Galenin veljeskunta (Pirkanmaa)

Kaikki rekrytointi tänne. Esim ryhmään haku, uuden ryhmän muodostaminen, ryhmien lisäjäsenten haku, jne.

Valvoja: Ylläpito

Vastaa Viestiin

Mikä päivä sopisi parhaiten treeni päiväksi?

Ihan sama
5
17%
Maanantai
0
Ei ääniä
Tiistai
7
23%
Keskiviikko
1
3%
Torstai
0
Ei ääniä
perjantai
5
17%
viikonloppu
12
40%

Ääniä yhteensä: 30
Epathus
Kersantti

Viesti Kirjoittaja Epathus » Perjantai, 03.11.2006 17:02

Ropetuksesta sinun ei mitään tarvitsekaan tietää. Ja kyllähän ensi vuodeksi ehtii. Riipuen tietenkin, siitä miten paljon aikaa/mammonaa on valmis uhraamaan.
N.Hirvelä
Sotahuuto '09 -järjestäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja N.Hirvelä » Perjantai, 03.11.2006 20:16

ipa kirjoitti:Hei! Kävin viimeviikolla Tracon 2:ssa, ja kävin siellä bofferipajalla jossa kerrottiin tästä SH 2007:sta, ja aloin kiinnostua tästä.
Roolipelaamisen saralla olen täysin keltanokka, ja bofferimiekkailua olen veljen kanssa vain pari erää ottanut tikareilla (siitä huolimatta innostuin heti bofferitaistelusta koska se oli kivaa :D ).
Nyt minulla on vain bofferitikari, ja panssaria ei ollenkaan.
Onko vielä mahdollista osallistua SH 07:aan?

ps. olen Tampereen "miehiä"
Juu terve vaan. :)
Kuten jo aiemminkin mainittiin, niin roolipelaamisesta ei tarvitse mitään tietää, sillä Sotahuuto on pikemminkin urheilu- ja taistelutapahtuma kuin mikään roolipeli taikka larppi.
Valitettavasti meillä ei ole sisätilaa treeneille, muuten olisit voinut hyvin tutustua lajiin Tampereen treeneissä, saattaa kuitenkin olla että saamme tilat jostain.
Ensivuoden Sotahuutoon pääsee mukaan, oikeastaan se lopullinen Tampere-Ylojärvi-Toijala-ryhmänporukka joka tulee sinne määräytyy vasta enskeväänä/kesällä, jos siihen on kiinnostusta tulla. :)
Sotahuudosta tosin on puhetta enemmän vasta enskeväällä, joten silloinkin voi ilmoittautua mukaan. Mitään rajoitteita Sotahuutoon pääsemiselle ei kai ole ikärajan lisäksi, joka on 15 vuotta (tosin tänä vuonna taisi olla muutama 14 vuotias paikalla erikoisluvalla).
Aikaa aseiden tekemiseen on vielä hyvin, kuten Traconissa sanottiinkin, niin sitä tikaria mallina käyttäen samalla tekniikalla voi tehdä normaaleja miekkoja. Panssaria ei tarvitse olla, mutta ehdotan itse kypärää (ja mieshenkilöille alapäänsuojia) Sotahuutoon, paljon turvallisempaa.

Jos lisää kysymyksiä on, taikka selitin jotain liian epäselvästi niin tietysti saa kysyä, ja itseäni kokeneemmat saakoon valaista jos itse en osaa/sanon jotain vahingossa väärin.
http://scafightingfinland.com/ - Tule mukaan lyömään haarniskassa kovaa, mutta turvallisesti!
http://scafightingfinland.com/forums/ Rottinkitaistelun uudet foorumit
ZamboNet
Rautasydän

Viesti Kirjoittaja ZamboNet » Perjantai, 03.11.2006 22:22

Jee. Yksi mahdollinen rekrytoitu :D Nähty työ ei mennytkään siis ihan hukkaan. Wuhuu :)
ipa
Sotalordi

Viesti Kirjoittaja ipa » Lauantai, 04.11.2006 12:29

Minä ainakin ymmärsin, ja kypäriin liittyvän kysymyksen laitoin osioon missä niistä puhutaan.
Suojauskustannuksissa pääsen vähemmällä kun en tarvitse alapääsuojuksia :wink:.

