Ryhmän perustaminen, miten?

Kaikki rekrytointi tänne. Esim ryhmään haku, uuden ryhmän muodostaminen, ryhmien lisäjäsenten haku, jne.

Valvoja: Ylläpito

Vastaa Viestiin
Knightsuo
Kersantti
Viestit: 43
Liittynyt: Torstai, 09.07.2009 11:46

Ryhmän perustaminen, miten?

Viesti Kirjoittaja Knightsuo » Maanantai, 19.04.2010 16:20

Eli siis, Riskiryhmä alkaa jo kasaantumaan massiiviseksi 5 hengen porukaksi! (tämmösessä tuppukylässä todellinen ihme) ja alkaa löytymään varustusta ym... Ja kaikki tulee näillä näkymin Sotahuuto 2010, niin miten ilmoittaa meidän olemassaolo? Miten ilmoittautua Sotahuutoon? Miten toimia paikan päällä? Mitä jos aseet eivät mene läpi? Tällaisia kysymyksiä alkaa tulemaan ja kun täällä kukaan ei oikein ole kokenut, niin tänne on pakko tulla kysymään.

(kysymykset Riskiryhmältä tulee tähän topiikkiin, elleivät valvojat halua että teen sellaisen jonnekkin muualle, sopivampaan paikkaan?)
Lonely wolf far in the forest, looking for a pack to hunt with...
Avatar
ZamboNet
Rautasydän
Viestit: 3505
Liittynyt: Lauantai, 29.07.2006 14:37
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja ZamboNet » Maanantai, 19.04.2010 17:44

Jos varusteet on tehty säännöt täyttävin kriteerein ne (lähes aina) menevät lävitse. Jos haluatte varmistua varusteistanne jo etukäteen, niin ainoa vaihtoehto lienee osallistua johonkin treenipäivään tai teidän tapauksessa käydä vierailemassa Oulun treeneissä (järjestetäänkö näitä vielä?). Siellä joku kokeneempi harrastaja varmasti osaa sanoa ovatko varusteet kutakuinkin sellaisia että menevät läpi.

Ryhmän olemassaoloa ei sinänsä tarvitse mitenkään erikseen ilmoittaa mihinkään, vaan ilmoittaudutte Sotahuutoon samoin kuin kaikki muutkin kun ilmoittautumisjärjestelmä aukeaa (ilmeisesti pitäisi aueta lähipäivinä/-viikkoina).

Jos kuitenkin haluatte jo etukäteen alkaa profiloitumaan (mikä on pienen ryhmän selviämisen kannalta tärkeää), kannattaa teidän tehdä sotahuuto wikiin ryhmällenne sivu. Ja tehdäkseni teidän työtänne vähän helpommaksi tein teille valmiiksi wikiin pohjan johon voitte päivitellä tietojanne ja kertoa mitä haluatte.
http://wiki.sotahuuto.fi/index.php/Riskiryhm%C3%A4

Muihin kysymyksiinne löydätte luultavasti vastauksen tämän linkin kautta:
http://wiki.sotahuuto.fi/index.php/Aloi ... otahuutoon

Kannattaa myös vilkaista myös tämä linkki kun mietitte ryhmänne ulkonäköä:
http://wiki.sotahuuto.fi/index.php/Ryhmien_v%C3%A4rit

Kun saatte ulkoasunne päätettyä, niin joku varmasti voi auttaa tuon "väriukkelin" tekemisessä, jos siihen on tarvetta.
Mahti
Sotahuuto '12 -järjestäjä
Viestit: 1684
Liittynyt: Perjantai, 24.02.2006 13:40
Paikkakunta: Leppävirta

Viesti Kirjoittaja Mahti » Maanantai, 19.04.2010 21:39

Oulussa on treenejä sunnuntaisin klo 18.00 alkaen Myllytullin koululla.
Sotahuuto 2012 pääjärjestäjä

