Turku

Kaikki rekrytointi tänne. Esim ryhmään haku, uuden ryhmän muodostaminen, ryhmien lisäjäsenten haku, jne.

Valvoja: Ylläpito

Vastaa Viestiin
Sudenraivo
Kapteeni
Viestit: 125
Liittynyt: Sunnuntai, 29.09.2013 14:38

Turku

Viesti Kirjoittaja Sudenraivo » Perjantai, 06.12.2013 01:14

Koska täällä on enimmäkseen ilmoituksia joista ei juuri käy ilmi selkeästi mistä alueesta on kyse, laitan tän topsun pystyyn. Jos vaikka Turun seudulla ryhmää hakevat/hakevat ryhmät ilmoittelis.

Mä aloitan. Etsin siis Turusta porukkaa tyylilajista riippumatta. Ikää on 38v, ja tarvitsen harrasteen joka on jollain tavalla terveellinen ja mielessä on ennemmin tai myöhemmin siirtyä teräsmiekkoihin joten boffaus lienee hyvä aloitus. Harrasteen tarvitsen koska musta tuli taannoin isä :D , ja olis mukavata nähdä muksun varttuvan eikä se ehkä onnistu kaljaa juomalla ja nenää kaivamalla.
Olen myös perin iskunkestävä, ja vaikka joku onnistuisikin lyömään sen verran et sattuis, en valita. Siinä vaiheessa mulla on kädessä jotain jolla hutkaista takaisin :mrgreen:

Eli Turun seudun ryhmä hakusessa, edellytän vain että porukka on täysikasvuisia. Privaa kiitos, jos joku porukka haluaa mut remmiin.
Ja kyllä, olihan täällä alueen ilmoituksia, mut ne olikin sit vähintään vuoden vanhoja tai muuten vaan sopimattomia mun tarkoitusperiin.
Ritari kiiltavässä haarniskassa on mies joka ei ole koskaan laittanu itseään likoon.
Avatar
Terba
Herttua
Viestit: 866
Liittynyt: Perjantai, 20.06.2008 07:25
Paikkakunta: Oulu

Re: Turku

Viesti Kirjoittaja Terba » Perjantai, 06.12.2013 11:22

Kannattaa lähteä mukaan Turun alueen boffotreeneihin, siellä on aika aktiivinen treenausporukka. Sitä kautta löytyy varmasti sopivaa ryhmää.
Kuola Tier 1 Operator | Hydenin vihermädättävä mielikuvitusolento

Profiilikuva: © Jari Kuskelin 2014
Sudenraivo
Kapteeni
Viestit: 125
Liittynyt: Sunnuntai, 29.09.2013 14:38

Re: Turku

Viesti Kirjoittaja Sudenraivo » Sunnuntai, 08.12.2013 03:11

No sikäli ku vilkaisin ni liian nuorta porukkaa, eli ei. Siksi laitoin ikäni tuohon aloituspostaukseen. Ja jos siellä tarvittais porukkaa ni olisivat ottaneet yhteyttä jo. Mutta mikäli kevääksi ei muista porukoista kuulu, ni katsotan.

Jollei täällä sit olis asiasta kiinostuneita jotka ovat sen ikäisiä ettei eka kysymys olis voinko hakeaa heille kaljaa... Voisi oman, aikuisten porukan kasata.
Ritari kiiltavässä haarniskassa on mies joka ei ole koskaan laittanu itseään likoon.
Avatar
Terba
Herttua
Viestit: 866
Liittynyt: Perjantai, 20.06.2008 07:25
Paikkakunta: Oulu

Re: Turku

Viesti Kirjoittaja Terba » Sunnuntai, 08.12.2013 13:32

Valtaosa boffaajista on iältään siinä 20-25v välillä, että ei siellä varmasti joudu lapsien seassa juoskentelemaan. Sitä paitsi kaikenikäisten kanssa treenaminen on mielestäni rikkaus, ei haitta, eikä siellä varmasti kukaan ole kaljahakuria vinkumassa. Meitä yli 30v ikämiehiä on aika tasaisesti kaikissa joukkueissa, mutta uskon että Maahinkainen, Sos, Rämä ja Kuola sekä tuleva Landsknecht-porukka ovat sellaisia, missä keski-ikä on vähän korkeampi. Että kannattaa niiden värväysilmoituksia seurailla ja ottaa yhteyttä.
Kuola Tier 1 Operator | Hydenin vihermädättävä mielikuvitusolento

