[NAHKAJUHANI] Nahkapanssareita tilaustyönä
Valvoja: Ylläpito
- saloneju
- Keisari
Nahkajuhanin käyttämistä soljista!
Sain nyt viimein lähetyksen uusista soljista, jotka ovat huomattavasti laadukkaampia kuin soljet, joita olen laittanut muutamiin aiempiin tilauksiin (sain vääriä solkia aikanaan kun tein yhden tilauksen). Hinta on minulle viisinkertainen, mutta kyllä kannattaa maksaa. Jos siis suojissa, joita olet tilannut minulta aiemmin, on hankalalta tuntuvia solkia, vaihdan ne jonkun tapahtuman yhteydessä parempiin mikäli vanhat rassaavat, luonnollisesti ilmaiseksi.
Tilasin samalla myös nykyistä solkikokoa tuplasti isompia ja tukevampia solkia, ja voin pyynnöstä laittaa pienestä lisämaksusta (2€ / kpl) niitä myös uusiin suojiin standardikokojen tilalle. Näillä saa hiukan ekstramukavuutta ja tukevuutta noihin remmityksiin.
Täten mulla on nyt myös ylimääräisenä noita vanhoja ja vähän hankalasti käytettäviä solkia. Soljet sinänsä on ok, mutta niitä ei ole tarkoitettu niin tukevalle nahkalle kuin mitä käytän omissa remmityksissäni. Jos siis kiinnostaa ostaa HALVALLA remmeihin käytettäviä solkia (soveltunee parhaiten käytettäväksi noin 1 - 2mm paksun nahkan kanssa), laita yv:tä.
Sain nyt viimein lähetyksen uusista soljista, jotka ovat huomattavasti laadukkaampia kuin soljet, joita olen laittanut muutamiin aiempiin tilauksiin (sain vääriä solkia aikanaan kun tein yhden tilauksen). Hinta on minulle viisinkertainen, mutta kyllä kannattaa maksaa. Jos siis suojissa, joita olet tilannut minulta aiemmin, on hankalalta tuntuvia solkia, vaihdan ne jonkun tapahtuman yhteydessä parempiin mikäli vanhat rassaavat, luonnollisesti ilmaiseksi.
Tilasin samalla myös nykyistä solkikokoa tuplasti isompia ja tukevampia solkia, ja voin pyynnöstä laittaa pienestä lisämaksusta (2€ / kpl) niitä myös uusiin suojiin standardikokojen tilalle. Näillä saa hiukan ekstramukavuutta ja tukevuutta noihin remmityksiin.
Täten mulla on nyt myös ylimääräisenä noita vanhoja ja vähän hankalasti käytettäviä solkia. Soljet sinänsä on ok, mutta niitä ei ole tarkoitettu niin tukevalle nahkalle kuin mitä käytän omissa remmityksissäni. Jos siis kiinnostaa ostaa HALVALLA remmeihin käytettäviä solkia (soveltunee parhaiten käytettäväksi noin 1 - 2mm paksun nahkan kanssa), laita yv:tä.
Viimeksi muokannut saloneju, Perjantai, 09.11.2012 15:58. Yhteensä muokattu 8 kertaa.
"Kerron Veljesten legendaarisista uroteoista, kuinka vaari nuoruuden päivinään teki motin puita vartissa ja muori keitti niin maukasta puuroa, että puutkin heräsivät henkiin sitä maistelemaan.."
- Archaos
- Sotilasmestari
- saloneju
- Keisari
Jees, jään innolla odottelemaan.
Ol(l)en tosin tekemässä tuota nimenomaista massatilausta leimakulujen kattamiseksi jo Maahinkaiselle, mutta laittakaa tosiaan tarjouspyyntö niin pystyn kyllä isoista määristä antamaan hyvän siivun alennusta.

