Yhteistilaus nuolia vuotta 2017 varten

Ostaminen ja myyminen tapahtuu täällä.

Valvoja: Ylläpito

Vastaa Viestiin
Avatar
Epe
Kreivi
Viestit: 291
Liittynyt: Lauantai, 04.11.2006 11:49
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Yhteistilaus nuolia vuotta 2017 varten

Viesti Kirjoittaja Epe » Maanantai, 25.07.2016 13:05

Noniin Jousiampujat aikamme on koittanut!

Elikkäs kuten muutamien ihmisten kanssa puhuinkin niin järjestän nyt SoHun kattavassa mittakaavassa yhteistilauksen nuolia ja tarvikkeita Mytholonista

Miten homma toimii?
Ilmoitat tähän viestiketjuun mitä haluat verkkokaupasta tilata.
Kuittaan privaviestillä jokaisen saapuneen ilmoituksen, jossa kysyn tilaajan tiedot myöhempää jakelua varten.

Kun tavarat saapuvat meikäläiselle postitan ne eteenpäin, nämä postimaksut tulevat vastaanottajan maksettaviksi.
Tilauksen voi myös noutaa henkilökohtaisesti meikäläiseltä.

Tilausksen teen 14.11.2016.
Tätä ennen tilaamasi tuotteet tulee olla maksettuna ennakkoon ja 14.11.2016 jälkeen tilausta ei voi enään peruuttaa


Esimerkki tilauksesta,
Tilaan 30 kappaletta, "LARP Arrow 24 Inches"-nuolia
Tilaan 1 kappaleen, "IDV LARP Bow long"-jousen



TOINEN HUOMIO

Mikäli et itse ehdi, halua, osaa tai et omista tarvittavia työkaluja nuolten lyhentämiseen ja persoonalisointiin voin nuolesi sinulle tehdä SoHu laillisiksi erillistä korvausta vastaan.

Ps. Muutkin kuin jousiampujat saavat osallistua tilaukseen.

FAQ? Päivittyy kysymyksiä esitettäessä.


Kuitatut tilaajat:
Salone ju, 15kpl "IDV LARP ARROW LD"
Viimeksi muokannut Epe, Torstai, 11.08.2016 15:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The Chainigobbo / Kuva, Jari Kuskelin /
Jesua Sukaton kirjoitti:Omaa peli-iloani maksimoi se että epe on toisella puolella kenttää joten erittain jeespoks.
Avatar
olho
Sotalordi
Viestit: 1105
Liittynyt: Tiistai, 26.09.2006 20:43
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yhteistilaus nuolia vuotta 2017 varten

Viesti Kirjoittaja olho » Maanantai, 25.07.2016 14:08

Olen varovaisen kiinnostunut.

Postikuluthan Mytholonista eivät kovin isot ole (muistaakseni 15e), joten ne melkeinpä hukkuvat jo parin kymmenen nuolen tilaukseen, MUTTA... Nuolten kärki vaatii tunnetusti lisäpehmusteen yli 20 paunan jousella ammuttaessa ja varsi vaatii teippauksen. Myös nokkisuoja pitäisi väkertää.

Paljonko haluaisit euroja esim. pituudeltaan 50 mm ja halkaisijaltaan 60 mm vaahtomuovitangolla varustetusta IDV-nuolesta? Näiden saksiminen on hanurista ja itse en ole koskaan mitään lypsykoneenpuhdistuspötköjä tilaillut.

Toisaalta taas tänä vuonna menetin tasana nolla (0) IDV-nuolta, joten voi olla että näillä vetää vielä 2017:n.
Avatar
Epe
Kreivi
Viestit: 291
Liittynyt: Lauantai, 04.11.2006 11:49
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Yhteistilaus nuolia vuotta 2017 varten

Viesti Kirjoittaja Epe » Maanantai, 25.07.2016 15:07

olho kirjoitti:Paljonko haluaisit euroja esim. pituudeltaan 50 mm ja halkaisijaltaan 60 mm vaahtomuovitangolla varustetusta IDV-nuolesta? Näiden saksiminen on hanurista ja itse en ole koskaan mitään lypsykoneenpuhdistuspötköjä tilaillut.
Tyhjennystulppa Itse tutustuin nähin tämän vuoden SoHu:sa ja oletan että kyseessä ovat linkin takaa löytyvät pötköt. On olemassa kapeampi malli joka on vähän halvempi, mutta näitä nopeasti tässä tutkimatta sanoisin että tuo isompi on parempi.
The Chainigobbo / Kuva, Jari Kuskelin /
Jesua Sukaton kirjoitti:Omaa peli-iloani maksimoi se että epe on toisella puolella kenttää joten erittain jeespoks.
Avatar
olho
Sotalordi
Viestit: 1105
Liittynyt: Tiistai, 26.09.2006 20:43
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yhteistilaus nuolia vuotta 2017 varten