Profiilikuva: © Jari Kuskelin 2014
Avatar
Peltokorppi
Marsalkka
Viestit: 2442
Liittynyt: Torstai, 14.06.2007 21:10
Paikkakunta: Jykylä

Re: Turku

Viesti Kirjoittaja Peltokorppi » Sunnuntai, 08.12.2013 21:55

Jos o tarve päästä teräsmiekkailemaan niin kannattaa ottaa yhteyttä paikallisiin historiallisen miekkailun seuroihin. Kyseessä o kaks täysin eri lajia.
"Can you quack
Can you quack like a duck when you suck"
Sudenraivo
Kapteeni
Viestit: 125
Liittynyt: Sunnuntai, 29.09.2013 14:38

Re: Turku

Viesti Kirjoittaja Sudenraivo » Sunnuntai, 08.12.2013 23:11

Mulle kelpaa kumpikin, ei se ole oleellista. Viime kerrasta on aikaa, ja siksi en kieltäydy boffuksestakaan, pitää sitä verestää taitoja. Mut olen hiukan ennakkoluuloinen nuoren väen suhteen. Mä kestän kyllä iskun, ja jos en ni kiroilen hetken ja nousen sit. Mutta en halua muita satuttaa edes vahingossa. Ja kun mulla on toi senneongelma dildomiekkailun suhteen...

SIKSI etsin sopivaa porukkaa. Se että löydetyt kuvat on finnisistä teineistä, on EiEi. Jos sopivaa porukkaa on, ne ilmoittaa kyllä itsestään. Mutta jos se ketään lohduttaa ni lupaan laittaa turun porukalle mailia, mutta jos messissä on kakaroita, mä passaan. Bofferoinnissa en tosin joutuis sijoittamaan haarniskaan...
Terba kirjoitti:uskon että Maahinkainen, Sos, Rämä ja Kuola sekä tuleva Landsknecht-porukka ovat sellaisia, missä keski-ikä on vähän korkeampi. Että kannattaa niiden värväysilmoituksia seurailla ja ottaa yhteyttä.
Ja mikä noista toimii Turussa?
Ritari kiiltavässä haarniskassa on mies joka ei ole koskaan laittanu itseään likoon.
Avatar
saloneju
Keisari
Viestit: 5706
Liittynyt: Keskiviikko, 19.04.2006 23:26
Paikkakunta: Tampere

Re: Turku

Viesti Kirjoittaja saloneju » Maanantai, 09.12.2013 00:50

Turun seudulla on kyllä porukkaa ainakin Hurtista, Vornasta, Ulfnarista ja Jesus Imperatorista, joista keski-iältään mahdollisesti nuorimpana Hurtissa on useampikin sun ikäinen sälli. Tosin suosittelen tarkastamaan omaa asennettasi, takaan että et tule saamaan yhteydenottoa yhdeltäkään Sotahuuto-ryhmältä tämän ketjun puheilla. Mene ihmeessä treeneihin katsomaan, luulen että yllätyt monessakin suhteessa, etkä vähiten porukan iästä tai tasosta. Mitä tulee ylemmässä postauksessa mainittuihin ryhmiin, yksikään ei vaikuta Turun alueella, mutta useimmilla ryhmillä on porukkaa myös sellaisilla paikkakunnilla, joilla ei varsinaisesti sen ryhmän treenejä / aktiivitoimintaa olekaan. Yhteishenki ja -treenaus haetaan sitten yhteisillä treeniviikonlopuilla ja muilla viikonlopputapahtumilla.
"Kerron Veljesten legendaarisista uroteoista, kuinka vaari nuoruuden päivinään teki motin puita vartissa ja muori keitti niin maukasta puuroa, että puutkin heräsivät henkiin sitä maistelemaan.."
Sudenraivo
Kapteeni
Viestit: 125
Liittynyt: Sunnuntai, 29.09.2013 14:38

