Rämän palaute

Palautetta ryhmille ja järjestäjille. Jälkipelit, tulokset ja valokuvat.

Valvoja: Ylläpito

Avatar
Joensuu
Herttua
Viestit: 665
Liittynyt: Torstai, 11.09.2008 17:13
Paikkakunta: Tuusula
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joensuu » Tiistai, 12.07.2011 23:59

spjarv kirjoitti:Kiitos minut kilven takaa tappaneelle ronskille rämäläiselle siitä, että vielä Riskin puolivälin jälkeen jaksoi pahoitella voimankäyttöään. Tosin itse en niitä iskuja pitänyt liian kovina vaan miellyttävän selkeinä osumina (ja 3 iskua panssariin on ihan sopiva määrä). Oma ulosanti ja ajatuksenjuoksu oli respajuoksun jäljiltä hieman rajallista, joten kiitokset vielä näin jälkikäteen :)

-Sami
Mä ainakin mäiskin yksikätisenä SOS-riviä selkään riskin aikana kertaalleen, siitä meni 3 tai 4 kaveria ja jäinpä vielä eloonkin. Mätkin aika kovaa, mutten päähän vaan olkapäihin tai selkään. Joku tuli sit oikein nykäisemään mua hartiasta sen juoksun jälkeen ja sanoi että "Rauhoitu." Kysyin että mitä, ja se sanoi sit että "Rauhoitu, ei tarvi hakata noin kovaa." Muistaakseni vastasin siinä vaan että joo tai okei, ja tulin sitten Riskin jälkeen sanomaan että sori jos löin jotakuta liian kovaa. Satuttaa ei koskaan oo mun tarkoitus.

Arviointikyky petti kun katsoin, että rivissä näytti olevan vain samankokoisia kavereita joilla oli panssariakin.
Avatar
Aldarion
Kreivi
Viestit: 275
Liittynyt: Keskiviikko, 21.11.2007 16:27
Paikkakunta: Haapavesi/Oulu

Viesti Kirjoittaja Aldarion » Keskiviikko, 13.07.2011 00:46

Vuodesta toiseen hieno porukka, joka tekee hyvää perusvarmaa jälkeä. Pariin kertaan pääsitte aika pahasti meidän selkään ja pahaa jälkeähän siitä tuli!

Yks hienoimpia muistoja Rämästä tästä vuodesta jäi RISKistä. Olin juuri tulossa respaamaan itseäni respapisteelle ja vastaan tulee rämäläinen, joka toteaa suurinpiirtein seuraavaa: "Tämä menee kyllä hiton hyvin! Suora uusinta vuodelta 2008." Tällä mielikuvalla sitä sitten itsekin painoi taas menemään respaamisen jälkeen. :wink:
Parempi narrina pidoissa, kuin viisaana surman suussa.
Pahistonttu
Kuningas
Viestit: 3422
Liittynyt: Maanantai, 20.03.2006 21:56
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Pahistonttu » Keskiviikko, 13.07.2011 00:53

Sunnuntaiaamuna osa rämäläisistä oli ilmeisesti jättänyt edellispäivän panssareita pukematta mutta väsyneenä silti laski niistä pisteet. Muutama selvä keihäänpisto pelkän t-paidan verhoamaan torsoon jäi laskematta, jossakin tapauksessa taisi jopa kuulua "panssari!" huuto. :D
Muuten veditte kyllä varsin vakuuttavasti, eikä suurempia kitinänaiheita jäänyt.
Hän, joka sitoutuu kunniaan on hävinnyt jo ennen taistelun alkua.
Avatar
Joensuu
Herttua
Viestit: 665
Liittynyt: Torstai, 11.09.2008 17:13
Paikkakunta: Tuusula
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joensuu » Keskiviikko, 13.07.2011 02:00

Pahistonttu kirjoitti:Sunnuntaiaamuna osa rämäläisistä oli ilmeisesti jättänyt edellispäivän panssareita pukematta
Itse taas just silloin vasta otin panssarit käyttöön. :) Eivätkä olleet mielikuvituspanssareita :D

Noista pidetään meillä kyllä treeneissä paljon juttua kun Rämällä on ollut joskus maine huonosti osumia ottavana ryhmänä. Minusta se on nykyään aika lailla myytti, mut uskon kun sanot et noinkin on voinut käydä. Ja tällainen palaute on arvokasta, se tarkoittaa että työtä on vieläkin tehtävänä.
Leeches
Nostoväki
Viestit: 4
Liittynyt: Maanantai, 06.02.2006 18:10