Viesti Kirjoittaja olho » Maanantai, 25.07.2016 15:36

3.3.5. Nuolet ja vasamat kirjoitti:Ammuksen kärjen tulee olla halkaisijaltaan vähintään 50 mm leveä
Mitä ihmettä?! Ja minä tein ~60mm leveät nuolet kuin joku peasant.
...vähintään 50 mm paksu vaahtomuovikerros...
No tuo kapeampi tyhjennstulppa on pituudeltaan vain 46 mm... Pro-tip ensi vuoden tarkastajille!

Mut joo, eli tuolla isommalla kait olisi mukavampi mennä. On se kivempi myös vastaanottavassa päässä.
Toimituskulut näyttäisivät olevan 15e noissakin. Tilaaminen onnistuu ilman henkilöasiakkaanakin, ei vaadi esim. y-tunnusta. Hintaa tuovat about euron lisää per nuoli.

Eli jos joku haluaa ampua IDV-noulia kunnollisella 25 paunan vastakaarijousella, niin tuo on helppo ratkais.
Avatar
MT
Kersantti
Viestit: 59
Liittynyt: Sunnuntai, 10.06.2012 13:34
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Yhteistilaus nuolia vuotta 2017 varten

Viesti Kirjoittaja MT » Maanantai, 25.07.2016 17:10

Olen ehdottamasti mukana! Olen tällä viikolla menossa larppaamaan saksaan, ja paikan päältä pitäis löytää Mytholonin ständi. Käyn katsomassa nuolet in person siellä, ja päätän mitkä otan ku tulen kotiin!
ULI - reilua porukkaa; paskaa seuraa.
Avatar
Epe
Kreivi
Viestit: 291
Liittynyt: Lauantai, 04.11.2006 11:49
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Yhteistilaus nuolia vuotta 2017 varten

Viesti Kirjoittaja Epe » Maanantai, 25.07.2016 19:15

MT kirjoitti:Olen ehdottamasti mukana! Olen tällä viikolla menossa larppaamaan saksaan, ja paikan päältä pitäis löytää Mytholonin ständi. Käyn katsomassa nuolet in person siellä, ja päätän mitkä otan ku tulen kotiin!
Jos voit niin tekisitkö pienen henkilökohtaisen referaatin tuotteista?
Helpottaa kanssatilaajia päätöksen kanssa
The Chainigobbo / Kuva, Jari Kuskelin /
Jesua Sukaton kirjoitti:Omaa peli-iloani maksimoi se että epe on toisella puolella kenttää joten erittain jeespoks.
Avatar
Epe
Kreivi
Viestit: 291
Liittynyt: Lauantai, 04.11.2006 11:49
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Yhteistilaus nuolia vuotta 2017 varten

Viesti Kirjoittaja Epe » Maanantai, 25.07.2016 19:22

olho kirjoitti:Mut joo, eli tuolla isommalla kait olisi mukavampi mennä. On se kivempi myös vastaanottavassa päässä.
Toimituskulut näyttäisivät olevan 15e noissakin. Tilaaminen onnistuu ilman henkilöasiakkaanakin, ei vaadi esim. y-tunnusta. Hintaa tuovat about euron lisää per nuoli.
Juu ja tuo oli tosiaan ensimmäinen liike joka osui kohdalle googlesta. noita näyttäisi olevan ihan ympäri suomea ja ennekaikkea suurissa kaupungeissa järjestänsä.
The Chainigobbo / Kuva, Jari Kuskelin /
Jesua Sukaton kirjoitti:Omaa peli-iloani maksimoi se että epe on toisella puolella kenttää joten erittain jeespoks.
Leldin
Kapteeni
Viestit: 135
Liittynyt: Tiistai, 31.01.2006 23:35
Paikkakunta: JKL

Re: Yhteistilaus nuolia vuotta 2017 varten

Viesti Kirjoittaja Leldin » Tiistai, 26.07.2016 09:34

Olho ja muut, noita tulppia saa suoraan agrimarketista tai onko se nykyään hankkija niminen liike... maksaa siellä about saman verran.. eli Jyväskylässä niitä saa Kirristä.. Me maahinkaisella tuunattiin juuri noin eli ostettiin IDV ja vaihettiin kärjet suoraan noihin ja avot, säästy aikaa :)
....
Avatar
olho
Sotalordi
Viestit: 1105
Liittynyt: Tiistai, 26.09.2006 20:43
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yhteistilaus nuolia vuotta 2017 varten