Re: Turku

Viesti Kirjoittaja Sudenraivo » Maanantai, 09.12.2013 08:47

saloneju kirjoitti:Turun seudulla on kyllä porukkaa ainakin Hurtista, Vornasta, Ulfnarista ja Jesus Imperatorista, joista keski-iältään mahdollisesti nuorimpana Hurtissa on useampikin sun ikäinen sälli.
Joo huomasin noiden porukoiden ilmoituksia vuoden, parin takaa, oletin vaan että turha vaivautua vanhojen ilmoitusten takia, uusin taisi olla reilun vuoden takaa
saloneju kirjoitti:Tosin suosittelen tarkastamaan omaa asennettasi, takaan että et tule saamaan yhteydenottoa yhdeltäkään Sotahuuto-ryhmältä tämän ketjun puheilla. Mene ihmeessä treeneihin katsomaan, luulen että yllätyt monessakin suhteessa, etkä vähiten porukan iästä tai tasosta.
Juu tiiän :) Mun asenneongelma ei ole uutinen. Se on mitä on. Katsos, uudet asiat on mulle hiukan ongelmallisia, siksi musta saa helpolla ylimielisen kuvan ku oikestaan olen enempikin ujo. Tai ehkä ujo on väärä sana, sosiaalisesti varautunut huonojen kokemusten takia.
Mutta koitan skarpata, misantropia on hiukan huono asenne elämään. Varsinkin alkupostauksessa kertomistani syistä. Teen vaan asiat hiukan kömpelösti. Ja siitä saa ja pitää sanoa. Kuten Saloneju tuossa juuri tekikin :)

Enkä mä porukan tasosta ole huolissani, omasta tasosta tässä huolissaan pitää olla :D
Ritari kiiltavässä haarniskassa on mies joka ei ole koskaan laittanu itseään likoon.
Avatar
Falcata
Kuningas
Viestit: 2839
Liittynyt: Sunnuntai, 31.12.2006 15:39
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Turku

Viesti Kirjoittaja Falcata » Maanantai, 09.12.2013 09:06

Historiallisen miekkailun osalta Turussa vaikuttaa Warusseppäin kilta. http://www.warussepat.fi/armatura.htm

"Learn to obey before you command."

"Ei se ase vaan se käyttäjä."
Ziisus
Soturi
Viestit: 35
Liittynyt: Maanantai, 05.08.2013 14:07
Paikkakunta: Turku

Re: Turku

Viesti Kirjoittaja Ziisus » Tiistai, 10.12.2013 12:38

Oon mukana Warusseppäinkillan toiminnassa. Treenit on maanantaisin ja keskiviikkosin. Porukkaa on 25-50 vuotiasta. Käyn myös Turun boffotreeneissä ja vaikutan Jeesus Imperatorissa. :) Treenit löytyy nimenhuudosta Turun boffaajat nimellä. Jeesuksissa porukka on 18-30 vuotiasta, Vornassa saman ikästä ja he käyvät toisinaan myös treeneissä. Turussa on myös ja treeneissä käyvät pari Muertelaista ja Camuloksen villikarjua. Oon myös innostunut Full contact medieval tappelemisesta (Buhurt).. Tuu kattoon treeneihin tai ota yhteyttä, mikä laji sua kiinnostakaan. :)
Avatar
Rumaahinen
Kreivi
Viestit: 277
Liittynyt: Lauantai, 31.01.2009 23:33
Paikkakunta: Turku

Re: Turku

Viesti Kirjoittaja Rumaahinen » Perjantai, 13.12.2013 23:29

Turun seudun bofferoijat ry järjestää Turun yhteistreenit kaikille ryhmille ja yksilöille kaksi kertaa viikossa nyt talvikauden ajan. Treenit löytyvät osoitteesta: http://turunboffaajat.nimenhuuto.com

Mukana on harrastajia monella eri taustalla ja monesta eri ikäluokasta. Nuorin tällä hetkellä taitaa olla juuri 18 ja vanhimmat on jo reilusti yli 30, osa on harrastanut lajia yli kymmenen vuotta ja osa aloittanut vasta pari kuukautta sitten. Jos haluaa eri Turun ryhmien edustajia tavata ja tutustua muutenkin lajiin kannattaa tulla mukaan. Treeneihin voi tulla vain kokeilemaan aluksi ja aseen saa lainaksi. Salivuoroissa alkaa nyt pian joulutauko, mutta treenit jatkuvat tammikuussa.
Hallitus ei näe nykysäännöillä ainakaan tällä hetkellä tarvetta sallia takakäden tikaria.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Värväys”