Viesti Kirjoittaja Leeches » Keskiviikko, 13.07.2011 18:42

Kukkulan puolustusvuorossa ja hieman riskin aikana oli yksi rämäläinen joka oli aika kovana tukena kilven kanssa, kun itse käyttelin keihästä. Oli aika lyömätön yhdistelmä. Vihollisia kaatui kuin heinää!! Kävin jälkeenpäin leirissä kiittelemässäkin. Ens vuonna uudestaan!!
Avatar
Aarimoto
Työn Sankari
Viestit: 1323
Liittynyt: Sunnuntai, 24.09.2006 08:20
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Aarimoto » Keskiviikko, 13.07.2011 21:36

Leeches kirjoitti:Kukkulan puolustusvuorossa ja hieman riskin aikana oli yksi rämäläinen joka oli aika kovana tukena kilven kanssa, kun itse käyttelin keihästä. Oli aika lyömätön yhdistelmä. Vihollisia kaatui kuin heinää!! Kävin jälkeenpäin leirissä kiittelemässäkin. Ens vuonna uudestaan!!
Kiitos itsellesi! Kovaa keihäsmiestä pitääkin puolustaa, sillä vain siten syntyy linjassa kunnon jälkeä. Oli todella hauskaa leikkiä ihmismuuria kaikille rinnalle sattuneille keihäsmiehille.
Teh Aarimoto
Gonahtanut vanha karhu
Avatar
Suontakanen
Herttua
Viestit: 548
Liittynyt: Tiistai, 03.07.2007 01:44
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Suontakanen » Perjantai, 15.07.2011 21:58

Tämä oli kolmas kerta kun Leviaattani ja Rämä olivat samassa armeijassa viiden vuoden sisällä. Ja voin sanoa, että pidin tämän vuoden yhteistyötä kaikista hedelmällisimpänä. Mielestäni Rämä oli tänä vuonna tavallistakin mukavampi taistelutoveri(ryhmä), otitte meidät kilpimuurianne vahvistamaan vaikka edelliset vuodet ovat kertoneet, että emme sielä pärjää hyvin. Toivon että yhteistyö jatkuu tulevaisuudessakin yhtä menestyvänä. Kiitos paljon
Etelän Imperiumin Patriarkka ja taistelujohtaja.

Sotahuuto 2018 pääjärjestäjä

Sotaa pk-seudulta vuodesta 2007

"Aina ilolla taisteluun!"
Avatar
Susikukko
Hauhocanus
Viestit: 3064
Liittynyt: Lauantai, 04.02.2006 15:17
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Susikukko » Tiistai, 25.10.2011 23:02

Rämä sai tänään disglooriansa ja pahoitelee osumien ottamattomuuttta.

Onko jollain syvällistä näkemystä tuohon rämän ongelmaan? Rämän kanssa tästä puhuttiin taas SH10 jälkeen. Vielä perjantaina ja lauantaina siitä erikseen muistutettiin.

Itse sain kerran suoraa palautetta Ulfnarilta ja kävin pyytämässä anteeksi. En tietoisesti jätä osumia ottamatta, mutta tiedän, etten aina huomaa kaikkea. Treenasin viime kauden panssareissa ja keskityin asiaan, mutta silti tulos on huono, mistähän tämä johtuu ja mitä vielä voisi tehdä henkilökohtaisella tasolla sekä rämässä?

Jos jollain on myös eläviä esimerkkejä vielä mielummin nimillä tai muilla kuvauksilla niin auttausi varmasti asiaa.
Koskahan sitä ehtis taas sohuun?
Avatar
Susikukko
Hauhocanus
Viestit: 3064
Liittynyt: Lauantai, 04.02.2006 15:17
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Susikukko » Keskiviikko, 26.10.2011 08:34

Susikukko kirjoitti:Rämä sai tänään disglooriansa ja pahoitelee osumien ottamattomuuttta.
Tänään sain myös tarkennuksen, että noita osumattomattumuus havaintoja oli yhteensä kolme kappaletta koko tapahtuman aikana, eli ongelma ei ole enää niin suuri, mutta meidän ja varsinkin minun on asiaan keskityttävä.
Koskahan sitä ehtis taas sohuun?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Palaute ja jälkipelit”