Viesti Kirjoittaja olho » Tiistai, 26.07.2016 09:47

Leldin kirjoitti:Olho ja muut, noita tulppia saa suoraan agrimarketista tai onko se nykyään hankkija niminen liike... maksaa siellä about saman verran.. eli Jyväskylässä niitä saa Kirristä.. Me maahinkaisella tuunattiin juuri noin eli ostettiin IDV ja vaihettiin kärjet suoraan noihin ja avot, säästy aikaa :)
Juu, Agrimarkettiinhan nuo linkitkin johti. Tosin hyvä että sanoit että on ihan hyllytavarana. Jotenkin mielsin tilaustuotteeksi. Ehkä just Kirriin/Palokkaan (sinne suuntaan) jaksaa noiden takia ajaa. Ehkä. Oi että ku ois ennen SoHua tajunnut selvittää...
Avatar
saloneju
Keisari
Viestit: 5706
Liittynyt: Keskiviikko, 19.04.2006 23:26
Paikkakunta: Tampere

Re: Yhteistilaus nuolia vuotta 2017 varten

Viesti Kirjoittaja saloneju » Maanantai, 01.08.2016 15:29

Mahdollisesti kiinnostaa! :) Huutelen myöhemmin jos tulee tarvetta.
"Kerron Veljesten legendaarisista uroteoista, kuinka vaari nuoruuden päivinään teki motin puita vartissa ja muori keitti niin maukasta puuroa, että puutkin heräsivät henkiin sitä maistelemaan.."
Avatar
MT
Kersantti
Viestit: 59
Liittynyt: Sunnuntai, 10.06.2012 13:34
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Yhteistilaus nuolia vuotta 2017 varten

Viesti Kirjoittaja MT » Keskiviikko, 10.08.2016 20:56

Epe kirjoitti: Jos voit niin tekisitkö pienen henkilökohtaisen referaatin tuotteista?
Helpottaa kanssatilaajia päätöksen kanssa
Joo, voin laittaa lähikuvia heti ku saan ne takas. Tällä hetkellä Tuusulassa varastossa. Olen käyttänyt saman mallisia 2 vuotta sitten Sohussa. Niissä on 2 ongelmaa: nokki katkee helposti. Verrattuna honkkarinuoliin, joissa on se neonvihreä nokki, nämä Mytholon-nokit ovat aivan paskoja. Kaikista Honkkarinuoleista olen vaan 2 kertaa löytänyt rikkinäisiä nokkeja (satoja nuolija olen kuitenkin käyttänyt). Mytholonin noulista melkein kaikki nokit menivät rikki niiden ekassa Sohussa.

Muovisulat ovat yhdessä kappaleessa. Honkkarin nuolissa ne ovat erikseen liimattu suoraan varteen kiinni. Mytholonin nuolissa se on pieni kuminen "tuubi" mihin sulat ovat kiinnitetty. Ja se tuubi lähtee helposti kävelee jos/kun liima pettää. Ei mikään iso ongelma, pari kerrosta teippiä sen tuubin alle ja yli hoitaa homman.

Mutta verrattuna siihen että istut monta kymmentä tuntia lattialla itkien ja yrität leikata epämääräisiä klönttejä solumuovia ja liimata luonnonsulkia päin vi*tua, tää on sen 8,50/kpl arvosta. :)
ULI - reilua porukkaa; paskaa seuraa.
Avatar
saloneju
Keisari
Viestit: 5706
Liittynyt: Keskiviikko, 19.04.2006 23:26
Paikkakunta: Tampere

Re: Yhteistilaus nuolia vuotta 2017 varten

Viesti Kirjoittaja saloneju » Torstai, 11.08.2016 14:40

Hop!

Tilaan 15kpl "IDV LARP ARROW LD" ([size=85]http://www.mytholon.com/en/wea ... -ld[/size]).

Eihän näitä tasapäisiä ole muita malleja kuin tämä? Kiitos kun hoidat EP!
"Kerron Veljesten legendaarisista uroteoista, kuinka vaari nuoruuden päivinään teki motin puita vartissa ja muori keitti niin maukasta puuroa, että puutkin heräsivät henkiin sitä maistelemaan.."
Avatar
Epe
Kreivi
Viestit: 291
Liittynyt: Lauantai, 04.11.2006 11:49
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Yhteistilaus nuolia vuotta 2017 varten

Viesti Kirjoittaja Epe » Torstai, 11.08.2016 15:31

en saa privana kuitattua joten lisään tonne ensimmäiseen viestiin tilausluettelon.
kyselen yhteystietoja lähempänä tilausta
The Chainigobbo / Kuva, Jari Kuskelin /
Jesua Sukaton kirjoitti:Omaa peli-iloani maksimoi se että epe on toisella puolella kenttää joten erittain jeespoks.
Avatar
olho
Sotalordi
Viestit: 1105
Liittynyt: Tiistai, 26.09.2006 20:43
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yhteistilaus nuolia vuotta 2017 varten