"Kerron Veljesten legendaarisista uroteoista, kuinka vaari nuoruuden päivinään teki motin puita vartissa ja muori keitti niin maukasta puuroa, että puutkin heräsivät henkiin sitä maistelemaan.."
- saloneju
- Keisari
-
- Kreivi
- saloneju
- Keisari
- saloneju
- Keisari
Mikä on hienoin panssarinkappale - materiaalista, aikakaudesta tai mistä tahansa riippumatta - mitä ootte nähneet?
Ajattelin haastaa itseni tekemällä yhdestä mahdollisimman haastavasta panssarinkappaleestas nahkaversion kaikkine koristeluineen, mitä ne ikinä ovatkaan. Kannattaa laittaa oma lehmä ojaan sillä, että ajattelin todennäköisesti myös laittaa sen huutokaupattavaksi valmistamisen jälkeen, lähtöhintana normaali listahinta kyseiselle panssarityypille. (Mua himottaa liikaa päästä tekemään jotain törkeän koristeellista, keskivertotilaus kun on se funktionaalinen perussuoja...
)
Ajattelin haastaa itseni tekemällä yhdestä mahdollisimman haastavasta panssarinkappaleestas nahkaversion kaikkine koristeluineen, mitä ne ikinä ovatkaan. Kannattaa laittaa oma lehmä ojaan sillä, että ajattelin todennäköisesti myös laittaa sen huutokaupattavaksi valmistamisen jälkeen, lähtöhintana normaali listahinta kyseiselle panssarityypille. (Mua himottaa liikaa päästä tekemään jotain törkeän koristeellista, keskivertotilaus kun on se funktionaalinen perussuoja...

- viikinkisoturi
- Herttua
- Viesti:
- Bunkka-pop
- Kreivi
Kiitti, just ko olin saanu näppiksen putsattua..saloneju kirjoitti:Prototyyppi-breastplate:
Bunkka-bop, oliks toi hyvässä vai pahassa?

Susikukko kirjoitti:mitä vit¤%Insane kirjoitti: ...yhteishengestä kertonee jotain sekin että erinäiset Muertelaiset tunnustivat tehneensä armeijan voittoon tähtääviä toimia pisteteknisen optimoinnin yli.
- saloneju
- Keisari
Ite oon miettiny samaa, mutta ei ainakaan toistaiseksi mun kovetusvälineillä ja -tavalla. Totakin hommaa kiinnostais toki kokeilla.viikinkisoturi kirjoitti:
En toki ite oo tarvittemas, mutta olisi mielenkiintoista onnistuuko tuollaisen valmistaminen
- Bunkka-pop
- Kreivi
Modeoikeuksien väärinkäyttöä tommonen editointi, näyttää skitsofreeniseltä nytBunkka-pop kirjoitti: Bunkka-bop, oliks toi hyvässä vai pahassa?
Mut just sillä hyvällä, mukavia väristyksiä lähettävällä tavalla.
Susikukko kirjoitti:mitä vit¤%Insane kirjoitti: ...yhteishengestä kertonee jotain sekin että erinäiset Muertelaiset tunnustivat tehneensä armeijan voittoon tähtääviä toimia pisteteknisen optimoinnin yli.
- saloneju
- Keisari
Öh, sori
Mä olin näköjään editoinu väärää viestiä. Tarkoitus oli siis editoida toi pätkä mun omaan viestiin. Ihmettelinkin, minne se katos! Mutta kiitos!

- Falcata
- Kuningas
Challenge accepted.saloneju kirjoitti:Mikä on hienoin panssarinkappale - materiaalista, aikakaudesta tai mistä tahansa riippumatta - mitä ootte nähneet?

Kypärässä ainakin detaljeja riittää.
Kuva löytyy Armour Archiven rottinkitappeluosion Inspirational Pictures ketjusta.
"Learn to obey before you command."
"Ei se ase vaan se käyttäjä."
- Cadiac
- Herttua
- saloneju
- Keisari
Kyllähähän tollanen onnistuu helposti.Cadiac kirjoitti:http://www.hammeredwombat.com/
Tollasen kypärän kun teet nahasta toimivasti se on instant ostos..

