panssari asu (mieluiten nopeasti yhteyden otto)

Ostaminen ja myyminen tapahtuu täällä.

Valvoja: Ylläpito

Vastaa Viestiin
morpheus
Nostoväki
Viestit: 3
Liittynyt: Perjantai, 07.12.2007 20:01

panssari asu (mieluiten nopeasti yhteyden otto)

Viesti Kirjoittaja morpheus » Keskiviikko, 19.12.2007 17:32

tiedustelen mistä voisi teettää ^lohikäärmeen suomu koko vartalo panssari^ eli nimi sanoo jo paljon

yhteys tiedot ovat pelottava86@hotmail.com sieltä voi diedustella asiaa enemmän
Avatar
saloneju
Keisari
Viestit: 5706
Liittynyt: Keskiviikko, 19.04.2006 23:26
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saloneju » Maanantai, 24.12.2007 11:53

Tää on hyvä.
Avatar
Haltia
Kuningas
Viestit: 2733
Liittynyt: Maanantai, 28.05.2007 12:45
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Haltia » Maanantai, 24.12.2007 13:42

Joo. Repesin kans... :lol:
Selene! Nainen, liity meihin!
http://selenejousineidot.multiply.com/
Avatar
Minardil
Herttua
Viestit: 664
Liittynyt: Tiistai, 21.03.2006 13:22
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Minardil » Keskiviikko, 26.12.2007 00:59

Tuo mulle lohikäärmeennahka niin teen. Seppä itse ei lohikäärmeitä lähde jahtaamaan.

Mut jos ihan tavallisesta suomupanssarista on kyse niin suosittelen tekemään itse. Nyrkkisääntönä, jos haluaa panssaroida itsensä päästä varpaisiin joutuu maksamaan satoja euroja tai tekemään itse satojen eurojen arvoista työtä (erikoisemmat työkalut saattavat maksaa tässäkin).

Suomuhaarniska on kuitenkin sellainen jota voi tehdä hyvinkin pienellä työkalumäärällä, työn paljous on se mikä siinä maksaa samoin kuin rengaspanssarissa. Teräksisen suomuhaarniskan tekemiseen tarvitsee käytännössä poran, peltisakset, viilan ja pallopäävasaran. Useammat työkalut helpottavat ja nopeuttavat työtä mutta jos omaksi huvikseen vääntää niin aika ei ole yhtä kriittinen tekijä kuin elannon tienaamisessa.

Nahkainen suomuhaarniska olisi luultavasti vielä helpompi työstää ja koota, luultavasti myös kevyempikin. Nahka vaan on ikävän kallista, se vie siitä paljon viehätystä pois.

Hauberkin tapaisesta noin polviin ulottuvasta hihallisesta suomupanssarista allekirjo varmaankin velottaisi vähintään sen 500 €, ellen keksisi jotain nerokasta kikkaa suomujen massatuottamiseen (jolloin veloitan edelleen vähintään 500 € mutta teenkin kaksi tai kolme haarniskaa!). Ja tämä siis opiskelijahinta, kun vielä kevään verran leipä ei roiku käsien työn varassa.
Opiskelija on kuitenkin aina avoin ehdotuksille, ja kaikki tilaukset on pakko juoda.
Harhamainparvi since 2019.
Your Tapio "Tapio" Tapio is free. See him running in the distance.
Avatar
Pellonpekko
Herttua
Viestit: 686
Liittynyt: Keskiviikko, 02.01.2008 12:45

Viesti Kirjoittaja Pellonpekko » Perjantai, 11.01.2008 23:26

Noniin, ilmeisesti vähän liikaa tullu pelattua Runescapea. Hillitte vähän :D
Manikyyri
Kreivi
Viestit: 370
Liittynyt: Keskiviikko, 02.01.2008 23:34
Paikkakunta: Vantaa

Re: panssari asu (mieluiten nopeasti yhteyden otto)

Viesti Kirjoittaja Manikyyri » Lauantai, 19.01.2008 23:46

morpheus kirjoitti:lohikäärmeen suomu
En oikeen ymmärrä tota kysymystä. Kuullostaa aluks jotenkin vitsiltä. Tarkotatko siis lohikäärmeensuomun näköstä panssaria. (en siis osaa tehä panssareita)
hopea patongisti
Avatar
Morhgoz
Paroni
Viestit: 186
Liittynyt: Keskiviikko, 22.02.2006 10:40
Paikkakunta: Hiidensalmi

Viesti Kirjoittaja Morhgoz » Torstai, 28.02.2008 17:57

Minardil kirjoitti: Nahkainen suomuhaarniska olisi luultavasti vielä helpompi työstää ja koota, luultavasti myös kevyempikin. Nahka vaan on ikävän kallista, se vie siitä paljon viehätystä pois.