Eikö kukaan muu ole tullut Traconista? :shock:
- Iiris Louhelainen
Mannunvartija

Viesti Kirjoittaja Mannunvartija » Lauantai, 04.11.2006 13:43

Noh, heitetäänpä tännekin se, että tänne Orivedelle olen jonkinlaista porukkaa kasaamassa. Tarkoitus olisi vähän harjoittaa porukkaa, aloittelijoita kaikki tyynni. En usko, että Orivedeltä saataisiin edes ryhmää kasattua ja tarkoitus olisikin liittyä Tampereen mahtaviin. Kulkemisongelmia on senverran, että ainakaan jokatreeneihin ei täältä päästä, mutta keväästä ja alkukesästä voisimme tulla siinnepäin treeneihin.
Ketku

Viesti Kirjoittaja Ketku » Lauantai, 04.11.2006 15:35

Eipä toisaalta varmaan mene sekään raha hukkaan, jos naisena ostaa naisille tarkoitetun alasuojan.
Älä selitä, siten et voita ainakaan.
N.Hirvelä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja N.Hirvelä » Lauantai, 04.11.2006 18:58

ipa kirjoitti:
Eikö kukaan muu ole tullut Traconista? :shock:
No, suurin osa kiinnostuneista, jotka minulta tulivat kysymään lisää aiheesta oli jostain muualta kuin Tampereelta, joten meidän treeneihin tuskin eksyy vaan etsii omalta alueeltaan jotakin porukkaa.
Mannunvartija kirjoitti: Noh, heitetäänpä tännekin se, että tänne Orivedelle olen jonkinlaista porukkaa kasaamassa. Tarkoitus olisi vähän harjoittaa porukkaa, aloittelijoita kaikki tyynni. En usko, että Orivedeltä saataisiin edes ryhmää kasattua ja tarkoitus olisikin liittyä Tampereen mahtaviin. Kulkemisongelmia on senverran, että ainakaan jokatreeneihin ei täältä päästä, mutta keväästä ja alkukesästä voisimme tulla siinnepäin treeneihin.
Treeneihin saa tulla kuka tahansa, oli mistä ryhmästä hyvänsä, taikka ilman ryhmää (ottaen huomioon että meidänkin kokenein boffaaja treeneissä tuskin tulee Tampereen ryhmään).
Tällä hetkellä näyttäisi meidän ryhmään tulevan Tampereelta, Ylöjärveltä ja Toijalasta porukkaa, lisäksi on ollut puheena että voisimme yhdistäytyä Auerbachin (Riihimäen ryhmä) kanssa. Jos vielä Oriveden porukka olisi halukas liittoutumaan ensivuoden Sotahuutoon, niin kuullostaisi että saisimme kokoon suuren ja mahtavan porukan. :)
Paljonkos innokkaita siellä olisi?

Ja mainintana kaikille jotka ovat kiinnostuneet liittymään meidän ryhmään ja porukoille jotka ovat kiinnostuneet liittoutumaan:
Tällä hetkellä ryhmä asiaa hoitaa ainakin minä (Tampereelta) ja Puranen (Ylöjärveltä), jos haluaa ottaa yhteyttä.
Sähköposti- ja/tai meseosoitteeni voi poimia profiilistani, jos haluaa keskustella aiheesta (taikka muuten vaa) ja ircissä kuljen Nihvu nimellä.
http://scafightingfinland.com/ - Tule mukaan lyömään haarniskassa kovaa, mutta turvallisesti!
Mannunvartija

