Ostetaan taisteluheittokeihäs ja kirveitä ->Noxboon

Ostaminen ja myyminen tapahtuu täällä.

Valvoja: Ylläpito

Vastaa Viestiin
Avatar
Susikukko
Hauhocanus
Viestit: 3064
Liittynyt: Lauantai, 04.02.2006 15:17
Paikkakunta: Helsinki

Ostetaan taisteluheittokeihäs ja kirveitä ->Noxboon

Viesti Kirjoittaja Susikukko » Keskiviikko, 02.01.2013 17:29

Ostetaan taisteluheittokeihäs. En tiedä millainen, varmaan taistelu ominaisuuksien pitää olla paremmat kuin heitto? Jos se on tosi hyvä, niin minä tai jopa Ryhmä Rämä ry voi tilata lisääkin? Voi olla käytettykkin, jos on ehjä ja kestää ainakin viidet treenit.

Toimitus PK-seudun treeneihin ennen kuin lumi sulaa täällä etelässä.
Viimeksi muokannut Susikukko, Maanantai, 13.05.2013 23:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Koskahan sitä ehtis taas sohuun?
Avatar
Amileontti
Herttua
Viestit: 566
Liittynyt: Maanantai, 16.10.2006 01:36
Paikkakunta: Hki.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Amileontti » Maanantai, 07.01.2013 15:11

Etsit täyspehmustettuja hybridkeihäitä ja käsittääkseni ihan boffauskäyttöön? Ymmärsinkö oikein? Mallia mitä entalialaisetkin ovat toisinaan käyttäneet? Saattais onnistua tuollaisen väkertäminen/vanhan myynti vaikka Leppävaaran treeneissä, jos hinnasta sovitaan.

Mistä lähtien veteraaniboffaajat eivät itse tee omia aseitaan?
Avatar
Kommando
Herttua
Viestit: 831
Liittynyt: Perjantai, 06.02.2009 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kommando » Maanantai, 07.01.2013 16:08

Susikukosta lähtien. Aina välillä niitä ilmaantuu.
Rämäpää Rämäläinen 09-14, Etelän Imperiumin Insinööri -15, Akatemian Patterin Luutnantti -16, Valdyrin Skaldi -17-19, Etelän Imperiumin Patterin komentaja -22.

PK-seudun hullu tiedemies
Beatific kirjoitti:Tulipa rekrytoitua oikea kultakimpale Pirttimäen treenileirillä :-)
Avatar
ZamboNet
Rautasydän
Viestit: 3505
Liittynyt: Lauantai, 29.07.2006 14:37
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja ZamboNet » Maanantai, 07.01.2013 16:47

Amileontti kirjoitti:Mistä lähtien veteraaniboffaajat eivät itse tee omia aseitaan?
Onhan noita pitkän linjan boffaajia yllättävän paljonkin, jotka mielellään ostavat miekkansa muilta syystä tai toisesta. Itse tiedän ainakin muutaman ihmisen jotka ovat ostaneet liiga-miekkansa joltakulta toiselta.
Avatar
Amileontti
Herttua
Viestit: 566
Liittynyt: Maanantai, 16.10.2006 01:36
Paikkakunta: Hki.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Amileontti » Maanantai, 07.01.2013 16:59

ZamboNet kirjoitti:Itse tiedän ainakin muutaman ihmisen jotka ovat ostaneet liiga-miekkansa joltakulta toiselta.
Joop.. Mm. minulta..
Avatar
Jesua Sukaton
Herttua
Viestit: 898
Liittynyt: Perjantai, 24.03.2006 12:37
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jesua Sukaton » Maanantai, 07.01.2013 18:45

Amileontti kirjoitti:
ZamboNet kirjoitti:Itse tiedän ainakin muutaman ihmisen jotka ovat ostaneet liiga-miekkansa joltakulta toiselta.
Joop.. Mm. minulta..
Paljonkos on hintaa miekalla?
Jos Steel Panthers kiinnostaa eikä häviäminen pelotan niin laita viestiä.
t: ex Corona Muraliksen keihäsmies
Avatar
Susikukko
Hauhocanus
Viestit: 3064
Liittynyt: Lauantai, 04.02.2006 15:17
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Susikukko » Maanantai, 07.01.2013 19:32

Amileontti kirjoitti:Etsit täyspehmustettuja hybridkeihäitä ja käsittääkseni ihan boffauskäyttöön? Ymmärsinkö oikein? Mallia mitä entalialaisetkin ovat toisinaan käyttäneet? Saattais onnistua tuollaisen väkertäminen/vanhan myynti vaikka Leppävaaran treeneissä, jos hinnasta sovitaan.

Mistä lähtien veteraaniboffaajat eivät itse tee omia aseitaan?
Siitä lähtien kun tein omia tunnustettuja lapsia.

Ilmoittelen kun olen tulossa lepuskin tai vuosaaren treeneihin. Eli boffotaisteluheittokeihäs, mahdollisimman punainen tietysti... tai ruskee runko ja hopeat terä osat.
Koskahan sitä ehtis taas sohuun?
Avatar
Amileontti
Herttua
Viestit: 566
Liittynyt: Maanantai, 16.10.2006 01:36
Paikkakunta: Hki.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Amileontti » Maanantai, 07.01.2013 19:37

Kolmellakympillä voin 85 senttisen liigamiekan tehdä ens kisoiksi, perusherkuilla: ovaalikahva, kevyt teippaus, nätti erkkaus, etc. Yleinen tyytyväisyys- ja asetarkastustakuu.

