(MYYTY) VOIPI POISTAA!

Ostaminen ja myyminen tapahtuu täällä.

Valvoja: Ylläpito

Vastaa Viestiin
Lauri,m
Nostoväki
Viestit: 8
Liittynyt: Sunnuntai, 18.12.2011 04:37
Paikkakunta: Tampere

(MYYTY) VOIPI POISTAA!

Viesti Kirjoittaja Lauri,m » Sunnuntai, 18.12.2011 04:54

Joo eli nyt on tuttu juttu varmaa monille, että rahan tarvetta ois.
Päätin myydä mun chainin mikä on 3-4vuotta lojunu kapin perukoilla.

Eli se on mua ihan melkee polviin asti (olen 180cm) ja muistaakseni siinä on vasemmassa eli kilpi kädes hihaakin (tai ehkä molemmmis). En nyt muista tarkka ja en jaksa käydä penkoo ku on yö mutta jos ihmiset on kiinnostunu ostaa niin käyn kyl mielelläni kuvaamassa ja laitan erittäin tarkat tiedot.

Ihan priima kunnos on muuten, mutta ainakin toinen (ehkä molemmat kyljet purin auki, kun piti joskus leventää ku aloin salil käymää :D
Lenkki koko on se perus 2/10 vissii.

jos joku on haluumas sit ostaa eikä ite osaa laittaa kylkee/kylkiä kiinni niin voin tehdä sen. Parempi se vaan ois jos ite laittais niin tuleepahan oikean kokonen. Mukana annan hyvän läjän renkaita.

Painon epäilen olevan 9-10kg Mut tosiaan jos kiinnostuneita niin punnitsen yms.

Lähtö hinta on 70e ja ennen uutta vuotta pitäs kaupat solmia. Mieluiten kasvotusten tampereella, mutta voin myös lähettää turvallisesti postiennakolla sikäli mikäli ostaja maksaa kulut.

Mut lähinnä nyt kysymys et onko tarvetta chainmailille? :D Quick answers please"

EDIT. Sinkittyä rautaa!
Viimeksi muokannut Lauri,m, Tiistai, 20.12.2011 21:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Minardil
Herttua
Viestit: 664
Liittynyt: Tiistai, 21.03.2006 13:22
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Minardil » Sunnuntai, 18.12.2011 12:49

Hep. Meitsiä kiinnostaa. Haittapuolena on se, että olen tällä hetkellä Thaimaassa ja tulen takaisin Tampereelle vasta 2.1. Etänäkin kuitenkin yhtä sun toista voi kikkailla.

Olisiko mahdollista saada kuvia
1) paidan lenkeistä hyvin läheltä jonkin tulitikkuaskin tai kolikon kanssa, niin mittasuhteet näkee
2) koko paidasta päälle puettuna
3) mahdollisten hihojen ja muun paidan liitoskohdasta?

Kuinka paljon lenkkiä mukana tulisi? Itsellä olisi pyrkimyksenä rakentaa ainakin kyynärpäämittaiset hihat, riittäisikö näihin?

Kiitän.
Harhamainparvi since 2019.
Your Tapio "Tapio" Tapio is free. See him running in the distance.
Lauri,m
Nostoväki
Viestit: 8
Liittynyt: Sunnuntai, 18.12.2011 04:37
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Lauri,m » Sunnuntai, 18.12.2011 14:02

Joo kuvailen tänään erilaisia otoksia siitä ja liitän myöhemmin tänään. En oo nähny sitä chainia n.vuoteen niin en ole sata varma noista mun yllämainituista kuvauksista, mutta kuvat kertoo yli tuhat sanaa!
Niin ja liitoksista en tiedä tuon taivaallista mutta eiköhän kuvista sitten nekin selviä..

Vähän lisätietoa: Paidan tilasin hihattomana ja se ylsi vain napaan asti, joten olen sitä jatkanu omilla taidoilla.

Mut joo yritän nyt tänään kuvailla kun sopiva sauma tulee.
Niitä odotellessa--->
Lauri,m
Nostoväki
Viestit: 8
Liittynyt: Sunnuntai, 18.12.2011 04:37
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Lauri,m » Sunnuntai, 18.12.2011 15:19

Nonnii. http://slekker.kuvat.fi/kuvat/Chainmail/ <---siel kuvia.

Joo ei ollu ihan sellanen ku muistelin.... eli PÄIVITYSTÄ

Vain toinen kylki auki, Hihaa on oikeassa kädessä vain yläosan verran ja se ulottuu melkein kyynärpäähän (tai siis se on melkein ku t-paidan hiha) :D.

Joo ja toi chaini näyttää kuvis vähän omituiselta tosiaa ku se kylki on auki niin se on pakolla aina jostain kohtaa kasassa..hyvä esim. kuva selästä!

