Valkoisen Komppanian risut ja ruusut

Palautetta ryhmille ja järjestäjille. Jälkipelit, tulokset ja valokuvat.

Valvoja: Ylläpito

Avatar
Kuljeskelen
Paroni
Viestit: 151
Liittynyt: Lauantai, 13.06.2009 15:10
Paikkakunta: Iisalmi/Kuopio

Viesti Kirjoittaja Kuljeskelen » Lauantai, 16.07.2011 19:19

mummomikael kirjoitti:Hienon näköinen ja hyvin toiminut ryhmä. Muuten ei mitään valittamista kuin että miekalla ei saisi aktiivitorjua. Tai jos torjuu niin se on kuolema. Väärää toimintaa näkyi turnauksessa heittokeihäitämme vastaan. Ei paljoa mutta sen verran että voi jo huomauttaa.
Otan kantaa: itse en osallistunut turnaukseen, mutta sääntötiedossa voi joillakin jäsenistämme olla puutteitta. Pitäisi painottaa, että lukevat ja sisäistävät kaikki säännöt myös vähemmän käytettävissä aseissa. Pätee varmasti muihinkin ryhmiin.
Leskentekijät 08, Na Gall Oglaich 09, Valkoinen Komppania 10, 11, 12, 13, Fähnlein Papagei 14, missälie 15?
Minäkin oon Arttu hei, voisittekote muut skeneartut vaihtaa nimiä?
Avatar
Cadiac
Herttua
Viestit: 809
Liittynyt: Perjantai, 23.11.2007 15:31
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Cadiac » Sunnuntai, 17.07.2011 15:38

Tämä sääntökohta taitaa kylläkin puuttua näistä tämänhetkisistä säännöistä, mutta asia on puitu ja linjattu foorumeilla. (Tai sitten muistini heittää ja olen puusilmä kun en nopealla vilkaisulla säännöistä tätä ainakaan löytänyt..)

Sipi, eikös teillä ollut tuollainen mukana turnauksessakin? Muistan hämärästi sellaisen osoitelleen minua ja olleen uhkaava, vaikka varsinainen laukaus menikin reilusti ohi. Eli pelotevaikutus niillä ainakin oli :D
Jaakko H.
DiabolusIgnis
Sotalordi
Viestit: 1240
Liittynyt: Sunnuntai, 31.05.2009 19:39
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja DiabolusIgnis » Sunnuntai, 17.07.2011 15:46

Täytyy kyllä myöntää että näin muutaman aktiivitorjunnan. En viitsinyt sanoa siitä silloin koska a) ne menivät joka tapauksessa metrin pään yli, eikä takana ollut ketään, b) joku (taisi olla Sipi) huusi täyttä kurkkua ettei niitä saa aktiivitorjua.
SH-16 EA-vastaava
SH-15 EA-vastaava
SH-17 EA-vastaavan vasen käsi
SH-18 EA-vastaava
Argaali kirjoitti:Mielellään jengiin jotka kestää huonoja tapoja autossa, eli crisulle ainakin olis kyyti.
"Water Boy"

"Hei läski, ootsä menos liikkuu?"
Avatar
Kuljeskelen
Paroni
Viestit: 151
Liittynyt: Lauantai, 13.06.2009 15:10
Paikkakunta: Iisalmi/Kuopio

Viesti Kirjoittaja Kuljeskelen » Sunnuntai, 17.07.2011 17:58

DiabolusIgnis kirjoitti: b) joku (taisi olla Sipi) huusi täyttä kurkkua ettei niitä saa aktiivitorjua.
Joo, taisi olla. Hyvää ja oikeaa toimintaa, muistan olleeni paikan päällä ja mieleen jäi.
Leskentekijät 08, Na Gall Oglaich 09, Valkoinen Komppania 10, 11, 12, 13, Fähnlein Papagei 14, missälie 15?
Minäkin oon Arttu hei, voisittekote muut skeneartut vaihtaa nimiä?
DiabolusIgnis
Sotalordi
Viestit: 1240
Liittynyt: Sunnuntai, 31.05.2009 19:39
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja DiabolusIgnis » Sunnuntai, 17.07.2011 18:50

Aivan. Näin se kuuluukin hoitaa, ja hoidettiinhan se heti kun kyseiset kuulivat tämän huudon. Siitä lisäpojoja teille :)
SH-16 EA-vastaava
SH-15 EA-vastaava
SH-17 EA-vastaavan vasen käsi
SH-18 EA-vastaava
Argaali kirjoitti:Mielellään jengiin jotka kestää huonoja tapoja autossa, eli crisulle ainakin olis kyyti.
"Water Boy"

"Hei läski, ootsä menos liikkuu?"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Palaute ja jälkipelit”