Viesti Kirjoittaja Mannunvartija » Lauantai, 04.11.2006 23:02

Noh, tällähetkellä potentiaalia itseni lisäksi on sen 3 boffaajaa. Saa nähä jaksaako heitäkään kiinnostaa SH:hon asti. Ja se, että saammeko lisää porukkaa mukaan, on myös auki

Hajoilkaa treenipaikkaanne, me saadaanki mättää ilmaiseksi paikallisella liikuntahallilla
Can-Do
Lippu-Jippu
Rakkaalla possulla on monta nimeä.
N.Hirvelä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja N.Hirvelä » Sunnuntai, 05.11.2006 13:01

Mannunvartija kirjoitti:Noh, tällähetkellä potentiaalia itseni lisäksi on sen 3 boffaajaa. Saa nähä jaksaako heitäkään kiinnostaa SH:hon asti. Ja se, että saammeko lisää porukkaa mukaan, on myös auki
Yksikin uusi mies/nainen riveihimme on aina tervetullut. :)
Ja treeneihin saa tulla vaikka ei Sotahuutoon haluaisikaan mukaan.
saloneju
Keisari

Viesti Kirjoittaja saloneju » Tiistai, 07.11.2006 19:13

Moromoro.

Salivuorosta. Lauantai olisi kyllä hyvä, omasta mielestäni puolen päivän aika aloitusajaksi olisi juuri passeli; tarpeeksi myöhään, että kauempaakin tulevat ehtivät, toisaalta ei niin aikaisin että lauantai-aamun odotettu yöuni rankan viikon jälkeen jäisi liian lyhyeksi, ja kun siten lopetusaikakin olisi järkevä, myös päivä säästyisi muihin menoihin. Viikonloppuna kun niitä kuitenkin on. Kahdelta aloittaminen veisi päivästä aika ison loven. Ne puoleenpäiväännukkujat, jotka perustelevat kahdeltatoista aloittamisen aikaisena, saavat mennä itseensä :?

Nämä perustelut tietenkin sillä olettamuksella, että yhteiskyyti Tampereelta saataisi organisoiduksi järkevästi.

Itse pääsisin noin joka toinen lauantai.
N.Hirvelä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja N.Hirvelä » Tiistai, 07.11.2006 20:43

saloneju kirjoitti:
Nämä perustelut tietenkin sillä olettamuksella, että yhteiskyyti Tampereelta saataisi organisoiduksi järkevästi.
Tätä todellakin toivoisin, bussi maksaa paljon ja bofferitavaroita on vähän vaikea viedä siinä.
Tuosta tuli mieleen, olisi hyvä jos saataisiin kyseisestä paikasta joku lukollinen kaappi/varastotila tai vastaavaa, ei tarttis niitä tavaroita aina roudaa edes takasin.
ZamboNet
Rautasydän

Viesti Kirjoittaja ZamboNet » Keskiviikko, 08.11.2006 00:03

Eiköhän tuo ainakin niinä viikonloppuina onnistu kun mie olen tulossa kun autolla olen liikenteessä. Tarttee vaan miettiä miten paljon tarvitsee bensoista karhuta... sehän taas ihan riippuu kuinka täyteen auto saadaan.

jos ihmiset haetaan sieltä täältä niin matkaa tulee noin 20km suuntaansa, eli 40km per kerta ja minu vanha roska syö kaupunkiajossa aikalailla 10l/100km, joten tästä saadaan 0,4*10l*1,3e/l = 5,2e. Eli jos 4 saadaan minun lisäksi autoon niin 1,5e lienee aika kohtuullinen hinta yhden kerran kustannukseksi, kun minulle kuitenkin jää sitten nuo muut romuauton käyttökustannukset kontolle :D Vai kuullostaako vallan ryöstöltä?
JonTzu
Sotahuuto '11 -järjestäjä

