Vapaa (FANfic)

Hauhon Härkälinnalla 12.-14.8.2011 (http://nivaro.fi/fantasybattle)
Avatar
Jesua Sukaton
Herttua
Viestit: 898
Liittynyt: Perjantai, 24.03.2006 12:37
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Vapaa (FANfic)

Viesti Kirjoittaja Jesua Sukaton » Torstai, 11.08.2011 12:40

"Summoners of efreeti remember only the power of command, never the sting of regret."

Shaytán johdolla olimme alistuneet demonisille voimille ja edenneet nopeana etujoukkona tuhoten ja tappaen kaiken vastaan tulevan. Verenhimoiset eläinhahmomme aiheuttivat sanoinkuvaamatonta pelkoa vastustajissa lisäten vain nälkäämme. Nälkää, joka kaikesta tappamisesta huolimatta ei lakannut. Taistelu taistelulta meistä tuli vain enemmän eläimiä. Eläinhahmosta poistumisesta tuli kerta kerralla vaikeampaa ja joistain meistä tuli pysyvästi petoja. Pelaajista oli tullut pelinappuloita.
Tuntemattomia ovat kuitenkin kolminaisuuden tiet. Taistelun kliimaksissa Nexus katosi tulisesta portista Uther perässään. Nexuksen voima heikkeni väliaikaisesti ja onnistuin vapautumaan sisäisestä demonistani. Minä Ali Jazee'Ra, Syrianistan suurvisiiri ja djinni olin vihdoinkin vapaa, ekä verenhimoni ollut vieläkään sammunut.

Pakenin kaaoksen turvin demonien armeijasta ja suuntasin takaisin kohti etelää suunnitelmanani nostaa uusi armeija kukistamaan kaikki pohjoisesta nousseet kauhut. Niin örkit, demonit kuin barbaaritkin. En kuitenkaan ehtinyt kotimaahani vaan törmäsin profeetta Liylithin johtamaan Covenantin armeijaan. En ehtisi nostattaa omia joukkojani ennen viimeistä taistelua, joten päätin liityin heidän joukkoonsa.
Huomenna saavumme Härkälinnalle, puhdistamme pohjolan, vapautaumme djinn-toverini demonien pauloista ja minä pääsen kostamaan Shaytánille. Tuolle kirotulle petturille joka houkutteli ja altisti meidät demonisille voimille.

Djinnit ovat kostonhimoista väkeä ja minulla on norsunmuisti!
Jos Steel Panthers kiinnostaa eikä häviäminen pelotan niin laita viestiä.
t: ex Corona Muraliksen keihäsmies
Avatar
Triks
Herttua
Viestit: 956
Liittynyt: Torstai, 03.01.2008 02:42
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Triks » Torstai, 11.08.2011 18:14

Arr! Mahdottoman hyvää settiä! Saattaa olla, että tämä inspiroi muakin kirjoittamaan siitä, mitä tälle djinnille tapahtui...
Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Fantasy Battle III - Viimeinen Sinetti”