Julkisilla SoHuun

Valvoja: Ylläpito

Avatar
Joni
Kreivi
Viestit: 252
Liittynyt: Keskiviikko, 10.12.2008 01:12

Julkisilla SoHuun

Viesti Kirjoittaja Joni » Tiistai, 05.07.2011 20:34

Onko olemassa kartaa SoHun alueista, jossa olisi ohjeet autolla tai julkisilla tuleville? Itse en ole tälläistä löytänyt, vaikka olenkin sitä etsinyt.

Itse olen siis näillä näkymin tulossa 1300 tai 1332 bussilla 9-tien varteen, Penttilänraitin risteykseen, josta suunnitelmana kävellä loppu matka. Kyytikin käy, mukanakaan kun ei varmaan ole paljoa tavaraa.

Kuinka pitkälle on kyltitykset?

Varusmies tulee ajoissa... ja voi olla nakkikone tuossa alussa :D
Joni kirjoitti:Spitaaliset ovat älyttömiä, kovia Sotureita.
Par kirjoitti:Ihan naaman perusteella sanoisin sinuksi!
Avatar
Joni
Kreivi
Viestit: 252
Liittynyt: Keskiviikko, 10.12.2008 01:12

Re: Julkisilla SoHuun

Viesti Kirjoittaja Joni » Tiistai, 05.07.2011 20:39

Joni kirjoitti:Onko olemassa kartaa SoHun alueista, jossa olisi ohjeet autolla tai julkisilla tuleville? Itse en ole tälläistä löytänyt, vaikka olenkin sitä etsinyt.

Itse olen siis näillä näkymin tulossa 1300 tai 1332 bussilla 9-tien varteen, Penttilänraitin risteykseen, josta suunnitelmana kävellä loppu matka. Kyytikin käy, mukanakaan kun ei varmaan ole paljoa tavaraa.

Kuinka pitkälle on kyltitykset?

Varusmies tulee ajoissa... ja voi olla nakkikone tuossa alussa :D
EDIT: Onhan tuo pysäkki se lähin, kun tulee Jyväskylästä bussilla?
Joni kirjoitti:Spitaaliset ovat älyttömiä, kovia Sotureita.
Par kirjoitti:Ihan naaman perusteella sanoisin sinuksi!
Lorach
Kreivi
Viestit: 338
Liittynyt: Perjantai, 25.04.2008 08:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Lorach » Tiistai, 05.07.2011 22:44

Voidaan myydä sulle maksettu bussipaikka mikäli tahdot. PK ulfnarilla pari ylimääräistä.
Vai etkö ehdi sohubussiin?'

edit: Niin tosiaan jos intistä tuut, niin hanki ihmeessä harkkavapaata että pääset lähteen aikasemmin. Kerro yksikköupseerille että on tällänen taistelutapahtuma, mihin voit soveltaa strategista ajattelua.
Avatar
Kantti
Sotahuuto '11 -järjestäjä
Viestit: 1647
Liittynyt: Tiistai, 21.02.2006 10:41
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Kantti » Tiistai, 05.07.2011 22:49

Emme valitettavasti tunne alueen pikavuoropysäkkejä. Tarvitsemme tarkempia speksejä matkastasi (mikä bussi, mistä jne). Pikavuoroille oletan lähimmän pysäkin olevan Muurame (9-tie), mutta en ole valitettavasti varma.

Ole tuolloin yhteydessä järjestäjiin, liikumme kyllä alueella jossain noina aikoina, joten kyytikin on ehkä mahdollinen, mutta sitä ei voida luvata.
"The Almighty says this must be a fashionable fight. It's drawn the finest people."
Avatar
atoivola
Paroni
Viestit: 163
Liittynyt: Maanantai, 10.07.2006 21:46
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja atoivola » Tiistai, 05.07.2011 23:06

Jyväskylästä kulkee bussi nro 14, jonka lähin pysäkki lienee Rannankyläntie 2. Siitä on vielä noin 5 km kävelemistä, mutta ehkä joku ystävällinen osallistuja ottaa yksinäisen matkamiehen kyytiin... Suuntaa pysäkiltä Rannankyläntielle, tilan osoite on 502.
Avatar
olho
Sotalordi
Viestit: 1105
Liittynyt: Tiistai, 26.09.2006 20:43
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja olho » Tiistai, 05.07.2011 23:27