Viesti Kirjoittaja JonTzu » Keskiviikko, 08.11.2006 00:14

ZamboNet kirjoitti:jos ihmiset haetaan sieltä täältä niin matkaa tulee noin 20km suuntaansa, eli 40km per kerta ja minu vanha roska syö kaupunkiajossa aikalailla 10l/100km, joten tästä saadaan 0,4*10l*1,3e/l = 5,2e. Eli jos 4 saadaan minun lisäksi autoon niin 1,5e lienee aika kohtuullinen hinta yhden kerran kustannukseksi, kun minulle kuitenkin jää sitten nuo muut romuauton käyttökustannukset kontolle :D Vai kuullostaako vallan ryöstöltä?
Ei kuulosta ja jos treenit järjestyvät olen valmis ajelemaan paikalle vaikka kalliimmallakin summalla.
"Harjoittelemalla hyvä tulee."
N.Hirvelä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja N.Hirvelä » Keskiviikko, 08.11.2006 17:13

JonTzu kirjoitti:
ZamboNet kirjoitti:jos ihmiset haetaan sieltä täältä niin matkaa tulee noin 20km suuntaansa, eli 40km per kerta ja minu vanha roska syö kaupunkiajossa aikalailla 10l/100km, joten tästä saadaan 0,4*10l*1,3e/l = 5,2e. Eli jos 4 saadaan minun lisäksi autoon niin 1,5e lienee aika kohtuullinen hinta yhden kerran kustannukseksi, kun minulle kuitenkin jää sitten nuo muut romuauton käyttökustannukset kontolle :D Vai kuullostaako vallan ryöstöltä?
Ei kuulosta ja jos treenit järjestyvät olen valmis ajelemaan paikalle vaikka kalliimmallakin summalla.
Noni, ton takia se nostaa seuraavaks hintaa 200%. ;)

Juu, eli ei se hinta paha ole, verrattuna bussiin, kelpaisi mulle. Ja eiköhän sen auton aika helposti saa täyteen, jos minä ja veljeni tullaan, plus jos santeri vielä tulee... ehkä tarvittais jopa kaks autoa jos paljonkin porukkaa innostuu.

Mut, se on myöhempää spekulaatiota, jään siis odottamaan tietoa saadaanko tiloja vai ei.
ipa
Sotalordi

Viesti Kirjoittaja ipa » Keskiviikko, 08.11.2006 19:59

Saammeko (vai odotammeko) tiloja Tampereelta? Jos näin on niin pääsen suurella todennäköisyydellä omalla kyydillä (ei tarvitse maksaa kahdellasadalla prosentilla korotettua hintaa :wink: ).
- Iiris Louhelainen
JonTzu
Sotahuuto '11 -järjestäjä

Viesti Kirjoittaja JonTzu » Torstai, 09.11.2006 02:49

ipa kirjoitti:Saammeko (vai odotammeko) tiloja Tampereelta? Jos näin on niin pääsen suurella todennäköisyydellä omalla kyydillä (ei tarvitse maksaa kahdellasadalla prosentilla korotettua hintaa :wink: ).
Jos kukaan pystyy kyselemään opinahjoiltaan, seurakunniltaan tms. tiloja, hienoa. Tällä hetkellä tiloja ei ole vielä tiedossa.
"Harjoittelemalla hyvä tulee."
N.Hirvelä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja N.Hirvelä » Torstai, 09.11.2006 09:39

JonTzu kirjoitti:
ipa kirjoitti:Saammeko (vai odotammeko) tiloja Tampereelta? Jos näin on niin pääsen suurella todennäköisyydellä omalla kyydillä (ei tarvitse maksaa kahdellasadalla prosentilla korotettua hintaa :wink: ).
Jos kukaan pystyy kyselemään opinahjoiltaan, seurakunniltaan tms. tiloja, hienoa. Tällä hetkellä tiloja ei ole vielä tiedossa.
Juu, meidän koululta ei saa, paitsi siihen ylitörkeään hintaan, jota tuskin kukaan meistä haluaa maksaa.
Pyysin Santeria kysymään näähshallilta, sekun käy siellä useammin kuin minä (eikä itselläni ole aikaa käydä siellä).
En usko kuitenkaan että se Ylöjärvelle meno olisi mitenkään mahdotonta, ehkä se vähän karsii porukkaa pois talven ajaksi.
Ketku

Viesti Kirjoittaja Ketku » Torstai, 09.11.2006 14:22

Voisinpa melkeestä veikata, että omasta opiskelupaikastani(TAY) tuskin mitään tiloja löytyy, pl. Atalpa, mutta veikkaisin, että siihen meillä tuskin riittää rahat.

