Ryhmää etsitään ! [LÖYDETTY]

Kaikki rekrytointi tänne. Esim ryhmään haku, uuden ryhmän muodostaminen, ryhmien lisäjäsenten haku, jne.

Valvoja: Ylläpito

Kääpiö
Soturi
Viestit: 21
Liittynyt: Keskiviikko, 20.11.2013 15:39
Paikkakunta: Masku

Ryhmää etsitään ! [LÖYDETTY]

Viesti Kirjoittaja Kääpiö » Maanantai, 25.11.2013 20:12

Moi
Turun seudulta ollaan ja meit on 2 tai 3 jotka tarttes ryhmän SoHu14 .
Sitte SoHu15 ehkä yks lisää ( 11 päivää liian nuori sohu14)
Ihan sama onko skirm tai linja.
Ollaan menossa joskus ens vuoden alusta turkuun treenaamaan.
Myöskään ei tiedetä tehdääkö miekka ja kilpi vai varsiaseita... Näkee sen sitte :)
Viimeksi muokannut Kääpiö, Maanantai, 09.12.2013 16:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
TET
Paroni
Viestit: 234
Liittynyt: Maanantai, 05.08.2013 00:24
Paikkakunta: Turku

Re: Ryhmää etsitään !

Viesti Kirjoittaja TET » Torstai, 28.11.2013 13:03

Moi!

Jos ootte Turun suunnalta niin voisin suositella ensi vuodeksi Graalin Hurttia. Olen itse kyseisen ryhmän jäsen ja asun tällä hetkellä Turussa. Tarkoitus aloittaa harjottelu ja treenaaminen tässä keväällä SOHU14:sta. Ollaan mukavasti panssaroitu linjaryhmä ja tykätään mennä täysillä päälle. Pääosa ryhmästä ei tosin ole Turusta, mutta itse kuitenkin toimin ryhmän yhteyshenkilönä tältä alueelta. Miekka ja kilpi on hyvä juttu, mutta varsiaseet käyvät myös hyvin. Jos haluatte kunnon kähinöihin, hyvään seuraan ja kunnon taistelumeininkiin niin viestiä vaan tähän suuntaan! :D
Avatar
Bunkka-pop
Kreivi
Viestit: 349
Liittynyt: Lauantai, 07.02.2009 17:30
Paikkakunta: Oulu/Turku

Re: Ryhmää etsitään !

Viesti Kirjoittaja Bunkka-pop » Torstai, 28.11.2013 14:26

Jos ette ole vielä turun treeneihin eksyneet ni siellä on mahdollisuus tavata eri ryhmien edustajia.

http://turunboffaajat.nimenhuuto.com/

Tulkaa kaikki lyömään meitä!
Susikukko kirjoitti:
Insane kirjoitti: ...yhteishengestä kertonee jotain sekin että erinäiset Muertelaiset tunnustivat tehneensä armeijan voittoon tähtääviä toimia pisteteknisen optimoinnin yli.
mitä vit¤%
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Värväys”