Hyökkäys on aggressiivista toimintaa.
Knightsuo
Kersantti
Viestit: 43
Liittynyt: Torstai, 09.07.2009 11:46

Viesti Kirjoittaja Knightsuo » Keskiviikko, 21.04.2010 09:43

Mahti kirjoitti:Oulussa on treenejä sunnuntaisin klo 18.00 alkaen Myllytullin koululla.
Oululaisten treeneihin pitäisi saada sitä huumoria/hauskanpitoa. Ei ole aloittelialla mukavaa kun eka päivänä nimitetään Eskoksi ja piestään kertomatta käytännössä mitään harrastuksesta. Jäi Oulusta paha maku siinä mielessä, samoin oli hauskaa kun tulin kuitenkin toisen kerran sinne asti, ja kukaan ei ilmaantunut paikalle. (oli 4 henkee täältä raahannut itsensä sinne, katsomaan tyhjyyttä). Joten Ouluun asti tuleminen vain että kutsutaan Eskoksi ja huudetaan ei ole minun viikonloppu suunnitelmani. Onko porukka muuttunut vai onko siellä se sama meininki?
Lonely wolf far in the forest, looking for a pack to hunt with...
Mahti
Sotahuuto '12 -järjestäjä
Viestit: 1684
Liittynyt: Perjantai, 24.02.2006 13:40
Paikkakunta: Leppävirta

Viesti Kirjoittaja Mahti » Keskiviikko, 21.04.2010 14:55

Ei kyllä kuulosta ihan samoilta treeneiltä missä itse olen käynyt. Meillä mätetään erittäin hyvällä hengellä, herrasmiesmäisesti ja toisille ei auota päätä. Jos meno on joskus ollut sellaista, niin voin taata, ettei se ole kyllä mikään yleinen trendi. Yleensä minä tai joku muu kokeneempi on aavistuksen neuvonnut aluksi aloittelijoita, joten ihan tyhjän päälle ei kenenkään pitäisi joutua. Ikävä kuulla, että on ollut huonoja kokemuksia, en ole itse ollut tuolla kerralla paikalla ja varmasti pistäisin moiselle meiningille stopin jos näkisin. Yleensä treenit toteutuu joka viikko, mutta kannattaa varmistaa vielä foorumin "treenit" osiosta Oulun treenien ketjusta onko sillä viikolla treenejä.

Tervetuloa kokeilemaan paremmalla onnella.
Sotahuuto 2012 pääjärjestäjä

Hyökkäys on aggressiivista toimintaa.
Knightsuo
Kersantti
Viestit: 43
Liittynyt: Torstai, 09.07.2009 11:46

Viesti Kirjoittaja Knightsuo » Keskiviikko, 21.04.2010 18:17

Tervetuloa kokeilemaan paremmalla onnella.
Ovatko mihin aikaan, ja missä? Tulemme 3-4 hengen porukalla kokeilemaan hommaa vielä kerran. Treenausta ei talven aikana ole tullut yhtään, eli melkein lähtöviivalla ollaan vieläkin, paitsi minulla alkaa olla panssaria (mitä olen talven aikana väkertänyt).

(ja ettei sekaannusta jatku, olen Hannu, en Esko... En tajua mistä se johtui, mutta hemmetin ärsyttävää oli...)[/quote]
Lonely wolf far in the forest, looking for a pack to hunt with...
Mahti
Sotahuuto '12 -järjestäjä
Viestit: 1684
Liittynyt: Perjantai, 24.02.2006 13:40
Paikkakunta: Leppävirta

Viesti Kirjoittaja Mahti » Keskiviikko, 21.04.2010 18:25

Sunnuntaisin Oulun keskustassa Myllytullin koululla klo 18.00-19.30. Osoite on Kirkkokatu 1 , 90100 Oulu. Keltainen rakennus. Puhelinnumeroja kannattaa kysyä vaikka allekirjoittaneelta, niin osaan tulla neuvomaan oikeasta ovesta sisään. Tällä viikolla tuskin on treenejä, koska Verierä on Nivalassa samaan aikaan.
Sotahuuto 2012 pääjärjestäjä

