Nolot vedot, Pahoittelut laatikko

Palautetta ryhmille ja järjestäjille. Jälkipelit, tulokset ja valokuvat.

Valvoja: Ylläpito

Avatar
Trael
Kapteeni
Viestit: 115
Liittynyt: Maanantai, 06.07.2009 18:16
Paikkakunta: Turku

Nolot vedot, Pahoittelut laatikko

Viesti Kirjoittaja Trael » Tiistai, 06.07.2010 22:28

Taasen viimevuoden malliin. Jäikö jotain josta tekisi mieli sanoa pahoitteluja. taikkapa vaikkapa selventää jotain tilannetta pelosta, että jollekkulle saattoi muuten jäädä paha mieli/maku jostain tilanteesta.

Eli jäikö sellainen olo että esimerkiksi löi muullakin kuin pistokärjellä vahingossa jossain kohtaa jotakuta, teilasi vähän turhan herkästi oman tai kopautti vieressä seissyttä jonkun taistelijaa kilvenreunalla hiukkasen, mutta ei ole varma kenen taistelijasta oli kyse. Siispä kevennä taakkaasi ja pyytele anteeksiantoa vaikkapa täällä.

Tai tuliko vai tehtyä jotain riittävän humoristista jonka voi pistää nolot vedot listana muidenkin iloksi.
Viimeksi muokannut Trael, Tiistai, 06.07.2010 22:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Aarimoto
Työn Sankari
Viestit: 1323
Liittynyt: Sunnuntai, 24.09.2006 08:20
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Aarimoto » Tiistai, 06.07.2010 22:33

Kannastyönnössä olin siinä muiden mukana paukuttamassa kovassa ahtaudessa Rämän 4,5 metrisellä keihäällä. Oli siinä sen verran ahdasta, että päätin ottaa yläotteen, jotta saisin tikattua lyhyemmillä keihäillä varustettuja vastustajia. Sainkin melko monta osumaa, mutta valitettavasti myös samalla löin vahingossa oman puolen soturia rengastumpullani suoraan takaraivoon.

Olen todella pahoillani, ja tämä jäi kaivelemaan, sillä isku näytti tulleen kohtuullisen kovaa. Ei ollut todellakaan tarkoitus.
Teh Aarimoto
Gonahtanut vanha karhu
DiabolusIgnis
Sotalordi
Viestit: 1240
Liittynyt: Sunnuntai, 31.05.2009 19:39
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja DiabolusIgnis » Tiistai, 06.07.2010 22:37

Anteeksipyyntö on aina hyvä asia! Huono asia on se että niitä välillä tarvitsee.

Haluaisin ensiksi pahoitella ketutuksen aikana huutamaani sanomaa yhdelle KuoLalaiselle! Anteeksi että käskin "v***u olla lyömättä niin kovaa niskaan"!
Toiselle teistä taisin huutaa ilkeään sävyyn olevani kuollut kun tuli lyöntiä naamaan. Pahoillani tästäkin!

Taisinpa myös lyödä yhtä SOS:ilaista liiankin monta kertaa kypärään kuin olisi ollut tarvis, pahoillani.

Toivon myös ettei muutaman päähän ampumaa nuoltani sattunut!

EDIT: Ainiin! Tulin tappaneeksi yhden KuoLa:laisen joka itse asiassa juuri oli minut pelastanut lippua kantaessani! Olen pahoillani, mutten muistanut että ollaan samalla puolella ja jäit katselemaan minua vähän sen oloisena että olisin maalitaulu. Anteeksi.

Spartalainen tuli tosin hoitamaan tämän vääryyden, eli tappoi minut. Hammas hampaasta jne. =) Kiitos sinulle joka otit meidän lipun liittolaisten talteen!
Viimeksi muokannut DiabolusIgnis, Tiistai, 06.07.2010 22:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SH-16 EA-vastaava
SH-15 EA-vastaava
SH-17 EA-vastaavan vasen käsi
SH-18 EA-vastaava
Argaali kirjoitti:Mielellään jengiin jotka kestää huonoja tapoja autossa, eli crisulle ainakin olis kyyti.
"Water Boy"

"Hei läski, ootsä menos liikkuu?"
Avatar
Sefraim
Herttua
Viestit: 556
Liittynyt: Keskiviikko, 07.05.2008 15:41
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Sefraim » Tiistai, 06.07.2010 22:50

Minulta löytyypi se Anteeksipyyntö sille 1-jalkaiselle ruttolaiselle jonka tapautin kuoliaaksi siinä ainoassa skenaariossa, missä olimme Unkarin kanssa samalla puolella. Poispäin hyppivä ruttolainen 1 jalalla vaan herätti refleksin ennen järkiajattelua. Käteltiin siinä samalla vielä, toivon ettei jäänyt mähmäfiilis. Anteeksipyyntö siis vielä tässä kertaalleen.

