[Myydään] Sulkateippiä ja valmiiksi leikattuja sulkia

Ostaminen ja myyminen tapahtuu täällä.

Valvoja: Ylläpito

Lorach
Kreivi
Viestit: 338
Liittynyt: Perjantai, 25.04.2008 08:16
Paikkakunta: Helsinki

[Myydään] Sulkateippiä ja valmiiksi leikattuja sulkia

Viesti Kirjoittaja Lorach » Maanantai, 24.04.2017 14:50

Mulla olisi pari ylimääräistä kieppiä sulitusteippiä, kun tilasin paljousalennuksella ison satsin.
Sulitusteippihän on sellaista sulan ruodin levyista kaksipuolista teippiä minkä sipaiset sulkaan ja saat sillä sulan kiinni nuolen varteen. Sen lisäksi suosittelen vielä nyöritystä jotta ne ei tallottaessa irtoa ja näyttää coolimmalta.
Sulkateippi on parempi verrattuna pelkkään nyöritykseen, koska sulat lähtevät muuten vaeltelemaan pois paikoiltaan.
Sulkateippi on myös parempi liimaukseen verrattuna siinä vaiheessa, kun on aika purkaa rikkoutunut nuoli ja siirtää sulat uuteen varteen.



Sherwoodshop myy tätä tavaraa 18~ metriä / 14 euroa. (77~ cnt/metri)
https://www.sherwoodshop.fi/tuote/bohni ... 2696-1000/



Kuva

Mulla on 50 metrin rullia (kuvassa vasen), eli tämä kestää ainakin pari vuotta aktiivista nuoltentekoa. Oon valmis luopumaan 20 euroa per rulla. (40 cnt/metri)
Siinä säästää melkein puolet pitkällä tähtäimellä. Tää tosiaan on sitä tavaraa mikä on ennen sotahuutoa kriittisellä hetkellä loppu.


Kuva
Eikä siinä vielä kaikki. Lisäksi mulle lähetettiin väärin leikattuja sulkia, jotka ei mene yksiin mun kukkosulkien kanssa mitkä on leikattu erilaisiksi.
Mulla olisi tämmösiä mustia pyöreäksi leikattuja 5 tuumaa pitkiä sulkia. Näistä voi halutessaan kukkosulan kilikolilla maalata eriväriseksi.
Näiden kanssa olen niinkin hövelillä päällä että myyn 1 eurolla kolme sulkaa. Haluan lähinnä omani pois.
Näitä löytyy aika paljon, laita vain kyselyä vaikka tarvitsisit 30 nuoleen.

Sitten vaan ostohousut jalkaan ja meiliä osoitteeseen hurjasusi[a]gmail.com

Palaa sivulle “Tori”