Hyökkäys on aggressiivista toimintaa.
Avatar
Rackham
Kreivi
Viestit: 424
Liittynyt: Maanantai, 30.04.2007 03:09
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Rackham » Keskiviikko, 21.04.2010 18:43

Suo Killer kirjoitti:
Mahti kirjoitti:Oulussa on treenejä sunnuntaisin klo 18.00 alkaen Myllytullin koululla.
Oululaisten treeneihin pitäisi saada sitä huumoria/hauskanpitoa. Ei ole aloittelialla mukavaa kun eka päivänä nimitetään Eskoksi ja piestään kertomatta käytännössä mitään harrastuksesta. Jäi Oulusta paha maku siinä mielessä, samoin oli hauskaa kun tulin kuitenkin toisen kerran sinne asti, ja kukaan ei ilmaantunut paikalle. (oli 4 henkee täältä raahannut itsensä sinne, katsomaan tyhjyyttä). Joten Ouluun asti tuleminen vain että kutsutaan Eskoksi ja huudetaan ei ole minun viikonloppu suunnitelmani. Onko porukka muuttunut vai onko siellä se sama meininki?
Ymmärrän kyllä kantanne. Se on täysin ymmärrettävää, etenkin tuon sattuneen tapauksen takia jossa treenit jäi pitämättä, minun osaltani paskan informoinnin puolesta, toisaalta olin ymmärtänyt että muita oululaisia on saapumassa paikanpäälle. Itse olin tosiaan tuolloin töissä joten en päässyt paikalle, ja luotin liikaa siihen että muita mättäjiä saapuu yleisiin treeneihin kuten normaalisti, ja ilmoittavat mikäli eivät ole tulossa. Syytän kuitenkin itseäni tästä pääosin, koska en aktiivisesti kysellyt ihmisiltä/tiedottanut heitä, ja muistaakseni myös pyysin parhaani mukaan asianomaisilta anteeksi.

Mitä taasen tulee väittämään jonka mukaan harrastuksesta ei kerrottu, annoin niille kahdelle henkilölle jotka harjoituksissa kävivät, tietojeni ja kokemukseni mukaiset vastaukset heidän esittämiinsä kysymyksiin, annoin pienen briiffauksen osamasäännöistä ja varoasennoista, ja keskustelimme myöskin suuremman skenen mättämisestä. Olen tästäkin pahoillani mikäli vastaukseni eivät tyydyttäneet, ja toivon että sotahuudon foorumit kykenevät täyttämään tämän aukon paremmin jäsennellyllä ja oleellisemmalla tiedolla.

Kaikista parhaiten ymmärrän kuitenkin mahdolliset negatiiviset kokemukset minusta itsestäni ailahtelevaisena ihmisenä, jonka huumori on aavistuksen kaoottista, eikä se yleensä ole kovin hyvä asia. Pyrin kuitenkin parhaani mukaan hillitsemään mölyjäni pyydettäessä. En nyt takerru detaileihin, sillä niillä on tapana äityä hedelmättömiksi sanakamppailuiksi, myös pehmeämpään säilään erikoistuneilla foorumeilla. Pyydän kuitenkin Riskiryhmältä, ja samalla koko bofferointiskeneltä anteeksi niitä suorittamiani tai mahdollisia tulevia loukkauksia joita suoritan lajin etikettiä kohtaan.

Pidän silti edelleen jokaista soturia, tai sellaisen alkua sydämmellisesti tervetulleena treenihimme, ja nostan sitä väkevämmin hattua Utajärveläisille jotka huonoista ensitreeneistä huolimatta ovat aktiivisuudellaan saaneet kasattua omalla (käsittääkseni suhteelliseni pienellä) paikkakunnallaan ryhmäksi kutsuttavan instituution. Tämä on jo sinällään saavutus, etenkin ottaen huomioon Oulun kokoisen kaupungin olevan omaa bofferointiryhmää vailla. Itseasiassa meillä on Oulussa useita ryhmättömiä taistelijoita, jotka vain odottavat ottajaansa.