Jyväskylä on ~15km päässä ja sieltä on ilmeisesti about jokainen tulossa omilla autoilla. Ei ainakaan kimppakyydit ole liiemmin saaneet tuulta purjeisiin. Eli aivan varmasti kyyti löytyy jos sieltä pitää johonkin järkevään aikaa SoHuun päästä.
Avatar
Joni
Kreivi
Viestit: 252
Liittynyt: Keskiviikko, 10.12.2008 01:12

Viesti Kirjoittaja Joni » Keskiviikko, 06.07.2011 18:48

HarVaa löytyy, ja juurikin tuo Muurame (9-tie) on pysäkkini. Jos joku siellä näkee kaljun pioneerin kävelemässä kasa tavaroita mukana, voi sieltä ottaa kyytiin. Mihin suuntaan tältä pysäkiltä kannattaa hakeutua?

Kuka järjestistä luultavammin on auton ratissa yhden-kahden aikaan?
Joni kirjoitti:Spitaaliset ovat älyttömiä, kovia Sotureita.
Par kirjoitti:Ihan naaman perusteella sanoisin sinuksi!
Avatar
Joni
Kreivi
Viestit: 252
Liittynyt: Keskiviikko, 10.12.2008 01:12

Viesti Kirjoittaja Joni » Torstai, 07.07.2011 23:16

Kartta-kävely
Kartta-auto

Tuossa siis kartta, jonka olen yhdistänyt lukemalla Käsiohjelmaa, ja Matkahuollon pysäkkikarttoja. Nauttikaa, ja joku järjestäjistä voisi vielä varmistaa että karttani ovat oikeassa :D Itse ainakin aion luottaa niihin.
Joni kirjoitti:Spitaaliset ovat älyttömiä, kovia Sotureita.
Par kirjoitti:Ihan naaman perusteella sanoisin sinuksi!
Avatar
atoivola
Paroni
Viestit: 163
Liittynyt: Maanantai, 10.07.2006 21:46
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja atoivola » Torstai, 07.07.2011 23:37

Suosittelen mieluummin niin autoille kuin kävelijöillekin reittiä vanhan nelostien kautta. Rannankyläntie erkanee siitä noin Valkolan kohdalla (länteen). Risteyksestä on noin 5 km tapahtumapaikalle. JKL:n keskustasta Muurameen kulkee bussi nro 14, pysäkki on Rannankyläntie 2. Muuramesta bussiin voi hypätä Kulmapolun pysäkiltä, pitäisi olla Penttilänraitin lähistöllä. Esim. 13.41 pitäisi kulkea vuoro, ja noin tunnin välein.

Liikun autolla järjestäjien tarpeen mukaan mainitsemaani reittiä (Rannankyläntie, Vanha nelostie) Jyväskylään ja takaisin. Epätoivoisissa tilanteissa voi yrittää kysyä kyytimahdollisuuksia (044-5142940). Reitin varrelta poimin toki mahdollisuuksien mukaan kyytiin.

Edit: siis Jyväskylän paikallisliikenteen bussi nro 14, reittiopas
http://jyvaskyla.matkahuolto.info/fi/
Reitiksi vaikka sieltä Penttilänraitilta pysäkille Rannankyläntie 2, jos sieltä päin olet tulossa.
Avatar
Misumasu
Marsalkka
Viestit: 2292
Liittynyt: Sunnuntai, 30.04.2006 20:55
Paikkakunta: Jyväskylän mlk

Viesti Kirjoittaja Misumasu » Perjantai, 08.07.2011 10:49

Kyyti-ilmoitus!

Tulen perjantaina illalla käymään 22.00-23.00 jälkeen JYVÄSKYLÄSTÄ - SOTAHUUTOON. Olen autolla liikenteessä, joten mikäli olette kyydin tarpeessa, soittakaa mulle tänään ennen klo 17 (olen teatterilla 17-> enkä vastaa puhelimeen ennen esityksen päättymistä) numeroon; nollaneljänolla-7544627 / Joonas
Sieluni Jumalalle, miekkani Maahinkaiselle.
Synnit meneekin sitten Ruton piikkiin.
Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”