[Myydään]Ballista

Ostaminen ja myyminen tapahtuu täällä.

Valvoja: Ylläpito

JVL
Asemies
Viestit: 19
Liittynyt: Torstai, 15.03.2007 18:22

[Myydään]Ballista

Viesti Kirjoittaja JVL » Torstai, 31.01.2013 20:47

Otsikko kertoo oleellisen, eli myyntiin on pistetty oheisen kuvan mukainen pikkunäppärä laite joka painaa n.40 kg ja nakkaa 60-grammaista taulunuolta n.150 metriä(tai enemmänkin, riippuen vedosta ja tehoista). Ballista on itse rakentamani joitakin vuosia sitten eikä minulla ole sille enää aikoihin ollut mitään käyttöä ihan senkin takia että minulla on isompi työn alla, joten tämä pienempi on jäänyt valitettavasti pölyttymään nurkkiin. Annetaan siis hyvään kotiin jossa sille tulisi käyttöä, huoltoa ja teknisiä parannuksia. Boffokäyttöön varmasti sopiva kunhan oikeanlainen ammus on käytössä ja tehot säädetty. Osat ovat enimmäkseen mäntyä ja koivua, käytetty köysi on punottua valkoista nailonia(paras tarkoitukseen, löytyy K-raudasta). Tietyt kulutusosat ovat filmivaneria, ja helposti uusittavissa, joten kustannukset pysyvät alhaisina.

Laite on purettavissa nopeasti kolmeen osaan- jalustaan, kiskoon/vinssiin ja raamiin, joten se ei ole mikään kovin vaikea liikuteltavakaan, edes painonsa puolesta. Rakentamalla pyörällisen alustan liikkuvuus lisääntyy huomattavasti, tosin itse en ole tähän hommaan vaivautunut koska ei ole tarvinnut hirveämmin liikutella tätä laitetta.

Käyttö- ja huolto-ohjeet ynnä muu tekninen tuki ja neuvonta mahdollisille ostajille löytyy allekirjoittaneen toimesta. Alustavana hintapyyntönä heitän ilmoille 350€, joka on neuvoteltavissa ylös- ja alaspäin(oikeastaan aika paljonkin, koska jos en saa tätä myytyä kenellekkään, se menee moottorisahan ruoaksi...). :)

Eli jos kiinnostaa tai löytyy kysymyksiä niin pistäkää YV:tä tai laittakaa tähän ketjuun.

Huom- kysessä siis kuvassa oikealla oleva ballista, eli pienempi(Vaikka voin tosin myydä isommankin jos hinta on kohdallaan). :D Kuva on myös hieman vanha, ja nykyisellään laitos on petsattu samanväriseksi kuin isoveljensäkin joka on kuvassa vasemmalla.

Kuva

p.s- parempia kuvia laitan, kunhan seuraavan kerran menen takaisin ballistan säilytyspaikkaan joka on tällä hetkellä eri kaupungissa kuin itse olen.
jeeppinen
Nostoväki
Viestit: 2
Liittynyt: Maanantai, 05.08.2013 12:19

Re: [Myydään]Ballista

Viesti Kirjoittaja jeeppinen » Tiistai, 06.08.2013 20:48

tostahan vois ainoastaan ton 150-200e maksaa koska ei sinänsä niin hirveää käyttöä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tori”