Kuitenkin, kuten mahti sanoi, treenit ovat nyt talvella vakiintuneet, ja niinä kertoina kun niitä ei ole pidetty, kyse on ollut yksinkertaisesti siitä että mättäjiä on ollut alle neljä paikalla. Olen saanut käsityksen, että teillä olisi jo omia aseitankin siellä, joten jos Utajärveläisiä alkaa saapumaan edes yksi joka viikko, uskon että se riittää siihen että jokaiselle viikolle saadaan edes neljän miehen treenit (näin myös tulevaisuudessa siirryttäessä ulkosalle; ulos siirtyminen mahdollistaa myös treeniajankohdan siirtämisen muulle kuin sunnuntaille paremmin, mikäli se palvelee paremmin valtaosan tarkoituksia). Parhaassa tapauksessa, jos utajärveltä saapuisi siis neljä tai viisi miestä, ja vaikkapa Oulussa on keskivertoreenit, eli 6-8 miestä, nousee pääluku jo yli kymmenen. Kuulostaako houkuttelevalta? Niin minustakin!

Uuden ryhmän perustaminen hoituu lähinnä asenteella ja sovinnolla siitä että "me tapellaan yhdessä sit sohussa", tämä kohta näyttäisi olevan jo kunnossa. Taistelukentällä toiminta riippuu lähinnä ryhmän roolista, päälinjaukset ovat yleensä olleet karkeasti jaotellut linja ja häirintä, ja usein ajatellaankin linjanryhmien olevan hieman raskaammin panssaroituja ja nimenomaan tiiviimmän kontaktin miehiä kun taas häirintään keskittyvät ryhmät ovat usein pienempiä, kevyempiä ja hoitavat taistelun hajanaisemmin päärähinän ympärillä, selustassa ja sivuilla yleensä vastapuolen muiden samantyyppisten ryhmien kanssa. Uuden ryhmän kuitenkin minusta kannattaa tehdä juuri sitä mikä tuntuu omimmalta - ja tämä paljastuukin yleensä vasta ensimmäisessä sotahuudossa. Ensimmäiseen sotahuutoon ei kannata mennä liian suurella annoksella ressiä/toiveita omista suorituksista/suorittamattomuuksistaan. Itse tiivistäisin ensikertalaisen pyhäksi kolminaisuudeksi hauskanpidon, rehdin ja avoimen meiningin sekä maalaisjärjen käytön taistelukentällä. Esimerkiksi itse taistelin ensimmäisen huutoni henkilökohtaisesti säälittävällä menestyksellä, mutta siitä huolimatta se on varmaankin tähänastisen elämäni mukavin vapaa-ajan tapahtuma jossa olen vieraillut. Rohkenen myös väittää ettei käsitykseni olisi toinen jos ryhmämme sijoittuminen olisi ollut alhaisempi.

Toivottavasti tästä nyt saa jotain järkevääkin selkoa, vaikka onkin lievässä kiireessä kirjoitettu. : D
Moskau, moskau.
Knightsuo
Kersantti
Viestit: 43
Liittynyt: Torstai, 09.07.2009 11:46

Viesti Kirjoittaja Knightsuo » Keskiviikko, 21.04.2010 19:38

Oulussa oli tunnelma hirveän kireä... Jotenkin... Voi riippua tietenkin siitä että oli uusia tyyppejä, joten en uskaltanut oikeastaan puhella kaikkea mitä halusinkaan.

Toki se oli minulle lähinnä huonoa, että petin tiimini, lupaamalla taistelua (raahasimme softaus kamojamme mukanamme, olimme juuri tulleet siis metsistä softaamasta) ja huomataan että on tyhjää, mutta tämä tosiaan on jo käyty läpi, joten ei siitä enempää.