T. SössiSefraim :roll:
Jos Sotahuuto olisi korttipakka, Camulos olisi jokeri. Ikinä ei tiedä mitä siitä tulee loppujen lopuksi.

Entistä Camulosin komentoporr(s)asta. Kuninkaantekijät II - Pääjärjestäjä ½.

KT2 Hauholla 16-18.8.2013!
Sapfon
Kreivi
Viestit: 470
Liittynyt: Lauantai, 24.05.2008 19:27
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Sapfon » Tiistai, 06.07.2010 23:00

Pahoitteluni Pohjan väen kahdelle soturille jotka surmasin kun oltiin samalla puolella. Se teitä pakoon juokseva maahinkainen vain herätti suojelusvietin...
Etelän Imperiumin organisaattori, jos on asiaa voi laittaa viestiä

Alas! How many noble and valiant knights we've lost.

Kuva
Avatar
Qoshovius
Herttua
Viestit: 840
Liittynyt: Keskiviikko, 20.06.2007 11:22
Paikkakunta: Helsinki/Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Qoshovius » Tiistai, 06.07.2010 23:29

Anteeksipyyntöni kaikille ihmisille joiden osumia en huomannut, uskon näitä olleen muutaman rytinätilanteissa.

Anteeksi myös eräälle Sosilaiselle jolle hieman kuumennuin erään ryhmäläisen itsemurhasyöksystä.

Edit: typo korjattu
Kuva

Avatar: Jari Kuskelin
Avatar
qMp
Herttua
Viestit: 841
Liittynyt: Maanantai, 20.03.2006 18:03
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja qMp » Keskiviikko, 07.07.2010 02:37

Nämä taisivat olla sunnuntain metsiä.
Anteeksi niille Maahinkaisen taistelijoille, joille
1) yhdelle huudahdin vihaisesti tämän juostua kohti, käännyttyäni kädet, jousi ja nuolet pään päällä ympäri ja tämän täräytettyä minua kovaa niskaan - ei kuitenkaan liian kovaa, tajusin ehkä muutamia minuutteja myöhemmin
2) toiselle kivahdin siitä, kun olin jo kuollut ja pyrin pois alueelta, mutta annettiin lisää osumaa hilparilla nuoliin
Mies huomautti ystävällisesti hetkeä myöhemmin ohi juostessaan jousestani, jonka olin laskenut maahan hetkeksi. Tuli hiukan hölmö olo kun annoin väsymyksen ja turhautumuksen taas vaikuttaa sanomisiini.

On se Maahinkainen kuitenkin aika herrasmies.

Lauantain ensimmäisistä skenaarioista: kuvaajamme sai HD-tason videolle sen, kun vedän nuolen viinestä, olen juuri asettamassa sitä jänteelle kun linnan ulkopuolelta korkeimman kohdan yli komeassa kaaressa lentää nuoli, joka katkaisee kädessäni olleen nuolen. Hämmennyn niin kovasti, että jään joksikin aikaa tuijottamaan kädessäni töröttävää nuolentynkää.

edit: saattoi olla heittokeihäskin, sen verran painava tömähdys käteen asti nuolesta tuntui, en edes tiedä ennen kuin näen videon :D
Viimeksi muokannut qMp, Keskiviikko, 07.07.2010 02:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kantti kirjoitti:Mielestäni qMp on aika jännän äärellä kommentoidessaan.
Avatar
Amileontti
Herttua
Viestit: 566
Liittynyt: Maanantai, 16.10.2006 01:36
Paikkakunta: Hki.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Amileontti » Keskiviikko, 07.07.2010 02:42

Hmm, haluaisin pyytää anteeksi sen yhden entalialaisen tapattamisesta/panssarin nollaamisesta, kun luulin värityksen puolesta ulfnarilaiseksi (musta/harmaa). Hän kyllä varmaankin tunnistaa tilanteen, mikäli lukee tätä.
Varmalla sydämellä
Avatar
Falcata
Kuningas
Viestit: 2839
Liittynyt: Sunnuntai, 31.12.2006 15:39
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Falcata » Keskiviikko, 07.07.2010 02:50

Multa jäi ilmeisesti kans joitain osumia huomaamatta, anteeksi siis niistä, ketä mua sitten ikinä löikin. :oops:

"Learn to obey before you command."

