hakemassa samasta paikasta, eikä tarvitse arvailla millä kentän laidalla se tällä kertaa olisi.

Ihan hyvin te mätätte ainakin turnauksen perusteella, mutta tänä vuonna ei pisteytys teitä suosinut.

Olikohan se viimeinen kenttärisk, jossa olin näkevinäni pahiksen juoksemassa aseitta vihollisen takaa, nappaavan lipun suoraan vihun kädestä ja juoksevan omien luo karkuun? Siinä joku muu olisi saattanut vaikka tapellakin...

[EDIT: Falcata, itse edestäpäin näin yhden iskun ~yläselkään, mutta vaikea sanoa tuollaisesta tilanteesta.]
Viimeksi muokannut olho, Maanantai, 11.07.2011 00:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Falcata
Kuningas
Viestit: 2839
Liittynyt: Sunnuntai, 31.12.2006 15:39
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Falcata » Maanantai, 11.07.2011 00:51

Juu. Itse tosin ainakin vahvasti luulin sivaltaneeni siinä tilanteessa tonttua suojattomaan takaraivoon, mutta taisi pamahtaa samassa rytäkässä päin jotakuta niin saattoi jäädä huomaamatta. Joka tapauksessa niin röyhkeän komea temppu että sietääkin jäädä eloon. :wink:

"Learn to obey before you command."

"Ei se ase vaan se käyttäjä."
Avatar
Stonetroll
Sotahuuto '12 -järjestäjä
Viestit: 266
Liittynyt: Torstai, 02.03.2006 13:44

Viesti Kirjoittaja Stonetroll » Maanantai, 11.07.2011 09:56

/edit olin pistäny sekavan rambleni väärään laatikkoon, ei pitäs antaa palautetta viideltä aamulla humalassa ehkä...
Viimeksi muokannut Stonetroll, Maanantai, 11.07.2011 20:29. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Toiset taistelevat sotahuudossa ja toiset foorumeilla, kaikille makunsa mukaan
Avatar
Otus
Herttua
Viestit: 535
Liittynyt: Perjantai, 13.07.2007 07:45
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja Otus » Maanantai, 11.07.2011 11:57

Perusmuertelaista kieroilua, koukkailua ja lippujahtia. Kovia ja nopeita sotureita. Pisteet eritysesti teidän ihan mielettömän tarkalle jousimiehelle!
T. Monta monta kertaa ammutuksitullut Leski :lol:
Pahistonttu
Kuningas
Viestit: 3422
Liittynyt: Maanantai, 20.03.2006 21:56
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Pahistonttu » Maanantai, 11.07.2011 14:48

Falcata kirjoitti:Juu. Itse tosin ainakin vahvasti luulin sivaltaneeni siinä tilanteessa tonttua suojattomaan takaraivoon, mutta taisi pamahtaa samassa rytäkässä päin jotakuta niin saattoi jäädä huomaamatta. Joka tapauksessa niin röyhkeän komea temppu että sietääkin jäädä eloon. :wink:
Isku osui lamellaarin olkapään ylittävään suojaan, ehkä viitisen senttiä päästä ohi. Ehti pakomatkalla miettiä, että kuinka lähellä se käväisi :wink:
Yksikätisenä glaivemiehenä ei tosiaan oikein se taistelu olisi onnistunut, joten päätin olla hyödyksi muuten. 8)
Hän, joka sitoutuu kunniaan on hävinnyt jo ennen taistelun alkua.
Avatar
Rackham
Kreivi
Viestit: 424
Liittynyt: Maanantai, 30.04.2007 03:09
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Rackham » Maanantai, 11.07.2011 17:16

Vaikka lienenkin ryhmämme lippusaldoa joka vuosi vähiten kartuttava yksilö, täytyy sanoa, että todennäköisesti ryöstelisimme lippuja vaikka ne eivät olisi minkään arvoisiakaan. Tämä toimintahan on eräänlainen tavaramerkki, ja usein lipunryöstötilanteisiin liittyy erityistä epiikkaa ja komiikkaa.

Itse en omaltakohdaltani kyllä kamalan hyvin vetänyt tässä sohussa, mutta minusta tuntui että ryhmämme kyllä kuitenkin suoritti keskivertoa paremmin (lipunryöstöstä riippumatta). Yleensä teimme aina tulosta siellä missä olimme, mutta onhan se totta että usein hajaannumme yksittäisiksi taistelijoiksi niihin paikkoihin joissa meitä tarvitaan... Kentällä esimerkiksi minulla tuntuu hölmöltä jäädä linjaan pienellä kilvellä ja miekalla vaikka muulla ryhmällä on linjaa tukevat varsiaseet.

you ket mai point.

