Satakunnan soturit huomio!

Kaikki rekrytointi tänne. Esim ryhmään haku, uuden ryhmän muodostaminen, ryhmien lisäjäsenten haku, jne.

Valvoja: Ylläpito

Deiniel
Ritari
Viestit: 63
Liittynyt: Sunnuntai, 29.04.2007 16:33
Paikkakunta: Kankaanpää (55km Porista pohjoiseen)
Viesti:

Satakunnan soturit huomio!

Viesti Kirjoittaja Deiniel » Maanantai, 25.10.2010 01:56

Olen vast ikään muuttanut Satakunnan seutuun, Kankaanpäähän (Porista 55km pohjoiseen) ja tahtoisin tiedustella toimiiko tässä lähellä mikään bofferointiryhmä edes jollain tasoa aktiivisesti. Olen jo kohta 1½ vuotta joutunut elämään ilman kunnon mättöjä. Ainoa kontakti on ollut pikkuveljen ja hänen kavereidensa kanssa (7-12 v. jannuja) Olisi hienoa päästä taas hieman mättäämisen makuun.

Kulkeminen kovin kaukana on välistä varmasti hankalaa, olen vain tuntityöläinen hommissani, eli pienemmällä palkalla, mutta samoilla perus menoilla.

Mutta kaikesta huolimatta, jokainen ilmoitettu ryhmä auttaa puntaroimaan harrastamisen jatkuvuuden mahdollisuutta.

Your brother in arms
Daniel Pesämaa
It's not the size of your army, it's not the strength of your arm, it's not the lenght of your blade. Only thing that matters, it's the will from your heart.
Kapselitus
Kreivi
Viestit: 291
Liittynyt: Keskiviikko, 27.05.2009 18:34
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Kapselitus » Maanantai, 25.10.2010 10:50

Ulfnar taitaa olla ainoa satakunnassa vaikuttava ryhmä. Porukkaa löytyy Raumalta ja Porista.
säästää pari grammaa
Avatar
gobliini
Kreivi
Viestit: 479
Liittynyt: Tiistai, 27.02.2007 19:39
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja gobliini » Tiistai, 26.10.2010 20:07

Porissa tosiaan on meillä toimintaa. Treenit ollut ainakin yleensä sunnuntaisin, mutta en tiedä miten on pojat treenanneet kun itse en ole siellä oikein paikalle ehtinyt. Sisätreenejä ei ole vissiin ollut ollenkaan, eli talvitreenejä ei ihan hetkessä saada aikaiseksi.
Avatar
Automaattinen
Komentaja
Viestit: 1605
Liittynyt: Tiistai, 14.02.2006 23:00
Paikkakunta: Mouhijärvi

Viesti Kirjoittaja Automaattinen » Torstai, 28.10.2010 16:04

Hih. Joo, siis en mä mitään treenaamisesta naura, sitä vaan että toi "55km Porista pohjoiseen" on ihastuttava. Kaikki kun ei edes sitä Poria sen maineesta huolimatta osaa kartalle asettaa.

Mulla olis yks potentiaalinen kova kouluttaja kanssa, mut se on ollu nihkeesti tappelemassa boffereilla. Se lyö vain ja ainoastaa toistaiseksi puulla. Voin edelleen, kolmatta vuotta vähintään, koittaa sitä saada aktivoitua boffaukseen.
On mahdollista että ajattelen, näin ollen voin myös olla olemassa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Värväys”