"Ei se ase vaan se käyttäjä."
Avatar
[Scout]
Ritari
Viestit: 65
Liittynyt: Maanantai, 20.04.2009 13:11
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja [Scout] » Keskiviikko, 07.07.2010 10:09

Olen syvästi pahoillani aiheuttamasta mielipahasta ihmisille perjantaina.. muuta pahaa mie en sitten tehnykkään... ja jos tein niin sanokee...Falcataa ei tosin lasketa
Ulfnarin vesikauhunen lipunkantaja
-Sotahuuto 2012 EA-vastaava-
Avatar
Terba
Herttua
Viestit: 866
Liittynyt: Perjantai, 20.06.2008 07:25
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Terba » Keskiviikko, 07.07.2010 10:24

Jossain metsäskenaariossa näin ympyrää pyörivän Selenen tähtäilevän vähän kaikkia. En muistanut kummalla puolella he nyt olivatkaan ja tapoin varmuuden vuoksi keveällä töpsäyksellä selkään. Sain kyllä heti palautetta että oltiin samalla puolella ja sovittiinkin asia siinä paikalla, mutta pahoittelut nyt ihan julkisestikin.
Kuola Tier 1 Operator | Hydenin vihermädättävä mielikuvitusolento

Profiilikuva: © Jari Kuskelin 2014
Avatar
Haltia
Kuningas
Viestit: 2733
Liittynyt: Maanantai, 28.05.2007 12:45
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Haltia » Keskiviikko, 07.07.2010 11:12

Pahoitteluni lauantain linnaskenussa ampumalleni ruttolaiselle. En muistanut heti et oltiin samalla puolella. Se oli vaan niin vaistomainen refleksi ampua kun näki ruton juoksevan takana. Sen verran tiuhaan meitä viime vuonna lahtasitte, että jäi automaatio päälle. :D
Selene! Nainen, liity meihin!
http://selenejousineidot.multiply.com/
Avatar
Haltia
Kuningas
Viestit: 2733
Liittynyt: Maanantai, 28.05.2007 12:45
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Haltia » Keskiviikko, 07.07.2010 11:14

Terba kirjoitti:Jossain metsäskenaariossa näin ympyrää pyörivän Selenen tähtäilevän vähän kaikkia. En muistanut kummalla puolella he nyt olivatkaan ja tapoin varmuuden vuoksi keveällä töpsäyksellä selkään. Sain kyllä heti palautetta että oltiin samalla puolella ja sovittiinkin asia siinä paikalla, mutta pahoittelut nyt ihan julkisestikin.
Nooooo, noitahan sattuu paremmissakin piireissä. ;) Ja kiitos hyvästä pelisilmästä, eli kevyestä napautuksesta. Tosin se ei ollut minä joak joutui uhriksi, mutta vastaan tähän kirjoitukseen koko Selenen puolesta.
Selene! Nainen, liity meihin!
http://selenejousineidot.multiply.com/
Avatar
Accu
Kapteeni
Viestit: 134
Liittynyt: Maanantai, 02.07.2007 10:48

Viesti Kirjoittaja Accu » Keskiviikko, 07.07.2010 11:32

Ihan ensimmäisessä skenaariossa ammuin kylkeen jotain kevyehkön skirmaajan näköistä kaveria (ryhmää en muista). Hän huomasi ilmeisesti että jokin töpsähti mutta ei minua kun jäi ihmettelemään paikoilleen ja katselemaan ympärilleen joten huusin perään jotain malliin "kuolitko?", mutta samalla hetkellä kun kiinnitin hänen huomionsa, joku liittolaiseni pääsi samaan aikaan häntä kylkeen. Mene ja tiedä oliko mies kuollut jo ennen huutoani mutta ilman sitä olisi ehkä kyennyt puolustautumaan kylkeen tullutta vastaan :/
Avatar
Kolmastoista
Kersantti
Viestit: 51
Liittynyt: Sunnuntai, 03.05.2009 21:48
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kolmastoista » Keskiviikko, 07.07.2010 12:08

