Selviytynyt (post-Fanfic)

Hauhon Härkälinnalla 12.-14.8.2011 (http://nivaro.fi/fantasybattle)
Avatar
Solitaire
Kersantti
Viestit: 58
Liittynyt: Tiistai, 02.05.2006 19:43
Paikkakunta: Jyväskylä, metsä.

Selviytynyt (post-Fanfic)

Viesti Kirjoittaja Solitaire » Tiistai, 16.08.2011 03:39

Covenantin joukot perääntyivät laivoihinsa aloittaakseen pitkän matkansa takaisin pelastettuun kotimaahansa. Minä en enää ole tervetullut heidän laivoilleen. Magian sulkeminen maailmasta poisti kaikki ympärilleni rakentamat illuusiot. Jos selviän täältä hengissä ja haluan jatkaa kansojen keskuudessa vaeltamista, joudun turvautumaan karkeampiin naamioitumiskeinoihin. Hymähdän ajatukselle. Olen jo tottunut käyttämään huppuviittaa kaiken aikaa ja kaikkialla.
Sinetin sulkeuduttua ja magian olentojen hävittyä minulla ei enää ole paikkaa tässä ihmisten hallitsemassa maailmassa. Kieroituneiden veljieni kutsuhuudot ovat nyt ikuisesti vaienneet, mutta se on laiha lohtu kaikesta menetetystä.
Miksi minä elän vielä..?

Kuullessani taas villien äänet puristan tiukalle käärityn iskujoukon lipun tiukemmin rintaani vasten. Raunioiden keskeltä sen esiin kaivoin, enkä anna minkään Sinetin sulkemisesta selvinneen sitä minulta viedä. Nyt tärkeintä on palata takaisin kotimaahan ja selvittää onko kukaan muu selviytynyt hengissä viimeisestä mullistuksesta.

Muistelen lähistöllä olevan luolia, joihin voin jäädä hetkeksi lepäämään. Myöhemmin jatkan matkaa, joko luolastoa pitkin tai metsässä yön turvin. Tarkastellen miekkani naarmuista terää ja kuiskaan hiljaa:
"Minä voin vielä selvitä tästä"
Vilkaisen pikaisesti ympärilleni varmistaakseni olevani yksin ja pinkaisen juoksuun kohti luolia. Tämä sota on nyt ohi.
Häivyn Norretiasta ja katoan metsän pimeille poluille.
Why does anyone do anything?
-because I'm bored.

Palaa sivulle “Fantasy Battle III - Viimeinen Sinetti”