Hauberkin tapaisesta noin polviin ulottuvasta hihallisesta suomupanssarista allekirjo varmaankin velottaisi vähintään sen 500 €, ellen keksisi jotain nerokasta kikkaa suomujen massatuottamiseen (jolloin veloitan edelleen vähintään 500 € mutta teenkin kaksi tai kolme haarniskaa!). Ja tämä siis opiskelijahinta, kun vielä kevään verran leipä ei roiku käsien työn varassa.
Opiskelija on kuitenkin aina avoin ehdotuksille, ja kaikki tilaukset on pakko juoda.
Itse teen laminaatti -tekniikalla nahkapanssaria ja materiaalina käytän lehmän vuodan reunapaloja eli vatsanahkaa kainaloitten välissä. Neliöjalka maksaa muistaakseni 4.9-5.9 € ja neliöjalkoja hauberkin kokoiseen panssariin kuluu n. 4-6. Suomuja on noin 300-500 jotka punotaan narulla kiinni. Tekniikka suht simppeli ja normaalia nahka panssaria tukevampi, mutta joustavampi.

Kyseessä on siis mongoli -tyylinen panssari...
Tärkeintä ei ole voitto vaan mahdollisimman iso kasa verisiä kalloja...
...vaikka omia, jos ei muita...

O ksei angellein lakedaimonios hoti tede
keimatha tois remasi peithomenoi
Pahistonttu
Kuningas
Viestit: 3422
Liittynyt: Maanantai, 20.03.2006 21:56
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Pahistonttu » Lauantai, 22.03.2008 05:28

Ettekö te ihmiset seuraa panssarimailman uutisia!? Dragonskin (kaipa tuon voi kääntää lohikäärmeen suomuksi) on kuuminta hottia luotiliivimarkkinoilla, kyseinen seuraavan sukupolven materiaali pesee kevlarin mennen tullen. Toistaiseksi en kyllä osaa auttaa sen suhteen, että mistä sitä kaupallisesti saisi... Varsinkaan kokovartalomallina.
Hän, joka sitoutuu kunniaan on hävinnyt jo ennen taistelun alkua.
Avatar
Archibald
Marsalkka
Viestit: 2182
Liittynyt: Torstai, 30.03.2006 19:56
Paikkakunta: Stockholm

Viesti Kirjoittaja Archibald » Sunnuntai, 23.03.2008 19:18

Aivan. Lohikäärmesuomupanssaria ei suosita Sotahuutoon koska materiali on epäautenttista.

http://www.youtube.com/watch?v=KS0pSwdQfbY


-a
Pahistonttu
Kuningas
Viestit: 3422
Liittynyt: Maanantai, 20.03.2006 21:56
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Pahistonttu » Sunnuntai, 23.03.2008 22:07

Kyllä se silti minulle kelpaisi :D
Hän, joka sitoutuu kunniaan on hävinnyt jo ennen taistelun alkua.
Avatar
f4st
Ritari
Viestit: 60
Liittynyt: Maanantai, 28.01.2008 19:07
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja f4st » Tiistai, 25.03.2008 01:11

jos tollaisia panssereitä tulee sohuun niin mä haen mun anti dragon long-boffar-sword :D
Pahistonttu
Kuningas
Viestit: 3422
Liittynyt: Maanantai, 20.03.2006 21:56
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Pahistonttu » Tiistai, 25.03.2008 02:15

Sohussa kaikista panssreista laatuun katsomatta saa yhden pisteen, mutta tuosta ei yhtään koska materiaali on epäautenttista. Periaatteessa tuo siis häviää rengaspanssarille :D
Ihan yleiskäyttöön tuollaisen tahtoisin, eihän sitä koskaan tiedä, mitä kadulla tulee vastaan...
Hän, joka sitoutuu kunniaan on hävinnyt jo ennen taistelun alkua.
Avatar
Falcata
Kuningas
Viestit: 2839
Liittynyt: Sunnuntai, 31.12.2006 15:39
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Falcata » Tiistai, 25.03.2008 02:22

Eihän sitä koskaan tiedä kenen kanssa tulee riitaa nakkikioskin jonossa.

"Learn to obey before you command."

"Ei se ase vaan se käyttäjä."
Avatar
Archibald
Marsalkka
Viestit: 2182
Liittynyt: Torstai, 30.03.2006 19:56
Paikkakunta: Stockholm

Viesti Kirjoittaja Archibald » Lauantai, 29.03.2008 00:28

Noniin spämmi seis eikö tämä ole täysin turha aihe? Nopea yhteydenotto meni jo ja itse otsikon kirjoittaja ei ole ollut aktiivisena keskustelussa.


-a
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tori”