Sapfon kirjoitti:Pahoitteluni Pohjan väen kahdelle soturille jotka surmasin kun oltiin samalla puolella. Se teitä pakoon juokseva maahinkainen vain herätti suojelusvietin...
Eipä tämä mitään. Sekaannuksia sattuu kaikille, eikä tuo tilanne muutenkaan ollut maailman selkein - me kun tosiaan jahtasimme omalla puolellamme olevaa Maahinkaista, joka puolestaan oli varastanut meidän lippumme. Tämä sekasotku kuitenkin selvitettiin hyvässä hengessä jo paikan päällä, joten mitään kaunoja ei tästä meille ainakaan jäänyt.
Avatar
Ilarius the Shadow
Kreivi
Viestit: 338
Liittynyt: Torstai, 16.10.2008 20:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Ilarius the Shadow » Keskiviikko, 07.07.2010 12:25

Vähän jäi nolottamaan kun en tainnut ottaa ihan kaikkia osumia tokaviimeisen linnaskenun rynnäkössä. Tilanne oli sekava enkä ollut varma tuliko hittiä vihun aseesta vai oman keihään varresta. Yleensäkin yritän olla tarkka osumien ottamisesta. Jäi nolottomaan kuultuani rämäläisten valittelua. Olen pahoillani!
RYNNÄKKÖÖÖN!!!
- Graalin Hurtta vuodesta 2008
(elän nickini häpeässä)
Avatar
Dracon
Nostoväki
Viestit: 3
Liittynyt: Tiistai, 14.07.2009 21:36
Paikkakunta: Utajärven Kormun pimein metsikkö

Viesti Kirjoittaja Dracon » Keskiviikko, 07.07.2010 13:07

Mielen päälle jäi eräs asia toiseksi viimeisestä linna skenusta. Olin kiipeämässä muurin yli, kun jokin tömähti minua takaapäin oikeaan olkapäähän. Katsoin taakseni, mutta en nähnyt mitään tai ketään josta isku olisi tullut. Jatkoin sitten eteenpäin, mutta taisinkin kuolla aivan muutaman hetken kuluttua.
Pahoittelen kuitenkin jos jollekin jäi paha maku suuhun takiani.

Ps. Ihan selvennykseksi, että olin siis se Riskiryhmäläinen (Lila-Musta tarbardi) miekan ja mustan heater-kilven kanssa.
Strike fast and suddenly. Attack without warning. Secure victory before the foe is aware of the danger.
Avatar
olho
Sotalordi
Viestit: 1105
Liittynyt: Tiistai, 26.09.2006 20:43
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja olho » Keskiviikko, 07.07.2010 14:32

Jos nickisi on Falcata, lopeta lukeminen TÄHÄN.



Niin, eli ajattelin tämän threadin sopivan paremmin kuin lost & found -vastaavan. Nämä tunnustukset ovat siis taistelun ulkopuolisia, mutta noloja yhtälailla. Sitähän pitäisi aina myöntää jos huomaa ollensaa väärässä, eikös? Noh...

Perjantai-iltana julistin lompakkoni kadonneeksi ja kuoletin pankkikortin/Visan. En siis missään tapauksessa puhunut sanallakaan varkaudesta, tai en sellaista ainakaan muista. Joka tapauksessa jos joku on sellaisen kuvan saanut, että Sotahuudossa olisi varkaus saattanut minun kohdallani tapahtua, on kyseessä pelkkä väärinymmärrys ja kaikki on hyvin. Kyseinen hetkellisesti kadoksiin joutuneeksi epäilty objekti oli jotenkin kummallisesti joutunut reppuun likaisten vaatteiden sekaan. Syytämme tästä poliittisen oikeiston salaliittoa.

Niin ja pienempänä noloutena tarjosin su-iltapäivänä pikkuvikaista (hyvin toimivaa) telttaa ilmaiseksi pois, mutta kun kukaan ei sitä halunnut enkä itse jaksanut sitä takaisin kotiin raahata (en sitä yksinkertaisesti tarvinnut, oli turha), niin heivasin sen roskisten sekaan. Jälkikäteen sitä on kaksi ihmistä kysellyt ja olen päätöksestä haukutkin saanut. Että kiva kiva...
Avatar
Falcata
Kuningas
Viestit: 2839
Liittynyt: Sunnuntai, 31.12.2006 15:39
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Falcata » Keskiviikko, 07.07.2010 14:45

olho kirjoitti:Jos nickisi on Falcata, lopeta lukeminen TÄHÄN.
Arvaapa kaksi kertaa lopetinko? :D:D:D Enkös mä taas sanonut, hä? ;) No ei vais, hyvä että löytyi.

