Mites alkuerissä, tuleeko tuplista 0p ja voitosta 1p kuten aiemminkin, vai pitäisikö sorvata tuplista 1p ja voitosta 2p?
Valvoja: Ylläpito
Joo tosiaankin on mahdollisuus, että semeistä jatkoon päässeet alkueräkakkoset juotuisivat suoraan toiseen settiin roundrobinia, jossa nuo seedit määritetään, niin hyöty alkuerien voittajille on juurikin se, että välttää ensimmäisen "semi"kierroksen. Tarvitsee siis taistella vähemmän.tiarAnon kirjoitti:No joo, hyvältä kuulostaa. Ja sanosin, että kaikki vaan round robiniin, eihän se ainakaan semeistä tulijoitten mahiksia huononna?
Ainakaan tunti turpaan -systeemissä ei tullut niitä matseja joilla ei ole mitään väliä. Oikeastaan minulle on ihan sama miten finaalia matsaatte (en osallistu itse, tsemppausta muille! *) kunhan tapa on looginen eikä finaalissa ole mukana mitään ylimääräistä höttömatsaamista. Katsojien kannalta pitäisi välttää lämmittelymatseja - jokaisella matsilla tulisi olla merkitystä. Viime vuoden matsaus siitä kuka matsaa ketäkin vastaan oli turhuuden huipentumaa, ennemmin vaikka sitten arvonta tai mikä tahansa Stetson-Harrison -mallinnus alkulohkoista.Beatific kirjoitti:Kumma kyllä olen kallistumassa tuntiturpaan-finaalin puolelle! Se on kuitenkin formaattina nopea ja viihdyttävä, ja oikeastaan melko tasapuolinenkin kun taso on niinkin kova.
Jostain määrästä tuplia tulisi kyllä lähettää molemmat taistelijat jonon hännille, kehään jälkimmäiseksi tullut vihoviimeiseksi.