Porukkamme kestää kyllä, samat tyypit softaa, pelaa warhammeria ja nykyään myös boffaa, joten kyllä luulisin että 99% meistä kaikki tulee sotahuutoon ja treeneihin, kun näin ilmoitamme.

Treenien siirto sunnuntailta pois tarkoittaa että me emme tule käymään paljoa koskaan, meillä on koulua ja tunnin junamatka, ei riitä aika eikä rahat kellään joka viikko käydä Oulussa. Myöskin emme ole koskaan pitäneet säännöllisistä jutuista, vaan pelit/softaukset ym järjestän minä aina kun alkaa näyttämään sen ajalta (ja saan porukkaa mukaan). (Erillaista saada 20km alueelta porukka kokoon, ilman busseja ym ym. Utajärvi on katsos helsingin kokoinen alue, mutta asukkaita on 3000.)

Aseita meillä on, mutta ne on kovia, enkä usko menevän kyllä mistään SoHu tarkastuksesta läpi (mutta niillä on toisia mäiskitty, eikä ole haavereita sattunut).

Mutta annan Oululle vielä ainakin omasta takaa yrityksen ja koitan koota koko porukkamme tämän viikon sunnuntain mättöihin. (max 5 henkee) ainakin 3 (minä mukaanlukien) on jo tulossa. (ja me saavumme Ouluun 14.00 aikoihin ja lähdemme 20.20. Joten jos tohon haarukkaan saatas kokonainen boffaus treeni niin hyvä)

Riskiryhmä tulee skirmaamaan, meillä on vähän panssaria (paitsi minulla, koska pidän siitä, niin otan kaiken mitä saan hommattua mukaan. Oli siitä haittaa tai hyötyä). Itse odotan SoHusta hauskanpitoa, tunnelmaa ja max 5 tappoa. Tiedä sitten mitä muu tiimi sieltä haluaa saada irti.
Lonely wolf far in the forest, looking for a pack to hunt with...
Mahti
Sotahuuto '12 -järjestäjä
Viestit: 1684
Liittynyt: Perjantai, 24.02.2006 13:40
Paikkakunta: Leppävirta

Viesti Kirjoittaja Mahti » Keskiviikko, 21.04.2010 19:49

Tänä viikonloppuna ei varmaan kannata tulla koska iso osa vakikävijöistä on Verierässä Nivalassa. Ensi sunnuntai olisi varmasti parempi.
Sotahuuto 2012 pääjärjestäjä

Hyökkäys on aggressiivista toimintaa.
Avatar
Rackham
Kreivi
Viestit: 424
Liittynyt: Maanantai, 30.04.2007 03:09
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Rackham » Keskiviikko, 21.04.2010 20:15

Suo Killer kirjoitti:Oulussa oli tunnelma hirveän kireä... Jotenkin... Voi riippua tietenkin siitä että oli uusia tyyppejä, joten en uskaltanut oikeastaan puhella kaikkea mitä halusinkaan.

Toki se oli minulle lähinnä huonoa, että petin tiimini, lupaamalla taistelua (raahasimme softaus kamojamme mukanamme, olimme juuri tulleet siis metsistä softaamasta) ja huomataan että on tyhjää, mutta tämä tosiaan on jo käyty läpi, joten ei siitä enempää.

Porukkamme kestää kyllä, samat tyypit softaa, pelaa warhammeria ja nykyään myös boffaa, joten kyllä luulisin että 99% meistä kaikki tulee sotahuutoon ja treeneihin, kun näin ilmoitamme.

Treenien siirto sunnuntailta pois tarkoittaa että me emme tule käymään paljoa koskaan, meillä on koulua ja tunnin junamatka, ei riitä aika eikä rahat kellään joka viikko käydä Oulussa. Myöskin emme ole koskaan pitäneet säännöllisistä jutuista, vaan pelit/softaukset ym järjestän minä aina kun alkaa näyttämään sen ajalta (ja saan porukkaa mukaan). (Erillaista saada 20km alueelta porukka kokoon, ilman busseja ym ym. Utajärvi on katsos helsingin kokoinen alue, mutta asukkaita on 3000.)