"Learn to obey before you command."

"Ei se ase vaan se käyttäjä."
Avatar
Misumasu
Marsalkka
Viestit: 2292
Liittynyt: Sunnuntai, 30.04.2006 20:55
Paikkakunta: Jyväskylän mlk

Viesti Kirjoittaja Misumasu » Keskiviikko, 07.07.2010 14:52

Erään Pohjanväen pomon virallista anteeksipyyntöä odotellessa... :twisted:

Ittellä ei tullu hirmuisesti toilailtua, anteeks Eemelille mielenterveyden järkyttämisestä yöllisen seuran tarjoamisen johdosta.

Anteeksi kaikille naispuoleisille henkilöille, jos tuttavalliset puheet ovat jotakin häirinneet. Yritin pitää puheet siistinä. :) (toim.huom. vertaa Ruttolaisten puheisiin/tekemisiin toim.huom.)

Anteeksi niille, jotka mahdollisesti ovat saaneet liian tujun osuman hilparistani, panssaroimattomien kohteiden kanssa yritin olla hellävarainen.

Suurin kämmi tänä vuonna oli varmaan se, etten Sulttaanin Soturikilpaa nähnyt Turun kauppareissun vuoksi. :(
Sieluni Jumalalle, miekkani Maahinkaiselle.
Synnit meneekin sitten Ruton piikkiin.
Haiden
Sotalordi
Viestit: 1393
Liittynyt: Maanantai, 02.04.2007 08:33

Viesti Kirjoittaja Haiden » Keskiviikko, 07.07.2010 15:10

Noloimpiin kuullu varsijousella leikkiminen sultaani kisoissa :roll:

Toinen nolous tapahtui linnan puolustuksessa, kun hyppään muurille leikkimään sotajumalaa. 5min jälkeen viisas hilparimies lopettaa fräg juhlan minulta.
Wanhan ajan kyytiketju
Archibald
Musiikki on elektroninen. Tästä ei keskustella.
Avatar
Falcata
Kuningas
Viestit: 2839
Liittynyt: Sunnuntai, 31.12.2006 15:39
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Falcata » Keskiviikko, 07.07.2010 15:15

Haiden kirjoitti:Noloimpiin kuullu varsijousella leikkiminen sultaani kisoissa :roll:
Noh, eikös se ollutkaan tarkoituksellista showta yleisön viihdyttämiseksi? :wink:

"Learn to obey before you command."

"Ei se ase vaan se käyttäjä."
Avatar
Nubbis
Herttua
Viestit: 631
Liittynyt: Keskiviikko, 20.05.2009 12:59
Paikkakunta: Vanda

Viesti Kirjoittaja Nubbis » Keskiviikko, 07.07.2010 17:05

Pahoittelut vielä kerran siitä sandaalista päähän sillon lauantai(?)illan mättöjä varten siivotessa. Kai hattu on edelleen kunnossa?
Uudenmaan Liitto - Reilua porukkaa; paskaa seuraa
Ruutiukko
Ritari
Viestit: 60
Liittynyt: Maanantai, 30.06.2008 21:19
Paikkakunta: Espoo.

Viesti Kirjoittaja Ruutiukko » Keskiviikko, 07.07.2010 17:46

Pahoitteluni sille Maahinkaisen tyypille lauantain kenttäskenaariossa huonosta käytöksestäni, ei olisi pitänyt ruveta sillälailla huutamaan.
"Istun kivellä ja nauran makeasti, veihän naapurinkin viljan halla."
Avatar
Rumiluntti
Herttua
Viestit: 610
Liittynyt: Sunnuntai, 06.01.2008 22:13
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Rumiluntti » Keskiviikko, 07.07.2010 18:41

Anteeks kaikille joidenka heittokeihäitä en tuntenut, ainakin 1 kypäräosuma jäi huomaamatta.
Tosin siitä kerrottiin kun nuoli napsahti ohimoon.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Palaute”