Mitenkäs, olisiko mahdollista tehdä yhdistys ja sitten kerätä nimellinen vuosimaksu ja nostaa kaupungilta tukea treenipaikkaa varten?
Älä selitä, siten et voita ainakaan.
Puranen
Kreivi

Viesti Kirjoittaja Puranen » Torstai, 09.11.2006 14:30

Käynyt kanssa mielessä että wirallisena yhdistyksenä nämä asiat voisivat kanssa olla helpompia. Kattellaan, tänään soitan ja kysyn noista Ylöjärven saleista että tänä iltana/huomenna kerron miten kävi.
Onko siellä paholainen, pappi vaiko kukaties…
Herrasmies, piillottaako pöytähopeat?
Vai kestitsetkö pojat kopeat. (Päätä, päätä) Tee päätös nopeaan!
N.Hirvelä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja N.Hirvelä » Torstai, 09.11.2006 16:18

Ketku kirjoitti:Voisinpa melkeestä veikata, että omasta opiskelupaikastani(TAY) tuskin mitään tiloja löytyy, pl. Atalpa, mutta veikkaisin, että siihen meillä tuskin riittää rahat.
Jos joillakuilla on intoa siihen, eihän yhdistyksen perustamiseen tarvita kuin kolme, joista yksi on täysikäinen. Itselleni kyllä yhdistys kelpaa, mutta miksikään rahastonhoitajaksi en ole itteäni tunkemassa (kun en tiedä noista asioista mitään).
Ne vuosikokoukset (vai mikkä lie nimeltään) pitää pitää, ei siinä kai muuta niin ihmeellistä ole.
Puranen
Kreivi

Viesti Kirjoittaja Puranen » Torstai, 09.11.2006 22:57

14.11 sanoi ottavansa puheenaiheeksi, pitänee siis odottaa...
ZamboNet
Rautasydän

Viesti Kirjoittaja ZamboNet » Keskiviikko, 15.11.2006 18:00

Selvisikö vielä mitään? 14. päivä oli käsittääkseni eilen :)
Puranen
Kreivi

Viesti Kirjoittaja Puranen » Torstai, 16.11.2006 12:18

No jos otetaan huomioon että byrokratia jyllää ja juttu otettiin puheeksi 14.11, niin kai viikon parin sisällä saa ehkä ja toivottavasti vastauksen.
Japsu
Soturi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Japsu » Torstai, 16.11.2006 13:01

Ohhoh, täällähän on alkanut tapahtua sillä aikaa kun en itse ole seurannut. Oma tilanteenihan on sellainen, että mikä tahansa muu päivä kuin tiistai tai torstai käyvät. Viikonloppuisin on aina välillä jotain, mutta enköhän silloinkin yleensä pääsisi. Jos treenit nyt toteutuvat Ylöjärvelle, niin olen kyllä valmis maksamaan kyydistä sen jonkun pari euroa kerralta.
"Löitsä mua miekalla mahaan?
- Jepjep."
N.Hirvelä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja N.Hirvelä » Torstai, 16.11.2006 15:49

Puranen kirjoitti:No jos otetaan huomioon että byrokratia jyllää ja juttu otettiin puheeksi 14.11, niin kai viikon parin sisällä saa ehkä ja toivottavasti vastauksen.
Mää oon kuullu tän jutun aiemminkin... :?

Tuleepa vaan mieleen, että kaikki näyttää olevan valmiina maksamaan kyydistä, mutta onko meillä enempää kuin ehkä yks auto jolla kyyditä?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Värväys”