Aseita meillä on, mutta ne on kovia, enkä usko menevän kyllä mistään SoHu tarkastuksesta läpi (mutta niillä on toisia mäiskitty, eikä ole haavereita sattunut).

Mutta annan Oululle vielä ainakin omasta takaa yrityksen ja koitan koota koko porukkamme tämän viikon sunnuntain mättöihin. (max 5 henkee) ainakin 3 (minä mukaanlukien) on jo tulossa. (ja me saavumme Ouluun 14.00 aikoihin ja lähdemme 20.20. Joten jos tohon haarukkaan saatas kokonainen boffaus treeni niin hyvä)

Riskiryhmä tulee skirmaamaan, meillä on vähän panssaria (paitsi minulla, koska pidän siitä, niin otan kaiken mitä saan hommattua mukaan. Oli siitä haittaa tai hyötyä). Itse odotan SoHusta hauskanpitoa, tunnelmaa ja max 5 tappoa. Tiedä sitten mitä muu tiimi sieltä haluaa saada irti.
Suosittelisin myös toista viikonloppua kuin tätä, juurikin Verierän vuoksi. Sunnuntain myllytullitreenit, tai ainakin optio niihin säilyy toukokuussakin, ja Myllytulli on aikalailla Oulun keskustassa, joten juna-asemallekkaan ei ole kamalan pitkä matka (samanlaista kävelyreissua ei siis ole tiedossa kuin viimekerralla). Salivuoro on sunnuntaille, ja jos sunnuntai on paras aika teidänkin kannaltanne, niin sunnuntai se olkoon. Meillä on aseistuksessa toistaiseksi melkein pelkkiä kilpiä ja miekkoja, joten siltä kantilta Oulun treenit ovat hiukan vajavaiset.

Aseet mukaan ihan rohkeasti vain vaikka kovilta tuntuisivatkin, ken tietää jos vaikka irtoasi joltakin minua paremmalta bofferisepältä vinkkejä niiden valmistukseen. :D

Ei muuten muuta kuin tervetuloa, mutta yhdyn Mahtiin hänen kommentissaan.

edit: Oulusta löytyy myöskin sekä linjamätön että häröilevän toiminnan osaajia, jotka varmasti mielellään vastailevat asian tiimoilta esitettyihin kysymyksiin :D tai ainakin näin allekirjoittaneella.
Moskau, moskau.
Knightsuo
Kersantti
Viestit: 43
Liittynyt: Torstai, 09.07.2009 11:46

Viesti Kirjoittaja Knightsuo » Keskiviikko, 21.04.2010 21:36

Rackham kirjoitti:
Suo Killer kirjoitti:Oulussa oli tunnelma hirveän kireä... Jotenkin... Voi riippua tietenkin siitä että oli uusia tyyppejä, joten en uskaltanut oikeastaan puhella kaikkea mitä halusinkaan.

Toki se oli minulle lähinnä huonoa, että petin tiimini, lupaamalla taistelua (raahasimme softaus kamojamme mukanamme, olimme juuri tulleet siis metsistä softaamasta) ja huomataan että on tyhjää, mutta tämä tosiaan on jo käyty läpi, joten ei siitä enempää.

Porukkamme kestää kyllä, samat tyypit softaa, pelaa warhammeria ja nykyään myös boffaa, joten kyllä luulisin että 99% meistä kaikki tulee sotahuutoon ja treeneihin, kun näin ilmoitamme.