Pistäkäähän lisää kuvia tulemaan vaan jos löytyy arkistoista, vielä ei ole löytynyt ainakaan mule sellaista hittiä, mutta hyvää inpistä kylläkin!
- saloneju
- Keisari
Tässä nyt sitten muutaman viikon myöhässä tämä kyynärpään suojaava bracerimalli.
Ei haittaa liikkuvuutta käytännössä ollenkaan, mutta suojaa boffo-optimoidusti suurimman osan kyynärpäästä.

-
- Kreivi
http://images.allmoviephoto.com/2007_Th ... on_001.jpg
Oli mielestäni ihan mageita haarniskoja molemmat...
Oli mielestäni ihan mageita haarniskoja molemmat...
Etelän Imperiumin organisaattori, jos on asiaa voi laittaa viestiä
Alas! How many noble and valiant knights we've lost.

- Cadiac
- Herttua
Ainakin itsellä tuo linkki on kuollut, olisiko kyseessä ollut tämä kuva? http://imgur.com/DGixD
Jaakko H.
-
- Kreivi
Juurikin tuo settiCadiac kirjoitti:Ainakin itsellä tuo linkki on kuollut, olisiko kyseessä ollut tämä kuva? http://imgur.com/DGixD

Etelän Imperiumin organisaattori, jos on asiaa voi laittaa viestiä

-
- Ritari
- Archaos
- Sotilasmestari
- JonTzu
- Sotahuuto '11 -järjestäjä
Varoitan nyt tuosta Hammered Wombatista verkkomaineen perusteella. Kaverilla on mahtavia kypäriä aikanaan tehtynä mutta älkää missään nimessä tilatko häneltä mitään. Hänellä on (omien kertomusten mukaan) mielenterveysongelmia ja liuta ihmisiä vei häntä oikeuteen vuosia sitten. Modus operandi on ilmeisesti lupailla mitä vain, ottaa rahat ja unohtaa koko juttu.
"Harjoittelemalla hyvä tulee."
-
- Ritari
Sivujen ulkoasu kertoo omaa kieltään. Ei tulisi mieleenkään ostaa hepulta mitään, vaikka kuinka hienoja kuvia olisikin sivulleen tökännyt.JonTzu kirjoitti:Varoitan nyt tuosta Hammered Wombatista verkkomaineen perusteella. Kaverilla on mahtavia kypäriä aikanaan tehtynä mutta älkää missään nimessä tilatko häneltä mitään. Hänellä on (omien kertomusten mukaan) mielenterveysongelmia ja liuta ihmisiä vei häntä oikeuteen vuosia sitten. Modus operandi on ilmeisesti lupailla mitä vain, ottaa rahat ja unohtaa koko juttu.
Jos Juhani tulet hulluksi ja ryyppäät mun rahat niin nahkurin orsilla tavataan

Ja tuossa toinen:
- saloneju
- Keisari
Demigauntletit full gauntlet -modauksella. Joko kovanahkaisena, tai pehmeänahkaisena, ryhmän väreihin maalattuna ja nahkanyörityksellä (kuvassa siis pehmeänahkainen versio). Kiilaa ehkä kärkeen mun henk.koht suosikeista heti kyynärbracerin jälkeen. 

- saloneju
- Keisari
Kiinnostaisi taas uusi aluevaltaus nahkasuojaosastolla - nimittäin vanhojen nahkasuojien tuunaaminen / restaurointi. Eli siis jos omistat vanhat suojat jotka ovat käyneet käyttökelvottimiksi, ovat läpeensä huonossa kunnossa tai et muuten vain käytä niitä enää, tuo ne mulle arvioitavaksi esim. boffoliigaan niin ostan ne pois (jos päästään hinnasta sopuun). Vaihtoehtoisesti voit myös pyytää niistä tarjousta millä hinnalla saataisiin ne taas käyttökuntoon ja/tai hyvännäköisiksi. 
Ps. Kallelta aika tiukka torso siinä!

Ps. Kallelta aika tiukka torso siinä!