Ja niin mulla on tollasia chaini-palasia esim. koiffin alkua ja sun muuta, mitä heitän messii. Kuvaan viel myöhemmin ku mulla on noita kiinni väännettyjä ja aukinaisia renkaita pieni määrä viel... :D

MUT NYT KAIKKI TARJOOMAA!!! TOSTA SAA NOPEALLA TYÖLLÄ HIENON HAUBERGI!! (vai oliks se sen pitkän chainin nimi?) :D Enivei TARJOUKSIA!
Älkää antako minardilin viedä halvalla :D eivaa 70e lähtö hinta 100e lähtee samantien jos joku sen huutaa! mut jos ei tuu huutoja niin onnekas saa sen tosiaa 70e! :D Ja ennen vuodenloppua saatva pois nurkista!
:)
Avatar
Minardil
Herttua
Viestit: 664
Liittynyt: Tiistai, 21.03.2006 13:22
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Minardil » Sunnuntai, 18.12.2011 15:38

En tiiä hämääkö vain mun silmä, mutta noi yksittäiset renkaat näyttää ohuemmalta kuin lähikuvassa paidasta. Koostuuko paita useammansorttisista lenkeistä, ovatko irtolenkit eri matskua vai varaanko ajan optikolle?

Ps. jos mää saan ton, niin juoksen hitaammin ensi vuonna! Possujahti helpottuu, ottakaa huomioon.
Harhamainparvi since 2019.
Your Tapio "Tapio" Tapio is free. See him running in the distance.
Lauri,m
Nostoväki
Viestit: 8
Liittynyt: Sunnuntai, 18.12.2011 04:37
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Lauri,m » Sunnuntai, 18.12.2011 16:45

joo otin kyl vahingos noi yksittäiset lenkit vaa kaapin perältä niin ne voi olla vähän eri kokosia.. mut siis paksuus on 2mm ja ympyrän halkasija 10mm panssarissa.

Kävin punnittee niin se anto 10kg. Mutta toi meidän henkilö vaaka voi heittää suuntaa tai toisee muutama sata grammaa..

PS. mukaan vielä 5kpl n.15cm-20cm jousta mistä voi venyttää ja leikellä lenkkejä!

Minardil, joko tehdää kaupat? :D
Avatar
Minardil
Herttua
Viestit: 664
Liittynyt: Tiistai, 21.03.2006 13:22
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Minardil » Sunnuntai, 18.12.2011 17:40

Kyllä mää ton otan, jos kukaan muu ei liity huutoon. Pitää vaan kehittää jokin viritelmä, että kiltti toimii myös ton alla. Onko muuten tällä hetkellä kuinka tiukka, eli mahtuuko alle helposti pehmustusta?
Harhamainparvi since 2019.
Your Tapio "Tapio" Tapio is free. See him running in the distance.
Lauri,m
Nostoväki
Viestit: 8
Liittynyt: Sunnuntai, 18.12.2011 04:37
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Lauri,m » Sunnuntai, 18.12.2011 21:37

Melko tiukka kyl on. Senpä takia just oon kyljen avannu.. Oon jo 2kertaa sitä suurentanu ja nyt jäi toi kolmas kerta vaiheesee ja samalla loppu mielenkiinto harrastukseen.

Oon kyl aina pitäny pitkähihasta siin alla, mutta olen kyllä aika laihakin.
Mut jos vähääkään osaat tota väsäillä niin ei parin rivin pidennys ole temppu eikä mikään :)

Näyttää siltä ettei kukaan muu oo kyl kiinnostunut. Käviskö 75e ja paita on sun?

Mietin, että jos oot siellä palmujen alla tammikuuhun asti niin voitas tehdä niin, että annan täällä (tampereella) paidan jollekin sun kaverille tms. ja sitten kun hän ilmoittaa, että sai paidan niin maksaisit rahat tilille?

Kuten viestien tiheydestä huomaat niin mulla on kova tarve rahalle :D

Eli jos nyt käy niin saat 75e:lla -rengaspanssarin ~10kg -5 jousta ~15cm ja läjän avattuja ja kiinnitettyjä lenkkejä. PLUS 1/4 koiffi =)

Miltäpä kuulostaa?

EDIT. Huomasin vasta nyt ton kysymyksen että riittääkö rakentaa kyynärpäihin astit hihat niin epäilen ettei ihan molempii käsiin riitä. Toiseen kevyesti ja toiseenkin jonkun matkaa. Mutta jos haluat voin heittää mukana koneen millä oon väsänny niitä jousia niin sit ei tartte ostaa ku vähän rautalankaa (2mm) rautalankaa. =)
Avatar
Minardil
Herttua
Viestit: 664
Liittynyt: Tiistai, 21.03.2006 13:22
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Minardil » Maanantai, 19.12.2011 12:36

73 €, niin sisäinen tinkijäni pysyy tyytyväisenä? :D En konetta varmaan tartte, tuli just myyntitarjous ylimääräisistä vietereistä.
Harhamainparvi since 2019.
Your Tapio "Tapio" Tapio is free. See him running in the distance.
Lauri,m
Nostoväki
Viestit: 8
Liittynyt: Sunnuntai, 18.12.2011 04:37
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Lauri,m » Maanantai, 19.12.2011 15:58

73e Hyväksytään :D laitan yv:nä henk.koht tietoja.
Lauri,m
Nostoväki
Viestit: 8
Liittynyt: Sunnuntai, 18.12.2011 04:37
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Lauri,m » Tiistai, 20.12.2011 21:44

MYYTY! VOI POISTAA TAI JOTAIN :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tori”