Pahoittelen myös tylsää varustustani tänä vuonna : (

PS: Kyl mäki sain vaikka minkälaista tälliä viikonlopun aikana, aj syytänkin muerten panssaripajaa perjantaisesta sormihaavasta. Vitun Muertelaiset ku osaa tehä barbutii....
Moskau, moskau.
Avatar
olho
Sotalordi
Viestit: 1105
Liittynyt: Tiistai, 26.09.2006 20:43
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja olho » Maanantai, 11.07.2011 17:31

Rackham kirjoitti:Yleensä teimme aina tulosta siellä missä olimme, mutta onhan se totta että usein hajaannumme yksittäisiksi taistelijoiksi niihin paikkoihin joissa meitä tarvitaan... Kentällä esimerkiksi minulla tuntuu hölmöltä jäädä linjaan pienellä kilvellä ja miekalla vaikka muulla ryhmällä on linjaa tukevat varsiaseet.
Uskon että teitte tulosta vahvasti samoilla alueilla kuin esim. nuo Leskentekijät. Eli pistitte menemään näkyvämmän ryhmän takana kohottaen toisen ryhmän statusta gloriapisteissä. Pienen ryhmän pitää näkyä tiiviihkönä skirmishnyrkkinä, tai muuten jää helposti isompien ryhmien taakse piiloon. Itse syyllistyin myös tuohon satunnaisesti eri paikoissa pyörimiseen ja koitan asiaa ensi vuotta ajatellen hioa.
Pahistonttu
Kuningas
Viestit: 3422
Liittynyt: Maanantai, 20.03.2006 21:56
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Pahistonttu » Maanantai, 11.07.2011 17:35

olho kirjoitti:
Rackham kirjoitti:Yleensä teimme aina tulosta siellä missä olimme, mutta onhan se totta että usein hajaannumme yksittäisiksi taistelijoiksi niihin paikkoihin joissa meitä tarvitaan... Kentällä esimerkiksi minulla tuntuu hölmöltä jäädä linjaan pienellä kilvellä ja miekalla vaikka muulla ryhmällä on linjaa tukevat varsiaseet.
Uskon että teitte tulosta vahvasti samoilla alueilla kuin esim. nuo Leskentekijät. Eli pistitte menemään näkyvämmän ryhmän takana kohottaen toisen ryhmän statusta gloriapisteissä. Pienen ryhmän pitää näkyä tiiviihkönä skirmishnyrkkinä, tai muuten jää helposti isompien ryhmien taakse piiloon. Itse syyllistyin myös tuohon satunnaisesti eri paikoissa pyörimiseen ja koitan asiaa ensi vuotta ajatellen hioa.
Molemmissa autoissa tultiin paluumatkalla samaan tulokseen. Vaikka joukkomme saakin armeijan kannalta eniten aikaan jokaisen taistelijan tehdessä tulosta parhaassa mahdollisessa paikassa parhaaseen mahdolliseen aikaan, niin se vähentää ryhmän saamaa glooriaa. Monesti muertelaiset saivat taistelukentällä kiitosta loistavasta toiminnasta mutta yksilösuoritteista ei todennäköisesti kuitenkaan päätynyt merkintää palautelappuihin. Yksilö teki, ei ryhmä...
Hän, joka sitoutuu kunniaan on hävinnyt jo ennen taistelun alkua.
Avatar
Vainoharhainen
Kersantti
Viestit: 41
Liittynyt: Sunnuntai, 16.05.2010 12:05

Viesti Kirjoittaja Vainoharhainen » Maanantai, 11.07.2011 17:59

Oli hienoa tai jopa ihmeteltävää katsella kun Muertella oli melkeimpä joka skenussa yksi mies, joka kantoi pelkkiä lippuja sylin täydeltä. Jouset ja keihäät kevensivät vastustajan linjaa kiitettävästi. Yksilöinä veditte todella kovaa settiä. Kerrassaan mahtava liittolaisjoukko.
Kiitos teille. :D
Avatar
olho
Sotalordi
Viestit: 1105
Liittynyt: Tiistai, 26.09.2006 20:43
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja olho » Maanantai, 11.07.2011 18:44

Pahistonttu kirjoitti:Monesti muertelaiset saivat taistelukentällä kiitosta loistavasta toiminnasta mutta yksilösuoritteista ei todennäköisesti kuitenkaan päätynyt merkintää palautelappuihin. Yksilö teki, ei ryhmä...
Itse onnistuin ymmärtääkseni puhumaan possuille yhden ylimääräisen gloriapisteen puhtaasti Mikon hienosta jousityöskentelystä tapahtuman läpi, kun olin kukkulaa puolustaessa ollut kilvella suojaamassa. Eli voi sitä gloriaakin saada, se on vaan harvemmassa.
Avatar
Kuljeskelen
Paroni
Viestit: 151
Liittynyt: Lauantai, 13.06.2009 15:10
Paikkakunta: Iisalmi/Kuopio