Treenien siirto sunnuntailta pois tarkoittaa että me emme tule käymään paljoa koskaan, meillä on koulua ja tunnin junamatka, ei riitä aika eikä rahat kellään joka viikko käydä Oulussa. Myöskin emme ole koskaan pitäneet säännöllisistä jutuista, vaan pelit/softaukset ym järjestän minä aina kun alkaa näyttämään sen ajalta (ja saan porukkaa mukaan). (Erillaista saada 20km alueelta porukka kokoon, ilman busseja ym ym. Utajärvi on katsos helsingin kokoinen alue, mutta asukkaita on 3000.)

Aseita meillä on, mutta ne on kovia, enkä usko menevän kyllä mistään SoHu tarkastuksesta läpi (mutta niillä on toisia mäiskitty, eikä ole haavereita sattunut).

Mutta annan Oululle vielä ainakin omasta takaa yrityksen ja koitan koota koko porukkamme tämän viikon sunnuntain mättöihin. (max 5 henkee) ainakin 3 (minä mukaanlukien) on jo tulossa. (ja me saavumme Ouluun 14.00 aikoihin ja lähdemme 20.20. Joten jos tohon haarukkaan saatas kokonainen boffaus treeni niin hyvä)

Riskiryhmä tulee skirmaamaan, meillä on vähän panssaria (paitsi minulla, koska pidän siitä, niin otan kaiken mitä saan hommattua mukaan. Oli siitä haittaa tai hyötyä). Itse odotan SoHusta hauskanpitoa, tunnelmaa ja max 5 tappoa. Tiedä sitten mitä muu tiimi sieltä haluaa saada irti.
Suosittelisin myös toista viikonloppua kuin tätä, juurikin Verierän vuoksi. Sunnuntain myllytullitreenit, tai ainakin optio niihin säilyy toukokuussakin, ja Myllytulli on aikalailla Oulun keskustassa, joten juna-asemallekkaan ei ole kamalan pitkä matka (samanlaista kävelyreissua ei siis ole tiedossa kuin viimekerralla). Salivuoro on sunnuntaille, ja jos sunnuntai on paras aika teidänkin kannaltanne, niin sunnuntai se olkoon. Meillä on aseistuksessa toistaiseksi melkein pelkkiä kilpiä ja miekkoja, joten siltä kantilta Oulun treenit ovat hiukan vajavaiset.

Aseet mukaan ihan rohkeasti vain vaikka kovilta tuntuisivatkin, ken tietää jos vaikka irtoasi joltakin minua paremmalta bofferisepältä vinkkejä niiden valmistukseen. :D

Ei muuten muuta kuin tervetuloa, mutta yhdyn Mahtiin hänen kommentissaan.

edit: Oulusta löytyy myöskin sekä linjamätön että häröilevän toiminnan osaajia, jotka varmasti mielellään vastailevat asian tiimoilta esitettyihin kysymyksiin :D tai ainakin näin allekirjoittaneella.
Ketäs kaikkea on siis jäämässä tältä viikolta pois? Tai noh, ketä kaikkia jää Ouluun ja olisivat valmiita tulemaan tuonne treeneihin? Koska tämä viikonloppu on jo katsottu sopivaksi ainakin 3:melle meistä.
Lonely wolf far in the forest, looking for a pack to hunt with...
Avatar
Rackham
Kreivi
Viestit: 424
Liittynyt: Maanantai, 30.04.2007 03:09
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Rackham » Keskiviikko, 21.04.2010 21:48

Neljä taistelijaa jäämässä pois. Näihin lukeutuvat minä, Bunkka-Pop, Mahti ja hänen ystävänsä. Aktiivisten ja todennäköisten Ouluun jäävien henkilöiden on noin kolme henkeä. Otan tarkasti selvää huomis-iltapäivään mennessä.
Moskau, moskau.
Avatar
Falcata
Kuningas
Viestit: 2839
Liittynyt: Sunnuntai, 31.12.2006 15:39
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Falcata » Keskiviikko, 21.04.2010 22:12

Heittäkääs joku modeista tää jonnekin paremmalle alueelle.

"Learn to obey before you command."

