Harold kirjoitti:Herran paratkoon! Siis milläs mitoilla ja renkailla olet noita paitoja ehtinyt kymmenen väsäämään?

Itsellehän ei ole tullut tehtyä kuin reilu puolet tuosta (mikäli oikein muistan), kaikki eri renkailla... Tihein on euroa, 2mm/8mm yhdistelmällä ja harvin japskimalli 3mm/18mm yhdistelmällä.
Oon aloittanut varhain. Tein ensimmäisen vuonna 1998

Itse asiassa juuri myynnissä olevan, joka tosin on vaihtanut muotoaan muutaman kerran matkan varrella, ja nyt tein täysremontin ennen myymistä.
Itse olen käyttänyt oikeastaan tämän ensimmäisen paidan tekemisen jälkeen vakiokokona 8/1,6mm lenkkejä, joista olen tehnyt kaiken lähes poikkeuksetta.
Kaikenlaista on toki tullut kokeiltua, tiheimpänä yritys tehdä 6/1,6mm-paita, mutta projekti jäi aikanaan suhteellisen alkutekijöihinsä johtuen ihan kärsivällisyyden loppumisesta
Harvoin (e4in1) kudos, mitä olen paitaan käyttänyt, taitaa itse asiassa olla juurikin tuo 10/2mm, mikä noihin kasimillisiin nähden tuntuu itse asiassa aika jumbolta. Sitä harvempi on tosin ollut yksi japanilainen 4in1-mallinen, joka oli pelkkää 8/1,6mm-lenkkiä (eli japanilaisena kudoksena aika harvaa). Loppujen lopuksi 10/2-lenkkikoko on paitamateriaalina tosi miellyttävä, mutta olen jämähtänyt noihin kasiykskutosiin.