Viesti Kirjoittaja Kuljeskelen » Maanantai, 11.07.2011 19:09

Kukin tehkööt omaa juttuaan. Ei se Muerten lippusankarien vika ole, että armeijan voitto ei riipu lippujen ryöstämisestä, näin yleensä. Kateeksi kävi, kun näki teidän saaliit. Koetin metsässä poimia yhtä teidän lippumiestä rinteestä zweikalla ylämäestä käsin haarniskoituna, rengashuppu valahtaneena niskaan. Osuma tuli sitten otsaan itseeni, perhanan huppu, mutta olisin minä varmaan ottanut turpiin kuitenkin. Olipahan kiva kokeilla.
Leskentekijät 08, Na Gall Oglaich 09, Valkoinen Komppania 10, 11, 12, 13, Fähnlein Papagei 14, missälie 15?
Minäkin oon Arttu hei, voisittekote muut skeneartut vaihtaa nimiä?
Avatar
Serea
Kreivi
Viestit: 322
Liittynyt: Maanantai, 12.03.2007 22:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Serea » Maanantai, 11.07.2011 20:13

Kiitos, olette ihania!
Ja anteeksi olen idiootti!
<3
Pieni, viaton ja paha suustaan...
Avatar
Falcata
Kuningas
Viestit: 2839
Liittynyt: Sunnuntai, 31.12.2006 15:39
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Falcata » Maanantai, 11.07.2011 23:51

Pahistonttu kirjoitti:
Falcata kirjoitti:Juu. Itse tosin ainakin vahvasti luulin sivaltaneeni siinä tilanteessa tonttua suojattomaan takaraivoon, mutta taisi pamahtaa samassa rytäkässä päin jotakuta niin saattoi jäädä huomaamatta. Joka tapauksessa niin röyhkeän komea temppu että sietääkin jäädä eloon. :wink:
Isku osui lamellaarin olkapään ylittävään suojaan, ehkä viitisen senttiä päästä ohi. Ehti pakomatkalla miettiä, että kuinka lähellä se käväisi :wink:
Yksikätisenä glaivemiehenä ei tosiaan oikein se taistelu olisi onnistunut, joten päätin olla hyödyksi muuten. 8)
Selvä homma, kiitos selvennyksestä ja pahoittelut panssariin osumisesta. ;)

"Learn to obey before you command."

"Ei se ase vaan se käyttäjä."
Avatar
Alsvidr
Kapteeni
Viestit: 122
Liittynyt: Tiistai, 18.03.2008 10:14
Paikkakunta: Helsset

Viesti Kirjoittaja Alsvidr » Keskiviikko, 13.07.2011 08:33

Ihan vain näin puoluettomasti: Teidän lipunkantaja on mun uusi idoli ja esikuva! ^^,
"...Nasu innostui kovasti siitä että hänestä olisi hyötyä ja unohti kokonaan pelätä..."

Kuva
Avatar
Kuvatus
Kreivi
Viestit: 393
Liittynyt: Maanantai, 09.04.2007 15:48
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kuvatus » Keskiviikko, 13.07.2011 10:43

Teitä näin kunnolla vasta sunnuntain riskissä ja jäi sellainen kuva, että teidän yksilöt oli se liima, joka piti teidän (omasta näkövinkkelistä) vasemman linjan kasassa käskyillä, erinomaisella keihästoiminnalla ja nopeilla oikeaan aikaan tehdyillä hyökkäyksillä. Aivan mahtavaa!
Rovio kirjoitti:Tai siis jos haluatte harrastaa ihmeellisiä mussunmussun taktiikoita ja turhaa teoriaa :) . Menkää mieluummin Spitaalisiin kun nillä on niin tajuttoman mageet tapardit.
Pyry Veteli kirjoitti:Hankkisitte edes viikset.
Avatar
Pvt. Monkeybar
Kreivi
Viestit: 452
Liittynyt: Maanantai, 02.05.2011 12:34

Viesti Kirjoittaja Pvt. Monkeybar » Lauantai, 16.07.2011 18:26

Sääli, että jäitte hämyisten ninjapuuhasteluittenne takia vähän varjoon, ettekä saaneet puoltakaan siitä glooriasta, mikä olisi teille kuulunut.
harmi kun ainut taistelu josta muistan ylipäätään jotakin, oli se kun silloin pienemmällä kenttätaistelulla mentiin porukalla oikealta reunalta heittämällä yli.

sillon kyllä tuntu että omalla kuolemalla ei oo niin paljo väliä, jos mukana on oikeesti tyyppejä jotka osaa hommansa, joten kiitokset kentän ahtaudesta ja siitä että saatiin hyvät rytinät aikaseks 8)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Palaute ja jälkipelit”