Hämeenlinnan alueelta olevat soturit

Kaikki rekrytointi tänne. Esim ryhmään haku, uuden ryhmän muodostaminen, ryhmien lisäjäsenten haku, jne.

Valvoja: Ylläpito

Avatar
Ketku
Sotahuuto '09 -järjestäjä
Viestit: 1097
Liittynyt: Sunnuntai, 26.02.2006 23:31
Paikkakunta: Hämeenlinna / Tampere

Hämeenlinnan alueelta olevat soturit

Viesti Kirjoittaja Ketku » Tiistai, 21.03.2006 18:50

Elikkäs tämä koskee kaikkia Hämeenlinnan alueella olevia taistelijoita, joilla ei omaa joukkoa ole ja silti haluaisivat lähteä isommassa porukassa koittelemaan taitojaan.

Meidän porukallamme on yleensä ollut noin kerran viikossa järjestettävät harjoitukset, joihinka voi tulla mukaan.

Jos jotain kiinnostaa lähteä katsomaan mahtuuko porukkaan mukaan, niin voi ottaa yhteyttä tässä Topicissa taikka sitten privaatilla viestillä joko minulle taikka Grislanille.

Taistelukokemus on aina hyödyksi, mutta kyllä tässä kevään aikana ehtii pelkästään kiinnostuneestakin tehdä soturin.
Älä selitä, siten et voita ainakaan.
Avatar
Grislan
Paroni
Viestit: 178
Liittynyt: Keskiviikko, 22.02.2006 17:29
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Grislan » Keskiviikko, 22.03.2006 15:51

Eikä itse asiassa aiempaa yhteydenottoakaan välttämättä tarvita-sen kun pamahtaa Hämeenlinnaan Poltinahon seurakuntatalon monitoimisaliin ma klo 18-20 väliseks ajaks. Siellä kyselkää Henkkaa (minä), joka olen luultavasti aina paikalla.

Tämä koskee muutenkin larppaajia/pohverimättäjiä Hämeenlinnan seudulla, treeneihin saa tulla vaikkei Sotahuutoon olisikaan lähdössä. Lisätietoja toiminnastamme tosiaan Ketkulta tai minulta.
Avatar
Ketku
Sotahuuto '09 -järjestäjä
Viestit: 1097
Liittynyt: Sunnuntai, 26.02.2006 23:31
Paikkakunta: Hämeenlinna / Tampere

Viesti Kirjoittaja Ketku » Maanantai, 24.07.2006 12:26

Huomio kaikki Hämeenlinnan seudulla olevat taistelijat, taikka tänne muuttavat. Näin kesän aikana on vielä mätkytystä, ainakin jossain määrin, maanantaisin klo 18-> Hämeenlinnan kaupunginpuistossa, elikkäs siinä samassa, missä se kesäteatteri on.
Älä selitä, siten et voita ainakaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Värväys”