"Ei se ase vaan se käyttäjä."
Avatar
Azor
Ylläpito
Viestit: 1442
Liittynyt: Keskiviikko, 25.01.2006 03:44
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Azor » Torstai, 22.04.2010 11:11

Heittäkääs joku modeista tää jonnekin paremmalle alueelle.
Värväys, treenit, Sotahuuto 2010 -yleinen alue?

Heitin nopalla värväyksen. ;)
Avatar
Rackham
Kreivi
Viestit: 424
Liittynyt: Maanantai, 30.04.2007 03:09
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Rackham » Torstai, 22.04.2010 17:13

Ainoastaan yksi Oululainen on varmistunut sunnuntain treeneihin... joten aiotteko vielä tulla juuri tänä sunnuntaina vai siirrättekö myöhemmälle?
Moskau, moskau.
Knightsuo
Kersantti
Viestit: 43
Liittynyt: Torstai, 09.07.2009 11:46

Viesti Kirjoittaja Knightsuo » Torstai, 22.04.2010 18:00

Rackham kirjoitti:Ainoastaan yksi Oululainen on varmistunut sunnuntain treeneihin... joten aiotteko vielä tulla juuri tänä sunnuntaina vai siirrättekö myöhemmälle?
Um, voidaan tulla tämänviikonloppuna, jos saatte edes hieman isomman porukan kasaan. Koska olisimme varta vasten Ouluun tulossa, mutta jos ei pääse porukka, niin ei pääse.

Ei tällä, vaan seuraavan viikon sunnuntaina olemme koko riskiryhmä Oulussa 40k turnauksessa, ja sen loputtua meillä on 4 tuntia aikaa junan lähtemiseen, eli silloin voisimme tulla boffaamaan. Mites Oululaisille passaa?
Lonely wolf far in the forest, looking for a pack to hunt with...
Mahti
Sotahuuto '12 -järjestäjä
Viestit: 1684
Liittynyt: Perjantai, 24.02.2006 13:40
Paikkakunta: Leppävirta

Viesti Kirjoittaja Mahti » Torstai, 22.04.2010 18:26

Ite oon kanssa turnaamassa ja aattelin siitä sipasta treeneihin mikäli turnaus loppuu ajallaan.
Sotahuuto 2012 pääjärjestäjä

Hyökkäys on aggressiivista toimintaa.
Avatar
Rackham
Kreivi
Viestit: 424
Liittynyt: Maanantai, 30.04.2007 03:09
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Rackham » Torstai, 22.04.2010 18:28

Siis 2.5.? Ainakin itse olisin tuolloin paikalla, ja ainakaan Verierä ei silloin verota osallistujamäärää. Kysyin eilen ja tänään Ouluun jääviltä mahdollisilta mättäjiltä, ja ainoastaan yksi kertoi varmasti tulevansa. Moni jätti kokonaan vastaamatta, ja osa sanoi suoraan ettei ole tulossa.

Luulen että paremmat mätöt kehkeytyisivät tuona mainitsemanasi ajankohtana...
Moskau, moskau.
Knightsuo
Kersantti
Viestit: 43
Liittynyt: Torstai, 09.07.2009 11:46

Viesti Kirjoittaja Knightsuo » Torstai, 22.04.2010 20:48

Mahti kirjoitti:Ite oon kanssa turnaamassa ja aattelin siitä sipasta treeneihin mikäli turnaus loppuu ajallaan.
Kukas olet? Oletko sotavasara sivuilla (itse olen chaos legion siellä). Olin Torniossa (turnaus; ennen myrskyä) se Lost and the damned pelaaja, mutta näemme ainakin tuolla Tuhon aurissa.

Ja kyllä, silloin yritän saada mahdollisimman paljon boffaajia mukaan. Mahdollisesti koko riskiryhmä tulee, mutta 4 on ainakin varmaa, ja viides pitää vielä suostutella mukaan XD.
Lonely wolf far in the forest, looking for a pack to hunt with...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Värväys”