Pitääks mun perustaa oma myyntiketju..?
Varmalla sydämellä
Avatar
saloneju
Keisari
Viestit: 5706
Liittynyt: Keskiviikko, 19.04.2006 23:26
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saloneju » Maanantai, 07.01.2013 22:40

Jatkan offtopiccia sen verran, että ainakin itse teetätän aseeni nyt ja kaikella todennäköisyydellä jatkossakin ihan rehellisesti muilla... :D Kysyy yllättävän paljon vaivaa pysyä perillä kaikista standardeista ja kuumimmista hi-tech-materiaalitrendeistä, ja jos ei pysy, ei saa parasta mahdollista vehjettä. Eli mieluummin maksan siitä, että joku joka oikeasti osaa tekee mun miekat. 8)
"Kerron Veljesten legendaarisista uroteoista, kuinka vaari nuoruuden päivinään teki motin puita vartissa ja muori keitti niin maukasta puuroa, että puutkin heräsivät henkiin sitä maistelemaan.."
Avatar
Skylark
Sotalordi
Viestit: 1146
Liittynyt: Perjantai, 10.03.2006 09:42
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Skylark » Maanantai, 07.01.2013 22:47

Aseiden teko on harvinaisen tylsää puuhaa sitten kun niitä on tehnyt jo kymmeniä eikä vieläkään osaa enkä pidä sitä myöskään minään kunnia-asiana että ihan ite pitää vääntää. Käytännössä vaan tulee tehtyä jotta saa mitä haluaa.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Avatar
Amileontti
Herttua
Viestit: 566
Liittynyt: Maanantai, 16.10.2006 01:36
Paikkakunta: Hki.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Amileontti » Maanantai, 07.01.2013 22:52

Haarautuuko boffaus tulevaisuudessa erikseen sotureiden ja aseseppien lohkoihin :?: Vai onko se jo ajautumassa siihen? Vai tulemmeko saamaan liukuhihnascifiteollisuusboffereita täysin vailla jeesusteippiä?
Avatar
saloneju
Keisari
Viestit: 5706
Liittynyt: Keskiviikko, 19.04.2006 23:26
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saloneju » Tiistai, 08.01.2013 10:25

Kyllä varmasti tulee yleistymään. Samahan on jo käynyt ajat sitten panssareiden kanssa (että ei tehdä itse vaan ostetaan muualta). Mietipä, jos battlemerchant tarjoaisi Sotahuudon tarkastukset läpäiseviä siistejä perus yhden käden miekkoja vaikka 25€ / kpl. Kuinka moni alkaisi käyttämään niitä itse tekemisen sijaan?
"Kerron Veljesten legendaarisista uroteoista, kuinka vaari nuoruuden päivinään teki motin puita vartissa ja muori keitti niin maukasta puuroa, että puutkin heräsivät henkiin sitä maistelemaan.."
Avatar
Susikukko
Hauhocanus
Viestit: 3064
Liittynyt: Lauantai, 04.02.2006 15:17
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Susikukko » Maanantai, 13.05.2013 23:19

Olen edelleen kiinnostunut taisteluheittokeihäästä sen voi tuoda vaikka noxboon. Käytettykkin kelpaa. Tehkää tarjous.

Kiinnostaisi myös kaksi suht identtistä yhden käden kirvestä. Tehkää tarjous tuokaa noxboon.
Koskahan sitä ehtis taas sohuun?
DiabolusIgnis
Sotalordi
Viestit: 1240
Liittynyt: Sunnuntai, 31.05.2009 19:39
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja DiabolusIgnis » Maanantai, 13.05.2013 23:32

Minulla on n. 2m pitkä keihäs, joka ei kyllä lennä suoraan. Mut jos sellainenkin on OK, niin mikäs siinä.
SH-16 EA-vastaava
SH-15 EA-vastaava
SH-17 EA-vastaavan vasen käsi
SH-18 EA-vastaava
Argaali kirjoitti:Mielellään jengiin jotka kestää huonoja tapoja autossa, eli crisulle ainakin olis kyyti.
"Water Boy"

"Hei läski, ootsä menos liikkuu?"
Avatar
Susikukko
Hauhocanus
Viestit: 3064
Liittynyt: Lauantai, 04.02.2006 15:17
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Susikukko » Tiistai, 14.05.2013 13:30

Josko sitä vois katsoo / testaa pari minuuttia ennen ostoa?
Koskahan sitä ehtis taas sohuun?
DiabolusIgnis
Sotalordi
Viestit: 1240
Liittynyt: Sunnuntai, 31.05.2009 19:39
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja DiabolusIgnis » Tiistai, 14.05.2013 14:19

En vain ole itse tulossa Noxboon. Mutta jos et Noxboon mennessä saa mitään ja kiinnostaa, niin enköhän mä tuota treeneihin saa tuotua.
SH-16 EA-vastaava
SH-15 EA-vastaava
SH-17 EA-vastaavan vasen käsi
SH-18 EA-vastaava
Argaali kirjoitti:Mielellään jengiin jotka kestää huonoja tapoja autossa, eli crisulle ainakin olis kyyti.
"Water Boy"

"Hei läski, ootsä menos liikkuu?"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tori”