Viesti Kirjoittaja olho » Perjantai, 12.08.2016 16:00

MT kirjoitti:
Epe kirjoitti: Jos voit niin tekisitkö pienen henkilökohtaisen referaatin tuotteista?
Helpottaa kanssatilaajia päätöksen kanssa
Joo, voin laittaa lähikuvia heti ku saan ne takas. Tällä hetkellä Tuusulassa varastossa. Olen käyttänyt saman mallisia 2 vuotta sitten Sohussa. Niissä on 2 ongelmaa: nokki katkee helposti. Verrattuna honkkarinuoliin, joissa on se neonvihreä nokki, nämä Mytholon-nokit ovat aivan paskoja. Kaikista Honkkarinuoleista olen vaan 2 kertaa löytänyt rikkinäisiä nokkeja (satoja nuolija olen kuitenkin käyttänyt). Mytholonin noulista melkein kaikki nokit menivät rikki niiden ekassa Sohussa.

Muovisulat ovat yhdessä kappaleessa. Honkkarin nuolissa ne ovat erikseen liimattu suoraan varteen kiinni. Mytholonin nuolissa se on pieni kuminen "tuubi" mihin sulat ovat kiinnitetty. Ja se tuubi lähtee helposti kävelee jos/kun liima pettää. Ei mikään iso ongelma, pari kerrosta teippiä sen tuubin alle ja yli hoitaa homman.

Mutta verrattuna siihen että istut monta kymmentä tuntia lattialla itkien ja yrität leikata epämääräisiä klönttejä solumuovia ja liimata luonnonsulkia päin vi*tua, tää on sen 8,50/kpl arvosta. :)
Sulla menny nuolet sekaisin. Puhut selvästi IDV-nuolista etkä Mytholonin HK Larp Arroweista.

Mytholon siis myy molempia, mutta HK Larp Arrowit ovat heidän omia, kun taas IDV-nuolet ovat saksalaisen IDV-engineeringin tuotoksia.

Itse olen käyttänyt molempia ja useasta eri erästä, mutta pidän IDV-nuolista enemmän.
Pahistonttu
Kuningas
Viestit: 3422
Liittynyt: Maanantai, 20.03.2006 21:56
Paikkakunta: Porvoo

Re: Yhteistilaus nuolia vuotta 2017 varten

Viesti Kirjoittaja Pahistonttu » Lauantai, 13.08.2016 00:07

MT:n nuolet ovat IDV nuolia, eikä missään ole kai muuta väitettykään?
Hän, joka sitoutuu kunniaan on hävinnyt jo ennen taistelun alkua.
Avatar
olho
Sotalordi
Viestit: 1105
Liittynyt: Tiistai, 26.09.2006 20:43
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yhteistilaus nuolia vuotta 2017 varten

Viesti Kirjoittaja olho » Lauantai, 13.08.2016 03:50

Pahistonttu kirjoitti:MT:n nuolet ovat IDV nuolia, eikä missään ole kai muuta väitettykään?
Minä väitin.

Mytholon myy kaksia nuolia. Ne ovat nyt nimillä "IDV Larp Arrow" ja "Larp Arrow" (ent. HK Larp Arrow). Jos puhutaan Mytholonin nuolista, niin olettaisin puhuttavan heidän omista HK Larp Arroweista, eikä kalliimmasta jälleenmyydystä tuotteesta. Tosin viestissä mainittu hinta 8,5e/kpl viittaisi pallopäisiin IDV-nuoliin, jotka on SoHussa kielletty. Tasapäiset "hitaat" IDV-nuolet maksavat Mytholonin verkkokaupassa 8,9e/kpl.

En siis halua ruveta tarkoituksellisesti etsimään virheitä, mutta en halua että joku tilaa väärää kamaa väärinymmärryksen takia, kun viestissä puhutaan yhdestä tuotteesta, nimetään toinen ja annetaan hinta kolmannelle.
Avatar
Epe
Kreivi
Viestit: 291
Liittynyt: Lauantai, 04.11.2006 11:49
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Yhteistilaus nuolia vuotta 2017 varten

Viesti Kirjoittaja Epe » Perjantai, 21.10.2016 11:54

Muistutus huutelua, sillä eräpäivät lähestyy. Vielä ehdit osallistumaan tilaukseen!
The Chainigobbo / Kuva, Jari Kuskelin /
Jesua Sukaton kirjoitti:Omaa peli-iloani maksimoi se että epe on toisella puolella kenttää joten erittain jeespoks.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tori”